Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Ai o șansă posibil unică în tot sezonul de a câștiga o cursă (și ce cursă) și te gândești s-o arunci pe geam doar pentru a schimba, la siguranță, un component despre care nu ai indicații că ar avea probleme? Nu știu ce să zic :) 

 

Nu sunt fan Ferrari și ocazional o dau ilar de gard, dar la faza asta îi înțeleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

 Ori problema a fost chiar pe partea stânga spate a mașinii, nu pe partea dreaptă - unde au și intervenit.

Aaaa....n-am stiut.Deci lui planetara cealalta i s-a stricat?Asta schimba totul....dar cum naiba s-a stricat planetara cealalta?

Nu stiu ok,ai dreptate ca au riscat.Problema e ca nu trebuiau sa ajunga in pozitia sa riste.

 

Dar da,track team a facut alegerea corecta lasandu-i cutia,mai ales ca de fapt nu a cedat planetara care a fost lovita in accident.

Per total insa...tot un Ferrari fail pt ca in unicul (dupa cum bine ai zis) moment in care putaeau impusca o victorie ei au avut o defectiune tehnica.De aia zic eu ca RB si AMG sunt mai profi si asa ceva nu s-ar fi intamplat.Si pacat si pt Leclerc.Ar fi fost ceva sa ia o victorie aici.

Dar de ce spun ei ca e o consecinta a accidentului cedarea acelei planetare sau butuc?nu sunt in clar.

Si nu inteleg altceva - ma repet - exista aparate de gamafiere - sunt vechi de cand lumea,sunt portabile si de mici dimensiuni si sunt folosite pt a verifica integritatea structurala a conductelor,stalpilor,elementelor metalice la constructii.Se bombardeaza respectivul element/portiune cu raze gamma pt a vedea daca structura e uniforma si daca exista fisuri in material care nu se vad la suprafata.Nu pot sa cred ca o echipa cu juma de miliard buget pe an si la asemenea nivel nu are la dispozitie niste aparate de 3 lei,aparate care ar fi expus o asemenea problema.Ciudat.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ar trebui să bage în regulament un standing restart cu câteva ture înainte de finish.

 

Hamilton a avut iar noroc - dar acum i s-a terminat talentul :)  

1 hour ago, PzKpfW said:

acum i s-a terminat talentul :)  

 

EDIT: m-am grăbit. Ceea ce se pare că s-a întâmplat a fost că a uitat să dezactiveze o setare menită să-l ajute să încălzească frânele - ceea ce el numește "(Brake) Magic". Este un buton care mută brake-bias-ul pe puntea față. Asta a dus la subvirarea de pe frânarea spre primul viraj.

 

 

Oricum, tot pe mâna lui a făcut prostia. Max în schimb:

 

image.thumb.png.b36e373b1b778e9088860b032073c7c7.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma uitam la restart si ma gandeam sa aprinda aia mai repede semaforul ca ia Hamilton foc, isi incinsese maxim franele, din punctul meu de vedere, stia ca o sa forteze o franare super tarzie si a exagerat cu incalzirea lor, cat a durat procedura de asezare a tuturor pilotilor, cred ca temperatura era sus de tot in discurile alea si dupa start in cei 300 de metrii pana la punctul de franare, cat sa le racesti? Eu asa cred, nu au mai avut unde sa stocheze atata caldura acele discuri si s-a dus drept, din lipsa de frana, a doua oara cand pus sub presiune Hamilton greseste anul asta.

 

Dar ciudata abordarea comisarilot, la Stroll doar safety car si la Verstappen red flag. Nu vreau sa cad in penibil dar e cu dubla masura decizia asta. Trebuia lasata tot cu safety car, se termina cursa sub steaguri galbene si aia era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, nu prea inteleg unde i-a fost capul cu "I told you, I was going for P1''....

ducea acasa punctele pt locul 2, eventual 3 si era OK, asa a facut un mare rahat, si s-ar putea sa-l coste campionatul

si prost si fudul manelistul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, cuki said:

(...)

 

De acord întru totul.

 

Hamilton era probabil setat pe apărarea poziției (se vede din modul în care și-a poziționat mașina pe grilă, spre exterior), dar când a văzut că a plecat mai bine decât Pérez s-a băgat la atac. Și fără ură gratuită, probabil că ar fi reușit manevra dacă nu uita de Brake Magic.

