Sari la conținut

Yamaha Majesty 400 2004


anpetre
 Share

Postări Recomandate

Ieri am fost pana la Busteni. A fost cel mai lung drum al meu pana acum. Ce pot sa zic? La drum, locul incruntarii fata de problemele de mai sus, e luat de zambet larg si fericit. Majesty este in elementul lui la asa ceva, merge bine si sunt multumit. Evident, problemele semnalate nu au disparut, doar ca... nu le-am mai bagat in seama. E distractiv si placut. Voi mai repeta asemena drumuri, in masura in care vremea va permite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am mai elucidat o chestie. Cu ajutorul lui Iulian (nu ii stiu nickname-ul), am demontat variatorul. Rolele se prezinta binisor, fata de 25mm cota nominala, respectiv 24,5mm cota de uzura, au in medie 24,9 - 24,8mm. Vreo 2 au cate o mica aplatisare, in acea zona avand ca 24,6. Dar Iulian a observat ceva: sunt 8 role din care 4 au o anumita grosime (diferenta intre diametrul interior si cel exterior) iar celelalte 4 mai putin. Asta duce la diferenta de greutate intre cele 2 tipuri. Nu stiu daca asa trebuie sa fie, ideea este ca asa sunt. Si, evident, erau montate nefast: vreo 3 grele, una usoara etc. A fost suficient sa le curete si sa le monteze in ordinea corecta (una grea, una usoara, una grea... etc.). Astfel variatorul s-a echilibrat iar vibratiile puternice pe care le reclamam au disparut in procent de 60%. Restul se va rezolva (probabil) prin inlocuirea rolelor (aplatisarea). Multumesc Iulian si felicitari pentru spiritul de observatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Azi am facut prima iesire, dupa iarna. Inainte de asta am facut schimbul de ulei si filtre de ulei si aer. Fie datorita filtrelor de aer noi, fie datorita uleiului (am trecut de la Motul 300V 10w40 la Motorex Power Synth 10w50, am observat ca mersul motorului este mai regulat, mai linistit, totodata tinand relantiul constant la 1400.

Dar... Mereu e cate un "dar"... Am oservat ca s-a schimbat raportul turatie / viteza. Se tureaza mai repede dar raportul nu mai e cel stiut. Anul trecut 4100 ture insemna 80 km/h, 4600 90 km/h, 5100 100 km/h. Acum, dupa hibernare, la 4200 ture are abia 60-65 km/h, 4600 inseamna 80 km/h.

 

Asta inseamna, deobicei, uzura de curea si/sau role. Insa, intre asta toamna si azi a fost... PAUZA. Intrebare: ce ar putea genera aceasta modificare? A mai patit cineva asa ceva?

 

