Jump to content

motor pt incepatori


Recommended Posts

eu recomand cbr f3, sau daca iti permite bugetul f4. de ce?

franeaza foarte bine, accelereaza destul de liniar, sunt comode, sunt usor de manevrat, tot ce vrei.

Dupa ce ca esti incepator si abia descoperi mersul pe 2 roti, sa te mai ia si vantul de pe o panarama de naked ar putea fi tragic, mai ales daca iti place viteza. Degeaba citesti sfaturi din biblie pe aici, cand te vei vedea pe motor uiti de forum si iti vei forma singur reflexele.

Naked este un fel de chopper care poate merge mai tare, dar daca te dai tare cu el ai pus-o. Ai putea sa ii pui un ditai` parbrizul, dar arata ca dracu..

Link to post
Share on other sites
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu recomand cbr f3, sau daca iti permite bugetul f4. de ce?

franeaza foarte bine, accelereaza destul de liniar, sunt comode, sunt usor de manevrat, tot ce vrei.

Dupa ce ca esti incepator si abia descoperi mersul pe 2 roti, sa te mai ia si vantul de pe o panarama de naked ar putea fi tragic, mai ales daca iti place viteza. Degeaba citesti sfaturi din biblie pe aici, cand te vei vedea pe motor uiti de forum si iti vei forma singur reflexele.

Naked este un fel de chopper care poate merge mai tare, dar daca te dai tare cu el ai pus-o. Ai putea sa ii pui un ditai` parbrizul, dar arata ca dracu..

Esti constient ce aberatii ai scris, nu? Te tii tu dupa o Aprilia Tuono, Moto Morini Corsaro, BMW R 1200 R, Ducati Monster S4R, KTM Superduke?

Link to post
Share on other sites

http://motorcycles.about.com/od/galleries/ig/Bike-Types/

 

ca sa fie mai usor... aici ai si poze si de toate.

 

cat despre stunt... nu sunt expert, nu ma tenteaza (singurele stunturi erau cele involuntare) dar din clipuletele vazute majoritatea sunt naked (ca daca pici si spargi carena o sa-ti dai pumni la bilute cand vezi cat costa) au crash cage, si din cate stiu mai au si modificari extra ca motorul sa fie alimentat cu ulei din orice pozitie (cand te dai pe o roata mult)

 

Eu zic sa faci asa:

- stabileste o suma cat ai de dat pe motor

- pe langa suma respectiva ai grija sa ai bani si de inmatriculare si asigurare

- sa ai o suma pt echipament in caz de nu ai: obligatoriu casca, recomandat: geaca, manusi, ceva bocanci/cizme, protectii de genunchi sau pantaloni, sau combinezon

- sa mai ai un backup de 1-200 de euro in caz de se dovedeste ca motorul mai necesita reglaje sau reparatii.

Link to post
Share on other sites

perfect de acord.asa ma si gandeam sa fac.

 

care este diferenta intre cross si enduro,mai exact?inteleg ca enduro e mai mare,desi in poze pare mai mic. care cum sunt dezavantajele/avantajele?

 

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090701110352AAuPJDA

 

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101015063939AAlZ0re

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=48707

Edited by GoogleBoy
Link to post
Share on other sites

eu recomand cbr f3, sau daca iti permite bugetul f4. de ce?

franeaza foarte bine, accelereaza destul de liniar, sunt comode, sunt usor de manevrat, tot ce vrei.

Dupa ce ca esti incepator si abia descoperi mersul pe 2 roti, sa te mai ia si vantul de pe o panarama de naked ar putea fi tragic, mai ales daca iti place viteza. Degeaba citesti sfaturi din biblie pe aici, cand te vei vedea pe motor uiti de forum si iti vei forma singur reflexele.

Naked este un fel de chopper care poate merge mai tare, dar daca te dai tare cu el ai pus-o. Ai putea sa ii pui un ditai` parbrizul, dar arata ca dracu..

Prietene habar nu ai ce vorbesti in materie de motociclete!!!Sa spui ca daca te dai cu un naked si ca te ia vantul fiind acest lucru,,tragic,, ma apuca rasul...ca naked ul e un fel de chopper deja ma tavalesc pe jos de ras!!!Ai incalecat vreodata genul de mobra...ma refer un bandit s ,un fazer,un hornet...hmmmm eu cred ca nu...din pacate unii au in cap ca idee, ca in lumea motocicletelor nu exista decat vitezanele,pacat!!!

