Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Poate greșesc, dar în ultimii 10 ani cel puțin, RedBull a promovat exclusiv piloți din cadrul propriei academii, nu a luat niciodată piloți din afară. În cazul în care Gasly o ține tot așa, cel mai probabil vor reîncălzi ciorba Kvyat.

 

În consecință, șansele lui Ocon de a ajunge la Red Bull sunt minime. Cel mai probabil va ajunge la Renault - asta dacă Bottas n-o comite rău până la puaza de vară.

:agree:

 

Eu nush dc dar nu il vad pe Bottas la anul la AMG.

Daca e adevarat ca cei de la Mercedes vor un neamt,s-ar putea ca Vettel sa sara in barca lor...mai ales ca la Ferrari nu prea are in mod real vreo sansa sa ia mai mult decat niste victorii sporadice de etapa.

Problema pe care nu vrea el sa o consitentizeze daca sare la AMG e ca isi va lua bataie rau de la manelist...in ciuda eforturilor nemtilor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 06.07.2019 la 19:46, cuki a spus:

Eu cred ca daca Vettel mere la Merc anul viitor, 44 mere la Ferarri.

2021 le expira amandurora contractul, atunci e foarte posibil Vettel la Merc si 44 la Ferarri.

 

Acuma insa, uitandu-ma azi prin presa de specialitate am ramas tampit. Vezi doamne Alonso e gata cu Mclaren, Geri Horner (sotia lui Christian Horner) face ceva declaratii la Sky cu privire la aducerea lui Alonso la Redbull...Horner spune niste cuvinte mult prea politicoase despre Vettel. 

 

Eu sincer nu mai zic nimica cu privire la transferuri anul viitor. Cred ca singura certitudine dupa Austria este ca Max ramane la Redbull, in rest...sti mnezo

It's the silly season...ca sa preiau o vorba deja celebra de-a lui Vettel.

 

Alonso a rupt-o cu McLaren...de cand a mers la ei am zis ca e o idee proasta...dupa ce i-au facut in 2007...mare prostie a facut.Ar fi superb sa vina la RB...Horner e extraordinar de tantalau daca se gandeste sa puna pe Alonso impreuna cu Max la aceeiasi echipa.Ni se pare ca Max e competitiv?Alonso va fi insane.Aaa,pt noi e bine ca va fi show...sper doar ca Alonso sa nu-si fi pierdut inca rapiditatea.

 

Aa,cu Vettel la AMG si Ham la Ferrari...se schimba treaba....asa makes sense.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O imagine care spune multe.

 

image.thumb.png.1a1d852b20a052bdc5d14901f57a858b.png

O cursă superbă în ceea ce privește duelurile și acțiunea pe circuit, dar fără istorie în ceea ce privește clasamentul. Pe un circuit tipic de F1, Mercedes este la aproximativ 1s pe tur în fața urmăritorilor imediați (Ferrari și Red Bull) și la peste 1,5s față de restul. Nu ne rămâne decât să sperăm la dueluri interesante între Scuderia și RBR, pentru că în față jocurile sunt făcute. FIA ar putea să trimită de pe acum ambele trofee la Brackely.

 

Driver of the day ar trebui să fie Leclerc - singurul care se pare că este la nivelul lui Verstappen în ceea ce privește agresivitatea. Din păcate, strategia celor de la Ferrari este în continuare făcută de niște copii de grădiniță. Charles Leclerc trebuie să învețe că la Ferrari, strategia ți-o faci singur. Așa cum o face Vettel:

  • turul 15: i se spune de la standuri să intre, răspunde: No, I can keep going.
  • turul 17: le spune el "strategilor" de la standuri: I think we can do a one-stop strategy.
  • turul 18: i se spune din nou să intre: No, I can do 2 more laps.