Multumesc in avans pentru raspunsuri

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dupa cum poate stii, detin o Honda Silverweing cu motor de 400cc din anul 2008. Eu am avut o problema oarecum similara. Anul trecut mi-am montat in variatorul original slidere Dr. Pulley. Initial a functionat foarte bine, nu se tura excesiv dar dupa un timp (si aproximativ 6000- 7000 km parcursi) turatia la o anumita viteza data a crecut destul de mult, cum cu 500-1000 rpm peste ce ar fi fost normal. Am desfacut in februarie anul asta capacul la transmisie si variator ca sa constat ca sliderele nu prezentau deloc uzurra iar cureaua se prezenta in stare foarte bune dar in schimb totul era acoperit de pref negru de la curea si sabotii de la ambreiaj. Am curata totul dar nu foarte bine asa ca dupa cateva sute de km parcursi problema cu cresterea turatiilor a reaparut. Intre timp, dorind sa rezolv odata pentru totdeauna problema, mi-am comnadat o noua curea de transmisie (cu toate ca cea veche se prezenta in stare foarte buna dar se verea la ochi ca era cam cu 2-3 mm mai ingusta) si am desfacut din nou totul (inclusiv ambreiajul) si am suflat cu aer comprimat si curatat cu spray de frana si benzina totul (si in special sliderele le-am frecat foarte bine ca sa se duca negreala de pe ele). Acum turatiile au scazut foarte mult, chiar si mai mult decat atunci cand am montat la inceput sliderele. In consecinta, schimbarea curelei si curatarea foare bine a intregului ansamblu m-au ajutat sa scap de aceasta problema (ramane de vazut pentru cat timp). Cresterea turatiilor la tine nu poate fi cauzata decat piesele din ansamblul transmisie deci as verifica si curata foarte bine totul (daca ar fi in locul tau as schimba si rolele ca toate sa fie de acelasi gramaj sau daca vrei mai mult, cumapara niste slidere Dr. Pulley ca la viteza mai ridicata scad turatiile). Praful acela care se depune de la curea si ferodourile ambreiajului am inteles ca inflenteza intr-o mare masura functionarea amsablului transmisie, deci si turatiile la care merge motorul. Sper ca sfatul meu sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat, cu siguranta il voi urma. Dar, avand in vedere ca trebuie sa plec din Bucuresti in perioada urmatoare pentru ca. 1 luna (si am de gand sa plec cu Majesty-ul), mai aman operatia pana cand ma intorc. In acest timp voi mai observa comportamentul si dupa un drum mai lung. In definitiv observatia mea de mai sus se bazeaza pe o mica plimbare de cativa km. prin oras.

 

Sigur ca problema are originea in sistemul de transmisie. Si eu zic ca o curatenie sanatoasa la "locul de munca" va avea un efect benefic. Ceea mai ramane sa stabilesc ar fi daca nu e oportun sa schimb rolele (si, eventual, cureaua). Apoi trebuie sa desfac acolo (la un atelier bun) si sa imi spuna ce variator este in scuter. Eu nu le recunosc dar poate fi stsndard, Malossi sau Pollini. Avand in vedere originea italiana, oricare din variante e posibila. Apoi se poate lua o decizie.

 

Interesant la toata povestea este ca fenomenul a aparut BRUSC, dupa pauza de iarna si service de ulei / filtre. Nu vad legatura, poate e totusi o simpla coincidenta.

 

Inaca o data multumesc de interes si radpuns. Voi scrie aici, spre informarea comunitatii, despre evolutia evenimentelor.

» Post actualizat in 29 May 2015 16:24

Am mai elucidat o chestie. Cu ajutorul lui Iulian (nu ii stiu nickname-ul), am demontat variatorul. Rolele se prezinta binisor, fata de 25mm cota nominala, respectiv 24,5mm cota de uzura, au in medie 24,9 - 24,8mm. Vreo 2 au cate o mica aplatisare, in acea zona avand ca 24,6. Dar Iulian a observat ceva: sunt 8 role din care 4 au o anumita grosime (diferenta intre diametrul interior si cel exterior) iar celelalte 4 mai putin. Asta duce la diferenta de greutate intre cele 2 tipuri. Nu stiu daca asa trebuie sa fie, ideea este ca asa sunt. Si, evident, erau montate nefast: vreo 3 grele, una usoara etc. A fost suficient sa le curete si sa le monteze in ordinea corecta (una grea, una usoara, una grea... etc.). Astfel variatorul s-a echilibrat iar vibratiile puternice pe care le reclamam au disparut in procent de 60%. Restul se va rezolva (probabil) prin inlocuirea rolelor (aplatisarea). Multumesc Iulian si felicitari pentru spiritul de observatie!

 

Am inlocuit rolele si slider-ele, piese originale Yamaha. In primul moment, la primul test de 2-3 km totul a fost in regula, asa cum mi-as fi dorit intotdeauna; fara vibratia respectiva la pornire. Apoi.... dupa inca vreo 15 km, ... la fel ca inainte. In acest caz, nu pot sa pun treaba decat pe seama unei murdariri premature a elementelor de transmisie (evident, la schimbare de role a fost curatat totul: variator, ambreiaj, etc.)

