Jump to content

motor pt incepatori


Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Seb, ce sa spun, alegeti modelul, restul ramane la aprecierea ta (taxe smd), eu am achizitionat acum o luna, un Suzuki Bandit de 600 din 1996, a fost adus in tara in 2008 de catre un Italian, iar eu sunt al treilea proprietar si arata excelent. Deci in functie de buget alege-ti ce-ti place, bineanteles uitate si la motocicleta.....

 

Numai bine!

Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat ca prim motor un Suzuki Bandit 400. Trecand peste eventualele reglaje necesare datorita varstei, e foarte bun pentru inceput.

E joasa, eu la 1.73 stau cu ambele talpi pe jos si cu genunchii indoiti.

E motor de turatie, aici avantaje si dezavantaje, depinde de gusturi si de felul cum vrei sa-l folosesti.

Face suta repejor, si se duce pana in 180 si ceva (scrie in fisa tehnica)

Consumul mediu e de 5l/100 in oras sau in jur de 4 inafara.

Daca nu ai nevoie de prea multe piese de schimb, vrei un motor usor manevrabil in trafic si iti plac nakedurile, ti-l recomand :cheers:

Link to post
Share on other sites

salut. depinde si de statura ta. si de greutate, dar mai putin. insa in functie de inaltime iti alegi bicicleta. eu mi-am luat o Yamaha XJ 600S Diversion. ieftina, 4 cilindri, consum mic, super fiabila...la inaltimea mea (186 cm) e cam la limita, dar e ok. acu' c-o fi de afara sau din tara, nu prea conteaza; ceea ce conteaza e cum a fost intretinuta. si mai conteaza bugetul! ...unde vrei sa o folosesti (off-road, touring, etc)...sunt multe variabile.

Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca dai pentru A, deci va fi un examen pe motor de 600cc, scriu pentru ca vad ca ai facut cateva ore pe 250cc, oricum orele sunt de acomodare.

 

Dupa examen poti sa-ti cumperi orice motor, poate fi si Bandit de 400 si poti trece ulterior pe 600, oricum viteza nu este totul.

Banditul este manevrabil, la scoala am mers si pe un Hornet nu-l recomand este prea puternic (pentru incepatori), iar unghiul de manevrare al ghidonului este mic in comparative cu Banditul.

 

Deci, poti incerca cateva motoare in poligon.......

Link to post
Share on other sites

A sau A2?

 

Daca zici ca esti adeptul vitezei, si e bine ca recunosti acest lucru, uita-te si la Ninja 250 , cbr 250 sau KTM Duke 200. Te poti perfectiona pe ele foarte ok iar apoi treci la ceva mai mare. Bine, acum depinde de ce buget ai.

 

Te mai poti uita si la Yamaha MT 03... cu toate ca are 660cc este foarte controlabila.

 

Eu Banditul de 400 nu l-am recomandat niciodata si nu-l voi recomanda....uita-te la cel de 600 mai bine.

Link to post
Share on other sites

eu vreau una sa invat deocamdata.de oras..si eventual sa pot face o distanta de vreo 200 de km lejer.am 1.73,60 km..dar din toamna ma apuc de sala..nu greutatea are importanta,zic eu

 

am categoria A.am fost ultima tura cu sala luata inainte de noua lege.am luat poligonul luni,si a fost pe 250 cc

Link to post
Share on other sites

Daca vrei ceva in genul chopper, iti recomand sa arunci un ochi la mobra mea din semnatura.

E un model numai bun de incepator.

Link to post
Share on other sites

Greutatea nu cred are importanţă făcând numai sală; acolo mai mult de 4-7 kilograme nu vei pune natural. În cazul tău de la 60 ai ajunge pe la 65-67 în câteva luni, un an.

 

Dar dacă intenţionezi însă să iei una alta gen s******i şi vei depăşi o limită de 12-17 kilograme relativ rapid, vei simţi oarecum diferenţa pe motor dar destul de puţin, la demaraje; spun din caz propriu. În 3 săptămâni am pus 8 kilo plus încă vreo 7 înainte deci cam 15 total. Ideea este că, per total, nu, nu trebuie să te îngrijorezi din acest motiv. Greutatea se face simţită mult de exemplu dacă vrei merge pe role sau cu biţa unde corpul însuşi este angrenat în deplasare.