 

Luptă interesantă pentru titlu. Dar din păcate pentru Verstappen, urmează trasee care convin mai mult monopostului Mercedes. Până în Ungaria nu văd unde Red Bull ar mai putea străluci. Sper să mă înșel.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, cuki a spus:

Cursa okish, dupa calificari s-ar fi putut spune deadreptul ca va fi mult mai mult action avand in vedere ca primii 15 erau intr-o secunda, iar la Baku dapasiriile sunt posibile.

De ce spun doar okish, pentru ca inafara de depasiri cu DRS pe linia de 2.2km, doar duelul Gasly/Leclerc de pe final a fost "real racing".

Asta nu inseamna ca asemenea curse de power nu is spectaculoase, doar ca aici e mai mult vorba de supravietuire, strategie si poate si noroc.

Mercedes a avut clar o masina varza pentru Baku, doar Hamilton putea sa scoata un rezultat bun. Bottas spre deosebire a fost lanterna rosie. Rusine absoluta, cred ca nu a reusit nicio depasire. Nu stiu, chiar si un Mercedes prost setat in mainiile unui pilot bunicel termina in puncte.

Hamilton, s-a lupat maxim. M-a distrat maxim comunicarea radio din timpul pregatirii restartului. A spus cumva ca, toti din juru lui sunt in pozitii neasteptate, vor pleca kamikaze style...iar el cum e "in the long game" va fi prudent. Ce face Hamilton dupa restart, o da de gard Grosjean Style.

In rest, Perez cursa buna dar nu grozava dmdv. Avea masina cea mai buna, trebuia doar s-o tina pe pista. La restart, daca Hamilton nu o dadea de gard, pierdea primul loc. Asa ca oarecum a avut noroc ca a comis-o Hamiton, altfel...

Gasly, Leclerc etc. au facut o cursa buna. Mi-a placut ca Ferrari macar da semne ca poate ceva. Ma asteptam la pozitii mult mai nasoale, dar cu abandonul lui Max si balbaiala lui Hamilton...s-au vazut pe podium.

True.Am vazut doar highlights - si ultimele 2 tururi.

Nu am inteles ce a patit Verst,pe acel hop ori a scapat-o ori a facut poc guma spate?Acel hop la 300kmh mi se pare un fel de kink stil Monaco iesirea din tunel - f interesant.Sunt curios daca a comis-o el sau nu.

Oricum,Verst a avut ghinion?sau a gresit? dar a fost salvat de nea Hamiltoane.Pai ce facusi bai nene bai ca fac astia meme uri cu tine?No more brakes?I didn't expect" :crack:

Intr-un moment in care putea puncta masiv,Ham o dadu de gard.

 

Perez - pe de o parte a gresit startul si ar fi pierdut victoria dar pe partea ailalta - nush daca s-a observat - f inteligent cand a incetinit ritmul in turul de formare probabil pt ca a vazut ca Ham si-a supraincalzit franele...si felul cum a ajuns la grila si tot - super slow mergea special sa incetineasca procedura sa i se incalzeasca lu ala si mai rau si sa nu le poata ventila.Stilul Schumacher love this - a facut-o Schumacher cu nu mai stiu care.Precedent faimos - nota 20.

Iar pe partea ailalta - AMG si noua F1 - brake magic?Really? cum calcat poti permite sa aiba pilotul un buton care sa faca automat brake on-off pana le aduce in temp?Penibil.Noroc ca nu a functionat si le-a prajit - s-a vazut clar ca le-au prajit rau.

Bravo Perez !

 

Vettel....Vettel IV de el vorbesti?Pilotul care atunci cand n-a mai avut masina cu 3s/tur mai rapida si/sau un coechipier slab n-a mai putut face nimic?Pfff...

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

Hamilton era probabil setat pe apărarea poziției (se vede din modul în care și-a poziționat mașina pe grilă, spre exterior), dar când a văzut că a plecat mai bine decât Pérez s-a băgat la atac. Și fără ură gratuită, probabil că ar fi reușit manevra dacă nu uita de Brake Magic.

 

Luptă interesantă pentru titlu. Dar din păcate pentru Verstappen, urmează trasee care convin mai mult monopostului Mercedes. Până în Ungaria nu văd unde Red Bull ar mai putea străluci. Sper să mă înșel.

