Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Acum 56 minute, prafrau a spus:

 

invers, in 88 a castigat senna chiar daca avea prost mai multe puncte in total fiindca a contat doar cine are mai multe victorii (asta pentru fanii mir de anul trecut)

in 89 la suzuka a incercat senna o depasire a la verstappen (dupa ce prost il avertizase ca nu o sa cedeze la intimidare, dupa ce a stat vreo 45 de tururi in spatele lui prost fara sa poata depasi), nu i-a mers, a fost descalificat (cu motivatie dubioasa, trebuia descalificat pentru altceva) si dupa aia a zis ca o sa-i bata doamne-doamne pe oamenii rai

 

pilot foarte bun cata vreme ignorai interviurile, dar depasea pe unde putea, nu il opreau regulile

True,89 a fost.Asta a fost depasirea "a la Verstappen" (min.1.15) :

 

Prost lasat interiorul liber,Senna luat interior,nu a fost vorba nici macat de block-pass pt ca s-ar fi incadrat usor pe trasa.Depasirea mi se pare foarte clean,Prost efectiv a tras peste el desi erau deja roata la roata si ar fi fost aberant sa nu incerce asa o depasire,mai ales ca Prost i-a lasat (unii zic special pt a avea motiv sa il loveasca) interiorul liber.

Daca VErst ar fi facut o depasire in genul asta nu l-ar fi putut condamna nimeni :)...Verst insa....

 

Da,Senaa depasea dur,si de multe ori cu block-pass si o juca mult psihologic la intimidare.

Insa 1.nu mi s-a parut o depasire dura cea din 89,mi se pare chiar eleganta si scoala si 2.in foarte multe cazuri ii iesea.Face mare diferenta intre a face o aroganta si a-ti iesi si a face o aroganta si a da cu oistea-n gard.Iarasi,in cazul VErst....iata ca nu prea ii iese.

Acum 1 oră, cuki a spus:

Aparent, la 1 sec dupa depasire, Massi a fost pe radio la RedBull...Horner nu i-ar fi spus asa de repede sa cedeze pozitia daca nu era atentionat la 1 sec dupa depasire de Massi. 

Intelegi unde este consternarea oameniilor? Adica toata cursa Mercedesul si nu numai isi obtinea avantaj net iesind in afara pistei prin acel viraj, fara ca Mr. Massi sa ii atentioneze catusi de putin, iar in secunda 2 in care Max Pax foloseste "noul Racing Line", este pe Radio la RedBull obligandu-i sa-si puna pilotul la respect.

 

Deci Double Standards, daca nu depasesti ai voie sa o iei pe aratura creeandu-ti un avantaj net toata cursa...dar vezi doamne, daca depasesti folosind aceasi linie pe care ai folosit-o toata cursa, va trebui sa dai pozitia inapoi. 

 

Dar asta este FIA, trebuia din turul 3 sa vina cu steagurile alb negru pentru aia care ieseau...iar cine continua trebuia penalizat. Asa au lasa loc de interpretari, care in situatia unui duel nu pot sa fie decat in defavoarea unuia sau altuia

DA,repet.Este vina FIA ca nu i-a atentionat.

Dar nici Verst nu putea depasi pe acolo.Pt ca una e iesirea pe un viraj cu ambele roti de pe circuit alta e depasirea prin afara ciruitului.Iesi cu rotile de 3 ori te atentioneaza parca asa era - mai iesi odata si nush ce se intampla samd.Depasesti prin afara ciruitului - penalizare direct asa e regulamentul.Gen una e contraventie alta e infractiune :)

Confunzi nu e vorba de double standards - eu imi aduc aminte inca de multe faze in care RBR a fost super pampered in epoca lor de glorie,chiar nu pot sa spun ca e o echipa victimizata.Sa fim seriosi - RB cei oropsiti - sa i-o spuna lu mutu.Si nu e vorba de double standards pt ca AMG nu a depasit prin afara circuitului.Toti mergeau pe acolo la fiecare tur.Una e sa iesi in afara acolo alta e sa depasesti pe acolo.

DA,vina FIA pt ca astfel a creat confuzie - inca de vineri trebuia sa le spuna ca ii penalizeaza si le taie timpii daca ies pe acolo.Insa musiu trebuia sa depaseasca dracului pe undeva legit.

