Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai baga nici McLaren bani daca in 2022 se schimba treaba....zic si eu.

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

la Force India (Racing Point), a functionat...

FI e un AMG modelul de anul trecut....care oricum e mai bun decat 80% decat restul masinilor de pe grila,de aia a functionat.

Dar in principiu colegul are dreptate,ciorba reincalzita nu functioneaza in F1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, cuki a spus:

 

Si pe Dacie se montau motoare de Golf diesel...dar se site ca papa ambreaju :bandit:

normal..., ambreiajul de Dacwagen nu era pregatit pentru motorul de Volkswagan...., nu facea fata la herghelia de murgi nemtesti... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut când s-a decis amânarea schimbărilor majore programate pentru 2021 cu un an, s-a decis și refolosirea șasiurilor din 2020 în 2021. Așteptați-vă deci la monoposturi foarte similare pentru acest sezon, doar câteva detalii vor suferi schimbări - similare cu pachetele aerodinamice care se introduc de câteva ori pe sezon.

 

McLaren a făcut strictul necesar pentru a acomoda noul PU. Oricum în momentul de față tehnologia este deja relativ veche (7 ani), cunoscută și deci convergentă. Monopostul este dealtfel numit "MCL35M" și nu MCL36 așa cum ar fi fost evoluția logică. În rest au schimbat doar vârful nasului (trunchiul era deja pe modelul Mercedes). O comparație vizuală aici.

 

image.thumb.png.22a8441c8598fb258d3cb8738688e3c0.png

 

Analiza lui Scarbs: 

 

 

Adaptările (vizuale) la noul motor:

 

Urmează prezentările Alpha Tauri și Alfa Romeo - singurele care mai sunt programate luna asta.

 

Și Alonso a ieșit din spital.

image.thumb.png.273c6409978d3727c50429152cfd6b6b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, PzKpfW a spus:

Si Alonso a ieșit din spital.

image.thumb.png.273c6409978d3727c50429152cfd6b6b.png

Cat ghinion are baiatul asta...bine ca nu a patit ca Hayden.

 

Noroc insa ca e "upper jaw" din cate am inteles?Care e fixa si prin urmarenu va avea nevoie sa ii fie fixata mnadibula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Se repeta dumele astea in fiecare sezon din 2015 incoace.Toate publicatiile analizeaza ele timpii din teste fac grafice peste grafice si conchid triumfatoare : anul asta RB/Ferrari/McLaren samd sunt pe locul 1 si nu AMG.

Si ghici cine termina sezonul pe locul 1 ?

Manele manele....

Exista o explicatie foarte logica pt asta - AMG face testele cu gume hard de multe ori,nici nu ii intereseaza timpii.Iar pe deasupra nu stim niciodata ce mapa au,daca dau 100% sau merg de ex la 90%.Acum e foarte usor de a te juca cu timpii etc datorita maparilor care se pot schimba la buton.

 

La fel a fost si anul trecut la fel a fost si acum 2 ani si zic ce am zis si atunci - nu va imbatati cu apa rece .

Repet - pana nu vor imita split-turbo si nu vor ridica stacheta upgrade urilor din sezon la ritmul AMG,nu vor avea nici unul sanse REALE.

Iar la on-track operations,doar RB e la nivel cu AMG,restul sunt de divizia B.

 

Din 2014 pana acum singurul pericol real pt AMG a fost in 2018 Ferrari cand a driblat senzorii si a castigat 0.6s/tur din praduiala cu debitul marit.DAr a avut grija Vettel sa o rezolve in maniera-i specifica :) ...visul lor s-a terminat in the gravel la Silverstone,pe taram britanic.Fatidic.

De atunci insa...nimic.Si nu vad nici o speranta la orizont - AMG still reigns supreme.

La 12.03.2021 la 18:21, PzKpfW a spus:

Big boy intake

 

image.thumb.png.d571c834d8a8ef4a8a65517939331a2c.png

 

Deci e razna rau.Astia zis ca au luat radiatoare din sidepods si le-au pus in intake.Foarte ciudat pt ca sunt destul de sus si modifica centrul de greutate.

