Sari la conținut

Probleme Suzuki GS 500F


Postări Recomandate

Sal'tare tuturor. Am un prieten cu un Suzuki Gs 500F si are o problema. (el n-are cont aici si scriu in numele lui)

S-o descriem pe d-na problema: Te sui pe mobra, o pornesti, bagi in viteza si urca treptat in ture, nu are explozie de putere la nicio turatie (e constanta). Bagi a 2-a si face la fel. La a 3-a cica nu trece de 5000ture si ca mai mult de 100km/h nu merge.

Simptomele sunt: Zici ca-i limitata "electronic". Parca ar merge in "3 pistoane din 4" (totusi nu balbaie, sta frumos la relanti). Vlaga n-are (te depaseste si scuterul de pizza).

Au fost schimbate urmatoarele: placute de frana, uleiul (mobil 10w40), bujiile, filtru de aer, etc. S-a facut si carburatia (curatare si sincronizare) cel putin asa a spus "mecanicul".

Are careva vreo idee despre ce ar putea fi vorba si cam ce ar trebui sa-i faca sa depaseasca si el melcul la semafor?

Multam' anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile au culoare normala sau sunt afumate rau? Mobra porneste usor si la cald si la rece? Socul functioneaza cum trebuie? Rotile merg libere cu usurinta, adica poti impinge usor mobra scoasa din viteza? In treapta intaia si a doua merge turata peste 5000 rpm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomote la evacuare, vibratii sau fum de vreo culoare/miros ?

Se poate sa fie carburatoare reglate aiurea, se poate sa fie intradevar limitata (sunt mai multe feluri de limitare), se poate sa aiba "acceleratie gaz lent" adica cursa foarte lunga la mansonul acceleratiei. Daca e chestie de reglaj, se poate face.Daca e chestie de limitare, se poate scoate/delimita .

Nu in ultimul rand, a se respecta deschiderea bujiilor, care se poate sa iti dea scanteie la moment gresit - aici trebuie sa raspunzi la prima intrebare pusa, si apoi vazut.

Succesuri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile au culoare normala sau sunt afumate rau? Mobra porneste usor si la cald si la rece? Socul functioneaza cum trebuie? Rotile merg libere cu usurinta, adica poti impinge usor mobra scoasa din viteza? In treapta intaia si a doua merge turata peste 5000 rpm?

Bujiile sunt noi. Pornirea este ok. Socul nu stiu dar cred ca este ok. Rotile merg usor. Am condus-o eu si nu e infranata. Cat despre turatie....i-am dat in prima treapta peste 8000rpm. Doar ca se duce greu in ture. (bine eu am si sportiva si urc altfel dar sigur e ceva naspa la Suzuki asta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomote la evacuare, vibratii sau fum de vreo culoare/miros ?

Se poate sa fie carburatoare reglate aiurea, se poate sa fie intradevar limitata (sunt mai multe feluri de limitare), se poate sa aiba "acceleratie gaz lent" adica cursa foarte lunga la mansonul acceleratiei. Daca e chestie de reglaj, se poate face.Daca e chestie de limitare, se poate scoate/delimita .

Nu in ultimul rand, a se respecta deschiderea bujiilor, care se poate sa iti dea scanteie la moment gresit - aici trebuie sa raspunzi la prima intrebare pusa, si apoi vazut.

Succesuri ;)

Evacuarea e stock si se aude zgomotul ala in " V" (cand am condus-o m-am simtit "ghiocel de asfalt" numai ca nu aveam sirena) :crack: Miros si culoare nu are! Cineva imi zicea daca modelul asta are "avans" ca la daciile vechi. Nu stiu dar banuiesc ca are daca e carburatie.

Daca-l cunoasteti pe Razvan "Trancanici" - acolo s-a facut service-ul. Mie unul, nu-mi place la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pe liber se poate tura mult insa in sarcina nu vrea, pare o problema de lipsa de putere. Nu pare din carburatoare, ar fi greu sa se infunde ambele, in plus nu da rateuri, mai degraba pare ceva din aprindere. Verifica bujiile. Chiar daca sunt noi, pot deveni negre si afumate si intr-o jumatate de kilometru. Pe teava de esapament nu vine nici un miros de benzina, ies gazele normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de aer s-a schimbat inainte sau dupa aparitia problemei?