Bineînțeles, a fost răsplătit prin intrarea SC-ului. A făcut-o ulterior de oaie cu manevra la Max, dar probabil că era cu intenție și dedicație de la Charles. /s

 

Dacă Ferrari nu știu strategie deloc, Mercedes se pare că știu doar pentru jumătate de garaj - voit sau nu. Valtteri ar fi meritat victoria astăzi, l-a ținut la respect pe #44. Doar pentru ca echipa să-i dea victoria lui Hamilton. Dacă nu-l poți depăși pe circuit, te ajutăm noi să-l depășești la standuri. Tank you Toto.

 

Din nou de remarcat performanța lui Norris în decursul întregului week-end. Poziția finală din cursă nu reflectă bine ceea ce a făcut și i se datorează în întregime ieșirii inoportune a SC-ului. Nici Sainz n-a mers rău. Și nici Renault-urile - cel puțin până când Perez i-a stricat cursa lui Hülkenberg.

 

La fel ca MotoGP, campionatul mondial de F1 s-a încheiat. Bine că am rămas cu WSBK - și cu Ducati "care trișează", altfel am fi urmărit și acolo o procesiune în clasament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greșeala strategiei lui Bottas mi s-a părut evidentă. Când vezi că Hamilton face aproape jumătate de cursă pe Medium (ca să nu spun de Vettel, aproape jumătate de cursă pe Soft - dar ok, altă mașină), cum să nu anticipezi și să te gândești că Hardul nu ține și el măcar la fel?! Inginerul de cursă al lui Bottas se poate lua de mână cu marii strategi de grădiniță de la Ferrari, reactivitate 0.

 

Faptul că #44 a făcut fastest lap în ultimul tur cu un rezervor aproape gol nu mi se pare impresionant în sine. Modul în care a făcut-o însă a fost strategic. A menținut un ritm de cruising până în ultimul tur, dând de înțeles că gumele sunt cam moarte (a fost și un dummy pit-stop acolo, care este dealtfel interzis de regulament). Lui Bottas i s-a transmis probabil că are fastest lap și nu mai are rost să forțeze. Hamilton a făcut apoi un quali lap luându-i prin surprindere pe toți - în primul rând pe cei din tabăra lui Bottas, care lăsase garda jos. #77 putea cel mai probabil să fie și mai rapid, dar a fost luat prin surprindere. Cu astfel de stratageme i-a luat Rosberg titlul lui Hamilton. A învățat. Bottas nu-l va bate niciodată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, cuki said:

Sansa lui Bottas era sa schimbe iara in SC dupa 2 ture pe medium

 

Sau pe Hard. Așa cum a făcut HAM. Și da, să intre chiar dacă abia schimbase, să scape de trecerea obligatorie pe la standuri. Cum au făcut VER sau LEC (cu întârziere). Pentru că mai era doar jumătate de cursă și se bătea astfel de la egal la egal cu coechipierul. În cel mai rău caz, chiar dacă nu țineau gumele, erau amândoi în aceeași situație. Așa, s-a trezit cu un handicap imens și rugându-se pentru un alt SC. 

 

Să arunci la gunoi șansa de a face un schimb obligatoriu sub SC doar sperând că mai apare un altul (pe un circuit clasic) mi se pare o greșeală de strategie evidentă.

 

Hamilton nu a fost cel mai rapid la Silverstone - nici sâmbătă, nici duminică. De aceea am spus că Bottas ar fi meritat victoria. A câștigat și a obținut fastest lap prin strategie, atât personală cât și prin cea de la standuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai,bine ca vede si restul lumii ce ziceam eu inca din primele curse despre strategia Ferrari.Sunt atat de rigizi si lipsiti de reactie in fata oricarui eveniment neprogramat incat chiar si atunci cand li se iveste pilotilor o fereastra  o oportunitate,strategia ii ingroapa cu succes.Iar pe partea ailalta e AMG...si RB.

 

N-am vazut cursa...ma da ce facu nea Vettel IV ? :lol:

 

 

Macar de data asta n-a mai dat vina pe vremea britanica,pe pasari pe gume pe etc,si-a recunoscut vina.

