Jump to content

Abuz din partea militienilor


Guest Adrian X

Recommended Posts

Nu ai inteles, eu nu am sustinut nici o clipa contrariul, am vrut doar sa scot in evidenta cum sta situatia in realitate si ca daca nu tii cont de acest aspect iti faci singur un deserviciu. Citeste semnatura mea si o sa intelegi la ce ma refer...

 

My bad...situatia devine puturoasa atunci cand specimenul isi pune uniforma pe el si brusc se transforma intr-un mini superman.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce pescuit sau vanatoare.. motociclism.ro ruleaza!!

Link to post
Share on other sites

doi la mana puteai sa suni la 112 si sa reclami abuz in serviciu, sunt obligati sa trimita un echipaj.

Poti sa-mi spui unde este prevazuta OBLIGATIVITATEA asta?

Multumesc

 

 

 

 

 

 

 

Pestele de la cap se-mpute. Nu organul stradal e factor de decizie privind limitarile, ci tot sefuletii care nu ies niciodata din birou, alesi pe criterii politice, care se schimba la 4 ani in functie de culoarea politica.

 

 

Cu neimplicarea reala in siguranta rutiera iti dau partial dreptate, in 99% din situatii ii vezi la panda cu radarul sau ca antemergatori pentru guvernanti. Dar, deciziile astea tot de sus se iau.

 

Tu ii vezi pe politisti ca pe un tot unitar, care au decis democratic toti odata sa slujeasca in folosul guvernantilor. Eu ii vad individual, unii au intrat in Politie din naivitate crezand ca pot "lupta contra raufacatorilor", unii din traditie familiala (din tata-n fiu). Nu zic ca nu s-au gandit la spagi, ca si doctorii tot d'aia se apuca de meserie, dar nu sunt un tot unitar. Daca ajungi sa vorbesti cu ei in privat, vezi ca exact ca si doctorii, urasc sistemul, ii urasc pe guvernanti, ar pleca oricand afara pe alt job, dar sunt captivi in tara asta de rahat din care nu prea ai sanse reale de evadare daca nu ai un cumul de factori ajutatori (bani de la parinti, ruda deja afara, etc). Nu uita ca sunt 50.000 politisti pusi sa pazeasca 20 milioane de romani, si 10.000 de spioni la SRI, 3.000 la SIE, naiba stie cati mai sunt prin SPP, STS si alte servicii puse sa-i protejeze pe guvernanti de cei 20 de milioane de romani.

 

Revolta individuala nu exista, iar cand s-au revoltat organizat politistii, i-a nenorocit sistemul:

Am suficienti prieteni in politie, unii chiar la rutiera, ca sa stiu cum vad ei sistemul.

Si ei stiu ca slujesc un sistem tilhar si de asta nu se supara pe mine cind ma pis pe institutia lor. Nu am nimic cu Gigel militianul, ca om. Am cu insititutia pe care el o reprezinta.

Si atunci cind imbraca haina aia stiind ca de fapt se duce sa "munceasca" pt. o institutie care nu face nimic bun pt. oameni isi asuma si flegmele pe care implicit o sa le ia.

La politie eu as lasa doar ordinea publica, judiciarul si laboratorul criminalistic. Adica doar serviciile care cit de cit mai lucreaza pt. oameni. Pe restul i-as da afara ca sint inutili pt. oameni.

Muncesc doar pt. stat, deci nu-si justifica salariile.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
Guest Adrian

** Update **

 

Am depus contestatia (in a 15-a zi dupa instiintare, dupa ce am semnat la posta pt procesul verbal).

 

Astazi am luat de la Judecatorie certificatul de grefa.


Maine ma duc la Rutiera sa-mi iau permisul (pt ca maine imi expira abia prima sanctiune, de 30 zile).

 

O sa incerc sa belesc ochii mai bine la limitarile de viteza, mai ales la alea de 30 :|

Link to post
Share on other sites

O sa incerc sa belesc ochii mai bine la limitarile de viteza, mai ales la alea de 30 :|

Excelent, asta e si scopul amenzilor: sa deduci singur ca mai bine intarzii 5 minute la destinatie, decat sa faci 'nspe drumuri la posta/politie/judecatorie/etc. Si daca scapi fara suspendare castigand contestatia, oricum pierzi timp si bani cu contestarea.
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Guest Adrian

Am si eu o nelamurire.


