Sari la conținut

probleme iluminare faza scurta/lunga GSX-F


Postări Recomandate

Salutare mesteri mari,

 

Stie careva care ar putea fi problema la instalatia de iluminare(faza scurta si lunga), care se pare ca nu mai merge...

 

Cateodata, cand luam o groapa mai sanatoasa isi revinea, acum nimic. Era si cand ar fi un contact imperfect undeva...daca dau flash (faza lunga), merge...

Luminile din bord si pozitia, merg si ele.

 

Se poate sa fie vre-un releu busit?!?sau e pur o problema de calare / contact imperfect la mufele de imbinare sau switch-uri?

 

Am incercat sa masor niste continuitati cu aparatul de masura, dar ceva nu e in regula, cand pun contactul se intrerupe circuitul, cand il iau, niste circuite sunt la masa...???

 

Probabil e o smecherie pe undeva...pun si schema electrica. Repet, problema e la faza scurta/lunga.

 

Numai bine,

 

Laurentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, te referi la firul de la masa, care iese de la sigurante? Practic daca dau flash - merge- in cazul asta tot circuitul este inchis...deci masa ar trebui sa fie la locul ei...

 

ma gandeam ca poate sa fie ceva la vedere...nu sa dau toate carenele jos :(

 

asta e, o facem si pe asta...

 

Mersi de incurajari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul tau sta in ploaie de obicei?daca da...ai oxizi ori in blocul de lumini...adika butonul de pe ghidon ori oxizi intr-o mufa....check it out...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e dilema....NU STA IN PLOAIE :D...m-am gandit si la asta...am desfacut si butonul de pe ghidon, stanga si cel din dreapta...par f curate fara urme de oxidare...

 

mai ramane sa verific traseele, dar asta inseamna sa dau carenele jos...ce nu prea imi place...poate stie cineva cum sa le verific fara sa dau carenele jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

O solutie in sensul asta ar fi sa mergi la mama Omida, sa-ti intinda cartile :)

 

Poate fi o masa imperfecta, trebuie sa iei cablurile la mana, da cu WD40 sau spray de contacte pe toate mufele, poate fi de la switch-ul de lumini..intra apa si oxideaza inauntru, ideea este ca trebuiesc eliminate toate posibilitatile de eroare, dar asta numai surubarind pe mobra, nu pe forum..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa dai cu WD 40 si la contact, si sa incerci sa misti usor stanga-dreapta cheia in contact, cu contactul pus si farurile aprinse. Acelasi lucru l-am patit si eu.

Verifica si traseul firelor care pleca din comanda stanga, si duc sub rezervor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de pont...inainte de dezasamblare, vroiam sa stiu si parerea unor minti mai experimentate...de surubarit am surubarit, si voi mi surubari...dar decat sa te duci ca berbecul, mai bine iti faci o strategie si apoi ma duc ca berbecul :)

 

Am avut la un moment dat probleme la contact (ignition switch), si acum functioneaza, doar ON/OFF, poate nu mai face contact cum trebuie...verific si revin cu un verdict.

 

Multumesc de sfaturi



 



circuitpost-12283-0-84966700-1376215737_thumb.jpg

post-12283-0-75743000-1376215589.jpg

post-12283-0-25830700-1376215666.jpg

Editat de balaur_u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...