Jump to content
Sign in to follow this  
cosmin82cr

parere motor honda cbr f4i

Recommended Posts

Salut

 

 

sunt incepator in ale motoarelor si vreau sa imi iau o honda cbr 600 f4i iar azi am gasit pe cineva care da:

 

honda cbr 600 f4i

an:2004

km: 34500

pret:2500 euro

 

va rog sa imi spuneti ce parere aveti despre motor/pret

 

mai jos am atasat si cateva poze trimise de proprietar

 

 

multumesc

post-77300-0-92473700-1372423523_thumb.jpg

post-77300-0-58811400-1372423524_thumb.jpg

post-77300-0-22025500-1372423525_thumb.jpg

post-77300-0-90474900-1372423525_thumb.jpg

post-77300-0-51654000-1372423526_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci cu un mecanic sa o verifice la fata locului, motocicletele nu se cumpara din poze. In realitate ar putea sa fie troznita, revopsita, sa nu porneasca dimineata, km 134.500 in loc de 34500, probleme cu actele, batai la motor etc...

Edited by anonymous

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am inceput moto colegul de garaj avea acest model. Eu atunci aveam un Ducati Monster. Strict intre cele 2 : Honda imi parea un yaht, ducati un skyjet. In oras era destul de greoaie . In afara ii facea cu mana monsterului. Ca si fiabilitate depinde de norocul pe care il ai. In aceeasi km parcuri eu cu monsterul nu am avut nici o problema, el in schimb avea numai becuri aprinse in bord. Acum totul depinde de gusturi si noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E frumoasa si daca e sa dai cu ea de pamant ai sanse sa te impiedici de piese pe strada, atat de multe sunt prin tara.. Oricum ar fi, asa cum zice si anonymus mai sus, ar trebui sa o vezi live, sa o asculti si sa vezi si moaca proprietarului, te poate ajuta in a lua decizia :crack: .

Eu as cauta ceva mai special...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfaaa...

maa asta nu merita

este revopsita, deci sau accidentat sau accidentat :D

eu am CBR 600 F2 si aia are 57000km si are 22 de ani

pentru 2500 euro gasesti mult mai bun si intretinuta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinand cont ca sunt posesor de Honda, iti recomand si tie cu caldura. Eu am un F3 din 97 , model american , si pana acum nu am avut nici o problema majora cu el, doar releul de incarcare schimbat, in rest schimbat ulei si placute la timp si merge foarte bine. Este buna si pentru un incepator, totul depinzand de cat de tare tragi de acceleratie. Ideea cu un motor de 125 pana la 500 cmc pentru incepatori nu mi se pare prea buna pentru ca te saturi repede si vrei sa il vinzi si realizezi ca pierzi niste bani aiurea plus timpul care trece pana sa il dai. La fel cum zicea anonymous, trebuie sa mergi sa o vezi, sa o probezi s.a.m.d. Mergi cu ceva prieteni care de preferat sa aibe motoare si sa cunoasca ce inseamna o motocicleta buna. Oricum mi se pare ca te-ai aruncat rapid la anuntul asta, probabil e primul anunt ce l-ai vazut :)) Fiindca la banii astia te incadrezi intr-o gama larga de motoare...Iti doresc numai bine si sa ai parte de noroc in ceea ce va fi de acum inainte pentru tine.

Edited by dude123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta pe net si vezi daca gasesti vreo motocicleta cu schema aia de culoare :) Carenele laterale au fost revopsite. Dunga neagra de pe rezervor trebuia sa fie continuata pe carena care trebuia sa fie rosu cu argintiu si cu negru. Cauciucurile par uzate (atat cat se poate vedea).

Nu as da 2500 pe ea.