ORicum nimeni n-a mai folosit asemenea solutie,adica nu in felul asta,pt ca si AMG si chiar Ferrari au radiatoare (AMG de ulei parca) in airbox dar totusi de dimnes reduse.

Zici ca e din anii 80 masina cu cocoasa aia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2021 la 15:12, cuki a spus:

Dar dupa cum spuneam...si daca ar fi vreo problema acolo, ii inchide Toto pe ingineri in fabrica pana ii dau de cap.

Exact.

Imi pare rau sa o spun,dar eu nu vad vreun scenariu in care sa castige altcineva decat AMG.Sper sa ma insel.

La 16.03.2021 la 15:12, cuki a spus:

In Germania a dat-o de gard, dupa victoria de la Silverstone...dar who is counting :)

Nu mai tin minte se prea poate.In Germania a fost faza cand a dat putina ploicica si el cu "Liuis" in spatele lui s-a emotionat si a bagat-o in pietris?

La 16.03.2021 la 15:12, cuki a spus:

Eu cred ca cineva de la Renault statea pe ideea asta de mult timp, dar nu a fost lasat de Cyril s-o puna in practica (pe buna dreptate)

Acuma cu motociclistu la conducere, cine stie cum i-a plasat-o de a acceptat. 

Oricum castigul aerodinamic prin mutarea radiatoarelor peste motor, este mult mai mic decat pierderea din mutarea centrului de greutate. Plus ca radiatoare peste motor, airflow relativ dificil, racire problematica...Renault avea o masina buna anu trecut, dar se pare ca au dat cu bota in balta. Sper insa sa nu am dreptate

Nu stiu ce vor sa faca,insa eu nu vad vreun castig real din faza aia.Poate locul unde au ei turbina ii face sa puna intercoolerul acolo dar totusi....om vedea.

Ceea ce e cel mai haios e faptul ca in momentul cum vine Alonso undeva vin si problemele...independent de el normal,dar meh...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No way,Prost o fi fost el un mare manevrator politic (pe langa a fi cvadruplu campion mondial),dar eu nu cred ca nici un actual sau fost campion ar avea macar pretentia ca intelege sau se pricepe la ce a ajuns sa fie sub carenele monoposturilor alora,mai ales sa dea indicatii de solutii tehnice samd.

Sub nici o forma.

Explicatia in teorie e relativ simpla - Renault a pus intercoolerul acolo.(pt ca mi s-ar parea de-a dreptul aberant sa puna alt radiator acolo)

De ce?Probabil pt ca compresorul lor fiind (cred ca singura care a mai ramas) in spatele motorului,are sens pt scurtarea traseului si implicit raspuns mai bun/lag mai mic.

Din cate stiu eu deja toti ceilalti nu mai au compresorul legat de turbina in stil clasic,ci s-au inspirat intr-un fel sau altul de la split-turbo al AMG.Renault insa a pastrat solutia clasica.Ieei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Les creatures d'automobile știe, nu degeaba au ca emblemă un cric! 🤦‍♂️ Ar fi și culmea ca unii care mănâncă melci să facă o mașină rapidă. :crack:

Salad boxul unde e? 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, cuki a spus:

Conform afirmatiilor de mai jos...mie sincer nu imi e clar ce au pus, dar daca s-au micit sidepods, ma face sa cred ca au mutat ceva parte din racire acolo. 

 

We found that slimming the sidepods was a positive direction, which is nothing new really,” said Budokwski.

“So we’ve repackaged and relocated some of the bulky things in the car and we’ve put them behind the air inlet.

Pai nu sunt tampiti sa spuna ce au mutat din sidepods in air intake,nu o sa aflam niciodata de la ei cu subiect si predicat.

