Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, cuki a spus:

Asta este insa reversul medaliei cand esti multiplu campion...indiferent de sport. Toata lumea, inclusiv fanii campioniilor se plictisesc sa-i vada tot castigand.

VR46 :love:

 

Acum 2 ore, cuki a spus:

Sa speram ca se gata cu Lewis in 2021

Si eu sper :)

Dar cine stie....sincer m-as mira sa mai concureze doar anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cread ca mai sta anul asta la AMG doar pentru nr.8. Dupa ce-l depaseste pe MS la titluri, o sa mearga la Ferrari sa-i scoata din rahat pe descultii aia (pe o suma exorbitanta, desigur) si apoi se retrage in glorie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimpotriva, s-au angajat sa "promoveze diversitatea", ca fara clauza asta nu dadea 7-championul cu pixul.

Asta ori ramine vorba goala, ori o sa se aplice cote de gen, rasa, religie, orientare sexuala si altele in cadrul echipei de curse Mercedes-AMG. Si totul pe baza de credite, de exemplu lollypop-man si cricarii vor avea 3 credite, aia de fixeaza rotile 2 credite, caratorii de roti 1 credit, seful de echipa 4 credite si tot asa. Daca pui seful de echipa negru sau homosexual ai impuscat deja 4 credite (daca e negru homosexual ai 6 credite, daca e femeie neagra lesbiana ai 10), asa ca poti sa-ti faci in rest echipa in liniste, cu conditia sa pui cel putin 2 femei la insurubat roti sau la carat rotile de pe fata (ceva mai usoare). Si asa ai echipa "diversa", cum vrea championul.

 

Nota incorecta politic: Cu exceptia primei fraze, restul e imaginatia mea cam cum s-ar putea desfaura lucrurile in realitate. Prevad vremuri grele pentru AMG daca chiar vor sa implementeze o asemenea timpenie; chit ca banuiala mea e ca LH a bagat astea ca sa-si gonfleze statusul pe Facebook de mare aparator si port-stindard al minoritatilor, in realitate daca nu semna nu avea volan.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, cuki said:

Ferrari e fix cu Leclerc si Sainz pe 22 si cred si 23. Mclaren/Aston e si el fix pe anul viitor. Singurul loc "liber" ar fi RedBull si Renault, but no way...

Eu cred ca mai sta si pentru 22 la Mercedes, impreuna cu Russel.

 

Nu mai pleacă ăla nicăieri de la Mercedes - doar la pensie. E clar că vine Russell de la anul. De văzut dacă acceptă megastarul de renume internațional să și-o ia de la ăsta mic, pentru că asta se va întâmpla. Dacă nu, îl vor mai păstra probabil pe Bottas încă un an pe post de roată ajutătoare și adios Liuis. Nu ne vei lipsi deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, cuki a spus:

Bun...sau Ronnie O´Sullivan :) Dar aia au charisma

True.

Acum 2 ore, FLEX a spus:

Dimpotriva, s-au angajat sa "promoveze diversitatea", ca fara clauza asta nu dadea 7-championul cu pixul.

Asta ori ramine vorba goala, ori o sa se aplice cote de gen, rasa, religie, orientare sexuala si altele in cadrul echipei de curse Mercedes-AMG. Si totul pe baza de credite, de exemplu lollypop-man si cricarii vor avea 3 credite, aia de fixeaza rotile 2 credite, caratorii de roti 1 credit, seful de echipa 4 credite si tot asa. Daca pui seful de echipa negru sau homosexual ai impuscat deja 4 credite (daca e negru homosexual ai 6 credite, daca e femeie neagra lesbiana ai 10), asa ca poti sa-ti faci in rest echipa in liniste, cu conditia sa pui cel putin 2 femei la insurubat roti sau la carat rotile de pe fata (ceva mai usoare). Si asa ai echipa "diversa", cum vrea championul.

Da exact aia ma intrebam si eu - cum e cu clauza diversitatii tiganesti pe care o vroia Luis?Se mai aplica?

