Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

A avut chiar două companii aeriene (pe lângă Lauda Air, a fost ulterior și Niki) - chiar trei dacă punem la socoteală și Laudamotion (deși în ultima a fost doar acționar minoritar), și era cunoscut faptul că pilota chiar el avioanele, ocazional.

 

image.thumb.png.10ad49ce2296ca47d2db44630a6d4b50.png

 

Ultima lui victorie, la Zanvoort în 1985, într-o companie selectă.

 

image.thumb.png.ee046b99734ba02b020f4ed129ef77a9.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Încă una despre Lauda: un interview cu Giorgio Piola despre el. Interesant. Și o scurtă prezentare a modului în care a ajuns în F1. Cum zice Mark Hughes: In the more strictly regimented modern times it might be termed as fraud. Back then it was just entrepreneurial.

 

Tributele încep să apare și la echipe.

 

image.thumb.png.77d8d2f00416b5ca034a5d4c01e93e4e.png image.thumb.png.6c8634c5f7ab91758630e39ba6b97203.png image.thumb.png.a0f2f0a219771cf526d34c2d6742b72e.png 

 

image.thumb.png.c85b3aaca238bd55c6c60d98f48ad276.png

 

Conferința de presă de ieri (la Monaco vinerea e zi liberă, sau "zi de PR", conferința piloților are loc miercuri, P1 & P2, joi)

 

 

5 hours ago, PzKpfW said:

Tributele încep să apare și la echipe.

 

image.thumb.png.6db399335d91ee3c348192ea0ec285fc.png image.thumb.png.7db4449062289770e012515d8993b812.png image.thumb.png.3fa0dd94e6e5ee210da421d406973d9c.png  

 

image.thumb.png.1b3483f6829350eab58facb7186b4e1d.png

 

Comparație de telemetrie între Leclerc (P4) și Hamilton (P1) în FP1

 

image.thumb.png.143a8c7d71c9349ace368cb402bb9095.png

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

nu pricep duma...ce treaba are mustaciosul cu bmw?

Am vazut doar highlights urile,nu am vazut cursa.

Am inteles ca s.a intamplat.ceva cu Leclerc in quali?Ferrari a decis ca avea timp de Q3 si n.a aut?sau?...

Mi.a placut de Verst ca a incercat,insa e greu acolo sa faci o depasire curata si mai ales impotriva unui pilot asa versat cum e Ham.A aplicat tactica Rossi - cum a fost atins a degajat si a taiat.o drept.Smart.

Doar Alonso si Ricci am vazut sa faca depasiri curate in acel punct.Greu de tot la Monaco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F1.com, cică "breathless" race-ul de azi! Wtf?!? Am dormit ca porcu' da' am respirat fără pb, n-am vz unsafe rilisu' și leclercu' decât în reluare, în rest m-am uitat la sărakii ăia care n-o avut bani de belet și frecau punțile yahturilor la câțiva metri de pixdă, pardon, pistă. Am vz în schimb dibăcia lu' wax de la final. Bun pilot, nu l-aș lua nici să-mi plimbe cărucioru' de butelii, mai sare draq în aer! :crack:Fără dibăciile lui vet ar fi terminat pe locul la care s-a abonat. Plm, dacă prodigiosul wax nu e în stare să depășească un merț mai mult fără gume, având și drs, e clar, cotețul argintiu rulz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

F1.com, cică "breathless" race-ul de azi! Wtf?!? Am dormit ca porcu' da' am respirat fără pb, n-am vz unsafe rilisu' și leclercu' decât în reluare, în rest m-am uitat la sărakii ăia care n-o avut bani de belet și frecau punțile yahturilor la câțiva metri de pixdă, pardon, pistă. Am vz în schimb dibăcia lu' wax de la final. Bun pilot, nu l-aș lua nici să-mi plimbe cărucioru' de butelii, mai sare draq în aer! :crack:Fără dibăciile lui vet ar fi terminat pe locul la care s-a abonat. Plm, dacă prodigiosul wax nu e în stare să depășească un merț mai mult fără gume, având și drs, e clar, cotețul argintiu rulz!

:lol:

Da,amuzanta descrierea cursei.

Si da si pe mine m-au dat pe spate cu breathless'ul,am vazut si eu.Care breathless ma nene ma,ca s-au intamplat 3 faze,aia e breathless.

Despre Verst,nici eu nu ii suport fatza aia insolenta,insa nu l-as invinovati pt azi.A incercat.Diferenta intre masini e enorma mai ales la acel nivel,Monaco sau nu acolo e vorba de un gap de putere in primul rand.Poate el sa deschida 3 drs'uri ca tot un drac.

Iar #godbless,in ciuda aparentelor,e un pilot al naibii de bun.Nu degeaba era Rosberg asa stresat de el.

