Jump to content
Sign in to follow this  
SoLoGSX

Iesire pista karting Arad Duminica 16.06

Recommended Posts

Sunt asteptati si incepatorii , este foarte utila pentru cei care vor sa deprinda abordarea virajelor sau pur si simplu pt distractie

Este necesar echipamentul complet: costum casca,manusi,cizme,

Pretul este de 80 lei toata ziua sau 50 de lei daca vom fi 10 piloti.

In jur de ora 13 vom fi acolo. Pentru cei care merg pe motociclete puteti sa va dati intalnire si sa mergeti impreuna.

Pentru alte intrebari: 0724 794 456 sau 0752 374 483 Ovi

Pai e posibil sa fim si mai multi. E bine de pus anunțul si pe fb in BIROU sigur ar fi mai mulți doritori si prețul ar merge in jos

suna a ce au facut cei de la timisoara bikers, deci pregatitiva de distractie...la ei era doar 10 lei ;)

suna a ce au facut cei de la timisoara bikers, deci pregatitiva de distractie...la ei era doar 10 lei ;)

exact

Am fost cand a fost si Pascota.Am platit 10 ron.

80 ron eu zic ca e mult.Sigur o sa fie mai multa lume.....si asa 50 e destul de mult....

Parerea mea

Edited by V Twin

Cu geaca si genunchere nu este voie ?

din cate stiu(m-am interesat inainte) o zi pe pista ii 40 lei de persoana...

Eu am sunat la pista acum 2 ore , e 80 lei toata ziua daca suntem pana in 10 persoane si 50 lei peste.

50 lei pe zi e mult? Sunteti fantastici , sa faci un kartodrom te costa 2-3 milioane de euro si voua vi se pare mult 50 lei o zi intrega....

Va mirati ca nu se face nicio pista mare in Romania , normal ca nu se face , cu 10 lei pe zi , in mileniul urmator isi amortizeaza investiitia.

Asa este , va fi ceva in genul ce a facut Pascota si Timisoara Bikers. Doar ca la ei a fost o actiune organizata in intelegere cu proprietarul. Laudabila initiativa .

In cazul nostru , e doar un antrenament ,nimic mai mult.

Eu am sunat la pista acum 2 ore , e 80 lei toata ziua daca suntem pana in 10 persoane si 50 lei peste.