Vis a vis de cele intamplate (relatate pe prima pagina).


Am depus contestatia , a fost acceptata, mi-am primit permisul inapoi.


Acum am primit o comunicare de la judecatorie pt ca Politia Rutiera le-a trimis o intampinare.


In intampinare scrie asa:

ïmpotriva susmentionatei actiuni pe care va solicitam sa o respingeti.

A. In fapt:

 

Susnumitul a fost sanctionat prin procesul verbal seria CP. nr xxxxxxx pentru savarsirea contraventiei prevazute de art 102. alin 3 lit. E din OUG 195/2002, constand in aceea ca la data de 18.06.2013 a condus motocicleta marca Aprilia cu nr de inmatriculare MS 89 RSV pe DE 583 valea lupului,iar la km 66m a fost inregistrat cu aparatul radar cu o viteza de 109 km/h pe un sector de drum cu limita de viteza de 60 km/h"

 

 

Eu am acasa poza facuta la P.V, in care scrie clar ca am fost sanctionat cu 750 ron amenda si supendarea dreptului de a conduce pt 90 zile, pt ca aveam 109 km/h, la km 66m, pe un DRUM UNDE LIMITA ERA 30 KM/h (Ca doar de aia mi-a dat 3 luni si 50 ron amenda).


Deci eu nu inteleg, in intampinare ei imi zic ca aveam 109 pe sector de 60? asta inseamna ca am depasit cu 49 km/h limita de viteza ,deci NU trebuiau sa-mi ia permisul si nici amenda in valoare de 750 RON.



WTF?

Link to post
Share on other sites

Sa nu fie o eroare de redactare . Daca vrei sa te legi de aspectul asta verifica sa fie intr-adevar limita de 60 acolo unde te-a filmat .

Link to post
Share on other sites
Guest Adrian

Sa nu fie o eroare de redactare . Daca vrei sa te legi de aspectul asta verifica sa fie intr-adevar limita de 60 acolo unde te-a filmat .

 

Cred si eu ca e eroare de redactare. In zona pe unde m-au luat este limitare de 30 km/h pe o portiune de 100-150 metri. Acu SINCER chiar nu mai retin daca m-au luat FIX pe portiunea aia,sau dupa ea. Acolo e limitare 60 km/h, si doar o portiune (unde e o trecere) e 30km/h.

 

Mentionez ca m-au luat din mers. Exista vreo reglementare/norma cu privire la luatul din mers? Adica din cate stiam nu stiu cat de ok sunt inregistrarile in care masina politiei te ia in timp ce se deplaseaza> Daca ma insel,poate ma corecteaza/informeaza cineva.

Link to post
Share on other sites

Acum depinde si daca erau radarele de pe MCV sau radarele vechi .... astea de pe Loganurile MCV sunt mai performante si cu masuratorile la zi .. celelalte nu au toate masuratorile ( certificat metrologic parca ii spune .. sau atestat .. bla bla )

Link to post
Share on other sites

Mentionez ca m-au luat din mers. Exista vreo reglementare/norma cu privire la luatul din mers? Adica din cate stiam nu stiu cat de ok sunt inregistrarile in care masina politiei te ia in timp ce se deplaseaza> Daca ma insel,poate ma corecteaza/informeaza cineva.

 

In ceea ce priveste radarele au fost mai multe prevederi legale (chichite avocatesti) care, de-a lungul timpului, au fost exploatate prin instante, dar intre timp unele au fost corectate. Una dintre era prevederea conform careia PV trebuia intocmit numai de catre agentul constatator... practic imposibil in cazul contraventiilor depistate cu aparatul radar. O alta problema a constituit-o faptul ca, desi tehnologic echipamentul radar putea depista vitezele si din miscare, unele aparate radar fusesera omologate doar ca echipament stationar. Cum ziceam, chichite avocatesti care insa nu mai tin prin instante.