Eu cred ca brake magicu n-a functonat - n-a mai avut frane nimic Ham.mare greseala - nu stiu daca a lui sau a sistemului - insa e mare.Aici putea lua 20 de puncte si vErst ZERO.A luat nimic.

Vom vedea cu circuitele...nu stiu ce sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Method said:

brake magic?Really? cum calcat poti permite sa aiba pilotul un buton care sa faca automat brake on-off pana le aduce in temp?Penibil.Noroc ca nu a functionat si le-a prajit - s-a vazut clar ca le-au prajit rau.

 

Eu cred că a funcționat din moment ce LH a întrebat după cursă:

- Did I have the Magic on? I could have sworn I turned it off.

La care Peter Bonnington îi răspunde:

- Yeah, you did. But (you) knocked it on with the upshift.

 

Sistemul nu face brake on-off, ci alterează setările sistemului de frânare (brake regeneration și brake bias) pentru a urca frânele în temperatură. Se folosește la sfârșitul unei perioade de SC/VSC când frânele sunt reci datorită ritmului scăzut, și se dezactivează la revenirea la ritmul normal de cursă. Din câte am înțeles din ce zicea Scarborough cam toate echipele au un sistem similar, nu e nimic nemaivăzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Eu cred că a funcționat din moment ce LH a întrebat după cursă:

- Did I have the Magic on? I could have sworn I turned it off.

La care Peter Bonnington îi răspunde:

- Yeah, you did. But (you) knocked it on with the upshift.

 

Sistemul nu face brake on-off, ci alterează setările sistemului de frânare (brake regeneration și brake bias) pentru a urca frânele în temperatură. Se folosește la sfârșitul unei perioade de SC/VSC când frânele sunt reci datorită ritmului scăzut, și se dezactivează la revenirea la ritmul normal de cursă. Din câte am înțeles din ce zicea Scarborough cam toate echipele au un sistem similar, nu e nimic nemaivăzut.

Mda,nu stiu spre rusinea mea ca exista,am presupus doar ce face.

Mi se pare strigator la cer faptul ca exista si e permis asa ceva.Nu e ok.

Kimi ar avea un avantaj aici daca n-ar exista,si altii ca el la fel.Iar copiii ce nu stiu sa-si tina gumele in temp un mare dezavantaj...Max?

Nu e ok e ceva automatizat - nu e ok deloc.

E normal ca si ceilalti sa aiba asa ceva,nu asta ma mira.

Acum 1 oră, cuki a spus:

A avut noroc pur ca Hamilton a dat-o de gard, altfel Hamilton trecea de el si poate era depasit si de Vettel.

Luck happnes when preparation meets oportunity.S-a pregatit.F bine.

Acum 1 oră, cuki a spus:

Atata timp cat toti campionii din ultimii 20 de ani au avut mereu masini cu 1s/tur mai rapida, nu are rost sa pornim discutii inutile. 

Ca e Vettel bun doar pe masini stabile, e un fapt recunoscut inclusiv de el. Ca altii is buni pe masini stabile si instabile, este iarasi cunoscut. Ceva de genu, Messi castiga doar cu Barca...a luat din cauza asta nush cate balonuri de aur? A luat. Era la momentul respectiv cel mai bun fotbalist? Subiectiv. Asa si cu Vettel.

 

L-a batut Rici, bun. Uite ce si-o ia Rici acuma de la Norris. Se intampla cand masina nu e pe stilul tau. 

 

Vroiam doar sa subliniez forma lui Vettel si faptul ca in ultimele 2 curse, pozitiile de la final nu au fost numai din prisma norocului. Omu si-a muncit pozitiile. Are tempo bun de cursa, nu a facut greseli...se vede ca omu incepe sa se simta bine in masina.

Nici un campion consacrat nu si-a luat bataie in atatea feluri si din atatea parti ca si Vettel.De la cam toti coechipierii ok.Ricci l-a batut din toate pozitiile.Dupa aia parca a venit Leclerc?De aia nu am o farama de respect pt el - sunt 4 campionate luate pe barba lui Newey - hai ca daca era unul ca la Button ok,dar 4?Si asta mi-a dovedit-o exact prin infrangerile pe care le-a suferit dupa aia.

Pe ce masini e el rapid si pe ce nu sunt detalii - sunt alti piloti mai buni decat el care nici macar n-au mirosit un campionat.Si asta e de ajuns pt mine ca sa nu dau 2 bani pe el.

