Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incredibil prin ce'o trecut Grosjean. Daca nu era elementul halo, dadeam cu RIP pe'aici.

Atât de bine e proiectat elementul respectiv, incat a ramas intreg dupa ce'o trecut printre glisierele alea.

Editat de pomo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știam că în caz de steag roșu la restart grila se formează după cum au trecut linia de sosire după ultimul tur încheiat înainte de cel în care a apărut steagul. Cum aici a fost în turul 1 și nu fusese parcurs nici un tur complet ar fi trebuit refăcută exact grila de start. Dar s-a ales altă ordine... :huh:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, john17 a spus:

O mai fi vreun sir cu dreaduri, cercei, tatuaje, și negru pe deasupra? 🤔

Întreb pt un prieten mai rasist. 😁

 

Greu, dar mi-e mila de tine si ma simt dator sa-ti explic, asta e necazul cand te nasti destept. 

 

Manelarul este nascut din mama alba si un negralau, teoretic e minim 50% alb dar cum genetica joaca feste si gena neagra este dominanta in caz de imperechere manelarul a iesit negralau, cel putin la nivelul aspectului. Sunt sigur ca si-ar fi dorit sa fie alb dar ce sa vezi, gena neagra l-a lucrat. Cum omul e o fiinta sociala el trebuia sa-si asume o identitate si fiind corcitura nu avea cum sa afirme ca e alb desi ar fi avut dreptul avand in vedere ca ma-sa e alba si a stat noua luni in burta ei. 

 

Acum cu monarhia, daca roialitatile din UK il vor face Sir va fi numai din propriul interes al casei regale. Monarhia din UK se lupta sa supravietuiasca inca din primul razboi mondial cand au avut o mare cu problema cu faptul ca regele avea sange de neamt iar niste bombe care au cazut in Londra au omorat niste copii iar acele bombardiere se numeau Gotha in timp ce regele George al V-lea facea parte din casa Saxa-Coburg si Gotha (motiv pt care au schimbat numele in Windsor). Odata cu acel incident au aparut si miscarile sociale antimonarhie (bolsevismul in mod special) si dupa primul razboi mondial au disparut multe monarhii.

 

In acest context casa regala britanica se lupta de 100 de ani cu amenintarea disparitiei iar una din metodele prin care a reusit sa reziste este aceea de a "a tine pasul cu timpurile" chiar daca asta inseamna sa faci Sir o corcitura care se imbraca ca un pimp sau ca un traficant de droguri. In realitate casa regala il dispretuieste profund asa cum o dispretuieste si pe Meghan Markle care a fost data afara din casa regala. Ca un amanunt picant se pare ca  lady Diana era bortoasa cu tiganul ala de Al Fayed iar asta era o mare problema ea fiind in continuare printesa de Wales si acesta se pare ca este motivul pt care a fost eliminata fizic.

 

Deci un posibil titlu de Sir pt manelar este in realitate o insulta si nicidecum o onoare in cazul lui. Eu in locul lui as refuza titlul, asta presupunand ca cioara de Hamilton are mandrie. Daca va accepta titlul asta va dovedi ca in adancul sau se vrea a fi alb, si nu negralau. Sau ca nu are caracter...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, john17 a spus:

Eu știam că în caz de steag roșu la restart grila se formează după cum au trecut linia de sosire după ultimul tur încheiat înainte de cel în care a apărut steagul. Cum aici a fost în turul 1 și nu fusese parcurs nici un tur complet ar fi trebuit refăcută exact grila de start. Dar s-a ales altă ordine... :huh:

Da,nu inteleg nici eu....wtf?

 

Grosjean,imi pare rau despre el dar e (ca de obicei) un mare dobitoc...."Magnussen hit me from behind?" :bounce:

Cum draqului sa maturi pista din stanga in dreapta asa fara tine?Ok - Kvyat the torpedo,dar chiar n-a avut nici o vina aici.Vine ala si da ca boul in el. Iar la incidentul cu Stroll,la fel,Stroll s-a comportat ca si cand nu era nimeni pe interiorul lui si a vrut sa atinga apex'ul neaparat.

Cam urata treaba cu cedarea marei bariere Armco...parca Francois Cevert a fost decapitat exact pt ca masina a intrat pe sub barierele Armco tot cam in acest fel?Bine...acum pe partea cealalta,acolo era o linie dreapta si cat de rezistente sa fie si barierele alea cand vine talanul si da cu 200kmh in ele....