Link to post
Share on other sites

Nu se cearta nimeni , doar ca unele intrebari au o tenta ironica si lumea le percepe ca atare :whip: . Este putin mai greu de crezut ca vrei motor dar nu faci diferenta intre vitezana , naked , chopper sau enduro . Un simplu search pe google ar putea sa-ti faca putina lumina in ganduri . Acum , poate fi si google de vina : gasesti R1 transformat in motor de cross dar este sau vreun Dominator facut bobber dar nu te lua daupa ei ! O zi faina :)

Link to post
Share on other sites

Nu se cearta nimeni , doar ca unele intrebari au o tenta ironica si lumea le percepe ca atare :whip: . Este putin mai greu de crezut ca vrei motor dar nu faci diferenta intre vitezana , naked , chopper sau enduro . Un simplu search pe google ar putea sa-ti faca putina lumina in ganduri . Acum , poate fi si google de vina : gasesti R1 transformat in motor de cross dar este sau vreun Dominator facut bobber dar nu te lua daupa ei ! O zi faina :)

stai fraioare putin...nu avea legatura cu mine, ca eu nu am zis nimic gresit.eu doar am intrebat. daca mi-o dai cu google, nu te baga cand cere cineva ajutorul, daca nu vrei sa ajuti. eu vroiam sa intreb aici pt ca am crezut ca e mai logic sa intreb pe un forum despre motociclism/motociclisti..nu ? in fine.salut!

Link to post
Share on other sites

iti era greu saracu de tine sa imi zici tu .. lasi link-uri. frate daca vrei sa ajuti pe cineva, nu il trimiti la cineva..ii zici tu. merci oricum :-j

 

Pe langa ca esti habarnist si lenes mai esti si nesimtit cat incape. Oamenii incearca sa te ajute si le dai cu tifla.

 

stai fraioare putin...nu avea legatura cu mine, ca eu nu am zis nimic gresit.eu doar am intrebat. daca mi-o dai cu google, nu te baga cand cere cineva ajutorul, daca nu vrei sa ajuti. eu vroiam sa intreb aici pt ca am crezut ca e mai logic sa intreb pe un forum despre motociclism/motociclisti..nu ? in fine.salut!

.

Edited by Kevinn
Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

SEB...Arthur Tm ce spune aci spune pe bune...omul asta chiar stie cu ce se mananca motociclismul si motocicletele,crede ma!!!Asa ca incearca sa nu mai fi ironic nitel si o sa vezi ca ti se va raspunde mai cu calm...acum pe bune ,au zic ca nu e un asa mare efort sa sapi pe site urile netului sa te lamuresti si singurel...e mai ok asa si mai linistitor pt matale decat sa te iei de unii care nu merita!!!NUMA BINE!

Asta eu am spus o in fereastra ta ca sa intelegi!!!

Edited by Fazeru
Link to post
Share on other sites

iti era greu saracu de tine sa imi zici tu .. lasi link-uri. frate daca vrei sa ajuti pe cineva, nu il trimiti la cineva..ii zici tu. merci oricum :-j

Când primeşti un deget nu lua toată mâna.

 

Restul este de datoria ta să descoperi atâta timp cât pe mine personal nu mă pasionează nici enduro nici cross ci doar am vrut numai să te ajut cu ceva ce poate îţi este util pentru problema ta.

Link to post
Share on other sites

vrei un test drive ?

tocmai l-ai scapat ( a fost vineri - duminica)

Vrei sa vezi ce ti-ar place ? Hai la un chef moto (joia pe Ialomita si vineri si sambata in alte locuri... pe care le gasesti pe forumul asta, NU pe google).

 

Daca vrei e una daca ai vrea "numai asa" e alta.

 

Bafta si multa intelepciune .

Edited by bside
Link to post
Share on other sites

vrei un test drive ?

tocmai l-ai scapat ( a fost vineri - duminica)

Vrei sa vezi ce ti-ar place ? Hai la un chef moto (joia pe Ialomita si vineri si sambata in alte locuri... pe care le gasesti pe forumul asta, NU pe google).

 

Daca vrei e una daca ai vrea "numai asa" e alta.

 

Bafta si multa intelepciune .

o sa fac tot posibilul sa vin.am si vorbit cu cineva sa venim joi.

 

baieti,mai vin cu o intrebare. Motoarele de turatie sunt mai 'puturoase',nu? Adica nu fug de sub mine cum ciup acceleratia,right?

Link to post
Share on other sites

 

o sa fac tot posibilul sa vin.am si vorbit cu cineva sa venim joi.

 

baieti,mai vin cu o intrebare. Motoarele de turatie sunt mai 'puturoase',nu? Adica nu fug de sub mine cum ciup acceleratia,right?

Depinde cum o ciupesti . Sunt ca si femeile : daca o ciupesti usor ii place daca o ciupesti prea tare iti iei una-n mufa . In principiu , " motoarele de turatie " sunt vitezanele , cu cilindri dispusi in linie , drujbele si polizoarele . Ultimele doua ies din discutie :) . Primele , in schimb , au o " explozie " de putere , in marea lor majoritate , in jurul plajei de 5000 rpm . De acolo devin brutale , irascibile si mai greu de controlat in situatii limita . Daca sunt mai puturoase . . . . nu stiu sa-ti raspund . :)

Link to post
Share on other sites

ma gandeam ca cele de turatie is alea mai lenese,care urca mai greu in viteeza

 

In tot timpul asta nu stiai dar iti doresti Kawasaki ZZR-1400 sau ZX-14 :peace:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...