Sari la conținut

1986 Suzuki GSX 250 E - Pe masa de operatie


bad florentina
 Share

Postări Recomandate

Ca sa incepem cu inceputul. Pe 8 Martie am plecat cu directorul tehnic de la firma la care lucrez pana in Constanta ca sa cautam ceva oferte de cazare pentru muncitori pentru ca urma sa inceapa un proiect aici. Am gasit pana la urma la un complex turistic, unde am vazut o motocicleta veche si rapciugoasa. Arata bine, am observat-o din prima zi si de atunci am zis ca as vrea sa o am.

Pe 12 Martie m-am mutat si eu in Constanta si am tot vazut motocicleta in medie de 2-3 ori pe saptamana. Intr-o zi m-am gandit sa iau numarul de la receptie (eu sunt cazat in alta parte) si sa sun. Evident a intervenit ceva si nu am apucat sa sun, dar numarul a ramas acolo.
In alta zi (cred ca Sambata) ma plictiseam teribil la birou si am zis sa dau un telefon. Sun la receptie, raspunde o "dom'soara".
-Saru'mana, ma cheama X si voiam sa va intreb despre motocicleta de la receptie, daca e de vanzare.
-Ah, pai nu stiu, va dau numarul patroanei, dar nu cred ca e!
-OK.

Ma rog, ca sa o scurtez un pic, am sunat-o pe patroana, bineinteles ca nici ea nu stia daca e de vanzare, pentru ca de fapt ii apartinea fiului ei. Mi-a dat numarul lui, l-am sunat si seara ne-am intalnit sa vorbim.
Ne-am inteles la un pret si abia apoi m-am uitat si eu la ea. Vesti destul de proaste: Roata spate blocata, cutia blocata, motorul blocat, frana pe fata lipsa, cablul de acceleratie blocat, capacul de la rezervor lipsa (deci vreo 2 ani a plouat acolo), o bujie lipsa (deci vreo 2 ani a plouat acolo) si asa mai departe.
I-am dat banii, am luat motocicleta, Luni seara am urcat-o in camion spre Ploiesti.
Marti pe la pranz a ajuns in Ploiesti, la un atelier, unde deja s-au apucat sa demonteze la ea. Ieri si azi, cat au lucrat la ea, au reusit sa ii deblocheze cutia, motorul si roata de pe spate. Am inteles ca nu ar fi atat de grav cum credeam.
Vestea buna e ca motocicleta functiona cand a fost abandonata in fata receptiei complexului timp de 2 ani.
Deocamdata mai au sa se uite la carburatoare si la instalatia electrica si apoi o sa incerce sa o porneasca. Daca porneste si functioneaza acceptabil (nu perfect, dar macar sa porneasca) o sa o demontam pe toata ca sa o curatam/revopsim.

Mai jos cateva poze. Inca nu am poze cu ea demontata (cutia/motorul/roata spate) pentru ca inca nu am ajuns la atelier si nici nu am fost curios sa le cer poze. O sa ii fac in weekend, cand ajung acasa.


Si acum, m-am luat cu povestitul si am uitat sa spun despre motocicleta.
Suzuki GSX-250E fabricata in 1986, motor in 2 cilindri cu 2 carburatoare, esapamentul pare sa fie modificat, cel original parca arata altfel.
Are indicator de treapta de viteze stock, jantele par a fi cele de "facelift".
P.S.: Inca oscilez intre a o lasa originala si a o face cafe racer. Sunt in mare dubiu...

post-68144-0-71310500-1370601656_thumb.jpgpost-68144-0-90320800-1370601662_thumb.jpgpost-68144-0-99625800-1370601668_thumb.jpgpost-68144-0-19022200-1370601680_thumb.jpgpost-68144-0-91851900-1370601686_thumb.jpgpost-68144-0-90062400-1370601696_thumb.jpgpost-68144-0-68355100-1370601705_thumb.jpgpost-68144-0-22107000-1370601724_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is mascul, dar eu nu am reusit sa imi fac cont pe forumul asta cu e-mail-ul meu (nu stiu pentru care motiv) asa ca folosesc contul unei prietene. Oricum, mi-a dat permisiunea sa postez ce vreau si cum vreau.

