Sari la conținut

SV650 vs. Hornet 600


BiroCatalin
 Share

Postări Recomandate

Subscriu, aceeasi alegere am facuto si eu, factorii care au contat pentru mine: sunet demential (cu evacuarea potrivita), cuplu de jos, consumul redus si nu in ultimul rand look-ul.

post-68410-0-63048900-1374402621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. fara suparare, au fost numai sfaturi pro sv. nu stiu sfat sa iti dau. conduc un hornet de un an. consuma 5-6%. trage bine oriunde doar cu un om. cu 2, se simte nevoia de mai multa putere. ca intretinere: ulei motul 5100, filtru ulei, pt filtru de aer am spray (am filtru K&N). anul asta am schimbat ulei furca + semeringuri. asta cred ca orice om schimba la 2 ani. de asemenea am schimbat cablu de ambreaj. saptamana viitoare schimb discul frana spate. astea nu trebuie schimbate neaparat, depinde cine a detinut-o inainte. am mers aprox 9000 km si zero probleme. motorul trage bine, top speed 180 km/h, mers obisnuit cu 140 km/h in afara localitatii. motorul e superb dar ajungi sa iti doresti mai mult (valabil pt mine, el poate mai mult). alege ce vrei. am simtit nevoia sa zic ceva si de hornet, prea era nebagat in seama.

Da, ai zis..numa de bine..ca e atat de bun ca vrei altceva.. SVul e mai usor,iar sunetul de V o sa intoarca mereu priviri fata de uscatorul de par aka Hornet.. Iar pentru toti cei care ati mers pe Hornet batraneste..nu e motoru de vina.. va mai lipseste voua vreo 3/4 din acceleratie.. Intr-adevar pana la 5k RPM zici ca esti pe scuter.. Dar dupa 8k.. De la mine mereu scoate un zambet pe buze cand ma chinui sa tin roata fata jos.. Nu mai sta pe forum..du-te si incearca-le .. Amanadoua sunt motociclete faine, iar daca nu ai mai mers pe moto o sa iti placa oricare pentru ca nu o sa ai cu ce compara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales! SV-ul ramane! Am gasit un SV din 2001 atat de ieftin incat as putea sa imi iau doua si imi raman bani si de niste beri. Motorul are putini km, compresie buna nu scoate sunete ciudate, lant nou placute si disc spate nou, problema e ca proprietarul a dar cu roata fara intr-o bordura si a fisurat janta. Am gasit la un baiat o furca completa de ducatti monster 600 upside down cu cauciuc si disc nou. daca as reusi sa il adaptez ar fi cea mai buna afacere. Franele si sunspensia nu ma sperie prea tare, eu renunt la un virago in favoarea SV-ului... cred ca se intelege. Nu sunt adeptul vitezei deci cred ca un motor care atinge 140km/h imi este suficient. Daca este cineva care are ideie daca se potrivste furca de monster pe sv il rog sa isi spuna parerea. Multumesc pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand in sfarsit am ales a mai sarit un iepure... Mi s-a oferit un Suzuki GSF 600 bandit la pret bun si in stare buna. Estetic arata mult mai bine decat SV-ul pe care ma pregateam sa il cumar iar din punct de vedere mecanic e cam la fel... Din nou am o dilema si ma asteapta o alta noapte de nesomn...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu nitel pe aici si nu inteleg ceva. Tu ce cauti la o motoreta? aspect, sunet, fiabilitate, intretinere relativ ieftina, manevrabilitate sau conteaza doar ca sunt naked?

Daca nu ai avut feelingul acela, privit-dorit, poate ca nu e nici una din astea prea buna. Zic si eu.

 

Eu personal incerc sa fiu cat se poate de practic si sa merg pe intretinere ieftina, consum redus, naked ca sa ma bata vantul sa simt ca merg (pe la 70 -80 asa :P ), nu prea puternic ca-s cam slab si pleaca de sub mine, tre sa tremure nitel ca sa nu adorm. Stiu, deja suna a Harley :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu caut o motocicleta buna fiabila si cat de cat ieftina. Nu vreau neaparat naked, eu m-am carat 3 ani jumate pe chopper si sunt constient ca este cea mai buna categorie de motoare. Din pacate nu am bani sa imi iau un chopper mai mare si de Virago meu sunt satul pana peste cap. La bani cu care dau virago nu pot sa imi iau decat un naked. Sv-ul mi se pare cea mai buna varianta tocmai pt motorul in V cu care sunt familiarizat si sunetul specific. Daca ai tu un Suzuki intruder 800 fabricat dupa '95 pana in 1600e, acum il cumpar:)))



Si cu un dragstar ma multumesc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m'am urcat prima si prima data pe un Hornet. Nu m'am simtit in nici un fel .

Apoi m'am urcat pe un SV si intr'o saptamana - doua eram fericitul posesor al motorului. Eu as alege iar si iar SV'ul fara nici cea mai mica retinere. Nu m'am inteles niciodata cu motoarele astea 4 in linie - imo .. parca n'au nici sare nici piper :)

poate n-ai cautat si dupa 8-10k

 

oameni si oameni, ce-ar mai fi sa gandim toti la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sv e mult mai fun, consuma ceva mai putin si suna mult mai bine decat Hornetul.

 

Mai fun din ce motiv? Iti vine sa razi cand pleci la drum?

 

Te contrazic si la capitolul sunet, motoarele inline-4 pt suna fantastic, de la relanti, la aceleratie la frana de motor de la 10k de ture. Huruitul V2-urilor ma deranjeaza..

 

Mi-ar place in schimb sa am consumul SV-ului, dar nu le poti avea pe toate.