 

Ricci e in primul an la McLaren - Vettel in 2014 ce scuze a avut?samd.

Forma lui Vettel este si va fi inexistenta.Acum cate curse l-a lovit total aiurea pe ala pe franare?Si dupa aia tot el comenta?

Insa odata ce iese din masina (pt ca in cockpit e ultimul tigan),e un baiat cu coloana vertebrala si cu picioarele pe pamant.Pt asta merita respectat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Method said:

Mi se pare strigator la cer faptul ca exista si e permis asa ceva.Nu e ok.

 

Eternul argument al siguranței. La fel ca și la încălzitoarele de gume. Nu spun că sunt pro sau contra. Spun doar care e logica.

 

Imagini din cursă cu setările chiar de pe volanul lui LH:

 

image.thumb.png.1e0a342d8ed70b173da226c37304f5ab.png

 

Practic ar putea să facă asta și din alte butoane de pe volan, dar ar fi mai complicat și mai lung. Butonul ăsta e doar un "shortcut" care aduce mai multe setări la o anumită valoare.

 

Poziționarea pare să fie puțin nefericită și este total de înțeles cum a putut să apese butonul din greșeală pe upshift, mai ales la modul în care ține mâna.

 

image.thumb.png.ef65b00bb3af5a01d480693b8a5ac551.png

 

În același timp este strict greșeala lui, dată de preferința proprie: el a cerut butonul acolo. Bottas are DRS-ul pe acel buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Eternul argument al siguranței.

Mda,inteleg dar e penibil.Si e pacat ca lasa sa se intample asa ceva,iar siguranta nu e o justificare.

Argumentul Kimi - el ar fi clar avantajat daca nu ar fi asa ceva.Skill crescut fata de restul.De aia pot sa mearga copiii la nivelul veteranilor - o gramada de ajutoare.

Acum 9 ore, cuki a spus:

 

...toti si-au luat-o la un moment, fie ca vb de Schumacher, de Kimi, Hakkinen sau Alonso.

Si Rici si-a luat-o de la Max, o ia acuma de la Norris. Daca anii viitori ia insa titlul de 4 ori, e mai putin bun?

La fel, daca Hamilton incepe sa o ia pe aratura, ii retragem tot palmaresul?

 

In ziua in care vad un campion in F1 cu masina "inferioara" o sa- fac altar. Pana atunci, avem variatuni pe aceasi tema, echipa cea mai buna si pilotul cel mai bun din cei 2. 

 

Eu apreciez insa progresele, iar Aston cu Vettel a facut pana acuma cel mai mare progres in 2021. Sa speram ca ramane asa

Hah ! Sunt curios - de la cine si-au luat-o cei pe care i-ai enumerat?Hai ca sunt curios....si vezi ca Schumacher si-a incheiat cariera la 42?43? de ani,Hakkinen era si el destul de puriu,Alonso?Sunt curios asta de la ce coechipier a luat bataie?

 

Faza cu Ricci si-a luat-o de la Max e publicity stunt mai mult decat adevar.Ricci si Verst au fost coechipieri in sezoanele 2016-2018 si din 3 ani in 2 din ei Ricci a castigat detasat.Iar in 2018 prin calificari stiu ca au fost cam la egal,iar in curse Ricci a avut tehnical issues care au cauzat abandonuri in vreo 5 sau 6 curse.Nu mai zic de preferinta fatisa a lui Horner pt Verst ceea ce nu exista sa nu se fi tradus in avantaje clare din partea echipei.Si pe deasupra,asta nu are a face cu argumentul tau - Ricci nu e cvadruplu campion mondial.Iar la McLaren veni de 3 luni,nu l-a gasit Norris acolo de 6 ani cu 4 campionate la activ si  a inceput sa il ia la bataie nu?Cam multe diferente nu crezi?

 

Eu repet - nu e vorba de masina inferioara.E vorba ca au sters cu Vettel pe jos cam toti coechipierii in afara de nea Webber.Care era un fel de Bottas.Ceea ce nu s-a mai intamplat NEVER cu un campion mondial in his prime (sa nu-mi zici ca Schumacher la 43 de ani si-a luat bataie in ultima jumate de an a carierei lui de la Rosberg ca ala nu e argument - Schumacher si in general toti campionii au dominat clar toti colegii de echipa).