Si cica Verst a ramas fara power steering,podeaua si aripa praf...a fost putin deranj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El a spus că a mizat pe faptul că Verstappen se va replia pe dreapta pentru a avea o trasă mai rapidă în Club. Doar că Verstappen nu s-a mai repliat, a rămas pe stânga, iar Vettel și-a dat seama prea târziu că nu are loc prin stânga lui. A încercat să se bage repede pe dreapta, dar era deja prea târziu, Max era pe frânare iar el nu mai avea portanța necesară pe față. Și-a recunoscut vina, și-a cerut scuze față de #33, au plecat mai departe. Verstappen a pierdut un loc 3 asigurat (pe Bottas oricum nu-l prindea), Vettel a pierdut locul 4 și a primit 10s penalizare - irelevant, având în vedere că oricum a terminat în afara punctelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,am vazut si eu :D

Omul e hilar cum e el de obicei,dar atrage atentia asupra unei mari probleme : cand el,care e clar un petrolhead,prefera sa urmareasca tenis decat sa se uite la F1,e clar o mare problema.

 

Iar pe deasupra sunt vorbe ca vor sa introduca din nou ground effectul...probabil acele skirts care erau in anii'80,serios?De asta era nevoie?mai mult grip mai mult downforce?Astia sunt nebuni.

bai nene,ce o fi asa greu?regula de baza e simpla - mai mult grip=mai putin spectacol.Am zis ca vor scadea timpii in 2019 cu aero schimbat?au scazut.Am zis ca nu va da roade DELOC duma lor de anul asta cu schimbarea aripii fata blablabla?Asa a fost?Si asta nu pt ca sunt eu mama omida ci pt ca e ceva simplu - cu cat le dai mai multa aero cu atat imbunatatesc grip'ul masinii si prin urmare atat performantele cat si siguranta si elimina greselile batzaielile si spectacolul inerent unui grip scazut.

Parerea mea ca pt spectacol ar trebui aplicate 2 reguli simple : taierea a cat mai mult din aripi (aripa fata genereaza un grip fata extraordinar in ciuda eforturilor FIA,iar restul masinii aduce aer pe aripa spate...deci demult stiu ca aveau 2 tone de downforce pe ele,ce-o mai fi acum...Dumnezeu cu mila...e monstruos)....si interzicerea comunicatiei cu pitul in timpul cursei.Simplu.Astfel ne ramane un pilot care trebuie sa managerieze o cursa singurel indrumat monosilabil prin pitboard de pe margine si cu o masina care genereaza un cuplu enorm si care probabil fara acel downforce imens ar fi in stare sa patineze rotile si in vitezele superioare 6-7-8 la fel ca moto de gp...e,atunci vom avea parte de spectacol...dar si de prabusirea pilotilor tineri si neexperimentati care merg asa de bine acum in aceasta F1 pe calculator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, cuki said:

- limita maxima de buget

(...)

- Sa scoti limita de motoare/cutii de viteze. Daca ai bugdet cap, fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii...

 

Cu astfel de prevederi fug constructorii mari din F1. Competiția devine mai puțin atractivă (pentru publicul amator), mai puțin PR, mai puțini bani. Nu spun că ar fi neapărat rău. În plus, chestia cu limita de buget este extrem de greu de controlat. Îmi amintesc de ceea ce a făcut Red Bull Racing pe vremea când s-a pus prima dată această problemă acum vreo 10 ani: a externalizat multe servicii legate de funcționarea echipei către firme satelit care aparțineau de facto tot concernului RB. 

 

5 hours ago, cuki said:

- sa nu mai fie permisa testarea aerodinamica in laborator sau pe modele...ci doar in sesiuniile de teste.

 

Sesiunile de teste sunt mai costisitoare decât munca unor ingineri în CAD și tunelul de vânt. Asta a fost și logica limitării testelor: banii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odată cu era motoarelor transpirate s-a terminat și spectacolul! Poate și pt că sunetul turbofâsurilor actuale nu se compară cu al unui V10.

