Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

Au apărut recent elemente concrete într-un alt zvon: fuziunea dintre grupul FCA și Renault. În mod destul de surprinzător, se pare că operațiunea va avea loc. Pe lângă implicațiile economice, ce înseamnă asta pentru F1? Grupul nou format ar ajunge să aibă două echipe concurente în competiție, Ferrari și Renault. Ce sens ar avea deci: 

  • menținerea a două centre de dezvoltare costisitoare (Viry-Châtillon și Maranello)?
  • pomparea de bani în F1 cu două mâini?

Î

Ferrari a fost separată de Fiat Chrysler şi listată separat. Cele două companii au acelaşi acţionar principal, holdingul Exor al familiei Agnelli.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este o separare juridică menită să faciliteze listarea la bursă a companiei și "liberarea" de sub tutela directă a firmei Fiat (căreia Ferrari S.p.A. îi era subordonată). Ferrari are acum personalitate juridică separată, dar continuă să facă parte din grupul FCA și să aibă același sediu principal, la Amsterdam. 

 

O altă perspectivă a acestei fuziuni este faptul că Dacia va fi colegă de grup cu Ferrari :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Este o separare juridică menită să faciliteze listarea la bursă a companiei și "liberarea" de sub tutela directă a firmei Fiat (căreia Ferrari S.p.A. îi era subordonată). Ferrari are acum personalitate juridică separată, dar continuă să facă parte din grupul FCA și să aibă același sediu principal, la Amsterdam. 

Nu vreau sa te contrazic gratuit, doar ca pe site-ul oficial al FCA Group - Ferrari nu este

https://www.fcagroup.com/en-US/Pages/home.aspx

https://www.marketscreener.com/FERRARI-25531423/company/

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

 

 

O altă perspectivă a acestei fuziuni este faptul că Dacia va fi colegă de grup cu Ferrari :laugh:

Asta da....Dacia F1😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, în mod oficial nu mai face parte din FCA (entitatea juridică).

 

Quote

Under the plan FCA said it will list a 10 percent stake in Ferrari in the United States and possibly in Europe through a public offer (...)

 

As part of the spin-off, FCA's stakeholders will each receive one common share in Ferrari for every ten they hold in Fiat Chrysler.

 

Dar practic, nimic nu s-a schimbat fizic pentru Ferrari: stăpânii sunt aceiași, factorii de decizie la fel, banii vin din aceleași surse, iar sediul a rămas comun. Diferența este doar faptul că investitorii pot acum cumpăra acțiuni la Ferrari în mod direct (din acei 10% făcuți publici), nu doar prin FCA. Și daltfel, până la moartea lui Marchionne, Ferrari și FCA aveau același CEO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vettel nu castiga.

Sper la Leclerc :P

Ricci pe 4?Nu inteleg cursa asta - motorul ar trebui sa conteze destul de mult,cum de a iesit asta pe 4?

 

 

Mda,n-a castigat Vettel dar n-a prea fost cusher treaba.A avut dreptate sa se supere.(a se vedea ca tin cu Vettel de data asta da?nu sunt hater).

Ham a gresit ca a luat vizibil piciorul din gaz,s-a si auzit pe reluare ca a taiat motorul.A ezitat.A facut si el la randu-i o greseala.

Nu ma asteptam oricum sa reziste Vettel,dar se pare ca pe 50 de grade la niv pistei Ferrari are un edge.

Cu Leclerc iarasi si-au batut joc...pentru ce naiba l-au tinut atat de mult pe circuit dupa ce au intrat toti la boxe?A castigat Vettel vreo 15s la el.Devine aberant Ferrari deja.

 

O cursa care era sa fie da n-a fost.Anosta.De fapt nu a depasit nimeni pe nimeni.