 

Concret, in mod normal echipamentele radar din dotarea politiei romane permit folosirea lor si in deplasare. Radarul este conectat la un GPS care adauga sau scade viteza proprie, functie de sensul de deplasare a masinii politiei fata de tinta. Dealtfel, eu unul tocmai dupa antena GPS recunosc loganurile politiei care au radare camuflate... bineinteles cand le ajung din spate. Nu strica insa sa verifici daca radarul care te-a depistat este omologat si pentru uz dinamic (in miscare) impreuna bineinteles cu certificatul de metrologie (calibrare), care trebuie sa nu fie expirat. S-au mai intalnit cazuri cand, datorita faptului ca un anumit radar nu avea certificatul de metrologie la zi, politia a trimis in instanta (probe) alt certificat, al unui radar de pe alta masina. Agentul constatator trebuie sa aiba certificat de operator radar valabil.

 

Daca toate astea sunt in regula, pozele pe care politia trebuie sa le depuna la dosar ca probe trebuie sa cuprinda toate elementele prevazute in lege, adica data, ora, viteza, placute cu numarul de inmatriculare. Repet TOATE aceste elemente trebuie sa fie cuprinse intr-o singura poza... Am subliniat acest aspect deoarece, in cazul in care te-au luat din fata, lipsa placutei cu numarul de inmatriculare iti ofera o portita de scapare.

 

Desi nu cred sa te ajute, ca fapt divers, radarele nu pot fi folosite in conditii meteo nefavorabile (precipitatii abundente) si in proximitatea transformatoarelor sau liniilor de inalta tensiune sau a unor echipamente generatoare de perturbatii de radio-frecventa.

 

Cel mai bine ar fi sa te reprezinte un avocat, din cate am inteles, la contestatiile radarelor nu se mai accepta recursuri, asa ca ai o singura sansa pe care ar fi bine sa nu o irosesti.

 

Am trecut de 3 ori prin acest scenariu... odata cu recurs. Succes!

Link to post
Share on other sites

cred ca ar trebui sa te prezinti la primul termen stabilit si sa incerci sa aplici ceea ce a scris colegul nostru yo4hgx mai sus .

Link to post
Share on other sites

Daca o apuci pe drumul asta, asteapta-te la o atitudine extrem de ostila a judecatorului, in special daca este femeie... si cred ca stii cui sa multumesti pentru asta!!!

 

Grija mare la declaratii si mai ales nu permite sa ti se puna vorbe in gura. Daca nu esti familiar cu procedura juridica si terminologia aferenta sau daca esti un pic emotiv iti recomand (cu insistenta) sa apelezi la serviciile unui avocat. Insa numai daca esti absolut convins ca radarul te-a surprins din fata... altfel pierzi timpul, banii si energia de pomana.

Link to post
Share on other sites

@ yo4hgx: Mersi pt postul kilometrifc foarte pertinent.

Cum am zis si pe pagina 1, m-a luat din fata, in miscare. Eu ma deplasam pe un sens, ei veneau din sens opus. Era noaptea si mi-am dat seama prea tarziu ca e MCV ca sa mai am timp sa reduc. Deci daca a pornit filmarea atunci cand m-a luat din fata, tot e inutil pt ei ca nu am nici un numar vizibil pe filmare.

 

Ei n-au intors imediat dupa mine,ci dupa mai multe minute. Spun asta pt ca dupa ce-am trecut de ei m-am uitat constant in oglinda sa vad daca intorc dupa mine sau ceva, si m-am tot uitat pana i-am pierdut in spate, in departare, iar dupa aprox 1-2 min am oprit si am intors la 180 grade (fiind acum pe sensul pe care erau ei) si am tras pe dreapta.

Dupa 1 min au aparut si ei (au intors si ei ,se pare, la ceva vreme dupa ce-au trecut de mine initial). Si de acolo,povestea e detaliat pe pagina 1 a topicului,n-o mai reiau.

 

Sincer emotiv nu sunt, dar nu am chiar prea multa experienta cu procedura juridica si nu vreau sa risc sa pierd de data asta, unde teoretic am toate premizele sa castig...de asta as apela la un avocat. Sunt curios cat m-ar costa toata treaba cu avocatul, ai idee la ce pret ajunge?

Link to post
Share on other sites

Acum depinde si daca erau radarele de pe MCV sau radarele vechi .... astea de pe Loganurile MCV sunt mai performante si cu masuratorile la zi .. celelalte nu au toate masuratorile ( certificat metrologic parca ii spune .. sau atestat .. bla bla )

Pe naiba la zi ... M-a luat in MCV din fata, aveam 120km/h pe bord si 115 km/h sau 114 km/h pe GPS(mers constant, sunt sigur 100% ca viteza de pe gps era viteza cu care rulam in momentul respeciv), ma opreste organul si imi zice ca aveam 119km/h. Am vazut cum isi calibreaza ei radarele, merge un berbec cu viteza constanta (pe bord presupun) si tre sa corespunda viteza indicata de radar cu cea a masinii.