E un fucking mutant, f departe de o mașină!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când se investesc atât de mulți bani într-un proiect, trebuie să existe și alt fel de ROI pentru cei implicați. Și Aici mă refer la marii constructori. Cu alte cuvinte, relevanța pentru și aplicabilitatea pe automobilele stradale.

 

Asta este direcția în care a dus Bernie Ecclestone competiția: faimă, exclusivitate, relevanță prin publicitate și mulți, mulți bani. De aceea a dorit implicarea marilor constructori în competiție și le-a creat premisele. Și într-un fel i-a reușit. Fără criza financiară globală de la finele deceniului trecut și fără Dieselgate, sunt sigur că am fi avut mai mulți constructori mari implicați în F1 acum.

 

Din păcate, asta vine la pachet cu părțile mai puțin frumoase: un campionat elitist unde talentul singur nu este suficient pentru a concura; curse în țări fără tradiție în motorsport, care există doar pentru promovarea unor branduri; o competiție guvernată de bani, unde cei implicați direct sunt mai prolifici pe branșa lor decât cei care fac regulamentul (FIA). Toate astea au adus F1 în stare deplorabilă (din punctul de vedere al spectacolului) în care se află acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.07.2019 la 11:07, cuki a spus:

Nimica nou sub soare. Da, e nasol sa auzi, un car enthusiast alege sa se uite la tennis in loc de Silverstone...dar este asta reprezentativ? NU.

Anul acesta de ex. au fost mai multi fani la Silversone decat anul trecut (si deja campionatul e done), la TV s-au uitat iarasi mai multi decat anul trecut. Oricum nu  are rost sa intram prea mult in detaliu asta, stim de cine e condusa F1, stim cine face parte din forul decizional...stim ca is prea multe interese si prea multe persoane care au o oarecare influenta in dezvoltarea sportului. 

 

Cat despre ground efect, cred ca ai inteles un pic gresit. Ultima oare a castiga Brawn GP,  povestea Cinderella a F1. Atunci toti, inclusiv RedBull, Ferrari si Toyota (parca) au urlat ca din gura de sarpe...sa interzica difuzoarele. Partea proasta...downforceul castigat din elementele de underbody, nu este afectat de dirty air. 

Intradevar solutia de azi, e mult mai complicata stiintific. Ori F1, cu cat e mai complicat, cu atata ai gap-uri mai mari...pentru ca ala micu cu bani mai putini, nu o sa-si permita veci sa dezolte aerodimica precum echipele mari.

Din 2021 vor sa reintroduca difuzoare, pentru a avea downforce in dirty air. Aripa fata/spate vor fi mult mai simple. Ziceau ca vor 50/50, 50% din downforce sa fie facut de underbody, iar restul de 50% de upperbody. Eu sunt sceptic ca vor rezolva multe. Efect sigur va avea, dar nu cred ca va fi chiar un shakedown. 

Un adevarat shakedown ar fi:

- limita maxima de buget

- sa nu mai fie permisa testarea aerodinamica in laborator sau pe modele...ci doar in sesiuniile de teste.

- Limitarea transferului de date dintre masina si pit (doar informatiile cruciale sa fie primite de pit) dar nu si interzicerea comunicarii. La F1 ai nevoie de comunicare dpdv al safty-ul in primul rand. 

- Sa scoti limita de motoare/cutii de viteze. Daca ai bugdet cap, fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii...

Este totusi reprezentativ pt ca mesieur Clarkson ilustreaza o stare de fapt a oamenilor care sunt petrolheads dar nu mai consuma F1 pt ca e pur si simplu adormitor de plictisitoare.

 

Silverstone e un circuit istoric,la fel ca inca cateva din calendar,are spectatori fideli.Asta nu inseamna ca F1 merge bine.