Sunt curios insa,nu am urmarit cursa deci nu imi pot da cu parerea,dar sunt curios daca avea dreptate Ham cand tuna si fulgera prin radio asupra inginerului sau si ii spunea ca a gresit-o rau cu gumele ca el nu poate termina cu acele gume.A gresit-o ing si a salvat-o el sau era totul calculat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vz acum în reluare fazele. Vițelu' wax a comis-o grav la release, numa' orb să fie să nu-l fi văzut pe bot! La timpii pe care îi făcea manelarul e clar că pneurile erau gata, cred că mizaseră pe ploaie când l-au încălțat. Priceperea lui ham a ținut mașina pe pistă, wax s-a avântat ca prostu' unde n-avea nici o șansă dar în schimb a stat nșpe ture la cutie cu tot drs-ul. Cum am zis, nici căruciorul de butelii nu i l-aș da pe mână! Eu zic că nu va ajunge așa mare campion cum zic unii, când părea că s-a mai temperat a dat din nou în plin cu mucii în fasole. Fără dibăcia de la boxe ar fi fost botul pe locul 2 fără grețuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu unsafe release'ul?Aia chiar nu depinde de el.Cand sunt la pit stau in masina si se uita drept in semaforul ala.Cand e verde - forja.Nu se asigura ei ca noi la iesirea de la boxa lor - au om.Omul lui a gresit nu el.

Normal ca odata ajuns in coasta lui Bottas a incercat sa profite cumva de situatie,insa vina pt iesirea aia nu a fost a lui.Imi aduc aminte faza cu Kimi acum 1-2 ani cand a iesit cu 2 mecanici dupa el si o roata nepusa si toata lumea il blama ca ce prost e,numai ca s-a vazut pe filmare la reluare ca i s-a dat verde din lolipop,asa ca el nu a fost vinovat.Banuiesc ca si acum la Verst a fost aceeiasi situatie.Oricum e fair,pentru ca nu a fost corect cum a trecut de Bottas.

Sunt de parere ca Verst e f bun,cred ca daca vreodata va prinde o masina cu potential chiar va iesi campion mondial.

Sper insa ca acest lucru sa nu se intample.Niciodata (h8er):P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dă-în plm de berbec olandez, bun, nu l-a vz pe bot, dar nici când avea roțile între ale ăluia n-a vz?!? Și nici n-a simțit contactul? Mai dă-l draq, am zis că nu va ajunge departe.

Adică pixda le spune injinerilor fierrari câte grade să dea colo și dincolo, ăsta mit al pilotului dezvoltator! :moron:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Insight interesant, discuția dintre Vettel și inginerul lui înainte de ultimul run din Q3. Știu că nu e aceeași situație, dar în comparație cu cineva care a câștigat cursa... Și încă o dată. Muzica de vioară mai lipsea.

Nu e deloc aceeiasi situatie.

Vettel fuma o tigara si vorbea cu inginerul inainte de Q3,faceau fine tuning....si daca ai observat pana la urma tot pe ing l-a ascultat.Era intersanta o paralela cu Lewis tot inainte de Q3.

...Vettel nu e cel mai bun exemplu de sange rece,sa ne aducem aminte spumele si vociferarile pe care le facea atunci cand alti piloti nu il lasau sa treaca - remember acel Mexic cu Perez? :bounce:

De aia am si intrebat pt ca eram curios daca Ham avea dreptate sau nu,pt ca mi s-a parut si mie ciudat ca tot balmajea ca ala e prost si nush ce gume i-a dat - avea dreptate sau nu?A gresit inginerul si el a scos-o,sau vorbeste iarasi prostii? (nu am vazut cursa si nu stiu ce strategii au avut - am inteles ca i-au dat niste gume mai soft pt ca asteptau ploaie si un nou schimb)

...si una periculoasa :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, cuki a spus:

”mafia style”, adica te tin la boxe pana iesi din Q1, 

Aia a fost o prostie si o greseala.Daca mai fac inca 1-2 din astea Binotto isi da foc la valiza pe loc.

Indiferent de ce prostii preseaza presa,sunt convins ca Ferrari sustine 100% pilotul si a fost o greseala ce s-a intamplat nu o fapta facuta cu intentie.

Orice punct in F1 costa multe si multe milioane de euro,deci nimeni nu cred ca isi poate permite sa se joace cu asa ceva.De prestigiu nici nu mai pomenesc - ditai Ferrari sa iti iasa un pilot din Q1 este jenibil.

 

Deci eu as zice sa pastram proportiile,sa nu ne luam dupa presa de scandal si sa nu ne gandim la prostii din astea.Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, Method said:

Nu e deloc aceeiasi situatie.

