Sari la conținut

Cati Dintre Voi Vor Japoneza


B.B.
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa stiu cati dintre voi vor cu adevarat comunista si cati dintre voi o tineti ca solutie temporara pana strangeti bani de ceva mai bun?

 

eu imi doream cu disperare o japoneza cand aveam Minskul, si am reusit sa-mi iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator moto_comuniste

Io poate o sa vreau o "americanca", da chiar daca o voi avea NU voi renunta la fiarele vechi si socialiste :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si io vreau un Ural nou. Asta nu inseamna ca vreau sa renunt la Ij-ul ala vechiul :lol:

Care va-sa-zica, raminem in 'red-zone'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine sunt cam la egalitate preferintele.

La o comunista ma distrez cu mecanica si imbunatatirile pe care i le pot aduce, la o japoneza am avantajul fiabilitatii. Eu am insa o alta problema, anume spatiul de tinut motoreta. Am avut o honda xl, dar nu aveam unde sa o tin (plateam la Obor 500 de mii pe luna, dar eu stateam in Crangasi), deci nu prea ma plimbam cu ea. Asa ca am vandut-o si mi-am luat inapoi simsonul. M-am distrat cu el toata iarna, iar in primavara l-am dat iar si mi-am luat yamaha actuala, profitand si de ocazia de a gasi o curte pe langa blocul meu unde sa tin japonezaria. Momentan recunosc ca mi-e dor de o surubareala ca lumea :lol: sau de o aprindere digitala cu microcontroler, dar s-a cam subtiat timpul.

 

Oricum, ma tenteaza rau ideea sa-mi iau simsonul inapoi, ca tocmai am facut loc pe balcon ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau o japoneza ;)

De ce? datorita fiabilitatii (mult mai putine batai de cap), datorita faptului ca intr-un fel poti face cu ea numai partea placuta a motociclismului (nu imi place sa repar, recunosc), datorita performantelor.

 

 

Parerea mea. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu-mi doresc japoneza. ;)

 

doar un Ural nou :lol:

si eu la fel. in afara de Ural nou ar mai fi Roag King sau BMW R1200. deci nu japoneza.

 

Io poate o sa vreau o "americanca", da chiar daca o voi avea NU voi renunta la fiarele vechi si socialiste :banana:
subscriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu la fel. in afara de Ural nou ar mai fi Roag King sau BMW R1200. deci nu japoneza.

 

subscriu

eu la Road King si R1200 nu ma pot gandi deocamdata... nu ca nu mi-ar place...da' mi-am promis ca urmatorul motor va fi nou-nout... deci: Ural :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu, unul prefer comunistele...

Cand stau la o bere cu prietenii :lol: nu imi trebuie poze sa imi aduc aminte de drumul spre locatia "cutare"..

Pur si simplu spun..."ba mai stii cand mergeam spre aroneanu si am ramas fara incarcare..si am impins 5 km ca (cuvant jignitor)...morti de foame si sete... :banana: si opream fiecare masina sa ne dea curent... ;) "sau alte zeci de intamplari asemanatoare.

Cred ca mai mare e distractia la o plimbare cu comunistele decat cu japonezele..faci si picnicuri mai dese... :crack:

plus ca ..parerea mea este ca orice motociclist tre sa stie oleak de mecanica..si cel mai bun profesor este comunista luata de la nea' nicu din fundul gradinii....

Bineinteles...nu ar strica nimanui un dragstar sau un shadow in ograda...dar sa renunt la a ma plimba cu comunista mea.. :banana: ..no way

 

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va prind eu ca va luati japoneze ;) :banana:

 

Eu am avut si comunista. A avut farmecul ei. Dar cu japoneza am vazut toata tara. Am mers fara sa se rupa in doua. Te poti baza pe frane, pe geometria ei, ... etc. Sunt gandite fratilor.

 

Cand am avut eu nepra si mergeam la arc eram super mandru de ea. Ziceam tare: AM NIPRU. La arc erau putine japoneze, 2-3 bucati. Ne uitam ca la OZN-uri la ele.

 

Bineinteles FIX aceleasi vorbe: Numa' plastice, nu ai ce repara, aia nu e motoreta. Lasa ba, ca la noi daca se strica dai 50.000 ROL si o repari. La aia daca pica ceva, faci credit. Vorbea clar frustrarea din noi.

 

E si am ajuns sa imi iau o racketa din plastic. Alta viata. Ma simt foarte bine cu ea. Arata bine, merge bine, e fiabila.

 

Concluzia: ca sa iti dai cu parerea e bine sa cunosti toate variabilele.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia: ca sa iti dai cu parerea e bine sa cunosti toate variabilele.
de acord cu tine. dar mai depinde si de gusturi. daca as avea bani as lua un BMW si nu un japo. asta-i tot..

 

eu la Road King si R1200 nu ma pot gandi deocamdata...

hahahahahah, da' ce crezi ca io am banii pt alea? daca aveam banii aveam si motoarele. nu am nevasta si copii de hranit, mi se rupe... :lol:

 

dar daca fac rost de cash exact asta am sa-mi cumpar. si o sa tin si M-urile in continuare ca sa ma injure lumea ca le tin degeaba si nu le folosesc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai daca-si vand posesorii de Suzuki motoarele ca sa-si ia Ural inseamna ca s-a schimbat imaginea Ural fantastic. :lol:

uralul cel nou are imbunatatiri de la o japoneza: Blasfemie !!!!

