Sari la conținut

Cheia- Siriu, sambata 13.07


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

Corect, fiecare trebuie sa-si stapaneasca calutii de sub poponeata cat si din manutza. In final, pe strada nu te dai racing, d-asta s-au inventat si circuitele, dar na, mai sunt si ghinioane d-astea.

 

Prima oara cand m-am uitat la cauciucul ala am zis ca e de pista, slick...dupa ce am dat click pe poza si am vazut mai de aproape am observat cat de dus este. Intr-adevar, se joaca la noroc cu el.

 

Da ce-ai facut cu kawasakiu ? Stiu ca l-am vazut anul asta la Cesar la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Baai, asa-mi urati voi mie? :-L

Da, mi-am schimbat stilul de mers, dar e inca destul de safe. Nu fortez nimic, pur si simplu aplic frana pana mai spre apex, combinat cu pozitionare inainte de curba care imi permite sa vad mult de tot in interiorul curbei si sa si corectez din trasa daca e cazul, deci daca e sa cad, va fi din cauze inevitabile gen ulei apa nisip pe toata suprafata de rulare, nu din motive de pilotaj. As zice ca merg la 70% din aderenta maxima a gumei pe franare. Ce-i drept ma bazez si pe gume, gp-urile sunt printre cele mai aderente din tot ce exista.

 

Dar..sa zica Denis o parere avizata.

 

Guma spate (dupa 5 intrari ieri pe amckart) e 100% slick si o schimb saptamana asta cu un gp racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, fiecare trebuie sa-si stapaneasca calutii de sub poponeata cat si din manutza. In final, pe strada nu te dai racing, d-asta s-au inventat si circuitele, dar na, mai sunt si ghinioane d-astea.

 

Prima oara cand m-am uitat la cauciucul ala am zis ca e de pista, slick...dupa ce am dat click pe poza si am vazut mai de aproape am observat cat de dus este. Intr-adevar, se joaca la noroc cu el.

 

Da ce-ai facut cu kawasakiu ? Stiu ca l-am vazut anul asta la Cesar la service.

Cu parere de rau l-am vandut in iarna, mi-a placut foarte mult motocicleta aia, dar...am zis sa-mi iau si eu ceva mai nou,mai puternic, mai de pista- ocazional. Ma tot uit la miare, cel mai probabil cand fac rost de bani va fi un Kawa Zx10 2006-2007 ca totusi merg si pe strada si cu pasagera, e un pic mai mare decat alte miare moderne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca zx-10 va fi si viitoarea mea motocicleta, daca iau in considerare lista facuta de Method in alt topic :

 

"

In opinia mea,din 98 incoace, superbike-urile de varf sunt cam astea :

1998-2001 - R1

2002-2003 - 954

2004 - R1 sau ZX10 (ZX 10 daca ai un death wish )

2005-2007 - Gixxer fara drept de apel

2008 - 1000 RR

2009... - S 1000 RR

"

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baai, asa-mi urati voi mie? :-L

Da, mi-am schimbat stilul de mers, dar e inca destul de safe. Nu fortez nimic, pur si simplu aplic frana pana mai spre apex, combinat cu pozitionare inainte de curba care imi permite sa vad mult de tot in interiorul curbei si sa si corectez din trasa daca e cazul, deci daca e sa cad, va fi din cauze inevitabile gen ulei apa nisip pe toata suprafata de rulare, nu din motive de pilotaj. As zice ca merg la 70% din aderenta maxima a gumei pe franare. Ce-i drept ma bazez si pe gume, gp-urile sunt printre cele mai aderente din tot ce exista.

 

Dar..sa zica Denis o parere avizata.

 

Guma spate (dupa 5 intrari ieri pe amckart) e 100% slick si o schimb saptamana asta cu un gp racer.

Nu-ti ureaza nimeni, doamne fereste.

Tu mergi OK, poate un pic prea repede pentru mers cu pasager, dar nu mersul in sine e problema la tine. Problema (una minora, nu grava) ar fi un surplus de entuziasm, care, in anumite situatii, te poate duce inspre pericol. Esti un pic prea doritor sa intri in modul "hai sa ne dam" si incepi sa ajungi la momentul critic la care esti un pic prea increzator in fortele proprii si poti intra in unele belele din cauza asta.

Stiu ca tie ti se pare totul ultra safe si OK, dar inca nu ai destula experienta ca sa poti evalua atat de exact nivelul de safety al oricarei situatii. Am inteles ca esti pe la 1:16 pe Amckart (unde mergi foarte OK, apropo), ceea ce e bine, dar asta inseamna ca inca nu stii cand si cum aluneca gumele lipicioase, ca inca nu ai ajuns la punctul la care soliciti atat de mult aderenta.