Si cand te gandesti ca domnii comentatori spuneau ca a fost "cea mai spectaculoasa cursa de anul asta"....cred ca m-oi fi uitat eu pe altceva la desene animate sau ceva atunci :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a discutat și se va mai discuta despre această cursă, care reprezintă practic ultimul cui bătut în sicriul sezonului 2019. În ciuda plictiselii și animozității generale din acest an, stewarzii se chinuie și ei (și reușesc) să tragă competiția în mod penibil în jos.

 

Pe scurt, o nouă greșală a lui Vettel - fără de care situația nu ar fi existat, iar el ar fi câștigat cel mai probabil cursa. În același timp, asta a făcut etapa mai interesantă, până când Pirro și prietenii lui și-au bătut joc de rezultat. Pe lângă faptul că o penalizare nu se impunea (marea majoritate a piloților care au concurat în F1 sunt de aceeași părere), inconstanța deciziilor este deplorabilă. Exemplul unei situații foarte similare dar pentru care nu s-a luat nicio măsură este elocventă. Comentariul "victimei" din cazul respectiv (Ricciardo) :

 

"If he pulls a little further to the left, he'll spin. When he brakes on the grass, he'll spin too. There was not much room for Lewis but still enough.I had an identical situation with Lewis in 2016 Monte Carlo. He had to go through the emergency exit and almost pushed me into the wall on his return. With me it was tighter than now with him. He didn't get a penalty. That was a good thing. It was a hard racing."

 

Este efectiv trist ca o victorie să se decidă la masa verde și nu pe circuit. Singura parte pozitivă/interesantă, reacțiile lui Vettel de la final, când a refuzat să-și lase mașina sub podium și a inversat tăblițele cu locurile 1 și 2 între el și HAM. Ferrari se pare că va face apel la penalizare, sunt însă sigur că nu va avea niciun efect.

 

image.thumb.png.2f3e7227c45ca504613fd9ac55e58a19.png

 

On 09.06.2019 at 8:50, Method said:

Ham a gresit ca a luat vizibil piciorul din gaz,s-a si auzit pe reluare ca a taiat motorul.A ezitat.A facut si el la randu-i o greseala.

 

A luat piciorul din gaz pentru că nu știa ce face Vettel, dacă-l mai împinge sau nu spre zid. Acum ne este ușor să judecăm faptul că ar fi avut de fapt loc, dar pe moment nu era deloc clar. Personal nu consider că a greșit. În schimb, a știut să sară direct pe radio după incident, să se plângă de situație și să ceară ceva acțiune împotriva lui #5. Cam jalnică reacția, venind de la cineva care afirma războinic sâmbătă după calificări că "abia așteaptă să se bată roată la roată în cursă cu Ferrari."

 

On 09.06.2019 at 8:50, Method said:

Cu Leclerc iarasi si-au batut joc

 

Din nou, strategie alternativă pentru a-i apăra poziția a 3-a în fața lui Bottas. Oricum nu avea nicio șansă să treacă de HAM, cu atât mai puțin de VET. Week-end-ul ăsta a fost pur și simplu cam lent. La fel ca și Bottas, care a arătat încă o dată că nu dispune de constanța necesară pentru a câștiga un campionat.

 

On 09.06.2019 at 8:50, Method said:

Si cand te gandesti ca domnii comentatori spuneau ca a fost "cea mai spectaculoasa cursa de anul asta"

 

Dacă stai să compari cu tristețea generală din toate cursele de până acum, se poate considera că a fost într-adevăr cea mai spectaculoasă din acest an. Singura în care câștigătorul putea să se decidă pe circuit (nu consider că la Monaco Verstappen avea vreo șansă realistă să treacă de Hamilton). În afară de asta, am avut ceva bătălii interesante: Norris cu Bottas, apoi Bottas cu Ricciardo. Nimic demn de consemnat pe viitor, însă comparând cu ce am avut până acum în 2019, chiar a fost relativ incitant. Și asta spune multe.