Nomex'ul ziceau ca rezista 30s la foc.se pare ca da...oarecum.E ars putin pe maini si picioare.Bine ca nu si-a pierdut cunostinta ca altfel era deranj murea de asfixiere.Fuell cell'ul ala normal e intre safety cell si motor,dar cand masina se rupe efectiv in 2...parca si Kimi a dat tot ceva in genul la Silverstone pe la vreo 170kmh dar bariera a rezistat.

In concluzie - urat accidentul lui Grosjean,e un mare dobitoc si 100% de vina,dar a avut mare noroc pt ca erau multe lucruri potential fatale acolo pe care le-a driblat.

Oare stie cineva - la ce viteza s-a intamplat accidentul lui Grosjean?Suspectez ca avea peste 200kmh?

Cand ziceam ca nu prea se mai poate muri in F1,ne arata Grosjean noi si interesante posibilitati :)

Acum 13 ore, Nguyen a spus:

Deci un posibil titlu de Sir pt manelar este in realitate o insulta si nicidecum o onoare in cazul lui. Eu in locul lui as refuza titlul, asta presupunand ca cioara de Hamilton are mandrie. Daca va accepta titlul asta va dovedi ca in adancul sau se vrea a fi alb, si nu negralau. Sau ca nu are caracter...

Da,e dupa cum bine ai zis este foarte mult in interesul casei regale (care da,de fapt sunt nemti si nu englezi...si toti stim cat de mult ii "iubesc" englezii pe "zee germans"),exact asta am zis si eu - ca acum si regina cu posete se gudura pe langa el.Jenibil.

Hamilton...ohoo...Hamilton va lua cu ambele maini titlul acela care pe langa o recunoastere a meritelor (care intradevar exista) il si umfla in pene mult,isi pune Sir pe casca imediat stai sa vezi.Ii vine ca o manusa treaba asta mai ales in acest moment.

Presimt ca peste 2-3 ani vom auzi la radio hit'uri rap de-ale marelui ex-pilot de F1 "Sir" Mix-a-lot Leuisisi Hamilton.Cu diamantele pa pept ca sa se vada valoarea.Bun pilot dar o javra de om.

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Method said:

Oare stie cineva - la ce viteza s-a intamplat accidentul lui Grosjean?Suspectez ca avea peste 200kmh?

, la minutul 1:08 este un insert, 137MPH/227KPH, ai fost pe-aproape...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Lup69 a spus:

la minutul 1:08 este un insert, 137MPH/227KPH, ai fost pe-aproape...

Am vazut si eu video,f interesant si bine facut.

Pt mine e fantastic faptul ca mai misca dupa ce a lovit la 220kmh si mai ales la unghiul ala.

Screenshot-2020-12-01-How-Grosjean-survi Screenshot-2020-12-01-How-Grosjean-survi

Unghiul ala e fatal in mod normal...cred ca faptul ca masina s-a rupt a disipat atata energie si a facut ca impactul la 220 (pe care el oricum l-a incasat) sa fie suportabil pt ca fortele s-au inumatatit ba chiar mai bine.Daca nu se rupea masina cred ca era mort.Si da chiar a functionat si halo si toate celelalte masuri de siguranta,nomex'ul,casca tot tot.

Imi aduc aminte de 2 accidente asemantoare intamplate tot cam asa - Alan McNish  Suzuka - lovit barierele armco tot la o viteza de peste 200kmh,dar ala a avut noroc ca a dat cu spatele si ca a prins oarecum si niste cauciucuri de protectie - daca dadea ca Grosjean era mort....si Kubica Montreal 2007 - impins pe iarba inainte de franare,avea peste 270 kmh a lovit zidul de beton insa a fost aruncat din zid,ala a fost norocul sau.

 

...deci au mai fost accidente mari in F1,insa niciodata nu am vazut pe cineva sa loveasca frontal o bariera sau un zid la 220 kmh,sa se opreasca in el si sa mai traiasca ba chiar sa sara din masina dupa.

Acea rupere a masinii cred ca a disipat extraordinar energia,a fost salvator.

 

..si fara nici o legatura,am gasit un video al accidentului lui Jules Bianchi,nu stiu daca s-a mai vazut,arata perfect accidentul (min 1.05),saracul baiat a intrat pe sub utilaj, n-a avut nici o sansa.Da,nu e o idee rea deloc acest halo,desi arata ca un cwr,mai ok mi s-a parut atunci solutia propusa de RB cu acel parbriz curbat si cu 2 stalpi in laterale,si mai ok dpdv al vizibilitatii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, cuki a spus:

Lewis are covid si rateaza urmatoarea cursa. No amu bataie pe locu din Mercedes

Stoffel Vandorne e pilotul de rezervă, teoretic el ar trebui să vină. Păcat că nu o să fie Lewis pe varianta asta, să le dea tuturor câte un tur și e posibil să piardă și finalul de la Abu Dhabi, deși la ei parcă 10 zile trebuie să stea în izolare.