Tinand cont ca sunt posesor de Honda, iti recomand si tie cu caldura. Eu am un F3 din 97 , model american , si pana acum nu am avut nici o problema majora cu el, doar releul de incarcare schimbat, in rest schimbat ulei si placute la timp si merge foarte bine. Este buna si pentru un incepator, totul depinzand de cat de tare tragi de acceleratie. Ideea cu un motor de 125 pana la 500 cmc pentru incepatori nu mi se pare prea buna pentru ca te saturi repede si vrei sa il vinzi si realizezi ca pierzi niste bani aiurea plus timpul care trece pana sa il dai. La fel cum zicea anonymous, trebuie sa mergi sa o vezi, sa o probezi s.a.m.d. Mergi cu ceva prieteni care de preferat sa aibe motoare si sa cunoasca ce inseamna o motocicleta buna. Oricum mi se pare ca te-ai aruncat rapid la anuntul asta, probabil e primul anunt ce l-ai vazut :)) Fiindca la banii astia te incadrezi intr-o gama larga de motoare...Iti doresc numai bine si sa ai parte de noroc in ceea ce va fi de acum inainte pentru tine.

Si eu il recomand cu caldura, numai ca e deja destul de cald pe-afara.

Dupa cum zice dude - la banii astia te incadrezi la o gama mai larga

schema de culoare la 2004 e asta http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/Cbr600f_2004.jpg

Edited by alinbugnar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu e destul de cald, s-a anuntat aceasta "lipsa de caldura" pana dupa prima saptamana din Iulie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca esti incepator de ce nu incerci o clasa mai permisiva si distractiva in acelasi timp?

Iti iei o "capra" si sa vezi distractie :D . Dar daca tie iti place...nu ma lua in seama..eu incerc sa conving toti incepatorii sa isi ia enduro ca prima motocicleta pana invata cum sta treaba cu deplasatu cu moto pe la noi prin tara....din pt meu de vedere pe speed trebuie sa ai niste experienta inainte sa te apuci sa "mesteci" in el....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as incerca un naked un sv , fazer .nu merita 2500 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti spun eu,pentru ca am!

merita fiecare banut daca e in mintile ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spune-i sa regleze ceasul, poza e facuta la 6 PM si in bord ceasul arata 7 AM :143: glumesc,desigur, succes cu moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,carenajul e revopsit,dar nu inseamna ca din cauza ca a fost accidentata trebuie sa cauti julituri la capetele de ghidon la leviere frina ambreiaj la jenti oglinzi,bloc motor(daca vrei sa fii sigur ca n-o picat cu ea,desi astea se pot ascunde)cel mai sigur sa mergi cu un 'mester' dar care poate sa si incerce motorul in mers ala isi da seama daca trage intr-o parte,bate furca,nu prind frinele,nu trage motorul normal,patineaza ambreiajul......dealtfel sint cele mai reusite motociclete(parerea mea),multi spun ca e mult pt un incepator dar daca ai capul pe umeri nu va fi nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut... cum zice si pizzahunter "daca ai capul pe umeri"... ia-ti un F4i.. Nu neaparat asta.. nu merita. Intr-adevar.. la 2500 de euro... iei ceva bun.

Incearca la http://www.mymoto.ro/constanta.html .. Am vazut ultima data cand am fost, un F4i impecabil(culoare originala rosu+albastru) Baietii de acolo sunt foarte valabili !

Eu daca as da timpul inapoi, mi-as lua F4i cu cel mai mare drag.. in schimb am fost prea "fricos" ca sa zic asa.. si mi-am luat Hornet de 600. O super motoreta :X, dar avand in vedere gabaritul meu.. si ca mai mult circulam in afara localitatii.. a trebuit sa o vand.

 

Daca stiam de la inceput ca voi fi cu toate tiglele pe casa.. imi luam direct sport/turing. Dar, nu regret ca am inceput cu viespea... faci ce vrei cu ea :X... doar ca eu nu prea am putut depasi 200-210(pe autostrada, nu m-am riscat sa dau viteza pe orice drum..) :)

 

Indiferent ce motoreta iti iei... ai mare grija ! o sa vezi de ce te vei "lovi" in trafic..

 

 

P.S.

Sunt printre mult prea putinii care folosesc semnalizarile !

Edited by alecs_the_boss

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce nu iti iei hayabusa, panigale, repsol sau de ce nu si un r6?? frate cred ca te arunci prea tare de la inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carenele laterale si codita revopsite. Carena frontala revopsita, probabil si cu prinderi refacute dupa suruburile care o prind dinspre interior. Discuri de frana aftermarket, paharele amortizoarelor fata in alta culoare decat sasiul, ori revopsite ori schimbate, Aripa fata schimbata si ramasa nevosita, maneta de ambreiaj stramba. Capete ghidon lipsa, mansoane de 3 lei. Cam atat vad eu, as zice ca e probabil sa fi fost troznita frontal destul de bine si reparata asa din dezmembrari.