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

S-a discutat și se va mai discuta despre această cursă, care reprezintă practic ultimul cui bătut în sicriul sezonului 2019. În ciuda plictiselii și animozității generale din acest an, stewarzii se chinuie și ei (și reușesc) să tragă competiția în mod penibil în jos.

 

Pe scurt, o nouă greșală a lui Vettel - fără de care situația nu ar fi existat, iar el ar fi câștigat cel mai probabil cursa. În același timp, asta a făcut etapa mai interesantă, până când Pirro și prietenii lui și-au bătut joc de rezultat. Pe lângă faptul că o penalizare nu se impunea (marea majoritate a piloților care au concurat în F1 sunt de aceeași părere), inconstanța deciziilor este deplorabilă. Exemplul unei situații foarte similare dar pentru care nu s-a luat nicio măsură este elocventă. Comentariul "victimei" din cazul respectiv (Ricciardo) :

 

"If he pulls a little further to the left, he'll spin. When he brakes on the grass, he'll spin too. There was not much room for Lewis but still enough.I had an identical situation with Lewis in 2016 Monte Carlo. He had to go through the emergency exit and almost pushed me into the wall on his return. With me it was tighter than now with him. He didn't get a penalty. That was a good thing. It was a hard racing."

True,true.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

A luat piciorul din gaz pentru că nu știa ce face Vettel, dacă-l mai împinge sau nu spre zid. Acum ne este ușor să judecăm faptul că ar fi avut de fapt loc, dar pe moment nu era deloc clar. Personal nu consider că a greșit. În schimb, a știut să sară direct pe radio după incident, să se plângă de situație și să ceară ceva acțiune împotriva lui #5. Cam jalnică reacția, venind de la cineva care afirma războinic sâmbătă după calificări că "abia așteaptă să se bată roată la roată în cursă cu Ferrari."

A fost un gap.Alt pilot mai coios ar fi profitat si s-ar fi bagat.Si Ham e coios,dar nu mai e atat de cu tupeu cum era cand era tanar,acum e mai precaut.A vrut sa se bage,s-a dus insa s-a dus doar pana la jum si dupa aia a luat piciorul din gaz cand a vazut ca asta tot il inghesuie.Vettel l-a intimidat si i-a reusit intimidarea.Intradevar Vettel a gresit (a cata oara?),dar si-a spalat-o ca l-a pus la colt pe musiu si musiu a cedat luand piciorul din gaz.

Intradevar Ham s-a plans imediat ca unsafe re-entry.Il condamn mai mult pt ca nu a fortat la Vettel (chiar daca ar fi fost super riscant,insa Ham din 2008 de ex ar fi fortat),nu pt ca s-a plans.E natura lor sa incerce sa obtina victoria prin orice mijloace.Se numeste oportunism si nu este un defect ci o calitate in acele imprejurari.Oricum AMG facea apel garantat chiar daca nu se plangea Ham prin radio,Wolffe e curva batrana,stie din astea.

Iar pe partea ailalta,Vettel ar fi facut exact la fel daca il bloca asa Ham,ba ar fi urlat si ar fi tipat ca un apucat cum ne-a obisnuit,repet,sa ne aducem aminte msj radio ale lui Vettel...

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Din nou, strategie alternativă pentru a-i apăra poziția a 3-a în fața lui Bottas. Oricum nu avea nicio șansă să treacă de HAM, cu atât mai puțin de VET. Week-end-ul ăsta a fost pur și simplu cam lent. La fel ca și Bottas, care a arătat încă o dată că nu dispune de constanța necesară pentru a câștiga un campionat.

Era la vre 2.4s de Ham si la vreo 4 si putin de Vet...au intrat la boxe Vettel si imed Ham...si Lec a stat si a stat cu gumele alea duse pierzand 1 sec si bine pe tur la Vet...Vet a iesit la 22 in spatele lui iar Lec a intrat cand mai avea doar vreo 8,a pierdut vreo 14-15s acolo la cei 2.