Vettel fuma o tigara si vorbea cu inginerul inainte de Q3,faceau fine tuning....si daca ai observat pana la urma tot pe ing l-a ascultat.Era intersanta o paralela cu Lewis tot inainte de Q3.

 

Alt context da. Dar și altă abordare. Hamilton este printre cei mai plângăcioși când lucrurile nu merg cum vrea el (și nu e vina lui). Printre cele mai enervante trăsături ale lui. După #bling.

 

Nici eu nu citesc multe în articolele de scandal din presa italiană. Leclerc nu are de ce să fie frustrat, nu sunt indicații obiective că-l "sapă" echipa. Ar fi dealtfel foarte contraproductiv pentru ei, având în vedere performanțele foarte slabe de până acum. Apoi știe că i s-a dat o șansă unică ajungând la o echipă de top după doar un sezon la activ și la o vârsta atât de tânără. 2019 este un an de școală pentru el, învață cum merg lucrurile la o echipă mare, cu un coechipier titrat (așa cum e el), învață cum să facă față presiunii rezultatelor și a presei, etc. Mai mult, nici el nu e fără greșală, a dat-o de câteva ori de gard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, PzKpfW a spus:

 

Alt context da. Dar și altă abordare. Hamilton este printre cei mai plângăcioși când lucrurile nu merg cum vrea el (și nu e vina lui). Printre cele mai enervante trăsături ale lui. După #bling.

Vettel mi se pare de departe printre cei mai plangaciosi....repet,hai sa ne uitam la Mexic 2016? parca...si sa radem.

Nici Ham nu e departe,ok,dar el tipa mai degraba la ingineri nu sa se dea altul din fata lui ca  Vettel.

 

Alta abordare?De unde si pana unde?Repet ca vad ca nu se intelege - am vazut cumva abordarea lui Ham in Q3?Nu.Daca comparam niste latraturi de ale lui Ham stresat in timpul cursei (si pe buna dreptate din cate zicea Wolff,pt ca ing a gresit-o) cu reflectiile la rece ale lui Vettel de dinainte de Q3...e ca si cum am compara mere cu pere.De aia am spus ca era interesant un moment VEttel-Ham inainte de Q3.Dar nu.

Acum 39 minute, PzKpfW a spus:

Nici eu nu citesc multe în articolele de scandal din presa italiană. Leclerc nu are de ce să fie frustrat, nu sunt indicații obiective că-l "sapă" echipa. Ar fi dealtfel foarte contraproductiv pentru ei, având în vedere performanțele foarte slabe de până acum. Apoi știe că i s-a dat o șansă unică ajungând la o echipă de top după doar un sezon la activ și la o vârsta atât de tânără. 2019 este un an de școală pentru el, învață cum merg lucrurile la o echipă mare, cu un coechipier titrat (așa cum e el), învață cum să facă față presiunii rezultatelor și a presei, etc. Mai mult, nici el nu e fără greșală, a dat-o de câteva ori de gard.

:goodposting:

...si daca nu avem curse de pus in rama,macar poze sa avem :

61202747-854010548285653-694630396419951

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, cuki said:

4X campion mondial cu Mercedes, 5X campioni la constructori. Eu cred ca isi permite.

 

Cu tot respectul pentru #godbless, sunt cel puțin 3-4 alți piloți din aceeași generație care ar fi putut face la fel datorită superiorității materialului de concurs de la Mercedes. Cu alte cuvinte, dacă nu era el, era altul. Asta nu-l face un pilot mai puțin bun. Spun doar că nu aceste succese ar trebui să definească modul în care se comportă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hamilton nu ar trebui să uite faptul că talentul singur nu te face campion sau multiplu campion mondial. A avut mult noroc că a ajuns unde a ajuns. A și recunoscut recent, când a spus că fără Lauda ar fi rămas doar cu titlul din 2008. Dar pare să uite acest aspect destul de des când lucrurile nu merg cum vrea el. În acele momente ar trebui să se calmeze și să se uite la poza lui Alonso. Îmi doresc mult să-l văd iarăși în dificultate măcar pentru asta. 

 

Câteva poze din Viena

 

image.thumb.png.d13d526cb008ae4d237d61a226150aa1.png image.thumb.png.628712bda01ea118ef09194dbc4de7fe.png image.thumb.png.624a2fa8fff7fa530ada1a56a300f3ff.pngimage.thumb.png.a79b73f78990f1ca45ff1f7690dafed3.png  

 

Și o veste interesantă, deși sursa nu este cea mai fiabilă: după un început de sezon slab, se vorbește despre înlocuirea lui Gasly la RedBull. Cu Hülkenberg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Hamilton nu ar trebui să uite faptul că talentul singur nu te face campion sau multiplu campion mondial. A avut mult noroc că a ajuns unde a ajuns. A și recunoscut recent, când a spus că fără Lauda ar fi rămas doar cu titlul din 2008.