 

Legat de cresterea de turatie la o viteza data: a ramas asa cum era dupa iesirea din iarna: pornire de loc, in conditii noramle de acceleratie (odata cu masinile sau nitel mai repede) turatia este ca 3000. Dar asta por pune acum pe seama schimbarii de role, poate cele dinainte erau mai usoare si pleca de pe loc, in aceleasi conditii la ca 2600 rot/min.

 

Rog pe cei care sunt plictisiti de "chitibusareala" mea sa ma scuze, dar asa sunt (si la varstza mea slabe sanse sa ma mai schimb), imi plac lucrurile care merg bine. Am si facut eforturi (si finaciare, si de alta natura) ca totul sa fie OK. Totodata doresc sa impartasesc cu voi aceste experiente, poate mai sunt si altii interesati. Daca am fost si sunt exagerat in pretentii, rog scuze si intelegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Azi a primit si oala de ambreiaj noua, montata la Motodynamics. Printr-o minune era pe stoc acest reper (deobicei nu sunt piese noi pe stoc pentru modelul meu, dar, de data asta, am avut noroc). S-a schimbat mult mersul, trepidatia aia intre 2 si 3 mii de ture (pe care a avut-o de cand l-am cumparat) A DISPARUT. Acum merge muuuuult mai bine, este asa cum credeam eu ca trebuie sa mearga un maxi din clasa asta. A costat dar a meritat....Acum chiar ca trebuie bagati kilometri, nu mai am scuza si nu mai am de ce sa stau la PC sa carcotesc.

 

Sa ne vedem cu bine... pe unde ne-om vedea

Editat de anpetre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu s-a inlocuit oala ambreiajului cand ai inlocuit ambreiajul cu unul nou? Nu mi se pare ca ai facut foarte multi km de la la inlocuirea ambreiajului si daca existau uzuri la oala trebuiau sa fi fost determinate atunci. Cum ai ajuns la concluzia ca oala trebuie inlocuita? Nu te critic, intreb si eu ca sa invatam cu totii. Ma bucur in schimb ca ai rezolvat in mare parte problemele care te nemultumeau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paaaai, la momentul schimbarii ambreiajului, mecanicul mi-a spus ca oala e OK, asa ca am decis sa economisesc o suta si ceva de euro. Apoi, prin eliminare, parea singura cauza posibila a acelor trepidatii intre 2500 si 3000 ture. Am decis inlocuirea nu datorita uzurii ci a unei presupuse descentrari cauzatoare de vibratii.

 

Acum sa revenim. Din pacate, ceea ce am scris ieri a fost vremelnic. Ca la orice interventie in zona transmisiei "minunea" disparitiei vibratiilor nu tine prea mult. Aseara am dat o tura prin oras si, ce sa vezi? Vibratiile au reaparut!

 

In aceste conditii eu am cam epuizat resursele (ma refer la cele nervoase), m-am cam saturat sa caut acest defect. Saptamana viitoare ma voi intalni cu un coleg cu un scuter similar sa vedem daca nu cumva e mersul lui natural si am eu pretentii nepotrivite. Din pacate, imi doresc acest test de cand il am, de 2 ani, dar nu a fost sa fie decat acum.

 

Pentru rigurozitate voi informa comunitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa ai tu pretentiile nepotrivite de la acest tip de scuter, mai bine ai cauta pe forumurile din afara daca e comuna sau nu presupusa problema indicata de tine (am vazut mai demult ca ai inlocuit si termostatul - inainte sa-l inlocuiesti trebuia sa faci testul ala prezentat in manual cu termometrul si bagatul termostatului intr-un vas cu apa fiebinte si vedeai daca deschide, ulterior la rece trebuind sa se inchida daca ar fi functionat corect - sau poate ai facut testul si nu ai pomenit de el?)- . Poate asa trebuie sa se comporte scuterul tau. La al meu Honda Silverwing de 400cc, cu toate ca e in 2 cilindri dispusi in linie si are un "dummy shaft (abrore de contrabalansare)" pentru eliminarea vibratiilor (deci vibratii mult mai reduse decat la monocilindru - asta fara sa mai amintesc de motorul montat pe cadru si nu pe swingarm ca la restul modelelor de 400cc), resimt totusi suparator vibratiile la accelerare puternica (imi tremura si oglinzile atunci) dar stiu ca acesta e un defect "de fabricatie" la acest model ca sa-i spun asa. Asa ca mai bine ia si baga km la bord si dupa aceea te vei obisnui cu toate defectele acestui tip de maxi-scuter si poate nu le vei mai da asa multa importanta. Asa fac si eu si cred ca e cel mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, Scarabel. Am si scris mai sus ca e posibil sa am eu pretentii prea mari. Adupra acestui aspect sper sa ma lamuresc dupa intalnirea cu colegul posesor de acelasi model. Fiind o chestie interpretabila, cred ca e mai bine asa decat cu verdicte de pe forumuri, fie ele si americane.