 

De unde ai scos-o pe asta cu dificultatea revanzaraii? Sv e un motor usor, deci iertator, cuplul si frana de motor il fac sa fie foarte fun la condus, sunetul motorului este unul distinct si placut, are doar 2 carburatoare de sincronizat, 2 bujii de schimbat (dar si 2 lanturi de distributie daca se ajunge la asa ceva). de asemenea, roata de 160 pe spate il face mai manevreabil, mai usor de luat curbe. diferenta este foarte mare aici. cu un sv ai sanse sa iei fata unuia, pe curbe, cu o exeprienta considerabil mai mare decat tine. pe cand roata de 180 de ajuta numai la viteze superluminice. chiar si usoara vibratie este placuta DELOC deranjanta, si te face sa simti ca ai o conexiune cu motorul. cuplul face sa nu prea simti pasagerul

 

ca si dezavantaje la SV fata de hornet: frane mai slabe, suspensii mai slabe (desi pt mine era tot un avantaj pt ca iti permite sa abordezi cu indredere si confort drumuri proaste, am mers destul pe forestiere si drumuri de tara). viteza maxima de asemeanea mai mica, acceleratie foarte redusa de la 170 in sus. prinde maxim 200 hornet mai pe la 230

 

turatia maxima, suspensiile, franele, puterea nu recomanda SV ca un motor de viteza. insa pt viteza mea de croaziera de 120, este superior hornetului si o incantare sa-l conduci, pe orice fel de drum. la primul meu drum cu el, am reusit sa ating cu scaritele pe jos.

 

ps: am mers si cu hornet, am detinut sv

 

1. Roata de 160 (ca si la Bandit S) pare prea micuta cand ma uit la a mea de 190. Nu ma deranjeaza in nici un fel la drum intins.

 

2. Hornet: 240 km/h, insa nu este placut fara carene. As zice croaziera la 120, depasiri cat e nevoie si cam atat.

 

3. Superior Hornet-ului si o incantare din ce motive? Si eu pot spune acelasi lucru despre CB600f sau orice alt motor..

 

Da, ai zis..numa de bine..ca e atat de bun ca vrei altceva.. SVul e mai usor,iar sunetul de V o sa intoarca mereu priviri fata de uscatorul de par aka Hornet.. Iar pentru toti cei care ati mers pe Hornet batraneste..nu e motoru de vina.. va mai lipseste voua vreo 3/4 din acceleratie.. Intr-adevar pana la 5k RPM zici ca esti pe scuter.. Dar dupa 8k.. De la mine mereu scoate un zambet pe buze cand ma chinui sa tin roata fata jos.. Nu mai sta pe forum..du-te si incearca-le .. Amanadoua sunt motociclete faine, iar daca nu ai mai mers pe moto o sa iti placa oricare pentru ca nu o sa ai cu ce compara..

 

Funny :) Tractorul SV vs Uscatorul de par Hornet.. De acord ce spui legat de acceleratie.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia e clasica, ca si intre masinile diesel si cele pe benzina.. toti vor diesel pt ca are cuplu si consuma putin, insa la o depasire cu pedala blana.. tot benzina te scoate dintr-un loc neplacut..

 

Pana la urma totul se rezuma la ce iti place, colegul ce a deschis topicul nu are de unde sa stie pt ca e incepator, insa prea v-ati asmutit asupra lui cu SV-ul si nu v-ati rezumat doar la sfaturi de bun simt.

 

Personal nu am mers decat cu monocilindru, inline-2 si inline-4. Mi se potriveste ca si stil de mers, imi place mai mult sunetul produs de motor, imi place acceleratia si puterea la turatii mai mari, imi place aspectul motorului (mai plin nu asa subtire ca un V2, si am intalnit destui motoristi cu SV care voiau sa isi puna bugspoiler pt ca motorul arata golas in partea din fata)

 

Pt mine trecerea la naked a insemnat de fapt dificila alegere intre 2 modele: Hornet si Bandit, altceva nu m-a interesat, iar pe viitor, indiferent de ce motor voi avea, va fi inline-4!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mestecatul in cutie.. Eu in a 2-a ajung la 120 km/h.. Trasul ala de jos se termina in mai putine rpm deci cred ca mesteci la SV in cutie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca s a napustit nimeni, Hornetul e un motor excelent, nu a sustinut nimeni altceva. Iar treaba cu mestecatul : pe serpentine stranse in urcare garantez ca V2 bate 4L in ce priveste economia la schimbarea treptelor. Era doar un exemplu.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Am avut aceeasi dilema. Am ales cel mai bine posibil (cu ajutorul unor prieteni) si anume SV - CLAR! Dupa ce l-am cumparat nu m-as mai fi dat jos de pe el. In primul sezon am facut 20k km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

1. Roata de 160 (ca si la Bandit S) pare prea micuta cand ma uit la a mea de 190. Nu ma deranjeaza in nici un fel la drum intins.

 

3. Superior Hornet-ului si o incantare din ce motive? Si eu pot spune acelasi lucru despre CB600f sau orice alt motor..

nu am mai intrat de ceva timp aici. nu imi plac polemicile, dar gust o discutie bine argumentata

 

1. cand e vorba de chestii vizuale, gusturile nu se discuta

3. spusesem ca e superior la o viteza de croaziera de 120. daca am vorbi de 150, as spune ca este superior hornetul datorita plusului de stabilitate si al puterii. dar la acelasi nivel de skill, oamenii se simt mai comod pe SV, la viteze obisnuite. am simtit-o eu cand am incercat hornet, mi-au spus-o si altii care au mers cu a mea.

incantare datorita senzatiei create de cuplul superior si usurinta cu care abordezi virajele. lucruri pe care le-am mai descris si care nu le-am simtit la hornet. si pt un plus de incantare, un sv in mintile lui se ridica pe o roata din acceleratie :-))

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...