Sari la conținut

Suzuki gsxr 750


Postări Recomandate

Am cumparat de curand un suzuki gsxr 750 din 1999 pe injectie , motocicleta luata in perfecta stare de functionare , am mers cu ea 7000 km fara sa ii schimb ceva , azi dimineata cand sa plec cu ea cu 2 prieteni mai departe unu dintre ei zice verificati lichidu de racire verificati uleiu si asa mai departe , cand mam uitat la ulei la a mea , nu ma uitasem de loc pana acum , nu mai avea de loc in ea si nu a facut nici o figura merge perfect , acum trebuie sa ma duc cu ea la 30 km sai schimb uleiu si sincer sa va spun mie frica sa o pornesc , ce pareri aveti ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 284
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

baahhhh!!!! baaaaahhhhhhhhh!! baaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!! nici rusine, nici mustrari...imi imaginez ce ti-ar zice moromete sau dinica. pana una alta, marsh! intoarce-te la vehicule cu tractiune animala; ca de mancat, de baut apa si de odihna stii si tu ca e nevoie. ai putea sa crezi ca te fac animal acum, dar doar imi imaginez ca aia doi te-ar numi asa...auzi tu, numar 69...vedea-te-as facand 69 cu gixxeru' tau fara lubrifiant...si p-asta tot aia doi ti-au zis-o, sa nu avem discutii cum ca te jignesc pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eu te intrebai ca omu si tu raspunzi ca animalu nam ce zice , intelesul intrebari era ca daca modelu asta de motocicleta are voie sa manance atata ulei fara sa scoata gram de fum sau sa aiba vro bataie sau alt ceva functioneaza perfect dar a disparut uleiu din baie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il mai aveam eu pe frate-miu de a mers vreo 30.000 km cu acelasi ulei la matiz, deabia mai avea pe joja un pic de negreala. Mda, unii merg fara ulei, altii deabia daca dau 2 bani pe motoare si mie cu toata grija sa schimb uleiul (si unul bunicel zic eu) la maxim 4000, imi plezneste pistonu din senin :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de acum il schimb si eu din 3000 in 3000 km da cand iti cumperi o motocicleta si nu sti nimic desprea si te mai si minte fostu proprietar ca nai treaba cu uleiu si cu ea 10.000 km ca lea facut el pe toate e pregatita de sezon , macar ma bucur ca nu sa spart motoru in ea , porneste si merge perfect , ulei nou luni si e gata de goana ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand caterinca putin, scrie si tu corect gramatical, ca n-ai un post scris corect.

Uleul nu trebuie sa il schimbi din 3k in 3k decat daca pui ulei pentru curse si mergi forjat sau la curse, e tot una.

Chiar si cu 300v poti merge linistit 5k, 7100 mergi probabil 10k, sunt baieti care stiu mai bine, care merg mereu cu acelasi ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze omule, m-a luat valul...dar si tu, ca-n melodia aia..you show and tell with greatest ease/raving impossibilities...

on topic, blocul de gsxr nu ar trebui sa consume ulei. in niciun caz asa mult. am avut si eu si nu mi-a consumat deloc, sau nimic sesizabil, intre schimburi (la 6000 km). fa-i un test de compresie ca sa vezi cum stai cu segmentii (in ideea ca supapele au jocurile ok) si observa la pornirea la rece (exact in momentul pornirii) daca scoate fum ca sa vezi cum stai cu semeringurile de supape. verifica si etanseitatea carterelor, garnituri motor, etc. daca zici ca fostul proprietar te-a trombonit, poate nici nu a avut ulei suficient de la inceput, poate nu a avut uleiul potrivit, etc. sa-i pui uleiul recomandat, sa stai cu bunghiul pe nivel, vezi daca martorul de presiune ulei este in regula (trebuie sa palpaie cand pui contactul si sa dispara cand porneste motorul) si sa o duci la mecanic pentru o mica evaluare a starii motocicletei. dupa cum postezi nu cred ca esti in masura sa-ti dai tu insuti cu parerea cum ca e buna de goana de luni incolo. mare grija la starea tehnica, ca poti sa intri-n mari belele...ca sa nu zic mai rau. bafta cu motoru, e fain tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand pun contactu se aprinde martoru la ulei si cand o pornesc se stinge , e foarte bine , o pornesc ea find rece nu scoate gram de fum , eu cred ca a avut in ea un ulei vai mama lui si la forje la mancat plus cate turati a luat pe loc de la mine cu prieteni ca are o toba AKRAPOVIC si imi placea cum scotea flacari , dar acum o sa ii schimb uleiul si filtru si daca dupa vro 5000 de km uleiu e intreg inseamna ca nu are nimic , oricum mersi da sfat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers 7000 km fara sa te uiti la ulei ? Mhm. Nu ma gandesc cati o fi mers cel de dinaintea ta, nu se stie niciodata....

Pune si tu un 10w40 moto de completare, macar sa ajunga pe joja, apoi suie si fa-ti schimbul la 30 de km distanta, nu e mare probl.Asta in cazul in care nu te pui sa iti faci singur schimbul.Sau in cazul in care nu te duci si iei mecanicul cu masina si il aduci la tine in curte.

Bineinteles, raspunsuri valabile in cazul in care topicul nu e un misto , plus ca e la o sectiune gresita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de acum il schimb si eu din 3000 in 3000 km da cand iti cumperi o motocicleta si nu sti nimic desprea si te mai si minte fostu proprietar ca nai treaba cu uleiu si cu ea 10.000 km ca lea facut el pe toate e pregatita de sezon , macar ma bucur ca nu sa spart motoru in ea , porneste si merge perfect , ulei nou luni si e gata de goana ..

...si tu, ca o muhaia, ai pus botu'. Cum, pana mea, poti lua o motocicleta da 10000 de ani si sa nu-i faci un minim de verificare?! Da' lichidul de racire, mai e acolo?, Sau nu stii care e ala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus un mecanic si mia zis ca e multa munca , trebuie schimbat antigelu , placute frana spate , bujiile toate , toate filtrele , uleiu neaparat , lantu si pinioanele , cauciucurile si e gata de drum , lucruri la mana a doua , macar cica am dat bine 50 de milioane pe ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus un mecanic si mia zis ca e multa munca , trebuie schimbat antigelu , placute frana spate , bujiile toate , toate filtrele , uleiu neaparat , lantu si pinioanele , cauciucurile si e gata de drum , lucruri la mana a doua , macar cica am dat bine 50 de milioane pe ea .

:lol: :lol: si eu care credeam ca e sectiune de vanzari ..

Editat de el_nynios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...