Si daca da - cum se aplica efectiv?Asa?

Sau de ex daca inginerii sunt toti pasty white pt ca deh asa sunt englezii (iar jamaicanii din UK can't be bothered sa faca facultati tehnice pt ca au alte treburi gen sa faca un ban pe dealing),deci nu e ingineri negri marocani samd,ce facem cu clauza?Ii vopsim pe albi sa fim politically corect si ii punem sa cante impreuna Ivory and Ebony?

Facepalm.

Nu ma enerveaza atat de mult faptul ca primadona bate campii,m-am obisnuit cu el pe campii....ma enerveaza ca nemtii de la Mercedes nu l-au scuipat pana acuma,pt ca s-a vazut destul de clar ca poate fi suplinit...nu 100% dar la un 90% cu succes.Destul pt a impusca titlul.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Nu mai pleacă ăla nicăieri de la Mercedes - doar la pensie. E clar că vine Russell de la anul. De văzut dacă acceptă megastarul de renume internațional să și-o ia de la ăsta mic, pentru că asta se va întâmpla. Dacă nu, îl vor mai păstra probabil pe Bottas încă un an pe post de roată ajutătoare și adios Liuis. Nu ne vei lipsi deloc.

Fingers crossed.

 

Eh,cu o exceptie - nu cred nici in o mie de ani ca #godbless si-o ia de la Russell.Never ever.

Sunt multi piloti capabili sa ia titlul pe AMG,asta da.

Piloti capabili sa il bata pe Hamilton pe masina identica - vreo 2.Poate.

Ferrari eyeing revolutionary F1 engine design for 2022

...One change that looks set to be adopted is for Ferrari to go down the Mercedes route of separating the compressor from the turbo – an idea that Honda also switched to several years ago.Whereas both elements on the Ferrari are currently on the gearbox side of the engine, from next year the two elements will be either side of it – connected by a shaft.

But beyond that philosophical change, it is also understood that Ferrari is looking at taking the idea one step further – and bring the compressor actually inside the six-cylinder intake box with an all-new arrangement for the intercooler.Such a revolutionary change would not only bring with it performance gains, but would also open up more aerodynamic opportunities thanks to making the overall engine layout more compact.

The trimming back of the engine size would also bring with it a weight benefit which could help with both the centre of gravity and the location of any ballast.The new design idea will present a huge challenge, both in terms of ensuring that the performance gains work but also in guaranteeing that reliability is not compromised.

Ieeei...la 8 ani dupa ce AMG a venit cu conceptul split-turbo (despre care am zis inca de atunci si sustin in continuare ca e un game-changer),Ferrari vor pune (poate) si ei in practica aceasta idee de geniu.

Peste inca vreo 7-8 ani poate adopta si conceptul Fric suspension.

Rapizi dom'le italienii,reactioneaza fantastic la schimbari,te poti pune cu ei? :moron:

...si ne mai miram de ce AMG castiga fara drept de apel....pai pt ca nu doarme in bocanci,de aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hamilton și-a luat-o de la Button și Rosberg. Doi piloți bun, dar în niciun caz cei mai talentați din generația lor. De Alonso nu mai zic. Cred că percepția despre băiatul ăsta este trunchiată datorită superiorității materialului de concurs și a slăbiciunilor lui Bottas - despre care cred că s-a văzut bine ce nivel are în cursa 2 din Bahrain de anul trecut. Pilot bun este. Septuplu campion mondial? În niciun caz.

 

Iar "italienii" de la Ferrari nu prea mai sunt italieni. Au cam 50% străini în pozițiile cheie. Executanții și oarecum mentalitatea au rămas Made in Italy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai baga nici McLaren bani daca in 2022 se schimba treaba....zic si eu.

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

la Force India (Racing Point), a functionat...

FI e un AMG modelul de anul trecut....care oricum e mai bun decat 80% decat restul masinilor de pe grila,de aia a functionat.