 

Tot batem moneda pe asta cu FIA dar uitam de neglijenta si lipsa de inteligenta a lui Verst.Ne intoarcem la aceeiasi si aceeiasi problema care de fapt e inexistenta - e vina lui Verst ca n-a depasit cum trebuie si tot el va suporta ponoasele.Pt ca ocazii din astea de a te bate de la egal la egal cu AMG sunt rare (sper sa ma insel si sa le aiba la fiecare cursa).Vom veedea.

Cert e ca dupa cum am zis - pana acum in 2021 : Ham - 1 Verst - ZERO.L-a imbarligat #godbless prea elegant.

Aaa,urmatorul in Italia e Imola nu Monza?Am auzit ca next e Italy si am presupus automat Monza.Eh - Imola ar putea sa le dea sanse din nou lui RB si arogantului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 18 ore, cuki a spus:

Daca nu reactionau, facea 5 sec Max Pax? Daca nu facea, erau penalizati? Daca erau penalizati, puteau contesta? Puteau fi si restu penalizati post race?

Da - in mod sigur daca nu cedau pozitia si s-ar fi terminat asa Totto ar fi facut contestatie si le-ar fi dat 5s penalizare.Probabil dupa cum zici le-a spus si Massi ca le-o trage indiferent daca Totto depune contestatie sau nu.Aa,da ei puteau contesta penalizarea dar nu vad cum ar fi putut avea castig de cauza.

Acum 18 ore, cuki a spus:

Sunt sigur ca au reactionat asa de repede si din cauza ca erau ferm convinsi ca Max l-ar fi depasit pe Lewis in juma de tur din nou...cum nu a reusit, se simt prostii satului

Pai da...si eu zic la fel.

Insa nu RB ar trebui sa se simta prostul satului,ci ala care s-a calcat pe el si a depasit aiurea si dupa aia nu a mai fost in stare sa mai depaseasca inca odata corect.

Indiferent de ce baiguie Wax pe la reporteri,eu raman la parerea ca echipa a jucat-o exemplar : i-a oferit marelui talent o sansa sanatoasa la a-l depasi pe Ham si a castiga cursa (tarziu in cursa dar hei - sansa a fost clara),iar dupa ce merituosul a dat cu mucii in fasole,echipa a incercat rapid sa dreaga cumva treaba poate la reluare o reuseste talentatul.N-a reusit-o nici la reluare.

Mai mult de atat ce sa faca si ei din pitwall?Trebuia sa isi faca si el partea lui de treaba dar....Max a executat-o foarte slab,imi pare rau.

 

Ce zice Monaghan...si zice corect :

Red Bull chief engineer Paul Monaghan rejected the idea the team was “caught by surprise” by Mercedes' aggressive strategy.

“No, I wouldn’t say we were caught by surprise,If you are seeking an explanation of the race strategy, then yes, we could have stopped Max earlier for the second stop. But then you catch Lewis on older tyres

“Equally, he could have stopped later and had a greater tyre advantage. So our stints were move even and we had a pace advantage at the end. Got passed him once and then couldn’t get close enough again. I don’t know if it slipped away, we more played our cards differently and in the end, by running past the kerb by two metres we’ve had to give the place back and that’s it. The car was capable of being quicker over the race. The disappointment within the garage is palpable, yet we’re disappointed to be only second place.”

“They [Mercedes] are going to have a fight on their hands, as are we, throughout the season. So when one overcomes the disappointment, we have a quick car, we have a motivated pair of drivers and team, and we get another go at Imola. If we win it, this will be forgotten and we’ll review it as history and move on.”

 

Una peste alta e bine ca RB s-a putut apropia.Si sper ca asta sa se intample pe parcursul intregului sezon.Doamne-ajuta.Desi inca nu ii cred in stare sa ii provoace real pt titlu pe AMG.

 

...si printre toate astea l-am uitat pe Checo :

Monaghan said: “Thank goodness for his presence of mind. He’s got no radio comms. We can’t tell him to do the ignition reset, but he did it for us.

“He was brilliant. He didn’t get frustrated, didn’t lose his motivation, he just got on with it, moved up through the field, had a decent race and scored us a load of points from a formation lap when he was parked at the side of the road.”

