Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Au prezentat-o de prin 2015. Proiectul și mașina care va rezulta din el încearcă să genereze un "racing pedigree" pentru arhitectura hibridă care există acum în F1. Este o cauză pierdută din punctul meu de vedere, la fel ca și încercarea celor de la Audi cu diesel-ul. Și Porsche au făcut ceva asemănător cu 918: ca vitrină tehnologică este impresionantă, însă doar fidelii mărcii au preferat-o față de LaFerrari (da, stupid nume) sau P1, mașini care se bazează mai mult pe motorul termic. Personal nu cred că "Project One" se va ridica la nivelul ultimului hypercar de la MB.

Da,un motor diesel nu poate fi sporty,pentru ca efectiv piesele sunt prea grele.O avea el cuplu,dar il baga in buzunar hibridele astea noi.S-a si vazut.

Neah,cu Porsche nu sunt de acord.Acolo e deja de feeling.Eu spun ca,cumparatorul de Ferrari nu e "in the market" pentru un Porsche si invers,fiecare din marci are publicul ei tinta si nu se amesteca.Amandoi vor fi "fideli ai marcii".918 are vanzari de duduie Stutgartu,nu e problema.La fel cum a avut predecesorul Carrera GT.

Personal sunt de parere ca Project One va baga in buzunar balena aia de clk-gtr,care nu era de fapt nimic.L-am vazut si live,zici ca e din anii'70,efectiv numa aero.O molusca joasa si lata.Nu este o masina de strada,au scos-o doar pentru omologare,parca au scos 25 de bucati de strada si era vreo 2-3 mil una.Aberant.Nu era McLaren F1 de ex,care era o masina fantastica pe circuit,dar era potrivita si pentru strada.

Project One asta banuiesc ca va fi fezabil si pe strada dar si pe track.Nici nu are cum sa nu depaseasca clk-gtr'ul,daca faca o masina similara cu aia,va fi nasol pentru ei.

Un test facut de Tiff cu clk-gtr (inauntru se aude de zici ca e la lemans - in nici un caz nu e aia o masina de strada) :

 

Tot pe o tangentă cu F1, vă mai amintiți de Robert Kubica? Un talent pierdut. În poza de mai jos se vede de ce a trebuit să renunțe la F1.

 

DBJ1F35XUAAJxGE.jpg

Da...foarte mare pacat :rusinica:

Unul din preferatii mei Kubica si unul din cele mai bune talente din F1,si fix cand era pe val a patit accidentarea aia la mana.Pentru ca si pe ala il manca sa se dea in rally,si nu numa aia,dar era si foarte indraznet.Deci efectiv nu se putea abtine sa nu forteze la limita de fiecare data.Am inteles ca a fost gata-gata sa i se amputeze mana.Iti dai seama,balustrada a intrat in masina printre el si co-pilot si i-a zdrelit mana care era pe schimbator.

Nasol momentul.

Si saracul inca mere tare...

 

P.S. Apropo de aceste tehnologii hibride,o treaba m-a framantat tot timpul si nu inteleg cum de nu a vazut-o si nu a aplicat-o nimeni pana acum : de ce nu fac o masina care sa fie perfect electrica si sa aiba un motor termic care sa fie folosit doar ca generator,sa nu aiba legatura cu rotile???

Treaba asta se aplica cu succes la masinile grele de cariera si mi se pare o idee extrem de desteapta : pe de o parte randamentul stiut de peste 90% al motorului electric precum si pierderile din cutie etc ar fi eliminate,iar motorul termic ar mere super-eficient numai si numai la comanda bateriei care i-ar cere curent,neavand astfel idle time.

Is curios de ce nu a aplicat nimeni ideea asta si la masinile mici (sa nu vina careva cu textul ala bashit ca "daca era fezabil o faceau ei demult" ca va injur).Spatiu ar fi si la masinile mici,motorul electric ocupa f putin spatiu,se elimina cutia de viteze,ar fi nu green,ci super green...

bmw i3 a venit putin cu ideea asta,dar ca generator a pus o cacarie de 3L de pe un scuter de 650cmc care da o autonomie de vreo 30km sau asa ceva.Eu vorbesc de un motor adevarat si eficient ceva gen 2L turbo benzi inj directa care sa faca treeaba buna....

As vedea numa avantaje....de consum si de fiabilitate nu mai zic,ca ar fi super....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exista masina cu motor termic folosit la generarea curentului: https://en.wikipedia.org/wiki/Fisker_Karma

Ha ! :ok:

Nu am stiut,am citit acum de ea.