Link to post
Share on other sites

daca venea mcv-ul sa-mi pozeze numarul, nu mutam deloc motorul , luam frumusel si rupeam numarul sau il indoiam cu totul si incepeam sa rad ca un psihopat , imaginati-va putin fata curcanilor la asa o treaba :))

Link to post
Share on other sites

Erau pusi pe produs de-o ciunga si tu te-ai opus in a cotiza la ciunga lor. Asta ai gresit.

 

Eu am contestat doi ani pietonii care nu apareau in pozele depuse de ei ca argument la dosar. Am castigat... dupa 2 ani.

Frustrant nu?

Link to post
Share on other sites

daca venea mcv-ul sa-mi pozeze numarul, nu mutam deloc motorul , luam frumusel si rupeam numarul sau il indoiam cu totul si incepeam sa rad ca un psihopat , imaginati-va putin fata curcanilor la asa o treaba :))

 

nu ai citit nimic din ce-am scris pe tot topicul..

 

eu eram oprit. ei au oprit langa mine la vreo 2-3 metri (paralel cu mine). cand au vazut ca nu vreau sa semnez si ca etc, s-au enervat si au tras MCV din dreptul meu,mai in spate, fix in spatele motorului (la 2 metri cam), si apoi au filmat nr cred (oricum nu stiu la ce-i mai ajuta ca l-au filmat cand eram stationar..)

 

Si daca ai fi citit, ai fi vazut ca unul dintre militieni,s-a apucat sa-mi indoaie numarul,pe motiv ca nu statea vizibil (am atasat si poze). Eu in general cred ca nu rezolvi nimic cu aroganta si vorbe grele la militieni. Exista un punct,insa,dupa care, eu nu mai am nici o rabdare si nici o toleranta cu ei (cand vad ca nu am cu cine vorbi..).

 

Erau pusi pe produs de-o ciunga si tu te-ai opus in a cotiza la ciunga lor. Asta ai gresit.

 

Eu am contestat doi ani pietonii care nu apareau in pozele depuse de ei ca argument la dosar. Am castigat... dupa 2 ani.

Frustrant nu?

 

meh, nu erau pusi pe o ciunga, erau pusi pe MINE.....ca mi-a si zis ceva gen "o sa mai conduci tu motorul prin iasi la......pasti"..

Link to post
Share on other sites

Pierzi timpul cu polemici pe langa subiect... asta daca nu cumva iti place! Ai deja informatiile necesare pentru a-ti sustine cazul in instanta, personal sau prin avocat.

Link to post
Share on other sites

Pierzi timpul cu polemici pe langa subiect... asta daca nu cumva iti place! Ai deja informatiile necesare pentru a-ti sustine cazul in instanta, personal sau prin avocat.

 

Nu pierd nici un timp, pt ca nu am inca un termen stabilit....

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

*** update *** , poza de la dosar de pe aparatul radar

 

Dosarul contine si un CD. urmeaza sa-l vizionez saptamana viitoare.


Poza e mai slab calitativa pt ca am fotografiat cu telefonul , foaia de hartie. Insa oricum ar fi, din poza aia nu se distinge mare lucru. Nu tu numar de inmatriculare, nu tu nimic....

 

 

post-77849-0-56513800-1386326664_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

*** update *** , poza de la dosar de pe aparatul radar

 

Dosarul contine si un CD. urmeaza sa-l vizionez saptamana viitoare.

 

Poza e mai slab calitativa pt ca am fotografiat cu telefonul , foaia de hartie. Insa oricum ar fi, din poza aia nu se distinge mare lucru. Nu tu numar de inmatriculare, nu tu nimic....