Perez's issues started an hour before the race as his pit crew was forced to change the energy store and control electronics on the RB16B.Despite this, Monaghan has conceded the team was baffled by the issue that caused the car to shut down but has insisted they will get to the bottom of it and hope to give Perez an easier time at the next race at Imola.

“Before the race there was a small electrical issue,We dealt with that. On the lap to the grid, [there was] no sign of any error but on the formation lap the car started to have difficulties.It’s quite entertaining, the sequence of events. The car has lost all electrical power and Checo has the presence of mind, like your laptop’s gone wrong, switch it off, switch it on again.

“The steering wheel bursts back into life, turns the engine back on, comes back, waits for everyone to form themselves up and starts from the pitlane. As is often the case with intermittent faults, the car then runs faultlessly for the race.We’ve got something to find there [to uncover the issue]. We’ll track it down and arrive in Imola and hopefully give him a smoother ride.”

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aa,nu ca Masi in diverse rau de tot : cica de la Imola nu mai ai voie sa iesi deloc cu toate rotile de pe circuit ca steag negru.Wooow pai nici asa : era regula aia cu 3 greseli penalizare - cica acum nu mai e nici aia.Cum steag negru - si daca un pilot intra prea tare si greseste si iese in exterior ce faci,ii dai steag negru ca a supralicitat si a iesit wide?Aberant.

Masi asta e mai prost ca Whiting,ala macar era apatic,asta trece de la o extrema la alta....

 

"As one of the more classic venues, Imola of course doesn’t have such a big track limits problem compared to the more modern day tracks like Bahrain or Abu Dhabi, but it still wasn’t without its problems last year.

60 lap times were deleting in practice when the FIA decided that the white lines at the edge of the track determined the race track (ridiculous right?!), but following complaints from the drivers they decided to change that for the rest of the weekend and cars could drive on whatever version of Imola they fancied.

The drivers won’t have such luxuries this year though, as the FIA have reverted back to their original way BUT made things even stricter.

Where things get really interesting is that the stewards will now be able to flat-out disqualify a driver if they run four wheels outside the white lines and onto the run-off areas, and worst of all (for the drivers at least) it won’t even be a three-strike system. Drive outside the track to try and gain a bit of extra lap-time and BOOM. BLACK FLAG.

It appears the FIA have learned their lessons from Bahrain too, and just to make things completely black and white, these limits will apply in ALL sessions.That’s right! Even running wide in a Free Practice session could mean disqualification, resulting in a driver not being able to take part for the rest of the weekend.

Whether this means cars will choose to sit in the garage for most of the session is yet to be seen, however a spokesperson from the FIA believed the amount of on track running during Friday ‘would be unaffected’.The new trial may seem very forceful, but the FIA believe it’s a rule that will be better for the sport in the long run.Sounds kinda foolish to us…"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.04.2021 la 0:38, prafrau a spus:

pare zvon, nu gasesc nici macar o a doua sursa

as fi surprins, masi pare complet impotent, vezi stroll la ricci in austria anul trecut

Da sa speram ca e zvon pt ca e aberant ce se spune acolo.Cum dracului daca ratezi o curba iei steag negru?wtf is that?

De aia tot spun eu ca ar fi trebuit sa lase circuitele cum erau cu gravel trap.Intri tare si gresesti - ai rupt aripa suspensia sau te-ai infipt in gravel...sau macar pierzi 10-15s pana iesi de acolo.Asa de aia merg ei fara griji - daca gresesc nu se intampla nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a fost din putul gandirii.Gravel trap'ul e infailibil.

Nu - au facut treaba aceea cu asfaltul pt a creste spectacolul si pt a ca sa micsoreze numarul de abandonuri datorate greselilor si blocarii in gravel trap - respectiv iesirii comisarilor pe circuit ca sa scoata masina pericol samd.Astea sunt declaratiile lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Da sa speram ca e zvon pt ca e aberant ce se spune acolo.Cum dracului daca ratezi o curba iei steag negru?wtf is that?

De aia tot spun eu ca ar fi trebuit sa lase circuitele cum erau cu gravel trap.Intri tare si gresesti - ai rupt aripa suspensia sau te-ai infipt in gravel...sau macar pierzi 10-15s pana iesi de acolo.Asa de aia merg ei fara griji - daca gresesc nu se intampla nimic.