 

Termostatul nu a fost prea scump, m-am bazat pe termometrul de bord cand l-am schimbat. Nu cred ca e un lucru rau, macar e o piesa noua care nu va mai face probleme multa vreme.

 

Multumesc pentru interes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Azi a primit si urmatoarele repere: arc mare de la ambreiaj si curea de transmisie, ambele originale de la Yamaha.

Am stat mult pe ganduri daca sa scriu aceasta informare. Totusi, se pare ca odata cu schimbarea acestor repere si nitica vaselina "marine use" prin partile esentiale (slider-e, role, ghidaje saboti ambreiaj) vibratia care mi-a mancat ficatii atata vreme a disparut. Acum merge normal, sper sa si tina asa. Am facut numai vreo 40 km si inca merge bine. Datile trecute, când am AM AVUT IMPRESIA ca a disparut, a reaparut mai repede (dupa ca 10 km}.

 

Ca o ciudatenie: cureaua nu era uzata (latime nominala 30 mm, cota de uzura 27 mm, latimea curelei mele 28,8 mm, deci inca folosibila) dar era ... mai lunga. Fie intinsa, fie, pur si simplu, de la alt model de maxi, nu stiu. Dar, prin comparatie cu cea noua, era mai lunga. Mecanicul a observat acest lucru si ar putea fi cauza reala a enervantei vibratii.

 

Acum sa vedem cat timp va merge bine. Oricum, voi mai informa comunitatea

 

S'auzim de bine

 

PS: Sa nu uit: s-a schimbat si mersul in general. Inainte la ca 2300-2500 rot/min pleca de pe loc. Acum pana la 3000 nu misca (lucru pe care l-am observat si la Majesty-ul colegului care a avut amabilitatea sa imi permita sa merg cu al lui). Cred ca ma apropii acum, din acest punct de vedere, cu cele scrise pe majesty.com de catre colegii din US.

Editat de anpetre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in speranta ca te ajuta - am citi topicul tau integral - scuterul ala saracu' ti a fost pe post de tratament nu de partener de plimbare. poate ca o discutie cu cineva care se pricepe la " capete " ar ajuta .

 

si ar putea rezolva atat scuterul cat si altele din viata ta.

 

zic si eu - nu dau cu parul.

 

sa fie cu sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat

Sincer sa fiu nu inteleg prea bine mesajul tau. Daca sugerezi subtil ca sunt cam dus cu capu' in tipicareala mea, as dori sa iti spun ca ai dreptate intr-o oarecare masura. Da, imi plac chestiile care merg bine si, daca nu merg, fac eforturi sa le fac sa mearga. Ceea ce nu ai de unde stii este faptul ca, in ciuda aparentelor, nu iau lucrurile prea in serios. E "fun" toata chestia, imi place provocarea asta, seamana cu cercetarea fara recompense materiale. Nu pun la suflet (prea mult), doar incerc sa fac din . . . bici. Daca am inteles gresit mesajul tau, imi cer scuze. Poate ne clarificam candva, intr-un cadru placut.