 

Postarea de mai sus e copiata de pe alt forum, unde am postat acum ceva vreme. Intre timp am reusit sa o pornesc. Cam asa a facut la prima pornire

 

Si eu ma gandeam sa o dau spre cafe pentru ca sunt foarte slabe sansele sa mai gasesc piese originale. Si oricum, e mai de efect un cafe racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as vrea sa il readuc la starea originala, dar fiind realist o sa recunosc ca e extraordinar de greu si asta numai din cauza pieselor care nu se gasesc deloc sau se gasesc la preturi extraordinare.

Carburatoarele cred ca o sa le adaptez de la alta motocicleta. Probabil si esapamentul la fel.

Cu rezervorul nu stiu ce sa fac in momentul de fata si asta e cam cea mai mare problema.

 

O sa incerc sa va tin la curent cu ce lucrez la ea, dar problema e ca nu prea am timp sa lucrez! Am serviciu zilnic de la 7 la 5 (17:00), de luni pana vineri. Oricum, o sa lucrez la ea, dar intr-un ritm destul de lent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gulea Alexandru

Am urmarit videoul cu prima pornire , saracutul trebuia sa i schimbi uleiul cred ca era mlastina . . . succes cu mobra !

Editat de Gulea Alexandru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pozele alea de la hihi sunt coma! M-am hotarat, acum!

Uleiul stiu ca ar fi trebuit schimbat, dar am fost bou si m-am gandit ca oricum nu o tin pornita prea mult, deci nu ar trebui sa aiba nimic. Acum mi-am dat seama ca pentru 2-3 litri de ulei am supus-o la chinuri.

Chiar nu are importanta cat am dat pe ea, sincer! Important e ca dupa ~o saptamana de lucru la ea am facut-o sa porneasca, cutia de viteze merge perfect, instalatia electrica merge perfect.

 

Maine as vrea sa lucrez ceva la ea. Prima data o sa ma apuc sa o demontez. Am vorbit cu un prieten care are o firma de vopsitorie industriala sa imi sableze si mie cate ceva la ea. M-am gandit sa dau la sablat capacul de la cutia de viteze, blocul motor, cadrul si jantele. Vedem daca imi mai vine vreo idee pe parcurs.

 

P.S.: Va rog inca o data sa nu mai aduceti discutii legate de pret! Important e ca acum e la mine si e oarecum functionala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca se potrivesc carburatoarele de la alta motocicleta? Ale mele au ceva probleme cu membranele de la vacuum si nu am gasit decat cine-stie pe unde si sunt extraordinar de scumpe (180 de lire bucata si imi trebuie doua => 360 de lire :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-a placut de ei, au fost obraznici. Am sunat, au zis ca o sa imi trimita o oferta pe email. I-am mai sunat de cateva ori si mi-au tot zis "da, acum, in 30 de minute trimitem oferta!" si tot asa de vreo 3 ori. Le-am dat mesaj ca nu imi mai trebuie si iau din alta parte si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-a placut de ei, au fost obraznici. Am sunat, au zis ca o sa imi trimita o oferta pe email. I-am mai sunat de cateva ori si mi-au tot zis "da, acum, in 30 de minute trimitem oferta!" si tot asa de vreo 3 ori. Le-am dat mesaj ca nu imi mai trebuie si iau din alta parte si gata.

Scuze, nu mai pot sa dau edit. De fapt era vorba de Razvan, de la Metric Motion, nu de dilly point. O sa sun imediat si la ei, imi cer scuze inca o data pentru confuzie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.j-grab.com/auction/jp/page/p341318021/en/

 

Mikuni GJ 51 B, de 17.5. Pe partea motorului au diametru nominal 31mm si diametru exterior 38mm.

Pe partea cealalta au diametru nominal 44mm si diametru exterior 50mm.

 

Evident, ma intereseaza mai mult sa se potriveasca pe partea motorului pentru ca filtru de aer oricum o sa trebuiasca schimbat cu tot cu carcasa.

Si e destul de important sa aiba un principiu asemanator de functionare (cred).

Editat de bad florentina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...