 

Eu nu vad un mare progres la Aston Martin.Locuri 2021 Vettel - 15,15,13,13,5 (la Monaco,si mai degraba din strategie),si un 2 impuscat aici datorita circumstantelor exceptionale.Pana una alta,daca nu era acest Baku,Stroll era mai bun ca si puncte pozitii orice per total.Vom vedea,dar mi-e ca si-o ia si de la Stroll.Ceea ce e deja jenibil.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 7 minute, cuki a spus:

 

......, restu...au concurat pana au fost batuti de coechipier dupa care s-au retras.

 

Senna, Prost nu prea au fost batuti de coechipieri...

(nu vorbesc de acei doi ani cat au fost coechipieri..., atunci a fost 1-1, in fine, nu conteaza circumstantele, e istorie deja)

 

PS. nici Mansell nu prea stiu sa fi luat bataie constant de la coechipier...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.Colegul sustine o teorie moarta din fasha,sunt n exemple si se observa ca sunt o gramada de argumente impotriva teoriei lui.

Button e exceptia care confirma regula,dar si Button (ca si Vettel) si-a luat titlul (numai si numai) pe baza materialului tehnic mult superior fata de concurenta.

Vettel e singurul (din era moderna,pre 1980 nu ma pricep dar as baga mana in foc ca si acolo se aplica treaba asta),singurul campion (si ce campion - cvadruplu !) care si-a luat bataie constant si ani la rand de la coechipieri.Vettel a avut noroc (si sunt convins ca a actionat si putin politic,dar nu ii reprosez asta) de un coechipier modest in persoana lui Webber.Daca nimerea "un" Rosberg macar,se alegea praful de campionatele lui si mitul (pt ca este un mit) Vettel IV.

Acum 58 minute, cuki a spus:

Acuma tu ai capsa pusa pe Vettel, iar asta te face sa ai ochelari de cal.

Deloc.Nu imi place deloc de el ca pilot,insa e chiar simpatic ca si persoana.Insa e culmea overrated'ului.

Acum 59 minute, cuki a spus:

De dragu artei. Hakkinen si-a luat-o in 97 si 2001 de la Coulthard dupa care s-a retras din F1...la 32 de ani. 

Schumacher intradevar avea o varsta, dar e aiurea sa gasesti scuza varstei unui septuplu campion mondial, care s-a intors pentru ca s-a considerat apt. 

Alonso...intradevar nu prea si-a luat-o, dar si ce coechipieri a avut? Pique Jr, Massa, Fischella, Trulli. De la Button si-a luat-o cand a revenit la Mclaren in 2015. Hamilton in Rookie Year l-a egalat la puncte iar cum a avut mai multe victorii a terminat in fata lui. In 2017 a terimat in urma Haas-uriilor, abia i-a dat 4 puncte lui Vandoorne. Si la Alonso se vede super bine evolutia lui comparativ cu echipamentul de curse. Cand a avut masina, era in fata. Cand a avut rahaturi, era lanterna rosie.

In '97 McLaren amandoi pilotii McLaren au terminat sub jumate din cursele sezonului.Ok,Coulthard a terminat peste Mika,dar nu as pune-o asta in spatele lui Mika,mai ales ca in 98 si 99 Mika a iesit campion.Daca Coulthard era superior,ce l-a impiedicat sa ia el cele 2 campionate?

2001 perfect de acord.Insa la naiba,in sezonul de retragere,e normal sa ia bataie si un campion pana la urma de la cineva nu?La fel va fi cu toti,vorba ta doar Rosberg s-a retras undefetead.Daca Vettel se retragea la sfarsit de 2014,nu comentam absolut nimic acum.Insa e 2021 si "marele" campion isi ia bataie si in dunga de la absolut toti coechipierii de vreo 7 ani?

 

Si Alonso sunt convins ca va fi batut pana la urma de cineva,dar vezi ca si Alonso miroase la 40 de anisori.

Revenirea lui Schumacher la 40 de ani a fost de bun augur dupa parerea mea si a demonstrat ca se retrasese total aiurea - s-a descurcat mai mult decat onorabl.A reusit niste rezultate f frumoase,ba chiar era aproape de a castiga MP al Canadei pe ploaie daca imi aduc aminte bine,cu vreun an inainte de retragere.