 

Despre motor, eu am avut Gladius SFV 650 de la Suzuki înainte. E motor bun de oraş, manevrabil chiar dacă are 650 cmc. Adică nu e bau bau sau nervos tare cum crezusem eu înainte de a-l conduce. De asemenea te poţi orienta şi spre un Kawasaki er6n, Yamaha XJ6 sau Bandit de 600. Depinde bineînţeles şi de câţi bani ai tu disponibili.

 

 

eu vreau una sa invat deocamdata.de oras..si eventual sa pot face o distanta de vreo 200 de km lejer.am 1.73,60 km..dar din toamna ma apuc de sala..nu greutatea are importanta,zic eu

Edited by GoogleBoy
Link to post
Share on other sites

va multumesc de opinii si sfaturi.ma bucur mult ca sunteti mult mai sociabili si uniti fata de soferi,desi imi place si cu masina la nebunie.dar majoritatea soferilor sunt nesimtiti si o zic din experienta proprie.

Inca nu am bani,dar vreau sa incep sa strang fonduri. S-ar renta sa fac unu din bucati?

Link to post
Share on other sites

Eu si majoritatea celor pe care-i cunosc au avut primul motor naked de 600 (Ducati Monster-eu, Yamaha FZ6, Honda Hornet pe la amici), eu il am si acum. Dupa ce mergi o perioada pe el iti vei da seama ce moto iti doresti. Deasemenea un naked iti permite sa inveti multe lucruri destul de repede. Faza cu motorul de 400 este ca iti va ramane mic foarte repede si il vei dori schimbat.

Daca te stii nabadaios cu acceleratia iti recomand unul in 2 cil, iti da puterea liniar si nu-ti face surprize in turatii mari.

Cele de 600 in 4 cil iti dau senzatia de lipsa de putere in turatii mici si livreaza cu totul diferit in ture, de aici vin surprizele neplacute daca nu ii acorzi rabdarea necesara pentru acomodare.

Din bucati nu cred ca se merita.

Era sa uit, si printre motociclisti sunt multi nesimtiti, nu-ti face iluzii :)

Link to post
Share on other sites

Salut , eu zic ptr inceput sa mergi pe unde se aduna motociclisti , mai multi si sa vezi mobrele . In prima faza trebuie sa te hotarasti daca vrei vitezana sau offroad ( enduro sau motocros ) . Dupa ce stii ce vrei , urca pe ele si vezi cum te simti . Doar asa poti sa-ti dai seama ce motocicleta iti este potrivita . Dupa aia , mai trebuie doar sa-ti achizitionezi mobra :) . Bafta .

Link to post
Share on other sites

pai daca esti mai iute la mana mai bine ia-ti ceva mai puturos la inceput :P, de ex Honda Cb 500.

un prieten a avut Bandit 400 ... sarea bine, dar cam multe probleme.

Eu am inceput pe Diversion 600. La 60 de CP ajungea si pe la 160-170 insa nu sarea chiar asa de brusc. Avea o acceleratie destul de liniara si o manevrabilitate buna. Relativ ieftin de achizitionat si destul de fiabila.

 

Dupa ce te mai dai oricum o sa-ti dai seama unde i-ti sunt limitele.

Mai treci pe la rabbit club, sau pe la vre-un eveniment realizat de baietii de la Road Patrol, oriunde unde se aduna mai multi si atunci o sa vezi live cum arata, cum stai pe ele.

Edited by dragonlord
Link to post
Share on other sites

Eu si majoritatea celor pe care-i cunosc au avut primul motor naked de 600 (Ducati Monster-eu, Yamaha FZ6, Honda Hornet pe la amici), eu il am si acum. Dupa ce mergi o perioada pe el iti vei da seama ce moto iti doresti. Deasemenea un naked iti permite sa inveti multe lucruri destul de repede. Faza cu motorul de 400 este ca iti va ramane mic foarte repede si il vei dori schimbat.