 

O ciudatenie pentru pasionatii de consumuri de carburant: Azi am facut o plimbare cu fiul meu, in acelasi ritm 70-80 in loclalitati si 90-100 in afara. Eu cu Yamaha Majesty 400 2004, el cu Kawasaki Er 5 2003. Am fost pana la Cheia. La ducere am alimentat plin ambele utilaje la MOL Valenii de Munte si la intoarcere la fel la MOL Otopeni. Distanta parcursa 159 km. Si ce credeti? A intrat in amandoua FIX (identic pana la a 2a zecimala) aceiasi cantitate de benzina. Consuma la fel. Interesant, nu? Monocilindru 400 cmc respectiv 2 cilindri in linie, 500 cmc. Mentionez ca ambele alimentari s-au facut de la aceiasi pompa (eroare de masurare exclusa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit despre scuterul tau bucuclas, asa e cand iei lucru la mana a doua.E valabil si la masini, nu stii ce urmeaza sa pice si unde te lasa. E bine ca in final l-ai pus la punct,acuma poti sa te bazezi pe el, ia-l la alergat pana sa vina iarna.

P.S. Nu lua in serios ce spune colegul nostru Foxbat, priveste totul ca o gluma,altfel risti sa ramai dezamagit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru gândurile buna. Din pacate nu iti voi putea urma sfatul deoarece 2 politisti de la IPJ Satu Mare au prins drag de permisul meu. Si inca pe 3 luni. Ca sa nu dau nastere la speculatii, cazul pe scurt e asa: nu am observat un semn de 70 la ora iar radarul lor spune ca am avut 130 (eu zic ca am avut nitel mai mult). Asa ca... sa fim sanatosi pana la sezonul viitor.

 

Si da, cu SH e cam loterie. Eu nu prea am avut noroc (cu acest scuter, ca de altele, de ex. masini, nu am motive sa ma plang, am avut mana muuult mai buna).

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi, nu e nimic de facut. Eram cu masina (aia are numar si in fata). Singurul lucru pe care pot sa il fac este sa dau testarea "de 15 intrebari" si, daca o iau, mi se reduce "detentia" la 30 zile.

Filmarea s-a facut din mers, MCV-ul venind din sens opus.

Chestia s-a intamplat intre Satu Mare si Carei (ca 30 km sosea proaspat refacuta, asfalt impecabil, si o singura curba pe toata lungimea)

Am discutat cu un avocat din Carei despre oportunitatea constetarii certificatelor metrologice ale echipamentului radar (asa a scapat un amic acu vreo 2 ani la Fetesti, 102 in oras), dar omul a fost corect si mi-a zis ca asa ceva se putea face acum cativa ani, intre timp politia si-a luat toate autorizatiile si certificatele necesare.

 

Din pacate, "pauza" nu poate fi evitata, de discutat este numai durata ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare! Vad ca nu am mai scris de multa vreme aici. Cu permisul a fost foarte simplu: (re)invatat prevederile Codului Rutier, testare 15 intrebari, luat 14 puncte, stat pe dreapta 30 zile si... gata.

 

Pe perioada iernii am facut cateva chestii mai mari sau mai mici (montat ambreiaj cu 5 bacuri Yamaha, variator Malossi, conraarc Malossi alb, antigel nou etc). O alta treaba (care este in curs acum) este "schimbarea costumatiei". Majesty primeste set complet de carene vopsite frumos, alb perlat (NU manelistic, e o culoare frumoasa care se gaseste in paletarul Lexus). In cadrul acestei lucrari am gasit niste chestii pe care nu le stiu. Nu ar fi prea importante dar ma macina curiozitatea.

 

In poza 1 se vad 3 conectori plecând din cablajul principal, in fata stanga. Nu e nimic conectat la ele, si totul mergea normal. Stie cineva, SIGUR (nu dat cu presupusul) pentru ce sunt acesti conectori? S-ar putea ca unul sa fie pentru ABS (care a aparut insa muult mai tarziu, in 2007), altul pentru conectare pe tester, dar al treilea ?