Am dat aici la inceputul sezonului un grafic cu audientele,deci sunt in cap !!! Vorbesc de audientele global pe publicul 18-59,cel care conteaza nu audientele din GB de la orase sau mai stiu eu ce nisa.

 

Cat despre ground effect,sa ne dumireasca colegul care e mai bine informat,dar eu cred ca am inteles bine : double diffuserul e cu totul altceva : double diff'ul era un diff suplimentar pus in coada celui original ce profita de o portita de regulament :

In 2009, the Formula 1 grid was embroiled in controversy. The culprit was the so-called double-decker diffuser introduced at first by Brawn GP, WilliamsF1, and Toyota Racing, but later put into use by every team. These three teams had exploited a loophole in the rules that allowed for more volume in the diffuser. The rules stated that the diffuser must start at a point aligned with the centerline of the rear wheels. The loophole allowed for holes in the underbody, perpendicular to the reference plane (not visible as a hole when viewed from directly above), that fed a diffuser channel that was above the main diffuser. This greatly increased the available downforce, and was worth about half a second per lap, according to Mike Gascoyne.[3] The teams decided to allow the double-decker diffusers again for 2010. However, for 2011, the Formula 1 Technical Working Group decided to ban multi-deck diffusers.

Prin ground effect eu inteleg altceva - acele skirt'uri din anii '80 ce nu lasau aerul sa iasa de sub masini si il faceau sa se deplaseze mai rapid? care impreuna cu canalele Venturi faceau efect invers aripii si creeaza downforc : F1 tech - The ground effect era

 

Parerea mea e faptul ca orice permisiune a aero va fi exploatata masiv de constructori care vor crea astfel mari avantaje mult peste ce crede FIA.Nu sunt de parere ca ar trebui data nici o permisiune in plus pe aero.Ok,taierea aripilor,dar daca le da metode noi de creeare a downforce,au sarit din lac in put.

Budget capt e o prostie care s-a mai vehiculat e cea mai mare tampenie posibila !!! Orice manager sau contabil cu minim de cunostinte economice poate dribla acest budget cap pe loc : budget gap ul se aplica unei firme RBR de exemplu...ori RB are RB Tehnology Centre care e cu totul alta firma iar toate cheltuielile cu R&D vor fi pe acea firma si deci budget cap'ul ar fi useless.Orice echipa din F1 isi poate crea n firme pe care poate pune cheltuieli gramada fara nici o problema sau artificiu financiar.Iar respectivele firme sa livreze echipei piese gata confectionate....scurt si cuprinzator.Acel budget cap a fost o aberatie de-a lui Bernie fara nici o noima,haide sa nu o propagam din nou.

 

Cea mai desteapta simpla si economicoasa metoda ar fi interzicerea totala a comunicatiilor de orice fel intre pit si boxe...ok ok safety...FIA are voie sa le dea mesaje pe ecran...restul nu.Simplu nu?

Va dati seama ce ar insemna pt un pilot sa isi managerieze intreaga cursa necondus de pe margine?motogp.

La 22.07.2019 la 18:39, john17 a spus:

Odată cu era motoarelor transpirate s-a terminat și spectacolul! Poate și pt că sunetul turbofâsurilor actuale nu se compară cu al unui V10.

E un fucking mutant, f departe de o mașină!

Ok,nu va suna nimic ca V10le de 3mii,dar la naiba si astea ar suna bine de tot daca le-ar lasa sa se tureze !!....am mai zis asta...cum naiba sa ne asteptam sa sune bine un motor turbo in 6cil care pe deasupra are si rpm'urile la undeva la 10 mii...ia sa le dea liber la gaz si la fiabilitate sa il ridice la 18-20 de mii si atunci va fi alta treaba.

Asta cu fiabilitatea e o alta mare porcarie instituita care nu duce la nimic bun...ce costuri ca costurile sunt cu mult mai mari decat atunci cand aveau motoare de calificare.So?Unde e castigul?Cel mai bine ar fi un motor pe cursa,acela e racing.