Da,pacat ca compania a dat faliment din cauza supplierului de baterii.Din ce vad totusi,era la jumatatea randamentului lui Chevrolet Volt,plus ca bateria mi se pare de mica capacitate la 20kwh,fata de Tesla S care e etalon in idustrie si a ajuns la 100.Plus nu inteleg de ce 2 motoare,mi se pare complicat si mai greu degeaba.Iar lookul ala mi se pare kitchos.

O idee buna as zice executata prost : daca ne uitam la Tesla putem vedea ca putem avea motoare de 4-500 de cai care sa fie cat un pepene de mari,baterii care sa dea autonomie de peste 500km si totusi sa nu ocupe prea mult loc pentru ca sunt in podea,un look care sa nu imite bmw'ul sau alta marca premium,iar daca pe deasupra am avea si un motor foarte eficient benz sau chiar diesel,care are clar randament mai mare,cred ca treaba ar fi foarte frumoasa.

E o idee de urmat zic eu.E ceva ce ar putea impaca ideea de "green" (care te scuteste de taxe masive pe masina) cu puterea specifica motorului electric si ar putea aduce ceva ce masinile electrice viseaza : extended range.

Ar impaca si capra si varza cu alte cuvinte.

» Post actualizat in 02 Jun 2017 19:19

Discursul (funny) al lui Alonso la ceremonia de premiere Indy 500 :

https://www.youtube.com/watch?time_continue=576&v=s69XiUdzbWg

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel cum a avut predecesorul Carrera GT.

 

Carrera GT este mult mai sus pe lista mea decât 918. Motor de curse, design, sunet...

 

Personal sunt de parere ca Project One va baga in buzunar balena aia de clk-gtr,care nu era de fapt nimic.L-am vazut si live,zici ca e din anii'70,efectiv numa aero.O molusca joasa si lata.Nu este o masina de strada,au scos-o doar pentru omologare,parca au scos 25 de bucati de strada si era vreo 2-3 mil una.Aberant.

 

Project One costă 2.275.000€.

 

A fost o serie de omologare, da. Dar tocmai faptul că era o mașină de curse cu faruri era farmecul ei. Nu-ți iei RC213V sau D16RR pentru mânere încălzite sau confort, nu?

 

Până la urmă și Project One va aduce o platformă de competiție pe stradă, doar că nu va avea constrângerile proprii unei serii de omologare. Diferența fiind că platforma tehnică pentru CLK-GTR era prototipul de FIA GT, o formulă competitivă și sănătoasă. Pentru asta nouă, trenul rulant din F1 este o soluție inutil de complicată, născută dintr-un compromis.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carrera GT este mult mai sus pe lista mea decât 918. Motor de curse, design, sunet...

Aprob pozitiv.E masina mea preferata.Masina perfecta as spune.Cand trece una urland pe langa tine te indragostesti iremediabil.Nush daca acelasi lucru s-ar putea spune despre 918...

Project One costă 2.275.000€.

 

A fost o serie de omologare, da. Dar tocmai faptul că era o mașină de curse cu faruri era farmecul ei. Nu-ți iei RC213V sau D16RR pentru mânere încălzite sau confort, nu?

 

Până la urmă și Project One va aduce o platformă de competiție pe stradă, doar că nu va avea constrângerile proprii unei serii de omologare. Diferența fiind că platforma tehnică pentru CLK-GTR era prototipul de FIA GT, o formulă competitivă și sănătoasă. Pentru asta nouă, trenul rulant din F1 este o soluție inutil de complicată, născută dintr-un compromis.

Da,ca gtr'ul costa 3 lei...

La masinile astea nici nu te uiti la bani.Daca ar fi sa te uiti la bani,ti-ai lua uite,un Carrera GT la mana a doua :P

 

Nu,am vazut live si clk-gtr street legal in carne si oase,e o masina de curse adaptata pentru strada,dar adaptata pe genunchi.Adica i-au pus semnalizari.In rest e toata numa aero si urla si ii auzi si cutia cum miauna.

In fine.Vorbim despre avioane oricum.

Project One e smecher pentru ca e ceva de genul "uite ce pot face eu".

Repet,in timp ce Honda nu poate stapani aceasta tehnologie nici acum,MB o scoate deja pe strada.Deci e fumata.

Big-balls AMG.Trebuie respectati dpdv tehnic.Jos palaria.

:ok:

» Post actualizat in 05 Jun 2017 21:36

Conversatia lui Alonso la Indy cu pit-crew'ul :

 

"Pit : - Let me give you the numbers of the cars who are in it for the win

A :- No,we will pass all of them.

Pit : - That makes the job much easier for us"

:crack:

» Post actualizat in 07 Jun 2017 21:20

Si niste update'uri :

 

Kubica a bagat 115 de tururi cu un Renault din 2012

 

Si cica a mers bine de tot.Si dupa aia a stat si s-a gandit ca pe de o parte il bucura perofrmanta iar pe de alta parte il intristeaza ca a pierdut mult.Deh...raliuri iti trebuie,nu e destul excitement F1...