Iarasi - cand Vettel va ajunge la 40 de ani si daca va mai concura (e imposibil),si isi va lua bataie de la coechiper - nu as scoate un sunet,ba chiar e de aplaudat un pilot la 40 de ani care inca mai poate tine pasul.Cand insa Vettel la 26-27 de ani in culmea puterii isi ia bataie de la coechipier - big problem.

1 oră în urmă, cuki a spus:

La Redbull, Vettel a patit ce a patit Rici cu Max. Masina nu mai era ce a fost, iar dupa ce Vettel a semnat cu Ferrari, a primti silent treatment. Nu e fair sa-l manjesti cu rahat pe unu, iar lui celalat sa-i gasesti scuze.

Chiar deloc.Vettel a fost vioara 1 la RB ani la rand si nimeni nu vroia sa-l schimbe.Doar ca 2014 i-a aratat (lui in primul rand - si fiind foarte inteligent a inteles rapid cum sta treaba) ca va lua bataie in continuare de la Ricci si in urmatorii ani si va fi dat afara pana la urma pe usa din spate.Asa ca a facut o mutare de geniu si a sarit la Ferrari cat inca avea actiunile sus ca sa zic asa.Superb gandit,nota 20 pt Vettel.

Prin comparatie,Verst a fost "rushed" in F1 la 17 ani cu dispense samd si prezentat de fix Horner nu ca nr.1 in echipa ci ca nr.1 in F1 de departe ! A fost sustinut cam la fel de dur si fatis precum a fost sustinut si Hamilton de catre Ron Dennis in 2007 in dauna lui Alonso (si s-a vazut ce rezultate dezastruoase a avut asta).Si cu toata aceasta sustinere,Ricci l-a mai batut 2 ani jumate de la aducerea langa el.

Ca o nota - as spune ca Verst era net inferior lui Ricci la acea ora,ba chiar si in 2018,acum insa,nu stiu ce sa zic - Verst a progresat incontinuu.

Dar sub nici o forma nu mi se par similare cele 2 situatii - nici ca si circumstante,dar si matematica si clasamentele te contrazic.

 

Vettel nu are scuze pt bataia administrata de neica-nimeni la acea data numit Ricci si nici pt bataliile administrate de Leclerc.Un cvadruplu campion mondial e inacceptabil sa fie dominat asa de dur si mai ales in atatia ani de coechipieri.

Si stai sa vedem anul asta cu Stroll.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

.....,vorba ta doar Rosberg s-a retras undefetead.

nope!

si Prost tot undefeated s-a retras...

si-a luat al patrulea titlu, --DUPA UN AN DE PAUZA!! --, si s-a dus, si nu s-a mai intors ca si pilot... ;)

 

cu Mansell e cumva relativ, a castigat in F1, apoi s-a dus in Indy unde iarasi a castigat apoi s-a intors si participat in cateva curse (6) de F1, dupa care s-a retras definitiv

 

PS. si eu vorbesc de perioada '80+, inainte de anii 80 nu prea sunt asa de bine documentat...

___________________________

 

chestie interesanta, cica au fost 6 undefeated champions ;)

sau macar 5.5, deoarece Mansell s-a intors, desi asa doar episodic...

 

 

https://www.formula1.com/en/latest/article.f1-six-champions-who-didnt-defend-their-crown.5WTPvDZ5ZeIo8sC4cSEwam.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, apriliacluj a spus:

nope!

si Prost tot undefeated s-a retras...

si-a luat al patrulea titlu, --DUPA UN AN DE PAUZA!! --, si s-a dus, si nu s-a mai intors ca si pilot... ;)

 

cu Mansell e cumva relativ, a castigat in F1, apoi s-a dus in Indy unde iarasi a castigat apoi s-a intors si participat in cateva curse (6) de F1, dupa care s-a retras definitiv

 

PS. si eu vorbesc de perioada '80+, inainte de anii 80 nu prea sunt asa de bine documentat...

___________________________

 

chestie interesanta, cica au fost 6 undefeated champions ;)

sau macar 5.5, deoarece Mansell s-a intors, desi asa doar episodic...

 

https://www.formula1.com/en/latest/article.f1-six-champions-who-didnt-defend-their-crown.5WTPvDZ5ZeIo8sC4cSEwam.html

Eh,deci se vede,foarte bine punctat.

Da,de Prost chiar trebuia sa imi aduc aminte.Cat a umblat Senna sa il umileasca sa il bata fata in fata pe aceeiasi masina,si nu l-a mai prins :)

Profesorul tot profesor...