Nush,poate sunt eu mai tuta,dar nu inteleg aceasta strategie : cand esti la 4s de locul 1 si la 2.5 de locul 2 si esti pe exact aceleasi gume ca ei si te apropii usurel de locul 2....primii 2 intra la boxe...nu e normal sa faci si tu la fel?Pt ca daca stai cu gume duse pe circuit,nu castigi nimic ba dimpotriva pierzi 2s/tur la ei.Iar gumele hard ne-au aratat ca ar fi mers mult mai multe tururi,deci nu putem spune ca era in pericol ca gumele ce le punea sa se distruga pe final cum era (teoretic) cazul la Baku....din ce am vazut eu efectiv a pierdut 15s degeaba.Si poate o sansa sa atace locul 2 de care era ff aproape...intradevar la Vettel nu avea nici o sansa,dar nu poti spune ca nu putea ataca locul lui Ham din moment ce era la 2s de el nu?Am vazut eu ceva gresit?

...si,desigur,Ferrari "a uitat" sa ii spuna lui Leclerc faptul ca Vettel a primit o penalizare de 5s si ca locul 2 e la joc : Ferrari forgot to tell Leclerc about Vettel's penalty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au împărțit strategiile între piloți pentru a nu fi surprinși de un SC. Iar în Canada, șansele de neutralizare sunt destul de mari, circuitul fiind cvasi-stradal, zidurile apropiate, Wall of Champions, etc. Poate că dacă arăta că este mai rapid și-l amenința pe Hamilton, i-ar fi gândit altfel strategia. Dar s-a calificat destul de slab, a fost timid în virajul 1 pentru ca ulterior să se distanțeze de primele două locuri. Apoi oprindu-se în același timp cu liderii, ar fi fost vulnerabil în fața lui Verstappen (care a avun un prim stint foarte lung) în cazul unui SC. În plus diferența nu a fost atât de mare: s-a oprit la 7 ture după VET și 5 după HAM.

 

Oricum, indiferent de strategie, nu putea să spere la mai mult decât locul 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prodigiosu' wax nu a concurat we asta? Ca n-am auzit nik de el... Ar fi fost misto sa fi fost wax in locul manelarului, sunt curios daca i-ar fi tras-o "pixdei" si cine ar fi tipat mai tare. Pixda cu ghilimele, ca daca ar fi fost pe bune onanistul cred ca s-ar fi rusinat si ar fi terminat ante portas. Nu cursa. :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verstappen a plecat de pe 11 (n-a mai prins Q3-ul din cauza accidentului lui Magnussen de la sfârșit de Q2) și a terminat pe 5.

 

O afirmație/întrebare legitimă care rezumă destul de bine absurditatea regulamentului și a deciziei de ieri a stewarzilor:

 

image.thumb.png.94819edc708934cb9c436bbd474ce07b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Au împărțit strategiile între piloți pentru a nu fi surprinși de un SC. Iar în Canada, șansele de neutralizare sunt destul de mari, circuitul fiind cvasi-stradal, zidurile apropiate, Wall of Champions, etc. Poate că dacă arăta că este mai rapid și-l amenința pe Hamilton, i-ar fi gândit altfel strategia. Dar s-a calificat destul de slab, a fost timid în virajul 1 pentru ca ulterior să se distanțeze de primele două locuri. Apoi oprindu-se în același timp cu liderii, ar fi fost vulnerabil în fața lui Verstappen (care a avun un prim stint foarte lung) în cazul unui SC. În plus diferența nu a fost atât de mare: s-a oprit la 7 ture după VET și 5 după HAM.

 

Oricum, indiferent de strategie, nu putea să spere la mai mult decât locul 3.

Mai,mi se pare aberanta strategia de a-l face sa piarda aproape 15s la lider pt a nu pierde locul 3 in cazul in care ar fi aparut un SC.

 

"În plus diferența nu a fost atât de mare: s-a oprit la 7 ture după VET și 5 după HAM."