 

Si se pare ca McLaren va rupe in sfarsit pozele cu Honda :

Zak Brown says McLaren reaching a "fork in the road" with beleaguered Honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si se pare ca McLaren va rupe in sfarsit pozele cu Honda

 

E un ultimatum dat celor de la Honda, de dragul sponsorilor și a lui Alonso. Dar nu e atât de dramatic pe cât pare: a expirat data limită până la care echipele trebuiau să-și declare partenerul motor pentru 2018, iar McLaren nu a zis nimic. Teoretic deci, rămân cu japonezii încă un an cel puțin. Problema lui Brown este că dacă McLaren mai continuă mult la coada clasamentului, în afară de Alonso și de sponsori, s-ar putea să-i plece și persoane cheie din echipa tehnică.

 

Și Alonso dă la rândul lui un ultimatum în presă:

 

"If we are winning before September or something like that, I will make a decision, then I will stay."

 

Adică vrea să câștige o cursă cu McLaren până la sfârșitul sezonului (!) ca să-și prelungească contractul. Sunt curios dacă se ține de cuvânt dacă până la urmă chiar câștigă (în urma unei catastrofe naturale care-i face pe cei ~15 piloți din fața lui să abandoneze)? ^_^

 

Dincolo de glumă, situația este destul de complicată și pentru el. Paradoxal, deși este printre cei mai buni piloți din F1, nu are multe opțiuni: la RBR nu are loc nici dacă pleacă Ricci la Ferrari (Sainz este la pândă), la Mercedes nu cred că vor Lauda și Wolff să-l invite să facă haos cu balerina, iar de la Ferrari nu a plecat în cei mai buni termeni, deci ușa de la Maranello e închisă și cu zăvorul pus. Rămâne eternul plan B: Renault. Deși nici acolo nu are garanția că se bate pentru podium-uri sau victorii în următorii 2 ani.

 

Din păcate, Kubica este departe de o revenire în F1. Și Renault au reunoscut că nu prea sunt șanse să-l mai vedem în alte teste.

 

Revenind la campionat, se anunță ceva ploaie pentru cursa de Dumincă :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un ultimatum dat celor de la Honda, de dragul sponsorilor și a lui Alonso. Dar nu e atât de dramatic pe cât pare: a expirat data limită până la care echipele trebuiau să-și declare partenerul motor pentru 2018, iar McLaren nu a zis nimic. Teoretic deci, rămân cu japonezii încă un an cel puțin. Problema lui Brown este că dacă McLaren mai continuă mult la coada clasamentului, în afară de Alonso și de sponsori, s-ar putea să-i plece și persoane cheie din echipa tehnică.

 

Și Alonso dă la rândul lui un ultimatum în presă:

 

"If we are winning before September or something like that, I will make a decision, then I will stay."

 

Adică vrea să câștige o cursă cu McLaren până la sfârșitul sezonului (!) ca să-și prelungească contractul. Sunt curios dacă se ține de cuvânt dacă până la urmă chiar câștigă (în urma unei catastrofe naturale care-i face pe cei ~15 piloți din fața lui să abandoneze)?

 

Dincolo de glumă, situația este destul de complicată și pentru el. Paradoxal, deși este printre cei mai buni piloți din F1, nu are multe opțiuni: la RBR nu are loc nici dacă pleacă Ricci la Ferrari (Sainz este la pândă), la Mercedes nu cred că vor Lauda și Wolff să-l invite să facă haos cu balerina, iar de la Ferrari nu a plecat în cei mai buni termeni, deci ușa de la Maranello e închisă și cu zăvorul pus. Rămâne eternul plan B: Renault. Deși nici acolo nu are garanția că se bate pentru podium-uri sau victorii în următorii 2 ani.

 

Din păcate, Kubica este departe de o revenire în F1. Și Renault au reunoscut că nu prea sunt șanse să-l mai vedem în alte teste.

 

Revenind la campionat, se anunță ceva ploaie pentru cursa de Dumincă

Zak poate sa le dea 13 ultimatumuri,aia efectiv nu sunt in stare.Sunt disperati,si in Anglia au dat anunt ca "angajeaza ingineri specializati in sisteme de energy harvesting",am vazut eu cu ochii mei anuntul.Deci oamenii au ajuns la matrimoniale ca sa zic asa :P

Nu au nici un plan,nici o idee in cap,au copiat sistemul celor de la AMG insa nu pot face ERS'ul sa mearga coresp.Asta pe langa problemele de ICE.Pentru mine e pur si inimaginabil cum o companie de talia Honda nu poate stapani aceasta tehnologie.Si repet,aroganta maxima,Mercedes o scoate pe strada.