Probabil au pe cd inregistrarea din parcare unde se vede numarul de inmariculare.Oricum , fotografia cu farul, priceless :)))

Link to post
Share on other sites

pe poza lor se vede exact ora la care a fost facuta...probabil pe cd,cand ti-au filmat numarul, este o cu totul alta ora,probabil decalata cu cel putin 5 minute. sunt curios cum conving ei judecatorii ca in poza si in filmare este una si aceeasi motocicleta, sau macar acelasi conducator. ce, nu puteai sa te intalnesti cu vreun prieten, sa ii dai motorul la o tura, si apoi sa ti-l inapoieze in parcare si el apoi sa plece in plata domnului cu masina? daca era filmare continua de cand te-a prins cu viteza pana a ajuns la numarul tau, era logic ca tu erai....dar cum sigur e sarita, no coment.

dar cu judecatorii astia, te poti astepta la orice.

chiar sunt curios ce ar raspunde politaii (desi sunt convins ca nu se prezinta la tribunal) daca tu sustii ca nu esti tu cel din poza.

in poza (probabil la dosar este mai clara) se vad semne distinctive ale motocicletei pe baza carora se poata fi identificata ca fiind a ta?

eu in locul tau (nu stiu daca ai facut sau nu) ceream si bani ca si dauna pt timpul pierdut in tribunal.

sa ne tii la curent cu mersul procesului.

Link to post
Share on other sites

pe poza lor se vede exact ora la care a fost facuta...probabil pe cd,cand ti-au filmat numarul, este o cu totul alta ora,probabil decalata cu cel putin 5 minute. sunt curios cum conving ei judecatorii ca in poza si in filmare este una si aceeasi motocicleta, sau macar acelasi conducator. ce, nu puteai sa te intalnesti cu vreun prieten, sa ii dai motorul la o tura, si apoi sa ti-l inapoieze in parcare si el apoi sa plece in plata domnului cu masina? daca era filmare continua de cand te-a prins cu viteza pana a ajuns la numarul tau, era logic ca tu erai....dar cum sigur e sarita, no coment.

dar cu judecatorii astia, te poti astepta la orice.

chiar sunt curios ce ar raspunde politaii (desi sunt convins ca nu se prezinta la tribunal) daca tu sustii ca nu esti tu cel din poza.

in poza (probabil la dosar este mai clara) se vad semne distinctive ale motocicletei pe baza carora se poata fi identificata ca fiind a ta?

eu in locul tau (nu stiu daca ai facut sau nu) ceream si bani ca si dauna pt timpul pierdut in tribunal.

sa ne tii la curent cu mersul procesului.

 

Evident va fi un decalaj intre ora de pe poza si ora la care s-a intocmit procesul verbal. In afara de asta ei spun in Raport, si citez:

 

"Astfel, la ora 23:33 am procedat la oprirea regulamentara a unui motociclu marca Aprilia, cu numarul ...... etc"

 

In primul rand ei NU au oprit pe nimeni regulamentar. Eu eram stationar, in afara carosabilului cand ei au venit in dreptul meu si m-au abordat. Si in al doilea rand, 23:33 e ora in care aparatul radar a inregistrat o motocicleta ruland cu vitezad e 109 km/h, si nu ora cand "m-au oprit ei" (dupa cum am zis, nici macar nu m-au opri).

 

Sunt curios de ce trebuie sa ma apar eu si sa demonstrez eu ca nu am fost ala, si nu e viceversa, adica EI (IJP) sa trebuiasca sa demonstreze ca cel din filmarea cu radarul (109 km/h) este acelasi individ pe care ei l-au legitimat cand era oprit pe marginea carosabilului?

 

 

Aberatia cu semne distinctive ale motocicletei sunt doar niste SF uri, eu stiu in Iasi 2 1000RR uri identice (Repsol replica).Sunt atatea motociclete care nu doar ca 'seamana' intre ele, ci sunt identice.

 

Sunt motociclisti care nu deosebesc un RSV Mille din 99-00 de unul din 01-03, de militie ce sa mai vorbim?

 

Singurul lucru care poate incrimina si care constituie dovada este prezenta unui cadru in care este VIZIBIL numarul de inmatriculare cat si viteza cu care circula...sau o filmare continua in care sa se vada ca cel depistat de pe contrasens este acelasi cu cel oprit ulterior..

 

Sau poate nu stiu eu legea, si mai nou, orice poza, orice filmare poate constitui dovada impotriva ta (indiferent ca din acea filmare/poza se poate sau nu distinge identitatea vehicolului sau nu)...

Edited by Adrian
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...