 

Mansell s-a ingrasat ca un porc de nu mai incapea in masina si l-a dat Williams nervos afara.Dar tot undefeated l-as pune :ok:

Rosberg a fost cel mai "abrupt" pt ca stia clar ca in 2017 isi va lua bataie din nou daca mai insista.Elegant.

Acum 16 ore, cuki a spus:

Eu nu sustin nicio teorie moarta, am spus de N ori ca Vettel este conditionat de caracteristica masinii. Odata ce masina nu i-a mai venit manusa (ultimul an la RedBull si ultimii 2 la Ferrari) nu a mai avut rezultate notabile. 

Mutare de geniu la Ferrari? Nu prea cred. Isi dorea de mic copil sa calce pe urmele lui Schumi si sa castige titlul cu Ferrari. Toti pilotii de pe grila au doua teluri. Campionatul si campionatul cu Ferrari. In ultimul an la RedBull masina a fost net inferioara, iar la Ferrari odata cu exitul lui Alonso era loc pentru Vettel...care demult avea discutii cu Ferrari. 

 

Daca lua titlul cu Ferrari, 99% se retragea. Dar Mercedes a fost imbatabila, iar Italienii italieni pana in maduva oaselor. 

 

Oricum este foarte foarte interesant, cum Vettel cel care mereu era huiduit pe podium in anii la RedBull, acuma este printre cel mai apreciati piloti de catre fani.  

Eu cred ca orice caracteristica ar avea,cea mai pe placul lui masina si daca ar fi avut coechipier pe Leclerc sau iata,Ricci Verst etc,Vettel nu mai lua nici un campionat.Mi se pare destul de clar privind retrospectiv.Dar we will never know.Pana una alta omul si-a facut plinul din toate punctele de vedere.Insa personal il consider un pilot care nu e in primii 5 in lot.Parerea mea.

 

Mutare de super geniu la Ferrari ! Omul a fost briliant,jos palaria.A muls 4 campionate de la RB/Newey,a vazut ca "the magic is gone",si-a luat si bataie de la coechipierul Gigi muschi,s-a dus si s-a mutat la o super echipa.Pe super bani.Nota 20.

Gandeste-te daca ar mai fi ramas la RBR inca 1-2 ani si batut continuu de Ricci,daca il mai vroia Ferrari.Pleosc.

 

Da,cand era the man to beat si domina copios il huiduiau toti.Myself included pt ca mi se parea ca lua victorii pe barba masinii exclusiv,parere pe care mi-o mentin si la ora actuala.Eu l-as huidui si acum da nu mai am de ce.Repet,huidui Vettel pilotul  - ca om mi se pare f ok odata ce iese din masina.

 

People love the underdog.Acum il huiduie pe Ham la F1,si pe Marquez la motogp.Inainte erau huiduiti Vettel,Lorenzo,Stoner samd.

Sunt unii oameni care au fost insa iubiti tot timpul no matter what - Rossi e cel mai bun exemplu,Senna,iata a dat colegul exemplul Mansell - pt ca au ceva special.Si carisma,dar si talent deosebit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Ce-a dat-o Max de gard. Cu greșeli din-astea se pierd campionate.

 

n-a fost singurul

cum sa te bazezi pe strategia data de pirelli dupa baku?

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A recuperat bine, e drept. Foarte bună cursă făcută - de el, de echipă, de coechipier. Dar și mașina în sine mi se pare cea mai bună în momentul de față. Prima dată din 2014 încoace când se întâmplă. Mercedes au în continuare cel mai puternic motor, dar nu cel mai competitiv package per total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Ce-a dat-o Max de gard. Cu greșeli din-astea se pierd campionate.

Mult mai soft decât în vremurile lui bune! 

Csf, nici Max nu mai e ce-a fost... Dar nici balerina #44! 

În schimb comentatorii reuniți m-au determinat să dau pe mute... 🤦‍♂️

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eroarea strategică a celor de la Mercedes nu a fost atât de mare sau de evidentă: se puteau întâmpla multe, de la pierdere de timp în trafic trafic pentru Verstappen, la un Safety Car sau o ploaie târzie. Dealtfel au lipsit doar vreo 2 ture ca să dea roade. Iar dacă Bottas nu greșea și reușea să-l întârzie pe Max mai mult de câteva viraje, Hamilton avea o șansă solidă la victorie. Și nu e ca și când Red Bull n-au procedat la fel. La Barcelona lucrurile au stat fix invers, cu Mercedes alegând strategia agresivă și având câștig de cauză în fața lor.