Asta e ca atunci cand esti la examen si mai e juma de ora si tu nu ai trecut de al 3-lea exercitiu si esti tot disperat si colegul de alaturi se ridica si preda lucrarea sa iasa mai devreme.Like a boss AMG :P

 

Declaratia lui Alonso poate fi vazuta pe larg in conf de presa pre-event :

https://www.youtube.com/watch?v=Ghpcj9YCIlk

 

Ai dreptate cu ce zici,usile ii sunt cam inchise,la AMG nu cred sa vina,la Ferrari nici povesti,ramane RBR.Eu zic ca acolo e o sansa.Ar fi o lovitura de imagine fantastica pentru RB dar si pt Alonso.win-win.In locul lui Horner l-as preferra pe Alonso,Sainz e extrem de bun,dar cred ca vor iesi scandaluri mari intre el si Verst.Asa,Alonso mai batran,mai wise,alta miscare.

La Renault,da,sunt in crestere,dar de la crestere pana la masina capabila sa se bata la campionat e mult rau....RBR face crize din cauza motorului Renault.

 

Montreal rulz,sa vina ploaiaaaa

(Poate castiga Alonso,ma imprastii de ras :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramane RBR.Eu zic ca acolo e o sansa.Ar fi o lovitura de imagine fantastica pentru RB dar si pt Alonso.win-win.In locul lui Horner l-as preferra pe Alonso,Sainz e extrem de bun,dar cred ca vor iesi scandaluri mari intre el si Verst.Asa,Alonso mai batran,mai wise,alta miscare.

 

Logic ai dreptate. Dar la RBR politica lui Mateschitz este cântată și slăvită prin gura lui Marko: ei promovează exclusiv talente din programul propriu de juniori. De-asta a și cumpărat Didi două echipe: intri-n F1 la echipa mică, arăți ce poți și dacă meriți ajungi la echipa mare - care (în mod ideal) se bate pentru victorii și campionat. Dacă nu, mergi și cânți la altă masă, lași locul pentru alții tineri. Vezi cum a fost cazul cu Buemi și Alguersuari. Kvyat are noroc acum că nu este niciun tânăr foarte promițător care să-i sufle-n ceafă, altfel nu mai era de mult la Toro Rosso. Dealtfel lipsa de alternative printre ăștia mici se pare că i-a împins pe austrieci să-l facă pe Verstappen Sr talent scout and consultant.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa treaba,nu am vazut quali.Maine cicca ploua.Ham mere mai bine pe ploaie decat Vettel,deci pentru Vettel nu ar fi bine sa ploua.

 

E groasa la McLaren :

 

Boullier : McLaren and Honda 'cannot go on like this'
» Post actualizat in 10 Jun 2017 21:13

https://www.youtube.com/watch?v=iVZklPoEk_k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nashpa, "Țiganu" iar in pole...

 

Să-i dăm țiganului ce e al țiganului: azi a fost cel mai bun.

 

Ham mere mai bine pe ploaie decat Vettel,deci pentru Vettel nu ar fi bine sa ploua.

 

Să vedem. N-aș zice :)

 

Prima victorie a lui a fost pe ploaie, pe un amărât de Toro Rosso. Cea mai memorabilă cursă a lui tot pe ploaie a fost. Și Hamilton merge bine pe ploaie, dar asta nu-i conferă neapărat un avantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pronosticuri,ceva?

 

Habar nu am..... problema e ca nici cu cine sa tin nu prea stiu....

 

F bun startul lui Max!

Bine ca au scapat teferi Massa si Sainz....

No, ca iese SC, sa vedem ce se intampla ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot crede ca Fierarii nu au vz cum ii flencanea aripa fata lui Vettel, l-ar fi putut chema la boxe sub SC!

» Post actualizat in 11 Jun 2017 18:16

Sainz a baut dupa Vax Merstapen se pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fierarii nu pierd la strategie, au nevoie de ochelari! Vad eu la tv (cu tot cu ochelari) ca i se bâţâie făraşul pe dreapta si ei nu.

Anul bullshit, nu red bull!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa se intample ? crapa motorul Renault

...apoi nu poa' sa tina pana-i lumea :crack:

 

 

Sainz a facut spectacol

Bine ca au iesit teferi din accident

Saracu' Massa a fost cam trist, dar la 1,60 si 50 de kile n-ai ce face ;)

Ar fi fost interesant sa-l vedem sa sara la bataie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest timp, der tzigoinen spala pe jos cu ei.

Mdaaaa

nu stiu ce chestie interesanta ar mai fi..... race closed, case closed

Schimb canalul pe super one :mexicanwave:

 

 

 

 

Ocon asta e chiar simpatic, amu il preseaza pe Raikonnen ;)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...