Ceea ce vreau sa spun e ca se vede ca mergi bine, ai invatat mult, dar pe masura ce inveti, trebuie sa iti dai seama ca mai ai inca si mai mult de invatat si sa iti iei niste marje de eroare zdravene pe strada, mai ales cu pasager. Pe strada trebuie sa fii intotdeauna cel mult la un 50-70% din ce poti pe circuit.

Scuze daca par prea critic sau ceva, doar am oferit o opinie sa zicem avizata de faptul ca am mers mult si pe strada si pe pista si am vazut multi oameni in situatia ta. Unii au inteles cand si cum trebuie sa-si puna frana interioara, altii nu si de obicei au sfeclit-o cumva. Oricum, per total, foarte OK mersul, mi-a placut foarte tare iesirea alaturi de voi si sper sa o repetam cat de curand. De obicei nu ies in grupuri, mai ales cu oameni pe care nu ii cunosc dinainte, dar cu voi m-am simtit foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...........Oricum, per total, foarte OK mersul, mi-a placut foarte tare iesirea alaturi de voi si sper sa o repetam cat de curand. De obicei nu ies in grupuri, mai ales cu oameni pe care nu ii cunosc dinainte, dar cu voi m-am simtit foarte bine.

Si noua ne-a facut placere, deja ne stiam demult de pe forumuri, asteptam si noi alte plimbari. Cand ai ai teste pe la BMW poate ne chemi si pe noi ,cine stie poate ne "convertesti" asa mai la batranete!:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti ureaza nimeni, doamne fereste.

Tu mergi OK, poate un pic prea repede pentru mers cu pasager, dar nu mersul in sine e problema la tine. Problema (una minora, nu grava) ar fi un surplus de entuziasm, care, in anumite situatii, te poate duce inspre pericol. Esti un pic prea doritor sa intri in modul "hai sa ne dam" si incepi sa ajungi la momentul critic la care esti un pic prea increzator in fortele proprii si poti intra in unele belele din cauza asta.

Stiu ca tie ti se pare totul ultra safe si OK, dar inca nu ai destula experienta ca sa poti evalua atat de exact nivelul de safety al oricarei situatii. Am inteles ca esti pe la 1:16 pe Amckart (unde mergi foarte OK, apropo), ceea ce e bine, dar asta inseamna ca inca nu stii cand si cum aluneca gumele lipicioase, ca inca nu ai ajuns la punctul la care soliciti atat de mult aderenta.

Ceea ce vreau sa spun e ca se vede ca mergi bine, ai invatat mult, dar pe masura ce inveti, trebuie sa iti dai seama ca mai ai inca si mai mult de invatat si sa iti iei niste marje de eroare zdravene pe strada, mai ales cu pasager. Pe strada trebuie sa fii intotdeauna cel mult la un 50-70% din ce poti pe circuit.

Scuze daca par prea critic sau ceva, doar am oferit o opinie sa zicem avizata de faptul ca am mers mult si pe strada si pe pista si am vazut multi oameni in situatia ta. Unii au inteles cand si cum trebuie sa-si puna frana interioara, altii nu si de obicei au sfeclit-o cumva. Oricum, per total, foarte OK mersul, mi-a placut foarte tare iesirea alaturi de voi si sper sa o repetam cat de curand. De obicei nu ies in grupuri, mai ales cu oameni pe care nu ii cunosc dinainte, dar cu voi m-am simtit foarte bine.

 

Hmm ok, mersi de sfaturi, sunt bine primite, ca tin la oasele mele; am dat cam 85% din ce pot maxim pe curbele de strada cu pasager, dar daca o las mai moale de atat, dispare fun-factorul :mellow:

O sa continui cu amckartul intensiv, ca ma ajuta foarte mult sa evoluez si e si safe si fun si sala si tot ce vrei.

 

Tu in schimb te-ai dat super misto pe Cheia (din filmari) :) si mi-a placut sa ma tin dupa tine prin satele alea de dupa Siriu.

 

Overall a fost super cu voi, asa da ritm! :10:

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din localitatea de la min 15 sunt eu. Daca stiam din vreme veneam si eu, stiu curbele alea ca pe buzunare. Cred ca as recunoaste mirosul padurii de acolo si daca m-ai duce cu ochii inchisi. Data viitoare cand mergeti as vrea sa merg si eu, ii sun pe ai mei sa pregateasca niste fripturi cat capacu' de la WC si ne oprim Daca mergeam si eu, va invitam la un sorici proaspat, tocmai cica au taiat un porc. :))

LE: Are tata o țuică de stă vrabia-n cioc.