Da,numai ca in alea 7 ture a mers pe gume duse pierzand 14-15 la Vettel.

Briliant thinking.

 

Iar cand te apropii (inainte de pit stop) la 2.4s de locul 2 eu nu as spune ca nu poti spera la acel loc.

Iar faza cu "aaa,am uitat sa ii spunem ca era la 0.6s de a termina pe locul 2" (a terminat la 5.6s fata de Vettel) a fost...in nota obisnuita de fapt.Deja m-am obisnuit cu strategiile astea mai mult decat dubioase la adresa lui Leclerc,sunt convins ca anul asta nici macar nu va mirosi o sansa la victorie astfel.Iar daca va mirosi si va fi Vettel pe undeva prin jurul lui,vor avea grija cei de la Ferrari sa il mai tina pe gume uzate inca vreo 8-10 tururi ca sa ii fwta total sansele la orice.Ce e cel mai enervant e ca efectiv nu ii dau nici o sansa sa ne dam seama daca ar putea macar face ceva.

In fine,nu conteaza oricum,#godbless :D

 

@john17 Mie mi s-a parut ca Verst a mers bine.Avand in vedere desigur circumstantele din calif - a plecat de pe 11.

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

O afirmație/întrebare legitimă care rezumă destul de bine absurditatea regulamentului și a deciziei de ieri a stewarzilor:

Deh,i se intoarce si lui Vettel....il ajung blestemele lui Webber :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, Method said:

Deh,i se intoarce si lui Vettel....il ajung blestemele lui Webber :bounce:

 

Dacă te referi la "Multi21", am ascultat recent un podcast cu Horner în care a explicat că Vettel a recunoscut echipei că s-a răzbunat atunci pe Webber pentru MP al Braziliei 2012, când l-a blocat la start și i-a îngreunat considerabil sarcina câștigării titlului.

 

Nu știu de ce ți se pare că Ferrari și-ar trage in jos propriul pilot, având în vedere că Red Bull le suflă-n ceafă la constructori. Indiferent de ce sentimente ar avea față de Leclerc (?!?) ar fi negativ pentru toată echipa. E adevărat că a beneficiat de regulă de "strategia alternativă" dar asta pentru că era de obicei în urma lui Vettel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Dacă te referi la "Multi21", am ascultat recent un podcast cu Horner în care a explicat că Vettel a recunoscut echipei că s-a răzbunat atunci pe Webber pentru MP al Braziliei 2012, când l-a blocat la start și i-a îngreunat considerabil sarcina câștigării titlului.

Preasfantul Vettel...full of...grace :D

Cred ca au stat mult pana sa nascoceasca scuza aia...Horner are cate un pilot pe care il preamareste....atunci a fost Vettel (cand de fapt trebuia preamarit Newey),acum e Verst.

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Nu știu de ce ți se pare că Ferrari și-ar trage in jos propriul pilot, având în vedere că Red Bull le suflă-n ceafă la constructori. Indiferent de ce sentimente ar avea față de Leclerc (?!?) ar fi negativ pentru toată echipa. E adevărat că a beneficiat de regulă de "strategia alternativă" dar asta pentru că era de obicei în urma lui Vettel.

Nu,nu mi se pare.E doar foarte frustrant ca nu ii dau nici o sansa.

Sunt convins ca Ferrari,fiind o echipa profi nu ar face asa ceva niciodata,in primul rand pt ca ar pierde puncte,puncte care valoreaza enorm de multi bani.Nu cred ca isi lucreaza pilotul,cred insa ca sunt incredibil de rigizi in abordarea strategiilor.Nu pot schimba o strategie din mers,pot sa abandoneze toti in fata,ei nu isi schimba strategia.Si pierd vizibil cu asta,adica daca observam noi greselile gandirii lor,nu mai zic presa,e nasol.

Ar trebui sa ia notite de la AMG si mai ales RBR in materie de strategie.

