Sari la conținut

Probleme KTM GS 250


Postări Recomandate

Salutare motociclism.ro !

Astazi am schimbat ambelajul la un ktm gs 250, vechiul avea putin joc, si un imc tacanit, in fine.

Faza e ca : pinioanele, ambreajul se invart foarte greu, la kick abea apas pe pedala cat de greu merge, faza e ca maine o sa ii bag uleiul, si as vrea sa stiu ddaca e din cauza ca nu are ulei, deaia face asa, adica se misca greu de tot, sau se poate sa nu il fii incheiat eu bine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa motorul la 0. Scoate de pe internet manualul de raparatie la motorul tau si cu manualul in fata te apuci sa montezi motorul. NU il porni asa, poti rupe pinioanele din cutia de viteze daca ai ratat o saiba(cea ce cred ca ai si facut.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate si pentru ca am schimbat ambielajul(e reparat pe ace) si rulmentii de la ambelaj?
Biela se misca greu pt ca e facuta recent pana isi da drumul,s=ar putea sa fie din rulmenti?(nu au fost noi rulmentii dar erau buni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ambielaj de cross, mai ales de 250 se rapara prin schimbarea boltului, rulmentului si a bielei in sine. Se pastreaza doar contra-greutatile. Daca schimbi doar acele, faci o mare tiganie si stii de ce? Si la un scuter la ambielaj, rulmentul respectiv este calculat...contine "ace" tratate, calite de un anumit material, la o anumita cota de precizie. Daca le-ai facut ochiometric, strange sau joaca si te pup papa ambielaj.(oricum biela era caput deja daca ai ajuns sa schimbi rulmentul)

Sa revenim...ia motorul pe masa. Scoate manualul de pe internet si dai bataie de la 0.

 

P.s...tigania e lucru permanent, deci fa o treaba ca lumea. Banuiesc ca ai ratat-o cu biela si strange in draci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un ambielaj de cross, mai ales de 250 se rapara prin schimbarea boltului, rulmentului si a bielei in sine. Se pastreaza doar contra-greutatile. Daca schimbi doar acele, faci o mare tiganie si stii de ce? Si la un scuter la ambielaj, rulmentul respectiv este calculat...contine "ace" tratate, calite de un anumit material, la o anumita cota de precizie. Daca le-ai facut ochiometric, strange sau joaca si te pup papa ambielaj.(oricum biela era caput deja daca ai ajuns sa schimbi rulmentul)

Sa revenim...ia motorul pe masa. Scoate manualul de pe internet si dai bataie de la 0.

 

P.s...tigania e lucru permanent, deci fa o treaba ca lumea. Banuiesc ca ai ratat-o cu biela si strange in draci.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...