Daca te stii nabadaios cu acceleratia iti recomand unul in 2 cil, iti da puterea liniar si nu-ti face surprize in turatii mari.

Cele de 600 in 4 cil iti dau senzatia de lipsa de putere in turatii mici si livreaza cu totul diferit in ture, de aici vin surprizele neplacute daca nu ii acorzi rabdarea necesara pentru acomodare.

Din bucati nu cred ca se merita.

Era sa uit, si printre motociclisti sunt multi nesimtiti, nu-ti face iluzii

Nici nu credeam ca n-o sa fie si bikeri muisti :)), dar nu sunt in raport asa mare ca-ntre "conservari".

 

Salut , eu zic ptr inceput sa mergi pe unde se aduna motociclisti , mai multi si sa vezi mobrele . In prima faza trebuie sa te hotarasti daca vrei vitezana attachicon.gif04_Bug_Splatter.jpg sau offroad ( enduro sau motocros ) attachicon.gifmotocross_gp_italia_2009_01.jpg . Dupa ce stii ce vrei , urca pe ele si vezi cum te simti . Doar asa poti sa-ti dai seama ce motocicleta iti este potrivita . Dupa aia , mai trebuie doar sa-ti achizitionezi mobra . Bafta .

Nu stiu pe unde va adunati, ca as veni :)

 

O intrebare:ce-s nakedurile ? sau care sunt clasele moto ? daca puteti sa-mi dati o descriere scurta la fiecare enduro, motocross(desi e evident) ..etc

Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat ca prim motor un Suzuki Bandit 400. Trecand peste eventualele reglaje necesare datorita varstei, e foarte bun pentru inceput.

E joasa, eu la 1.73 stau cu ambele talpi pe jos si cu genunchii indoiti.

E motor de turatie, aici avantaje si dezavantaje, depinde de gusturi si de felul cum vrei sa-l folosesti.

Face suta repejor, si se duce pana in 180 si ceva (scrie in fisa tehnica)

Consumul mediu e de 5l/100 in oras sau in jur de 4 inafara.

Daca nu ai nevoie de prea multe piese de schimb, vrei un motor usor manevrabil in trafic si iti plac nakedurile, ti-l recomand :cheers:

 

 

bine ai venit si sincer eu as incepe de la un 400 cmc, de recomandat as putea sa iti recomand un bandit un hornet depinde ce marca preferi tu

din auzite: la astea de cilindree ciudata (vezi 400) se gasesc mai greu piese sh.

 

succes!

Link to post
Share on other sites

Nici nu credeam ca n-o sa fie si bikeri muisti :)), dar nu sunt in raport asa mare ca-ntre "conservari".

 

Nu stiu pe unde va adunati, ca as veni :)

 

O intrebare:ce-s nakedurile ? sau care sunt clasele moto ? daca puteti sa-mi dati o descriere scurta la fiecare enduro, motocross(desi e evident) ..etc

Naked-ul este o . . . vitezana necarenata . In majoritatea cazurilor , au mecanica de pe vitezane si pozitia pe ele este putin mai . . . eleganta . Motoarele au capacitati ( in linii mari ) de la 400 cm* pana la 1300 cm* . De adunat , urmareste topicele de pe Timisoara si vei descoperi locuri " noi " :) .

Link to post
Share on other sites

Naked-ul este o . . . vitezana necarenata . In majoritatea cazurilor , au mecanica de pe vitezane si pozitia pe ele este putin mai . . . eleganta . Motoarele au capacitati ( in linii mari ) de la 400 cm* pana la 1300 cm* . De adunat , urmareste topicele de pe Timisoara si vei descoperi locuri " noi " :) .