Normal ca noi doar ne dam cu presupusa,nimeni nu stie.Probabil la un moment dat o sa fie surprinsa masina in garaj fara carene si atunci o sa vedem in poze,dar deocamdata we can only guess.Logic ar fi intercooler.Logic...pt cate stim noi.Cine stie.Cert e ca aceasta solutie nu prea e adoptata de nimeni in acest hal.

Ok,AMG a facut acelasi lucru acum vreo 2 ani si probabil si acum tot acolo il are,dar la AMG e cu totul alt traseu avand in vedere ca compresorul e in fata motorului,si au nevoie de f putin spatiu pt intake asa ca makes sense.La Renault insa a ajuns sa fie o ciudatenie.

 

Sunt curios - oare la ei intercoolerele sunt air to air sau air to water?

 

S-a uitat cineva la Drive to survive sezonul 3?M-am uitat la primele 2 episoade - interesant ca de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, cuki a spus:

 ....mie insa imi pare ca vor avea probleme cu aripa spate, DRS-ul va fi net inferior, centru de greutate aiurea. ...

 

Una peste alta, daca era asa super solutia se vedea in teste...iar grimasele lui Alonso ma fac sa cred ca nu prea le-a iesit.

:agree:

Acum 18 ore, cuki a spus:

Sa vezi ce si-o da la pateu cu Ocon de le-or sari cocoasele alea prin tribune

Foarte interesant va fi sa vedem cine e mai rapid dintre ei.Pt ca Ocon chiar m-a uimit cand a aratat ca e mai rapid decat Perez.

 

Verst despre Mercedes'ul despre care toti jurnalistii au zis ca "are probleme" :

“They are indeed fast,” Verstappen told Dutch broadcaster Ziggo Sports.

“We could see what they were doing on the data. They drove their first fast lap with less power.

“Then they drove two quiet laps, followed by a second flying lap. In that, they won half a second on engine power.

The young Dutchman said reading too much into Hamilton’s two spins would be silly.

“The wind had turned 180 degrees from the first day and in that corner you always got a bit unsettled,”

“We shouldn’t look too much into it. Maybe Mercedes were a bit off with the set-up on the first day, but the last day it looked much more stable.

“They also scheduled two filming days in Bahrain before the first Grand Prix.”

Verstappen said he feels Red Bull and Mercedes will battle it out for the top spot, while McLaren would end in third position.

“I expect Mercedes and us will be close to each other,” he said.

“Behind that it is difficult to predict, but I think McLaren are the third team.”

 

Da,deci deja e asa un cliseu - in fiecare an in teste aud de la toti jurnalistii dume gen "iata crapatura din armura Mercedes"..."in teste au dovedit o vadita lipsa de forma"..."ne-au aratat in presezon faptul ca nu sunt imbatabili"....dupa aia trece Melbourne care e putin atipica si in primele 5-6 curse business as usual - #godbless.Si toti sunt asa...debusolati...."dar ce au revenit....AMG ne demonstreaza din nou ca si-a facut temele peste iarna" samd.

Serios?Din 2014 ne tot demonstreaza,chiar nu intelegem?

 

Chiar mi-as dori dar nu vad ca RBR sa ii poata provoca in mod real pt victorii doar poate asa pe anumite circuite atipice gen Monte Carlo.Dar in rest sunt de neatins.

E logic faptul ca McLaren sunt echipa a3a cu "un Ferrari" total debusolat care are parte de 1 an de tranzitie.

As zice ca dark horse e Aston Martin - Racing Point etc,care anul trecut a cam rupt norma.Daca au parte iar de monopostul AMG v2020 care a fost briliant,as zice ca ei sunt nr.3.Ma mir cum de nu ii baga nimeni in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

James Key e tot la ei parca?That's why.

James Key e urmatorul Newey.

 

Mercedes ‘trying to move the spotlight away from themselves’ by calling Red Bull favourites, says Horner

Haha nici Horner nu pune botul.E logic deja,daca am inteles-o noi de pe canapea ca nu e in teste ca in sezon,nu o prinde Horner de la "firul ierbii"?