Din cat imi aduc aminte sunt doua tipuri de filtre de aer,cu diametre diferite la admisie.

Nu poti regla avansul,este facut electronic.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de aer s-a schimbat inainte sau dupa aparitia problemei?

Din cat imi aduc aminte sunt doua tipuri de filtre de aer,cu diametre diferite la admisie.

Nu poti regla avansul,este facut electronic.

Daca-i carburatie....are asa mare importanta filtrul de aer? (ca dimensiuni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pe liber se poate tura mult insa in sarcina nu vrea, pare o problema de lipsa de putere. Nu pare din carburatoare, ar fi greu sa se infunde ambele, in plus nu da rateuri, mai degraba pare ceva din aprindere. Verifica bujiile. Chiar daca sunt noi, pot deveni negre si afumate si intr-o jumatate de kilometru. Pe teava de esapament nu vine nici un miros de benzina, ies gazele normal?

N-are miros....n-are fum....e totul normal. Cat despre rateuri, orice motor da...numai ca nu iti dai seama la modelul asta (2 cilindri in V)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate-i bujiile si vezi cum arata, noi au fost doar cand au fost montate, dupa cativa km poti sa-ti faci o parere despre functionarea motorului verificand aspectul bujiilor.

Sunt gs-uri limitate dar nu ar trebui sa se comporte asa, decat daca a fost limitat artizanal intr-un mod nu prea gandit......

Motorul e GS 500 e 2 cilindri in linie nu in V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu il intreaba ceva legat de filtru si el il intreaba inapoi "crezi ca conteaza dimensiunile filtrului asa mult?"....

Scrie CLAR in deschiderea topicului despre filtrul de aer! :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In topicul asta am aflat ca fostul Suzi GS 500 al unei femei, probabil pensionara, care il folosea in weekend-uri, "cu motor in V" care da rateuri "da nu-ti dai seama", "merge in 3 din 4 cilindrii" dar se banuieste ca are carburatie si nu se intelege ce importanta are filtrul de aer din moment ce "n-are miros, n-are fum, totul e normal"!

Merg sa-mi fwut una in liniste, pastele ma-sii de motor!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsurile date. Multumesc si celor care au devenit irascibili (nu v-a pus nimeni).

Sincer eu nu inghit Suzuki-urile....cat despre "motorul in V" ma refeream ca sunet....are sunet gen V.

Si daca pun intrebarea ce treaba are dimensiunea filtrului nu trebuie sa sara "colegul" ca ars!

 

Eu tot ce am scris aici, am scris in numele prietenului meu cu Suzuki....el imi spunea simptomele si problemele (el mergea cu ea si o stie bine, nu eu).

O sa-i recomand alt mecanic (doctor) sa vedem o a 2-a parere. Poate doar au zis ca i-au reglat carburatia dar nu au facut-o!

 

PS: Honda Love! :spsmile:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sal'tare tuturor. Am un prieten cu un Suzuki Gs 500F si are o problema. (el n-are cont aici si scriu in numele lui)

 

S-o descriem pe d-na problema: Te sui pe mobra, o pornesti, bagi in viteza si urca treptat in ture, nu are explozie de putere la nicio turatie (e constanta). Bagi a 2-a si face la fel. La a 3-a cica nu trece de 5000ture si ca mai mult de 100km/h nu merge.

 

Simptomele sunt: Zici ca-i limitata "electronic". Parca ar merge in "3 pistoane din 4" (totusi nu balbaie, sta frumos la relanti). Vlaga n-are (te depaseste si scuterul de pizza).

 

Au fost schimbate urmatoarele: placute de frana, uleiul (mobil 10w40), bujiile, filtru de aer, etc. S-a facut si carburatia (curatare si sincronizare) cel putin asa a spus "mecanicul".

 

Are careva vreo idee despre ce ar putea fi vorba si cam ce ar trebui sa-i faca sa depaseasca si el melcul la semafor?

 

Multam' anticipat!

 

Nu ca m-as pricepe foarte bine , dar daca e pe carburatie incearca sa cureti carburatoarele , daca nu e de acolo uita-te la toba sa nu fie infundata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...