Nakedurile sunt gen Honda CBR?(daca nu ma insel)

Link to post
Share on other sites

Nu stiu pe unde va adunati, ca as veni :)

 

Rabit Club: str Ialomitei, la capat inainte de semafor. este si magazin cu echipamente moto acolo sau mai precis : Divizia 9 Cavalerie, nr 60

 

Evenimente Road patrol: vezi forum unde cand, clubul lor este in incinta fostei fabrici de palarii langa viaduct. Daca gresesc rog un membru sa corecteze

 

O intrebare:ce-s nakedurile ? sau care sunt clasele moto ? daca puteti sa-mi dati o descriere scurta la fiecare enduro, motocross(desi e evident) ..etc

 

Poti folosi google :P

 

da asa scurt:

naked = motoare necarenate (Honda Cb 500)

sport = destul de logic cred. motoare in general complet carenate cu o putere serioasa (CBR, Ninja, Hayabusa...etc)

sport-tourer = un hibrid. De obicei semicarenate cu o pozitie mai comoda fata de sport. Sunt mai comozi la drumuri lungi da nu au asa multa putere. (XJ 600, CBF 600, Bandit 600, etc)

enduro = folosite la drumetii off-road si nu numai (vezi Transalp)

motocross = cam limitate, bune pt oras ca sunt mici si de plimbari pe coclauri

tourer = motoare mari, comode, pentru drumuri lungi, de obicei motoare mari 900 cc in sus.

chopper = cred ca nu mai au nevoie de introducere :)

Link to post
Share on other sites

Rabit Club: str Ialomitei, la capat inainte de semafor. este si magazin cu echipamente moto acolo sau mai precis : Divizia 9 Cavalerie, nr 60

 

Evenimente Road patrol: vezi forum unde cand, clubul lor este in incinta fostei fabrici de palarii langa viaduct. Daca gresesc rog un membru sa corecteze

 

 

Poti folosi google :P

 

da asa scurt:

naked = motoare necarenate (Honda Cb 500)

sport = destul de logic cred. motoare in general complet carenate cu o putere serioasa (CBR, Ninja, Hayabusa...etc)

sport-tourer = un hibrid. De obicei semicarenate cu o pozitie mai comoda fata de sport. Sunt mai comozi la drumuri lungi da nu au asa multa putere. (XJ 600, CBF 600, Bandit 600, etc)

enduro = folosite la drumetii off-road si nu numai (vezi Transalp)

motocross = cam limitate, bune pt oras ca sunt mici si de plimbari pe coclauri

tourer = motoare mari, comode, pentru drumuri lungi, de obicei motoare mari 900 cc in sus.

chopper = cred ca nu mai au nevoie de introducere :)

sar'na dragonlord ;)

Link to post
Share on other sites

Nakedurile sunt gen Honda CBR?(daca nu ma insel)

Cam asa ceva dar dezbracate . Cateva exemple :

Honda CBR dezbracata devine Honda Hornet / CBF

Kawasaky ZXR dezbracata devine Kawasaki Z

Suzuki GSXR dezbracata devine Suzuki GSR / Gladius / B-King

Yamaha R dezbracata devine Yamaha FZ

si lista poate continua .

Ca sa poti sa-ti faci o imagine . . . . cauta modelele pe google :) . BETER ?

 

Week end fain :)

Edited by Arthur TM
Link to post
Share on other sites

Cam asa ceva dar dezbracate . Cateva exemple :

Honda CBR dezbracata devine Honda Hornet / CBF

Kawasaky ZXR dezbracata devine Kawasaki Z

Suzuki GSXR dezbracata devine Suzuki GSR / Gladius / B-King

Yamaha R dezbracata devine Yamaha FZ

si lista poate continua .

Ca sa poti sa-ti faci o imagine . . . . cauta modelele pe google :) . BETER ?

 

Week end fain :)

much better :

 

m-am mai gandit si mi-as lua ceva cu care in viitorul apropiat sa pot face si stunt-uri..sunt o fire competitiva, sportiva si agresiva(cand e nevoie) in cazu asta ce recomandai as primi ? ori naked ori sport

Link to post
Share on other sites

O sportiva fara carene si bani multi investiti in ea pt a invatza . Ai timp sa faci "stunt"-uri cate vrei . Invata sa stapanesti un motor prima data . Dupa "stunt"-urile tale ai sa vezi costurile . Daca ai bani si nai ce face , n-ai decat . Spor si bafta

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...