La 22.07.2019 la 20:42, PzKpfW a spus:

... un campionat elitist unde talentul singur nu este suficient pentru a concura; curse în țări fără tradiție în motorsport, care există doar pentru promovarea unor branduri; o competiție guvernată de bani, unde cei implicați direct sunt mai prolifici pe branșa lor decât cei care fac regulamentul (FIA). Toate astea au adus F1 în stare deplorabilă (din punctul de vedere al spectacolului) în care se află acum.

+1

La 23.07.2019 la 8:26, cuki a spus:

Statistic vorbind starea F1 nu este deplorabila...este muuult mai buna decat in orice alt an. Daca in media depasiriilor pana la DRS era de aprox. 20 pe cursa, acuma sunt 40-50...Ratinguriile sunt mult mai bune, numarul de spectatori prezenti la curse este iarasi bun, pe hartie pare totul verde.

Doar ca pe nimeni nu intereseaza depasiri in midfield, lumea vrea bataie pentru primele pozitii nu pentru locul 6. Intreaba-ma cine a terminat pe 6 anul trecut ca habar nu am. Lumea se uita pentru accidente si pentru suspans. Altfel F1 checks all the boxes.

Ba da,starea F1 este deplorabila.Degeaba se depasesc ei cu drs'ul ca nu prostesc pe nimeni.Am mai zis si repet - audienta TV,adica tortul cel mare e praf.Asta va insemna ca banii din sponsorizari vor fi din ce in ce mai putini.

Nr de spectatori e jenibil fata de anii 90-2000.

Ne excitam aiurea ca odata la juma de an avem o cursa cat de cat spectaculoasa...dar in rest poti dormi linistit la 85% din curse ca nu ai pierdut nimic.

Si sa nu mai aduc aminte - de 5 ani,batalia la titlu e inexistenta ! Si atunci ce naiba e asa de bun la F1?Suntem cativa fani hardcore care ne uitam de cand eram mici ca altfel..generatiile care vin nici nu ii intereseaza.So?ce pare asa de verde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, cuki a spus:

F1 este deja de n ani...fani sunt, intradevar  petrolheads nu prea considera F1 spectaculoasa... But then again, si pe vremea lui Carkson nu era fiecare cursa spectaculoasa, depasiriile se faceau majoritatea la boxe (in epoca refuelling), intradevar gap-ul poate ca era mai strans ici colo...

 

Daca ai scoate Mercedes din ecuatie, ar fi super interesanta F1...bataia intre Redbull si Ferrari, Leclerc si Verstappen...Vettel si Gasly...Mclaren cu Renault...Defapt stelutza e problema :D

Ne raportezi pe noi astia de 30 si ceva de ani la Clarkson....vezi ca vremea lui Clarkson,care are decat 60 de ani e mult mai mare decat anii 2000 pe care ii descrii tu acolo cu refueling'ul :P

Omul probabil i-a vazut pe Hunt si Lauda la cutite,toata perioada Senna samd.Deci as zice ca stie despre ce vorbeste.

 

Da,daca ai scoate nr.1 din ecuatie,cateodata nr.2 se mai bate cu nr.3...ok.Super.

Nu,nu stelutza e problema,chiar deloc,la fel cum la motogp nu MM e problema.Nu poti invinui locul 1 ca e prea bun si omoara spectacolul.

Fiecare cu parerile lui.

Parerea mea e ca F1 moare,incet si sigur.Si vor trebui luate niste masuri foarte dure pt a impiedica acest lucru...iar aceste masuri trebuie sa fie transante,nu din astea gen nu mai aveti voie 5 aripioare pe aripa fata...astea sun vax.Parerea mea este ca vor trebui luate masuri gen "nu mai aveti voie aripa fata/spate,va dati jos si castile din urechi si pilotati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-a murit la intrare :)

In ritmul asta cred ca termina Leclerc peste Vettel la sf anului.