 

F4i e o motocicleta buna daca e in mintile ei.

Edited by cristidb

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si eu la poze,intradevar,capetele ghidon lipsesc,la prima poza si eu am crezut ca aripa fata e schimbata dar dupa celelalte pare OK,un coleg a scris aici care sint problemele la CBR releul de incarcare si eu as mai adauga regulatorul lantului de distributie la pret e pretul pietei,oricum cand negociezi sa nu spui niciodata ca esti incepator(desi va obsebserva din prima) lasa-l pe prietenul tau sa gaseasca bube,ca nu exista motor fara bube,de exemplu il intrebi cand ai schimbat toba,ai toba originala?daca zice nu, poti sa ai dubii ca a picat,daca zice da,ti-o arat si nu e julita e alta treaba ce mai vad eu asa din poze cauciucul spate e CONTINENTAL fata e alta marca si e cam stearsa.Discurile daca au fost schimbate dupa parerea mea inseamna ca proprietarul a tinut la siguranta sa si de altfel sint piese de uzura!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca a schimbat discurile de frana nu poti sa stii cate sute de mii de km are :nono: plus troznita frontal, eu zic sa cauti alta

Edited by anonymous

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cbr f4i sport. daca te intereseaza, contacteaza-ma 0720523453. impecabila, garantez 22500km absolut reali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mai mers pe F4i, spui ca esti incepator, crezi ca e motocicleta ce se potriveste, ca incepator ?

 

Studiu de caz, multi pana nu demult, au facut scoala pe mobre de 250cc, legea permitea pt cat.A, ca este suficient, in poligon sa se dea examen pe 250cc. Apoi sareau la motoare de 600cc sau chiar 1000cc, unde experienta era zero, manevrabilitatea este alta, daca la 250cc, acceleratia e blanda, la 600cc este mai alerta, iar la 1000cc de-a dreptul brutala.

 

Trebuie sa stii exact, ce stil de mers ai, pt ce iti cumperi modelul acela de motocicleta, pt oras, pt plimbari in afara si daca da, ce distante...TU trebuie sa te cunosti si ce anume iti trebuie.

 

Iti recomand mai repede un Fazer, Kawa Z750, Hornet...motoare ceva mai manevrabile si cu acceleratie liniara, apoi dupa ceva experienta, poti sa treci pe vitezana.

 

 

Fi un pic mai cumpatat, cum spunea si colegul alecs_the_boss de mai sus, chiar daca mi-a smuls un zambet :) , e mai bine sa fi "fricos" si sa incepi treptat cu ceva mai lent, intelegi traficul.

Acelasi coleg spune ca daca ar putea sa dea timpul inapoi, ca acum si-ar cumpara direct F4i, dar sunt sigur ca o sa iti spuna ca experienta pe Hornet, ia priit din plin, timpul de reactie este diferit intre un Hornet si F4i, ca si incepator, motocicleta te pedepseste la prima gafa.

Edited by Tanaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

scurt ...la banii astia gasesti una care e macar aceeasi culoare ...asta clar nu . Ca posesor de F4i ti-o recomand cu drag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul iti recomand F4i normal doar prin prisma faptului ca este mai confortabil . Cuvantul sport nu face mari diferente intre cele doua modele F4i . Reglajele la suspensie fata / spate in plus fata de modelul normal , probabil alta configuratie a injectiei ( dar sunt in necunostinta de cauza si nu vreau sa spun prostii ) . . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un dinte in plus la pinionul spate, o placa in plus la ambreiaj si zice-se alta configuratie a camelor (desi cifrele sunt aceleasi in specificatii) la modelul sport. Se pare ca sunt mici diferente la soft intre ani, nu stiu daca se simt.

In rest diferentele sunt alea care se vad cu ochiul liber. Reglajele suspensiei oricum le face fiecare ca de asta sunt reglaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...