Pai data viitoare nu mai oprim la masa la Il Refugio si mergem direct la fripturile alea ale tale!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ca s-a mers prudent, fara forja...relaxat si in grup compact...eu asa am ramas cu impresia... Desi, avand in vedere cat timp am pierdut cu toate peripetiile, mi s-a parut ca ne-am intors f. repede. La alte iesiri cu racer wanabees, cu tras mai tare de gaz, fara pasager si pauze mult mai scurte, parca a durat mai mult



Sa imi zici si mie cum pacalesti pasagera sa stea pe ZX10, ca imi iau si eu...

Cu parere de rau l-am vandut in iarna, mi-a placut foarte mult motocicleta aia, dar...am zis sa-mi iau si eu ceva mai nou,mai puternic, mai de pista- ocazional. Ma tot uit la miare, cel mai probabil cand fac rost de bani va fi un Kawa Zx10 2006-2007 ca totusi merg si pe strada si cu pasagera, e un pic mai mare decat alte miare moderne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ca s-a mers prudent, fara forja...relaxat si in grup compact...eu asa am ramas cu impresia... Desi, avand in vedere cat timp am pierdut cu toate peripetiile, mi s-a parut ca ne-am intors f. repede. La alte iesiri cu racer wanabees, cu tras mai tare de gaz, fara pasager si pauze mult mai scurte, parca a durat mai mult

 

Sa imi zici si mie cum pacalesti pasagera sa stea pe ZX10, ca imi iau si eu...

Si eu tocmai asta am zis, mi-a placut foarte mult, nici prea tare, nici prea incet, elegant, frumos. Ponturile mele pentru anonymous erau doar asa, ca un sfat amical. Omul merge foarte bine per total, safe si curat. Nu e nicio problema serioasa, nicidecum. La fel cum ti-am spus si tie sa iei trasele mai din larg ca sa pierzi mai putin timp inclinat si sa poti da gaz mai tare. Asta nu inseamna ca e o problema serioasa, doar asa, un pont pentru imbunatatirea stilului de mers. Dar toti ati mers foarte bine si m-am simtit in siguranta langa voi, ceea ce nu pot spune despre alte iesiri in grup cu necunoscuti. Daca va vedeam mai sturlubatici, ori va lasam sa mergeti in fata si ramaneam de capul meu, ori ma duceam inainte si imi luam avans, ca acum cativa ani am iesit cu niste baieti care la mai fiecare viraj erau gata sa intre unii intr-altii. :) Si vorba aia, am destule fiare in picioare, nu imi mai trebuie altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iei trasele mai din larg ca sa pierzi mai putin timp inclinat si sa poti da gaz mai tare...

Am incercat sa corectez ulterior si a fost mai bine...mersi !...oricum pasagera ma tot atentiona ca ne inclinam mai mult decat ceilalti...dar ma gandeam ca i se pare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca zx-10 va fi si viitoarea mea motocicleta, daca iau in considerare lista facuta de Method in alt topic :

 

"

In opinia mea,din 98 incoace, superbike-urile de varf sunt cam astea :

 

1998-2001 - R1

 

2002-2003 - 954

 

2004 - R1 sau ZX10 (ZX 10 daca ai un death wish )

 

2005-2007 - Gixxer fara drept de apel

 

2008 - 1000 RR

 

2009... - S 1000 RR

"

cumpara un k5-k6 daca strangi ceva bani ,o sa te bucure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara un k5-k6 daca strangi ceva bani ,o sa te bucure

Sa tii ca l-am vazut pe ZIF cu XX-ul, zis si "naluca de pe Cheia"!!!!:)) El si baietii din Maneciu ne-au ajutat cu motoreta accidentata, n-am apucat sa-l vedem la treaba pe viraje, va ramane o "legenda" de urmarit pe viitor!:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,te dai tu lovit dar sunt sigur ca poti tine pasul pe curbe, nu mergem la Veliko in linie dreapta! :)

 

Chiar nu emit pretentii; multumesc, esti tu prea amabil sau... politicos, eu nu am intrat vreodata pe Amkart sau alt circuit, asa ca in eventualitatea vreunei plimbari similare as incerca sa merg dupa voi sa invat cate ceva ...

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa tii ca l-am vazut pe ZIF cu XX-ul, zis si "naluca de pe Cheia"!!!! :)) El si baietii din Maneciu ne-au ajutat cu motoreta accidentata, n-am apucat sa-l vedem la treaba pe viraje, va ramane o "legenda" de urmarit pe viitor! :D

Baietii din Valenii de Munte :P ..din Maneciu era un prieten la care a fost depozitata motoreta..."Naluca de pe Cheia"(aricioplanul), are ceva ani in spate si un stil de pilotaj foarte bun..

Ne-a povestit despre faimoasa depasire si a fost una simpla intr-o curba cu vizibilitate, mister elucidat.

Editat de dragos gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....mister elucidat.

Și uite așa tot entuziasmul celor care doreau să afle picanteriile acelei depășiri epocale, s-a dus pe apa sâmbetei (13.07.2013) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...