 

Intradevar in general Leclerc este mai lent decat Vettel in quali (daca ar fi fost deja mai rapid in quali decat Vettel dupa 4-5 curse de la debutul la Ferrari,atunci chiar ca ar fi fost de-a dreptul jenant pt Vettel),dar in curse tinde sa iasa in general mai bine,sa recupereze,iar cei de la Ferrari nu ii dau nici o sansa sa lupte pt podium macar,daca toata asta ar fi fost la RBR,aia ar fi schimbat-o din mers daca ar fi vazut ca se apropie de locul 2.

Cu alte cuvinte,Ferrari au tactica Button (el era renumit pt asta) - pilotul iti pleaca de pe 5,deci tu gandeste-te si fa tot posibilul sa iasa pe 5.Se uita in jos mai degraba decat in sus.Pai nu ma tu daca vezi ca ala incearca sa il depaseasca pe ala de pe 4,pai ajuta-l nu il pune pe o strategie care sa ii garanteze ca nu pierde locul 5 dar ii taie orice urma de sansa in a lua locul 4...parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ferrari va atașa telemetria de pe mașina #5 la contestație tocmai pentru a demonstra contrariul, și anume faptul că nu a virat intenționat pentru a-l băga în zid pe #44. Oricum, prea puțin relevant: decizia a fost luată, rezultatul confirmat, contestația va fi inutilă. Au rămas doar imaginile cu Vettel.

 

image.thumb.png.70ef82161864a61ac0ad07f10ac77f42.png image.thumb.png.1e2edde1f42dd2e224f3f49a69ec72a6.png image.thumb.png.b918f9f52829dbef62a4144cca8bd4a7.png  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opinii Second steering wheel movement key to Vettel penalty

Mai deci eu sunt convins ca Vettel,fiind un pilot profi,l-a vazut pe Ham ca vine si dupa ce a iesit de pe aratura efectiv a lasat masina,dupa cum zice acolo,sa se duca mai inspre zid asa si sa ii taie calea lui musiu,plus ca treaba a dat foarte bine din afara - a parut ca abia s-a redresat.

Dar asta se traduce zic eu prin ceea ce a zis Ricci - hard racing.Nu unsafe re-entrty.Aici tin cu Vettel,Verst a facut lucruri mult mai rele pt care n-a fost penalizat,Ham ne-a aratat Ricci clar ca a facut si el asa ceva...daca ii legi la maini asa,va fi urat.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pân' la urmă au penalizat pixda pt faza din cursa trecută? :huh: Nu înțeleg, wax ăla nu mai aleargă, ori îi dau bromoval? Că nu are rezultate mă așteptam, dar măcar izba zilei o mai dădea și el. Pfff, nici wax nu mai e ce-a fost, că formula e la fel de palpitantă ca o partidă de sex a ex-ului bernie...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cuki a spus:

MVP-ul weekendului a fost clar tehnicianul care a facut montajele la Highlights.

 

Nush de unde naiba a gasit ala atata content

:lol:

Acum 2 ore, john17 a spus:

Pân' la urmă au penalizat pixda pt faza din cursa trecută? :huh: Nu înțeleg, wax ăla nu mai aleargă, ori îi dau bromoval? Că nu are rezultate mă așteptam, dar măcar izba zilei o mai dădea și el. Pfff, nici wax nu mai e ce-a fost, că formula e la fel de palpitantă ca o partidă de sex a ex-ului bernie...

ahahah,corect,corect.

 

Radem si noi facem haz de necaz.

Am prins ultimele 3 tururi care au fost palpitante.Dar am inteles ca DOAR ALEA au fost palpitante.

Ricci a facut o haiduceala,mi-a placut.Desi stiam clar ca il vor penaliza.Nu merita penalizarea la McLaren,dar pe aia la Raikonnen clar stiam ca si-o va lua.