 

masinile uneori aduc pietre pe trasa cand se intorc si apoi e nevoie de safety car, fasie de iarba sau o vopsea cu aderenta scazuta daca vrei neaparat sa pui capcane, dar nu prea are sens

solutiile exista deja, nu au fost aplicate cursa trecuta

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Asta a fost din putul gandirii.Gravel trap'ul e infailibil.

 

WTF, te pricepi mai bine ca Ross Brawn? Sau esti din aia de se runca de pe mobra ca sa nu loveasca masina? 

https://f1i.com/news/385726-brawn-asphalt-predominantly-better-than-gravel-for-run-off-areas.html

https://www.racefans.net/2015/06/23/run-off-areas-too-big-on-older-circuits/

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te agita asa tare ci inainte citeste ce spune Brawn nu doar titlul...Observi ca nu a zis lucrul pe care il sustii tu nu?Ci cu totul altceva si anume faptul ca nu prea vrea sa aiba masini care fac DNF pt ca sunt blocate in gravel trap....adica ce am zis si eu.Ca el considera ca e o solutie mai buna - probabil e daca privesti din absolut toate punctele de vedere asa cum priveste el,si nu doar al sigurantei.

Tu ai spus ca gravel trap'ul nu te opreste suficient,fata de asfalt,eu te-am contrazis si te contrazic in continuare.Au inceput sa puna asfalt (chiar si in Parabolica ceea ce e deja penibil) pt a "ajuta" spectacolul...oarecum.

Nimeni nu ar fi vrut sa-l vada de ex cursa trecuta pe Verst invartind in gol rotile blocat in gravel trap pt ca s-a excitat si a intrat prea tare in acel viraj 4.De asta se pune asfalt in loc de gravel trap.Dar nu e o solutie superioara dpdv al sigurantei,ci inferioara.

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, cuki a spus:

Nisipul nu prea incetineste masina/motocicleta plus ca cauzeaza instabilitate. Spuneai de Parabolica, pai ai vazut ce o zburat Leclerc anul trecut in acel gravel trap? Sa nu vorbim la motociclism cand riderii erau invatiti de nisip ca in masina de spalat

 

sunt de acord ca o masina de f1, cata vreme masina e pe roti (nu ca alonso in australia 2016) si pilotul e constient (nu ca massa in ungaria 2009) va incetini mai bine pe asfalt, si e mai sigur

 

dar la motociclete asta nu se aplica, si dupa accidentul lui salom s-a discutat mult ca modificarile facute circuitelor pentru cursele de f1 sunt periculoase pentru pilotii motogp

mai exact, ei daca ajung in afara pistei sunt deja pe carene/costum, iar pietrisul i-ar incetini mult mai repede decat asfaltul

 

mai e si problema folosirii circuitelor celelalte 362 de zile pe an, cand daca vine un prost cu un bmw pisicuta nu vrea sa dea de capcane pentru piloti f1 care sa-l invarta in parabolica dupa ce a dat 70 de euro pe sesiunea de 25 de min, cumva de inteles

 

e suficient sa-i penalizezi aspru pentru iesiri repetate in afara pistei, si ar fi frumos daca s-ar hotari masi sa faca asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gravel trap din cate stiu eu e cel mai sigur,pt ca efectiv impotmoleste masina in pietris ca intr-o capcana. (nu nisip !...pe nisip zboara intradevar,ricoseaza)

Normal ca o masina de F1 (pe roti) va frana mult mai rapid pe asfalt si va putea relua cursa,ceea ce e benefic pt absolut toata lumea.Problemele apar insa nu cand masina rateaza cu 2-3m franarea si intra prea "hot" pe un viraj,ci cand se intampla accidente gen Alonso Melbourne,Grosjean samd cand masina e total out of control sau e cu rotile in aer samd.Atunci asfaltul nu e bun pt ca aluneca pe el de mai mare ti-e dragul.Gravel trap o incetineste rapid.

Repet - gravel trap e cea mai buna solutie dpdv al sigurantei."Prinde" orice masina in orice fel ar veni ea acolo si nu o lasa sa ajunga in parapeti/tribune.Asfaltul e bun doar atata timp cat ratezi putin o curba dar inca ai capacitatea de franare.