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la Italieneasca: furca Paioli, comenzi Domino, frane Brembo

 

 

Deci: Uralul este misto, mai ales cel cu atas.

URalul solo este marfa, in 5000km am schimbat un set de bujii si am strans un surub. Binenteles am schimbat uleiul si filtrul. Dar la drum a mers perfect, cu 110..

Io imi doresc pe viitor un BMW R1200GS, sau un HP2.

Dar intotdeauna va sta pe langa mine un URal sau un M cu atas.

 

Parerea mea, nu vreau sa jignesc este ca japonezele, si in special "cruiserele" si "cioperele" sunt niste cromate, frumoase, dar NU AU NIMIC CLASIC. ABSOLUT NIMIC. DECI NU AU O LEGENDA IN JURUL LOR => SUNT NISTE SUROGATE.

 

ia d-aici: baietii din Mizil, Uralisti :lol:

post-4291-1164209151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah pornire la primul buton sau pedala...

 

Sa nu-m iziceti ca v-ati luat japoneza SH si in <5000 de km nu ati facut una din:

-semeringuri furca

-schimbat aprindere

-incarcare fututa

-schimbat lanturi prin motor

-umblat pe la ambreiaj

-schimbat cabluri

-radiator phootut

-curatat si reglat carburatoare

 

Da io am strans un surub, nu , nu am uns lantul, nu am schimbat cauciuce, nu mi s-au rupt cabluri, placutele bune, bujii brune, consum de ulei insesizabil.

 

 

pai la mizil cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la Italieneasca: furca Paioli, comenzi Domino, frane Brembo

Deci: Uralul este misto, mai ales cel cu atas.

URalul solo este marfa, in 5000km am schimbat un set de bujii si am strans un surub. Binenteles am schimbat uleiul si filtrul. Dar la drum a mers perfect, cu 110..

Io imi doresc pe viitor un BMW R1200GS, sau un HP2.

Dar intotdeauna va sta pe langa mine un URal sau un M cu atas.

 

Parerea mea, nu vreau sa jignesc este ca japonezele, si in special "cruiserele" si "cioperele" sunt niste cromate, frumoase, dar NU AU NIMIC CLASIC. ABSOLUT NIMIC. DECI NU AU O LEGENDA IN JURUL LOR => SUNT NISTE SUROGATE.

 

ia d-aici: baietii din Mizil, Uralisti :lol:

 

 

Ihim.Si zici ca un Dragstar e surogat, dar chestiile astea ural sunt clasice si au legenda in jurul lor?!?!?!??!?!?

 

 

Degustibus ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect,

parerea mea: Uralul are 65 de ani de la nastere, e o legenda vie.

Motor cu ambielaj, boxer, ungere prin barbotaj si pompa de ulei de joasa presiune cu roti dintate (Nici Harley nu mai are asa ceva).

Clasic, cadrul e 60% inca BMW R71, motorul parca nu are mare lucru schimbat de la BMW R51.

Porneste la pedala frate, are atas, e tabla...Porneste pe orice vreme de la -30 pana la 50.

Inca ceva si intretinerea la Ural e clasica, trebuie sa ia grija, dar merita fiecare secunda.

 

ce e clasic frate la un Dragstar? Nu vad nimic rustic in el... Asa se faceau motoarele inainte? Cateva repere imitate de Harley si Indian, dar uita-te la un Shovelhead vechi si vezi diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah pornire la primul buton sau pedala...

 

Sa nu-m iziceti ca v-ati luat japoneza SH si in <5000 de km nu ati facut una din:

-semeringuri furca

-schimbat aprindere

-incarcare fututa

-schimbat lanturi prin motor

-umblat pe la ambreiaj

-schimbat cabluri

-radiator phootut

-curatat si reglat carburatoare

 

Da io am strans un surub, nu , nu am uns lantul, nu am schimbat cauciuce, nu mi s-au rupt cabluri, placutele bune, bujii brune, consum de ulei insesizabil.

 

 

pai la mizil cred

 

 

 

ai dreptate. asta am facut si eu:

 

 

 

reparat ambreiaj, reglat aprindere, reglat carburator. Dar asta o fac o singura data, nu in fiecare zi ca la minsk.

 

Eu ma refeream la orice motor occidental nu neaparat japoneza.

 

Recunosc cu mana pe inima ca nu mi-as mai lua comunista never-ever. Asta e. Calitatea primeaza... Pentru pasionati cu adevarat de clasic... e de inteles.

 

 

 

Baiazid: 10. Very good posting!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in 5000 de km nu i-am facut nimic decat i-am schimbat o bujie

 

ah pornire la primul buton sau pedala...

 

Sa nu-m iziceti ca v-ati luat japoneza SH si in <5000 de km nu ati facut una din:

-semeringuri furca

-schimbat aprindere

-incarcare fututa

-schimbat lanturi prin motor

-umblat pe la ambreiaj

-schimbat cabluri

-radiator phootut

-curatat si reglat carburatoare

 

Da io am strans un surub, nu , nu am uns lantul, nu am schimbat cauciuce, nu mi s-au rupt cabluri, placutele bune, bujii brune, consum de ulei insesizabil.

pai la mizil cred

cat costa un ural ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...