Da,Lauda a fost unul din marii lui suporteri.E bine ca inca isi aminteste.

Am inteles ca Lauda a fost inmormantat in combinezonul Ferrari din anii '70.Nice.

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Și o veste interesantă, deși sursa nu este cea mai fiabilă: după un început de sezon slab, se vorbește despre înlocuirea lui Gasly la RedBull. Cu Hülkenberg.

Am citit si eu...m-as mira.Hulk am impresia ca e mai bine unde e el.E demult in cadrul Renault,echipa de uzina,il sprijina - treaba buna.Ar fi o mutare extrem de slaba sa se duca la RBR unde Horner inalta osanale lui Verst si de unde Ricci (care e un pilot mult mai rapid decat Hulk) a plecat bombanind exact din acest motiv.Un pilot bun merge la o echipa unde porneste de pe locul 2 doar de nevoie,daca nu mai are loc altundeva (nu e cazul la Hulk),sau daca respectiva echipa are o masian cu care se poate totusi bate la podium etc (nu e cazul la RB).

Deci as spune ca poate da,RBR l-o fi contactat,dar raspunsul in mod normal ar trebui sa fie negativ.

Da,Gasly e slab si e batut si in culcare si in sculare de Verst.E de-al lor nu?Pepiniera lor.Nush,sa ia altul din aceeiasi pepiniera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahaahha,ar fi genial - Magnussen care loveste tot.Si atunci Grosjean pe cine va mai da vina ca l-a lovit cand face cate un spin?Sau il iau si pe Grosjean la pachet ? :bounce:

La Ferrari.Asa ceva...

It's the silly season.

Vettel nu pleaca niciunde.Leclerc la fel.Bottas om vedea.

Personal l-as prefera pe Ocon in locul lui.Oricine care e mai rapid ca Perez din primul sezon,si asta pe o masina pe care Perez o stie demult....he has my attention.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu că speculez și mă bazez pe zvonuri (lucru care nu-mi place), dar într-un fel ciudat, povestea cu Hülkenberg la Red Bull începe să aibă sens. Pare absurd inițial - Nico are un loc bun la o echipă oficială, fostă campioană mondială. În același timp, la Red Bull îl așteaptă o echipă care gravitează în jurul lui Verstappen, pilot pe care toată lumea-l vede drept un viitor campion. De ce s-ar duce acolo?

 

Au apărut recent elemente concrete într-un alt zvon: fuziunea dintre grupul FCA și Renault. În mod destul de surprinzător, se pare că operațiunea va avea loc. Pe lângă implicațiile economice, ce înseamnă asta pentru F1? Grupul nou format ar ajunge să aibă două echipe concurente în competiție, Ferrari și Renault. Ce sens ar avea deci: 

  • menținerea a două centre de dezvoltare costisitoare (Viry-Châtillon și Maranello)?
  • pomparea de bani în F1 cu două mâini?

În cazul cel mai fericit deci, ambele echipe vor rămâne în competiție dar (cel mai probabil) centru de dezvoltare F1 al celor de la Renault va fi tras pe dreapta. Ar ajunge Renault să folosească motoare Ferrari? Nu mi se pare atât de neverosimil. În cel mai rău caz, cred că ar putea să retragă cu totul echipa Renault din F1. Din nou, nu ar fi o surpriză atât de mare, francezii au intrat/ieșit din competiție în funcție de cum le-au mers finanțele. Viitorul lui Hülkenberg nu mai pare atât de sigur și comod în această optică. Mai mult, în ciuda investițiilor și declarațiilor războinice, Renault se pare că a regresat în 2019 față de anii trecuți: sunt pe locul 8, la doar un punct în fața locului 9 - ultimul loc de facto, având în vedere că Williams sunt la ani lumină în urma celorlalte echipe.

 

Nu știu dacă Hülkenberg este într-adevăr interesat de propunere, dar sunt aproape sigur că ea există. Se știe că Marko este foarte intransigent, dacă Gasly nu începe repede să fie pe lângă Verstappen în calificări și curse, nu va mai avea răbdare cu el. Iar alternative multe nu sunt: Albon este promițător dar nu încă destul de matur pentru o promovare la echipa mare. Mai mult, nu are rezultatele pe care le-a avut Gasly anul trecut la Toro Rosso. Reciclarea lui Kvyat nu cred că este luată în calcul, iar cel mai promițător pilot de pe țeava Red Bull ar mai fi doar Ticktum - da, acel Ticktum care a primit un an de interdicție în motorsport în 2015. Nu-i prea grozav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...