 

Problema e ca aproape orice masina intrata in gravel trap e prinsa acolo si abandoenaza,ori nu vrea nimeni asta - nici pilotii nici sponsorii nici publicul si nici directorii de cursa.Si ca 90% din accidente sunt usoare si nu necesita o masura precum gravel trap.De aceea am zis ca per total asfaltul e mai ok daca privesti din toate punctele de vedere.Insa asfaltul e perfect useless cand masina nu mai e pe roti.

La 07.04.2021 la 17:40, prafrau a spus:

dar la motociclete asta nu se aplica, si dupa accidentul lui salom s-a discutat mult ca modificarile facute circuitelor pentru cursele de f1 sunt periculoase pentru pilotii motogp

mai exact, ei daca ajung in afara pistei sunt deja pe carene/costum, iar pietrisul i-ar incetini mult mai repede decat asfaltul.

:10:

Exact.Accidentul lui Salom a fost de tras invataminte.

Pt motorete nu e ok deloc asfaltul in zonele de esapare.Si nici pt masini out of control.

 

Dupa cum zicea si zaharisitul de Whitting,ei la F1 au vrut sa aduca spectatorii cat mai aproape de masini eliminand pe cat posibil gravel traps (in capatul liniilor drepte de start-finish le-au tinut totusi pt ca acolo e riscul maxim),nu pt ca gravel traps nu ar fi fost cele mai bune dpdv safety ci pt masina de F1 nu are nevoie (in 90% din cazuri) de asa ceva.Si pt ca si daca intra in parapeti,masinile de F1 sunt atat de safe incat pilotul - vezi Grosjean - are impact la 240kmh cu parapetul,masina se rupe in 2 si ia foc si el sare sprintar din ea.Ori pt un pilot de gp asa ceva ar fi fost fatal - vezi accident Katoh la 190 pe Suzuka.De aceea circuitele de F1 nu prea sunt ok pt motogp.

La 07.04.2021 la 17:57, john17 a spus:

Mie mi-ar fi plăcut! 😈

Eu nu ii suport moaca aia ingamfata si smug dar mi-ar fi placut totusi sa stie si mai ales sa faca depasirea la Ham.Ca asa m-am plictisit si de #godbless...

La 07.04.2021 la 18:09, cuki a spus:

Solutia perfecta nu exista...s-a vazut si anul trecut in Bahrein.

E pe baza de trial and error. Fiecare soltuie e atata de buna pana o comite cineva rau, dupa care se reanalizeaza totul.

Da pai Bahrain e ok,insa nu se astepta nimeni sa iasa cineva acolo - e o linie dreapta si atat.Nu au prevazut prostia lui Grosejan ca sa zic asa :)

Racing'ul fiind ceva foarte periculos in care pilotii risca si accidentul prin insasi natura sa e imprevizibil,deci clar nu se poate prevedea chiar tot.

Dar nici sa ai viraje precum Tamburello - de 300kmh pe viraj si zona de esapare 5-6m ca sa aiba publicul senzatie maxima cand trec aia 300 blanao la 5m de ei.Nu e ok sa faci asa compromisuri de dragul spectacolului.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, cuki a spus:

Daca nu ma crezi, iti recomand sa te uiti la aceasta analiza...destul de pertinenta si facuta de oameni care stiu mai multe de cat mine/tine etc.

 

nu sunt "oameni care stiu mai multe", e chain bear, e un singur om, face video-uri despre f1 pentru fanii nascar si prescolari, exagerezi cu laudele

i-a luat 8 minute sa zica ce s-a tot zis aici, daca masina e pe roti si pilotul constient asfaltul e mai sigur, altfel e complicat

 

mai departe de atat e nevoie de oameni mult mai bine calificati decat baiatul care face animatii pe youtube care sa faca o analiza statistica a accidentelor si modelari ale posibilelor rezultate in functie de suprafata zonei de degajare

la sfarsit rezultatul oricum o sa fie "pai daca punem pietris nu mai termina verstappen nici o cursa si pierdem publicul olandez"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cuki a spus:

 

eu is genul de tip, care din fotoliu nu o sa comentez performantele marotonistului. 

Eu il urmaresc pe baiatu asta de mult timp, acuma are canalul lui dar inainte muncea pentru autosport uk. Baiatu merge pe la circuite, vorbeste cu oameni din F1 si parca are si ceva pregatire tehnica la baza. 