 

 

A doua poza arata senzorul de temperatura exterioara. L-am gasit atârnând liber pe acolo. Totusi l-as prinde de ceva dar nu stiu unde. Stie cineva unde se prinde asta? Referinta in manualul de service e foarte vaga, eu unul nu "m-am prins" unde vine

 

Multumesc pentru raspunsuri

 

Cu stima

Andrei

 

post-74965-0-29420000-1455495465_thumb.jpg

post-74965-0-84006000-1455495476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumina de sub sa exista si aici dar are alt traseu.

Locul mentionat de tine pentru senzor mi se pare bun, dar SIGUR nu e ala. Totusi acolo il voi fixa. De ce spun ca nu e ala? Pai gaura din cutie e mai mare decat gaura din clema aia rotunda de la senzor, sunt pentru diametre diferite de suruburi. Dar ca loc mi se pare si mie OK, o sa il prind acolo cumva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare !

 

Azi a iesit din garaj Majesty 400, in haine noi, de primavara.

 

Pe langa ca arata bine (ma rog, chestie de gust, corect ar fi: Imi place MIE cum arata), acum MERGE BINE. Înlocuind piesele mentionate mai sus s-a rezolvat problema "tremuratului" la viteze mici.

 

Solutia Malossi este foarte simpla ca si concept si are efect clar: prin modificarea formei rampelor rolelor, motorul fuctioneaza in alta plaja de turatii (mai mari) cu ca. 500 - 1000 ture. Astfel motorul are mai mult cuplu la viteze mici si efectul neplacut dispare.Mi s-a confirmat ceea ce banuiam.

 

 

Acum, sigur, mersul bun are si un pret (in afara de pretul componentelor, deloc mic): turatia de functionare mai mare. Asta ar duce, in mod logic, la un consum mai mare de carburant. Atat italienii cat si nemtii (forumurile dedicate din aceste tari) sustin ca nu e asa, dimpotriva, consumul va scade. Mie nu prea imi vine a crede dar vom vedea in viitor.

 

Sincer mie nu-mi pasa daca va consuma cu ceva mai mult, dar va merge asa cum cred eu cu tarie ca trebuie sa mearga un maxi din clasa asta.Oricum, când voi avea date suficiente despre noul consum, voi scrie aici, pentru cei interesati.

 

Cu stima

Andrei

 

PS: Daca cineva doreste detalii suplimentare, le ofer cu placere ca sa nu treaca prin tot ce am trecut eu pana sa gasesc solutia corecta.

 

 

post-74965-0-91195500-1459716470_thumb.jpg

post-74965-0-79058000-1459716501_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari, arata foarte bine cu noul look. Pentru a reduce turatiile motorului, cel putin la viteze mai ridicate, ti-as recomanda sa pui slidere Dr. Pulley in variatorul Malossi, teoretic ar trebui sa consume mai putin asa. Nu e tocmai ieftina solutia aceasta dar daca tot ai investit atat... plus de asta sliderele le-ai avea "pe viata" pentru ca nu are practic ce sa se uzeze. Asteptam noi vesti despre consum si comportament dupa ture mai lungi. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru aprecieri, a fost ceva munca si, nu in ultimul rand, bani investiti.

Ma tot gândesc si eu la "bucatelele de branza" cum numesc nemtii piesele de la Dr, Pulley. Dar cred ca asta ramane pentru anul viitor (sa fim sanatosi pana atunci). Nu prea mai am chef sa demontez (doar daca, Doamne Fereste, va fi nevoie), ma mai gandesc pana in toamna.

 

Apropo de chestia asta: oare unde ar sta mai bine Dr. Pulley: in variator Malossi sau in cel original? Ca acum le am pe amandoua la dispozitie (cel original este in stare foarte buna, nu prezinta semne de uzura, iar cel de la Malossi e nou acum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refeream sa le pui in variatorul Malossi, am citit nu mai stiu pe unde ca ofera performante foarte bune, mai bune decat cu rolele Malossi. Si turatiile o sa-ti scada ca la variatorul stoc la viteze ridicate, poate chiar sub. In schimb o sa pleci lansat de pe loc. Oricum, mai ai timp sa mai studiezi daca intentionezi sa le cumperi mai tarziu. Pana atunci, plimba-te mai mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...