Numa ziaristii musca momeala.In fiecare an.Deh,probabil nici ei nu o mai musca insa incearca sa suscite interesul publicului larg pt ceva ce de 7ani (mergand pe 8 ) a devenit o afacere exclusiva Mercedes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ii dribla Verst.Sa vedem daca se adevereste si in cursa.Cica Honda se lauda ca a shimbat total PU in 6 luni.Ca vroia sa il scoata la anul dar din moment ce la anul nu se mai dau,s-au fortat sa il scoata anul asta....explicand ca a fost o intreaga epopee cu toti inginerii facand un efort comun pt a scoate un propulsor nou in 6 luni.Cica are cg mai jos decat precendentul cu arbore cu came si capac chiulasa mai micute si cu alte supape samd.Bine ar fi dar tot nu vad pana nu cred ca cineva s-a putut ridica la nivelul AMG.Mai ales ca Perez,care nu e deloc un pilot rau,a iesit pe 10.Ok,a zis si el,mai are de a se adapta dar totusi.

Leclerc jos palaria inca odata pt rezultat.La fel Gasly.Pacat ca nu a putut demonstra cu presiunea pe el.Degeaba e rapid la alfa tauri.

McLaren mere bine.Ricci deja i-a administrat o bataita copilului din prima quali.Da.

 

Alonso - dupa 2?3? ani in afara,vine si rupe norma.Mai e ceva de zis despre pilotul asta?Si,da avea dreptate cand a zis ca e mai bun decat Vettel si probabil Ham,degeaba s-a ofuscat Vettel - stiu ca nu e politically corect ce a zis insa e adevarat.

 

Speram ca in cursa sa se materializeze la ce gandim toti.Sper sa fi gresit eu si sa nu fie iar Marcedes atotputernic.Proove me wrong .Hai cu egalarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e f1, mai mic inseamna probabil mai usor cu 3-4 grame, care la 11000 de ture le-or da 4-5 cai in plus

nu cred ca merge sa cauti motive mecanice pentru care l-ar micsora, mai ales daca nu stii exact ce inseamna modificarile alea la supape de care spun (probabil mai compacte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, prafrau a spus:

e f1, mai mic inseamna probabil mai usor cu 3-4 grame, care la 11000 de ture le-or da 4-5 cai in plus

nu cred ca merge sa cauti motive mecanice pentru care l-ar micsora, mai ales daca nu stii exact ce inseamna modificarile alea la supape de care spun (probabil mai compacte)

Exact.Cu toate ca sunt pneumatice tot pot fi imbunatatiti micsorati arobrii cu came.

Da probabil asta inseamna marile imbunatatiri.Nu vom afla niciodata iti dai seama - nu isi vor expune motorul never.

Adica ba da - tot Honda a tinut o expo acum vreo cativa ani cu motoarele lor din perioada 2003-2008 cand s-au retras in care aratau diferente de constructie la toate piesele,le dadeau si gramajul,foarte interesant.Vor face asta si cu aceste motoare dar peste 10-15 ani probabil :)

 

Nu am vazut cursa doar ultimul tur.Astept highlights.

F1 asta e cum a zis batranul ala de la englezi (Sir Bobby Robson?) despre fotbal - e un joc in care joaca 11 vs 11 si castiga intotdeauna Germania - la fel si aici - ok ok a venit Honda cu un nou PU,Verst super wonder boy rapidul rapizilor - si castiga tot AMG #godbless.

Da RBR "sunt aproape"....ok...

 

nu am inteles ce s-a intamplat - l-a depasit pe Ham si i-a cedat pozitia inapoi?Ce a facut iar musiu?

Mda,superba strategia lui AMG - cea mai profi echipa n-ai ce spune :ok:

Mazepin a apucat sa faca 2 viraje :)))

MSC slabuta cursa.

 

Vettel IV ? Te bagi in spatele saracului ala si te surprinde pe franare si dai in el ca un copil in cursa de debut?omg....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...