Atunci sa vedem pe unde scoate camasa dl.Vettel IV:crack:

La 26.07.2019 la 17:39, cuki a spus:

...Nu e ca la NASCAR, unde a scazut cota cu 70% in 10 ani. Au construit ovale pentru 350.000 de oameni...ovale care erau pline acuma 10-15 ani. Azi, vin 50-60 mii... Iar cota de piata televizata este la jumate fata de acuma 10 ani.

Da,foarte interesanta treaba cu Nascar,am citit si eu ca si-a pierdut masiv din popularitate,dar chiar nu inteleg de ce....adica acea competitie asa a fost tot timpul...nu e acum mai slaba dpdv al spectacolului ca acum 10 sau 20 de ani.Ce s-a schimbat,de ce moare Nascar'ul?

Avea core'ul ei de fani disperati care mergeau la curse,se imbracau de sus pana jos in logo'urile oficiale ale sponsorilor,cumparau produse ale sponsorilor echipelor preferate doar ca sa "support the team"...nu am priceput - ce s-a schimbat...adica e clar ce s-a schimbat - preferintele publicului - si-au dat seama ca de fapt e de calcat sa te rotesti in cerc 300 de tururi,chiar daca o faci la 300kmh...asta puteam sa le spunem noi restul lumii demult...Dar ce nu inteleg...de unde pana unde aceasta "trezire" a publicului de peste ocean?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am prevazut ploaia,daca nu ploua era clar ca Vettel ar fi termjnat pe xspe.

Bine,si pe ploaie musiu Vettel a facut niste nefacute...asa ca asta e un rezultat total atipic pt el.

Nu am vazut cursa dar o descarc ca sunt curios.

Verst...pe cat de enervant pe atat de bun.Jos palaria,desi nu ii suport fata.

Da Ham ce a patit?Bottas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Method a spus:

Da Ham ce a patit?Bottas?

si-au julit botu masinii amandoi :crack:

(asta apropos de cum au fost vopsite mertzurile la tura asta)

Ham nu de tot, dar a terminat in afara punctelor. Bottas a dat-o ceva mai urat de gard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestrul Hamiltonel a dat-o de gard chiar de două ori, dar cu norocul legendar deja, a scăpat de abandon. Bottas a dat-o o dată, dar bine.

 

Vettel și-a spălat o parte din păcatele din ultimul an cu cursa asta. Nu doar că a fost singurul dintre fruntași care nu a greșit deloc (chiar și Max a învârtit-o o dată), dar încă o dată și-a făcut propria strategie, nu s-a luat după grădinița Ferrari de la standuri. Și oricum, de pe 20 pe 2, depășiri frumoase. El sau Kvyat ar fi meritat mai mult Driver of the Day decât Verstappen.

 

Leclerc parcă a fost Vettel în 2018. Dacă n-o băga și el în zid, avea cel puțin un duel frumos cu Verstappen pentru victorie. După cursă a dat vina pe suprafața asfaltică. Puțin jenant. Mai are de învățat.

 

O super cursă, exact ce avea F1 nevoie acum. Din păcate impactul asupra campionatului a fost minim. Iat la Hungaroring (dacă nu va fi caniculă) vom avea iar probabilitate mare de dublă Mercedes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucurați-vă, că nu mai vedeți curând o cursă ca asta! Ploaia a amestecat cărțile, au scăpat unii după erori care i-ar fi aruncat mult în spate în condiții obișnuite. Îl includ aici pe wax cu gumele medii. Unsafe releasul (în fața "marelui jean" parcă) se pare că nu l-a văzut nimeni, decât putinicii și cu mine. Oficioșii se jucau pe telefoane probabil. Renău - buni ca întotdeauna! Ăștia de ce bagă cașcaval mai mult, de aia merg mai prost.

M-am uitat că eram pe relax, pitit la ac și nimic mai bun de făcut, în prima parte a cursei am și moțăit nițel.

Da, a fost animată cursa, dar eu altfel de spectacol vreau să văd în motorsport!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...