M-a surprins puțin și non-combativitatea lui LH care a stat nemișcat pe trasa lui când a fost atacat. Adevărat că Verstappen avea șanse foarte mari să treacă oricum, dar parcă altfel te bați pentru prima poziție când mai ai o tură și jumătate până la final.

 

23 minutes ago, cuki said:

Urmeaza 2X Austria, teoretic iarasi circuit favorabil Mercedes

 

Din contră, aș spune că este un circuit bun pentru Red Bull și Verstappen. A câștigat de 2 ori în ultimii 3 ani. Iar anul trecut a avut ghinion mai mult decât altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Ce-a dat-o Max de gard. Cu greșeli din-astea se pierd campionate.

true

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

A recuperat bine, e drept. Foarte bună cursă făcută - de el, de echipă, de coechipier. Dar și mașina în sine mi se pare cea mai bună în momentul de față. Prima dată din 2014 încoace când se întâmplă. Mercedes au în continuare cel mai puternic motor, dar nu cel mai competitiv package per total.

Da,inca nu-mi vine sa cred ca AMG nu mai e masina de top.Ma mir,sunt uimit insa e al naibii de bine :bounce:

Dar sincer deloc nu m-as bucura sa castige campionatul asta Wax...la cat de arogant e chiar si fara a fi campion,iti dai seama dupa aia...

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

M-a surprins puțin și non-combativitatea lui LH care a stat nemișcat pe trasa lui când a fost atacat. Adevărat că Verstappen avea șanse foarte mari să treacă oricum, dar parcă altfel te bați pentru prima poziție când mai ai o tură și jumătate până la final.

 

 

Din contră, aș spune că este un circuit bun pentru Red Bull și Verstappen. A câștigat de 2 ori în ultimii 3 ani. Iar anul trecut a avut ghinion mai mult decât altceva.

Da,mamaliga si eu m-am mirat.Zici ca era cu un tur in spate si i s-a aratat blue flag.

 

Sa speram ca il va calari rau Verst la RBR.Desi in teorie...circuit de motor si de viraje de viteza mica...

Acum 3 ore, cuki a spus:

Cum spuneam, ei nu au reactionat...au scos mataniile. Ploaia nu era anuntata pentru durata cursei (din ce am vazut eu), iar SC in Franta este extrem de improbabil. Chiar si asa, in prima faza un SC l-ar fi avantajat pe Max, iar pe final ar fi avantajat ambele RedBull...Daca si poate, cert este ca Mercedes trebuia sa reactioneze atunci cand erau la 2 sec respectiv 5 de Max, iar Perez era la 15 secunde de Bottas...Oricum nu sunt sigurul care o spune, inclusiv pilotii Mercedes au fost dezamagiti de strategie.

:agree:

Acum 3 ore, cuki a spus:

Nu avea ce face, Max venea cu +20km/h pe linia dreapta, plus ca putea frana mult mai tarziu. Sitting Duck. Orice ar fi incercat ar fi venit cu un risc inutil

 

Nu o spun eu, o spuneau cei de la RedBull...AMG are cel mai puternic motor, iar Austria la fel ca Monza si Spa, este circuit unde motoru conteaza extrem de mult. 

Or fi si declaratiile lui Horner, parte din "Playbook-ului" declaratiilor lui Toto? Intradevar la Baku se vedea puterea AMG, dar si dupa 2km de linie dreapta nu ajungea sa treaca de RedBull.  

Prea mort Ham.Nu stiu - il incomodezi ii faci ceva - Verst n-ar fi stat momaie asa.

 

Pai cand deja RB iese mult mai tare din viraj...degeaba ai tu avantaj pe linia dreapta ca nu-l mai poti recupera.

In teorie o masina care merge tare pe viraje n-are ce discuta cu o masina care merge tare pe linia dreapta,pt ca...vorba lui Enzo?sau care a zis asta? - "pe un circuit de F1 sunt 15-16 viraje si doar o singura linie dreapta"...avantajul AMG inca din 2014 si pana hat-acum a fost acel split turbo lagul infinit mai mic si puterea net superioara - adica la ei si 15 cai fac diferenta - ori astia se speculeaza ca aveau 50...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...