La Haas s'a rezolvat, o să fie Petro Fittipaldi în locul lui Grosjean, probabil ambdle curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, cuki a spus:

 

Stiu de Vandorne, doar ca el parca e in Formula E si mno, poate trebuie sa fie acolo.

 

 

Am auzit de la digiiști că atunci când Perez s-a îmbolnăvit, Vandorne trebuia să fie pilotul de schimb, dar era plecat la cursa de E și Hulkenberg a fost rezerva rezervelor. Sezonul de Formula E cred că e gata, că Stoffel era în Bahrein cu AMG iar regulamentul prevede ca pilotul de rezervă să aibă în ultimul an 300 km făcuți în regim de F1. Presupun că se iau și testele și zilele de vineri, din moment ce Pietro Fittipaldi o să fie în locul lui Grosjean.

Apropo de Perez și Haas. Umblă pe net o postare că nu a rezolvat nimic cu Red Bull și un stă pe bară, iar Haas l-a anunțat astăzi pe Mazepin. Teoretic, până săptămâna viitoare o să aflăm și al doilea pilot, cel mai probabil Mick Schumacher, care poate să ia titlul în F2.

Editat de pomo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 12 minute, cuki a spus:

submineaza un pic performantele lui Hamilton.

Asta are 7 titluri mondiale, recorduri peste recorduri și din condei pare că orice spectator poate face la fel în mașina aia 🤣😅

Sună ca și cum orice neavenit poate egala performanțele lui Nadal, doar pentru că folosește rachete Babolat.. 

Amuzanți! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu la tine făceam referire, ci la cei care tot vehiculează ideea asta, că e simplu domle. De aia am și scris "amuzanți" la plural. 

Referitor la comparații, nu este deloc deplasat, întărește doar ridicolul afirmațiilor atunci când se spune ca oricine făcea la fel cu aceeași mașina (sau rachetă) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

orice neavenit poate egala performanțele lui Nadal

Doar dacă prinde peștișorul de aur surd, ca baciul care juca tenis cu Federer și, când îl întreabă vecinul, zice "dar ce, crezi că eu am vrut să fiu tare-n tenis?!?" :lol:

Relax, îi slăbește țoțo un ventil la schimbul de gume dacă devine periculos puștiul! 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, l.u.v a spus:

Referitor la comparații, nu este deloc deplasat, întărește doar ridicolul afirmațiilor atunci când se spune ca oricine făcea la fel cu aceeași mașina (sau rachetă) 

 

Conform unor experti din domeniu astazi pilotul reprezinta doar 20% din efortul de a castiga o cursa, restul este echipa si implicit masina.  Din acest motiv acestia afirma ca Hamilton nu se ridica la nivelul marilor piloti din trecut chiar daca are nspe titluri. Adevarul este ca desi afirmatiile expertilor sunt logice ele pot sa nu fie valabile pt ca Hamilton si-a inceput cariera la fel ca alti mari campioni pilotand karturi (asta apropo de viata grea de care aberau unii pe aici ca ar fi avut-o) si a avut o astfel o lunga continuitate competitionala pana a ajuns la nivelul de acum.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ok, accept ideea că un procent mare (în niciun caz 80%) are mașina și echipa. 

OK, un campionat, două..dar sunt 7 ani, dintre care 6 consecutivi. 

În timpul ăsta a fost și al doilea pilot, plus alții. Chiar așa, doar Hamilton are mașina și restul karturi? 

Imi amintește de Loeb care ieșea campion la fel, și la ăla se tot spunea de mașină, de parcă ceilalți concurau pe jos. 

Legat de tehnologia înglobată în mașini, așa ne putem duce până în 1920 și să spunem că aia erau piloți, nu ăștia. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, l.u.v a spus:

Legat de tehnologia înglobată în mașini, așa ne putem duce până în 1920 și să spunem că aia erau piloți, nu ăștia. 

 

 

cand schimbul de anvelope se facea cu ciocanu si nu ala pneumatic

 

image.thumb.png.6b3bb86a10a2b240ef97a63ad3baa4d7.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...