Daca le sti tu mai bine, foarte bine...doar ca in ziua de azi iti mai trebuie si "credentiale" care sa te sustina, altfel toti suntem experti in toate. 

 

Spui de analiza statistica si modelari...pai fix aia se facu, de au ales asfaltu. Situatiile in care pilotu e inconstient sau cu curu in sus, sunt muult mai rare decat posibilele efecte adverse cauzate de gravel trap (nu franeaza, se da peste cap, se infige, aduce pietre pe pista si ii sar la Grosjean in deget, etc.). 

 

Alt exemplu...techpro barriers. Excelente, pana anul trecut in Turcia la GP2 cand s-a descoperit un potential risc (masina intra sub ele, ia foc si pilotul nu poate iesi). Nu stiu cum si daca au mitigat acest risc. 

 

problema aia cu tecpro e veche, din rusia 2015 cand a raschetat sainz zidul, ca apoi sa piarda franele si directia si sa se duca sanie sub bariera, dar parca venisera cu alte bariere acum cativa ani

 

pana si brawn recunoaste ca asfaltul e o solutie de compromis siguranta/spectacol in link-ul de mai sus, dar mai pun o parere

https://www.autosport.com/f1/news/f1-needs-new-gravel-trap-asphalt-approach-says-gpda-chairman-wurz-4988561/4988561/

 

nu uita ca nu comentezi din fotoliu performantele maratonistilor, si asta chiar a concurat, nu a facut pe miki alexandrescu

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou Hamilton ne-a aratat ca s-a calcat in scaldatoare. Dupa ce a facut acea greseala, care parca mi-a adus aminte de greseala din 2007 din China, astrele s-au aliniat pentru el si cu ajutorul coechipierului, am avut steag rosu si asa a putut sa revina intr-un pluton strans, pana pe locul doi. Superioritate Mercedes (nu e asa ingropata cum zic unii) dar si cu ajutorul talentul lui unde si-a dovedit din nou clasa si milioanele cerute. 

Verstapen a fost de ne atins astazi, foarte bun, mai ales in prima sicana, cand l-a pus la respect pe Hamilton. Sper sa o tina tot asa si sa avem un campionat disputat, mai mult ma rog de cei de la Honda sa livreze o masina fiabila, ca anul asta vad un alt Verst, mult mai matur.

Incidentul de steag rosu, din punctul meu de vedere, Bottas vinovat, Russel clar era mai rapid, cu drs si aspiratie, trebuia sa-i lase spatiu, nu sa indrepte volanul in viraj usor de stanga, automat asta l-a pus pe ganduri pe Russel si a incercat sa evite, doar ca nu le-a ajuns parcela si s-a incheiat cum s-a incheiat. O sa las mai jos si un link catre un articol interesant despre asta si big boss Toto. 

Norris, foarte bun, nu inteleg cum de Ricci nu poate tine aproape, nu ma asteptam.

Ferrari se pare ca si-au revenit, sau cu ajutorul noilor reglementari, sunt ceilalti mult mai lenti si pot tine si ei pasul :)))

Alonso si Vettel, cam stersi, sper sa fie doar de moment si este doar o perioada de acomodare.

 

https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-george-russell-clio-cup/?fbclid=IwAR2WNS6fosKgOyEFaP673Qxwzzf5nFwZEJCFQc25LV1bXrxiQtaGH67uf90

Editat de Valentino Rossi VR46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.04.2021 la 20:28, prafrau a spus:

exact, e viu, nu ca salom

Bine punctat.

 

Am vazut doar highlights.

Verst in ciuda hate'ului pe care il am pt el si fatza aia aroganta,mi s-a parut ca a mers extraordinar.La start l-a intimidat pe Ham.L-a facut pe Perez (care btw e rapid dar degeaba daca nu poate aduce punctele...ok,mixed conditions,dar Verst ne arata ca merge bine oriunde si oricand).

In rest Norris jos palaria.Ricci f bine,Leclerc ca de obicei exemplar.