Insa vorba lui "it's better to have a fight and see what happens than to just sit and be a loser".

:10:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N.am vazut cursa deloc,am vazut in reluare doar 'incidentul'' dintre cei 2.Nu mi se pare ca Max ar fi facut ceva naspa,doar putina intimidare a la Schumacher...si ca Leclerc a avut oole mici si a cedat,nu avea ce misca de pe exterior de acolo chiar daca se atingeau.Asa,a cedat si a pierdut,cel cu oole mai mari a castigat,sa nu mai fie Leclerc muiere ca aici chiar nu are dreptate.

Vrei sa castigi?cand te forteaza altul roata la roata nu misti ! Daca nu stie cum se face sa se uite la Alonso 🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Max ar fi câștigat oricum, dacă nu ar fi trecut acolo, ar fi trecut în altă parte, sau turul următor. Nici Leclerc nu are mare lucru să-și reproșeze, a avut o degradare accelerată în ultimele ture, pe niște gume cu 10 ture mai vechi ca ale lui Verstappen.

 

Mă așteptam însă măcar la o penalizare simbolică. Nu pentru că #33 ar fi meritat (a fost hard racing) ci pentru ca FIA să încerce măcar să păstreze aparențele unei logici în sancțiuni după faza din Canada. Absolut penibili oamenii.

 

Oricum, probabil cea mai interesantă cursă din sezon. Cel mai rapid a câștigat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si va mai aduceti aminte de Rosberg care a fost penalizat intr-o faza care s-a intamplat identic si la fel?Ha!

Repet,nu zic ca e bine,Verst nu merita penalizat insa dupa cum ai zis,FIA bate campii cu gratie cu penalizarile alea oferite pur si simplu arbitrar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, Method said:

...si va mai aduceti aminte de Rosberg care a fost penalizat intr-o faza care s-a intamplat identic si la fel?Ha!

 

Exact. Cred că la faza asta te referi. Într-adevăr, identic. În 2016 penalizare, în 2019 nu - unghi edificator al incidentului dintre VER și LEC drept comparație. Ceea ce mă face să cred că decizia de ieri a fost pur politică: FIA nu și-ar fi permis ca victoria în cursă să fie decisă de stewarzi pentru a doua oară în trei etape. Și-au învățat lecția după Canada. Rămân însă niște penibili, iar modul de aplicare al regulamentului, o glumă proastă.

 

Câteva note adiacente:

  • superbă cursa lui Sainz. Plecat de pe 19, a terminat pe 8. Norris pe 6. McLaren începe să-și revină.
  • de data asta, Ferrari i-au stricat cursa lui Vettel. Independent de problema din calificări, au greșit la primul pit-stop și l-au pus pe o strategie alternativă (cea pe care merge Leclerc de obicei). Lucru care a funcționat rezonabil până la urmă.
  • mironosița #44 a ținut să menționeze spășit că a fost vinovat pentru faza de sâmbătă, că a fost greșeala lui, iar penalizarea meritată:
    image.thumb.png.163814025069f508d498aa994fb1a67f.png 

Mă întreb (retoric) cum  ar fi reacționat dacă nu ar fi avut mai mult de 30 de puncte avantaj în campionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare să fi contat vreun pic că wax - redbullshit, circuitul - redbullshit, redbullshit = $$$$$, mii de tricoaie prostocalii gratis - că doar n-o avea waxu' atâția fani cât prostocaliu a fost în tribune!?! :wacko: - cu faptul că nu l-au penalizat? Bine măcar că nu l-au penalizat pe Lec pt "apărare în semicerc" că a ieșit de pe pistă... Original fia a învățat de la federacia de automobilism românească, sunt la fel de echidistanți și consecvenți în aplicarea regulamentelor! :moron:

Fierrarii ce plm făcuseră cu șoșonii pixdei când a intrat pit la boxe, vorba lu' mitoman alexandrescu? 🤦‍♂️

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...