Dar in principiu colegul are dreptate,ciorba reincalzita nu functioneaza in F1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, cuki a spus:

 

Si pe Dacie se montau motoare de Golf diesel...dar se site ca papa ambreaju :bandit:

normal..., ambreiajul de Dacwagen nu era pregatit pentru motorul de Volkswagan...., nu facea fata la herghelia de murgi nemtesti... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut când s-a decis amânarea schimbărilor majore programate pentru 2021 cu un an, s-a decis și refolosirea șasiurilor din 2020 în 2021. Așteptați-vă deci la monoposturi foarte similare pentru acest sezon, doar câteva detalii vor suferi schimbări - similare cu pachetele aerodinamice care se introduc de câteva ori pe sezon.

 

McLaren a făcut strictul necesar pentru a acomoda noul PU. Oricum în momentul de față tehnologia este deja relativ veche (7 ani), cunoscută și deci convergentă. Monopostul este dealtfel numit "MCL35M" și nu MCL36 așa cum ar fi fost evoluția logică. În rest au schimbat doar vârful nasului (trunchiul era deja pe modelul Mercedes). O comparație vizuală aici.

 

image.thumb.png.22a8441c8598fb258d3cb8738688e3c0.png

 

Analiza lui Scarbs: 

 

 

Adaptările (vizuale) la noul motor:

 

Urmează prezentările Alpha Tauri și Alfa Romeo - singurele care mai sunt programate luna asta.

 

Și Alonso a ieșit din spital.

image.thumb.png.273c6409978d3727c50429152cfd6b6b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, PzKpfW a spus:

Si Alonso a ieșit din spital.

image.thumb.png.273c6409978d3727c50429152cfd6b6b.png

Cat ghinion are baiatul asta...bine ca nu a patit ca Hayden.

 

Noroc insa ca e "upper jaw" din cate am inteles?Care e fixa si prin urmarenu va avea nevoie sa ii fie fixata mnadibula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Se repeta dumele astea in fiecare sezon din 2015 incoace.Toate publicatiile analizeaza ele timpii din teste fac grafice peste grafice si conchid triumfatoare : anul asta RB/Ferrari/McLaren samd sunt pe locul 1 si nu AMG.

Si ghici cine termina sezonul pe locul 1 ?

Manele manele....

Exista o explicatie foarte logica pt asta - AMG face testele cu gume hard de multe ori,nici nu ii intereseaza timpii.Iar pe deasupra nu stim niciodata ce mapa au,daca dau 100% sau merg de ex la 90%.Acum e foarte usor de a te juca cu timpii etc datorita maparilor care se pot schimba la buton.

 

La fel a fost si anul trecut la fel a fost si acum 2 ani si zic ce am zis si atunci - nu va imbatati cu apa rece .

Repet - pana nu vor imita split-turbo si nu vor ridica stacheta upgrade urilor din sezon la ritmul AMG,nu vor avea nici unul sanse REALE.

Iar la on-track operations,doar RB e la nivel cu AMG,restul sunt de divizia B.

 

Din 2014 pana acum singurul pericol real pt AMG a fost in 2018 Ferrari cand a driblat senzorii si a castigat 0.6s/tur din praduiala cu debitul marit.DAr a avut grija Vettel sa o rezolve in maniera-i specifica :) ...visul lor s-a terminat in the gravel la Silverstone,pe taram britanic.Fatidic.

De atunci insa...nimic.Si nu vad nici o speranta la orizont - AMG still reigns supreme.

La 12.03.2021 la 18:21, PzKpfW a spus:

Big boy intake

 

image.thumb.png.d571c834d8a8ef4a8a65517939331a2c.png

 

Deci e razna rau.Astia zis ca au luat radiatoare din sidepods si le-au pus in intake.Foarte ciudat pt ca sunt destul de sus si modifica centrul de greutate.

ORicum nimeni n-a mai folosit asemenea solutie,adica nu in felul asta,pt ca si AMG si chiar Ferrari au radiatoare (AMG de ulei parca) in airbox dar totusi de dimnes reduse.

Zici ca e din anii 80 masina cu cocoasa aia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...