 

Ahaahhaha,da Bottas a dat cu bata in balta la 300 la ora.Au ajuns copiii sa ii dea palme - ce bitchslap si-a luat de la Russell cand s-a dat jos din masina :bounce:

1 oră în urmă, Valentino Rossi VR46 a spus:

Din nou Hamilton ne-a aratat ca s-a calcat in scaldatoare. Dupa ce a facut acea greseala, care parca mi-a adus aminte de greseala din 2007 din China, astrele s-au aliniat pentru el si cu ajutorul coechipierului, am avut steag rosu si asa a putut sa revina intr-un pluton strans, pana pe locul doi. Superioritate Mercedes (nu e asa ingropata cum zic unii) dar si cu ajutorul talentul lui unde si-a dovedit din nou clasa si milioanele cerute. 

Verstapen a fost de ne atins astazi, foarte bun, mai ales in prima sicana, cand l-a pus la respect pe Hamilton. Sper sa o tina tot asa si sa avem un campionat disputat, mai mult ma rog de cei de la Honda sa livreze o masina fiabila, ca anul asta vad un alt Verst, mult mai matur.

Incidentul de steag rosu, din punctul meu de vedere, Bottas vinovat, Russel clar era mai rapid, cu drs si aspiratie, trebuia sa-i lase spatiu, nu sa indrepte volanul in viraj usor de stanga, automat asta l-a pus pe ganduri pe Russel si a incercat sa evite, doar ca nu le-a ajuns parcela si s-a incheiat cum s-a incheiat. O sa las mai jos si un link catre un articol interesant despre asta si big boss Toto. 

Norris, foarte bun, nu inteleg cum de Ricci nu poate tine aproape, nu ma asteptam.

Ferrari se pare ca si-au revenit, sau cu ajutorul noilor reglementari, sunt ceilalti mult mai lenti si pot tine si ei pasul :)))

Alonso si Vettel, cam stersi, sper sa fie doar de moment si este doar o perioada de acomodare.

Hamilton...nu e bulan.E bulan o data.A 2a oara se numeste stiinta.Cand face o cursa proasta iata iese pe podium.Omul e beton,n-ai ce.

La Ricci mi s-a parut ca a fost si ceva de strategie insa nu ma pot pronunta ca nu am vazut decat highlights.Sa nu uitam insa ca Ricci e pe o masina noua.La fel ca Perez.Give them time.Rezultatele sunt bune,cel putin la Ricci.

 

La acel incident - nu stiu ce sa zic - Bottas oarecum vinovat.Insa na - omul isi apara locul.Russell a iesit la 300kmh cu o roata pe iarba - stii ca mai putea pune si frana nu?Daca ne uitam la acea depasire antologica de la Spa - Hakkinen vs Schumacher pe linia dreapta observam ca Schumi a facut la fel precum Bottas numai ca mult mai dirty - l-a lasat pe Hakkinen sa intre langa el si apoi a incercat sa il scoata pe aratura.La 330.Hakkinen a pus frana insa.Si l-a driblat turul urmator.Russell n-a pus - s-a speriat si  iesit pe aratura,ceea ce de ex Alonso sau Verst n-ar face niciodata - ar fi tras pana la limita asfaltului si atat.

A gresit si Russell putin acolo...parerea mea.

 

Per total eu ma bucur pt ca revirimentul RBR nu a fost doar o fakereala si poate anul asta vom avea parte chiar de o lupta reala la titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

A gresit si Russell putin acolo...parerea mea.

 

mi s-a parut doar vina lui russell

bottas a tinut mijlocul pistei dupa curba usoara de stanga din dreptul iesirii de la boxe, lasand loc fix de o masina pe ambele parti iar ala mic s-a speriat si a tras pe iarba

norris i-a facut exact acelasi lucru lui hamilton 4 tururi la rand, dar hamilton nu e russell

 

si toto a cam dat vina direct pe russell, spunand ca vina lui bottas e ca a fost prea incet

https://www.crash.net/f1/news/975937/1/wolff-dismisses-russell-s-bullt-theory-bottas-f1-crash

 

cat de palma, bottas era inca prins in masina cand l-a lovit ala peste casca, si s-a vazut si dupa ca se resimtea, a fost marlan, l-a lovit cand era clar ca nu poate riposta

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara bulan te pisi pe ea de stiinta. Marii campeoni au de amindoua. Lewis a luat si dobinda, ca Michael.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...