Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A aratat leclerc cum se face in acel viraj cu un Hamilton pe interior, unii pot considera ca nu este mentalitate de campion daca lasi spatiu acolo pe interior si eviti un contact dar eu cred ca este o limitare a daunelor, si scoti maxim dintr-o situatie nefavorabila.

 

Hamilton cu Max a incercat sa-l forteze sa aleaga o trasa mai larga, si automat mai pe afara trasei (din cauza vitezei) si automat sa treca de el pana in virajele Lolec si Bolec (Maghets Bachets), doar ca olandezul nu s-a lasat intimidat si a aratat cine e seful, sau asta a vrut, nu poti intra ca si cum esti singur pe circuit cand cu 200 de metrii mai in spate, pe linia dreapta erai paralel cu adversarul. Conform regulamentului Hamilton de vina, clar, nu el era in pozitia de a-si alege trasa, dar eu zic ca vina este impartita si aici Max a muscat-o grav, a pierdut minim 20 de puncte din cauza orgoliului. Sa nu uitam, Max a intrat in Hamilton nu invers, Mercedesul nu a subvirat, nu s-a clintit de pe interiorul trasei.

Si inca ceva scurt, inca dinainte de Lafield, erau sa se loveasca pentru ca Max matura tot circuitul, dar acolo Ham a stiut sa se tempereze, lupte dure, nu zic nu, dar totusi, raman la parerea ca uneori mai trebuie sa fim atenti si la cei din jur, mai ales cand sunt mai rapizi, plus ca era inceputul cursei, se puteau intampla atatea, si ca sa inchei, eu cred ca azi Hamilton era de ne batut, cu Max sau fara pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Intimidarea. Preferă accident decât să piardă poziția.

Deloc.A fost lose-lose situation pt Wax.Degeaba bate campii Coulthard ca e "the duel of ages Senna vs Prost Mansell" samd,Wax a comis-o.

Si-a aratat aroganta si lipsa de inteligenta aici.

Iar Ham si-a aratat clasa.

 

Ham nu s-a mai lasat intimidat.A cedat in primele viraje cand Verst matura circuitul,aici a stat drept.Si punct.Fraierul a comis-o.

Smecheria era daca Ham ceda.

Toate i s-au intors impotriva - el a punctat un mare ou,in timp ce adversarul a luat maximul posibil.

Intradevar penalizare de 3 lei,nush unde s-au uitat ei si ce vina i-au gasit lui Ham - trebuia sa franeze sa lase printisorul sa treaca?

 

Acum 12 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

Sa nu uitam, Max a intrat in Hamilton nu invers, Mercedesul nu a subvirat, nu s-a clintit de pe interiorul trasei.

Si inca ceva scurt, inca dinainte de Lafield, erau sa se loveasca pentru ca Max matura tot circuitul, dar acolo Ham a stiut sa se tempereze, lupte dure, nu zic nu, dar totusi, raman la parerea ca uneori mai trebuie sa fim atenti si la cei din jur, mai ales cand sunt mai rapizi, plus ca era inceputul cursei, se puteau intampla atatea, si ca sa inchei, eu cred ca azi Hamilton era de ne batut, cu Max sau fara pe circuit.

:10:

Exact.

Ham era mult mai rapid oricum ar fi dat-o Wax,si el daca era matur ar fi inteles asta si ar fi luat locul 2.Asa a luat un calcat.

Verst a fost foarte nesimtit si intimidant in prima faza cu maturarile alea stg-dr.

Pe linia dreapta Liuis i-a luat interiorul,Verst vazand a luat exterior masiv pt a "matura" virajul cat mai mult exterior-interior-exterior,DAAAR nush cine a fost atent sa vada smecheria negrisorului - vazand ca Wax degajeaza si iese mult pe ext inainte de viraj,Liuis  de unde era lipt de gardul din dreapta,cand a vazut ca are spatiu mai mult,s-a dus rapid in stg langa Wax inghesuindu-l.Drept urmare,a avut o trasa aproape ideala pe acel viraj si dupa cum bine zice colegul - n-a subvirat n-a franat n-a miscat.Wax nu s-a mai uitat - i-a tras peste el ca si cum n-ar fi fost acolo fiind ferm convins ca Liuis ori e in spate ori va frana neputand sa se incadreze asa bine sau nevrand sa riste vreun contact.Big mistake.

Si ce outcome - se lovesc si Wax praf in bariere,Liuis fara damage.

I-a intors manelistul masa in cap ce sa mai....

Geniala mutarea.

Avantajul lui Wax a fost dinamitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

3 hours ago, Valentino Rossi VR46 said:

A aratat leclerc cum se face in acel viraj cu un Hamilton pe interior, unii pot considera ca nu este mentalitate de campion daca lasi spatiu acolo pe interior si eviti un contact dar eu cred ca este o limitare a daunelor, si scoti maxim dintr-o situatie nefavorabila.

 

Situații total diferite. Leclerc se afla conjunctural în acea poziție, în mod normal Ferrari era de la locul 5 în jos. Diferența de performanță era clară. Dacă nu-l depășea acolo, o făcea după Hangar straight. Orice tentativă defensivă a lui Leclerc ar fi fost inutilă.

 

3 hours ago, Valentino Rossi VR46 said:

Sa nu uitam, Max a intrat in Hamilton nu invers, Mercedesul nu a subvirat, nu s-a clintit de pe interiorul trasei.

 

Înregistrările par să te contrazică. Avea o viteză prea mare pentru a păstra trasa respectivă și a început să subvireze. Se observă cum este la o distanță considerabilă de apex. Diferența de trasă este evidentă față de depășirea asupra lui Leclerc:

image.thumb.png.2f2a7c8e9fb3568251f96e796ce0db46.png image.thumb.png.08269c0b8cc6b5409e7907f65acbf690.png

 

Tot din acest on-board se vede cât de neverosimil este argumentul lui Hamilton și a celor de la Mercedes conform căruia era "significantly alongside Verstappen" în momentul contactului. Da, nu.

 

3 hours ago, Valentino Rossi VR46 said:

eu cred ca azi Hamilton era de ne batut, cu Max sau fara pe circuit.

 

Puțin probabil - de unde și disperarea lui Hamilton de a trece de el imediat după start. Știa că dacă nu o face atunci, șansele de a-l depăși scădeau dramatic. Vezi cursa de sprint de ieri.

 

3 hours ago, Method said:

Ham era mult mai rapid

 

Atunci de ce s-a grăbit și a dat cu bâta-n baltă? :) Dacă era mult mai rapid putea măcar să aștepte un loc mai propice pentru a depăși fără a risca inutil- i.e. un viraj lent. Sau măcar activarea DRS-ului.

Disperare. După ani lungi de dominație absolută i-a ajuns cuțitul la os.

 

3 hours ago, Method said:

Ham si-a aratat clasa.

 

Pentru mine, spectator, și-a arătat doar disperarea la începutul cursei. Ulterior procedura a fost clasică pentru o victorie à la Hamilton: noroc cu carul (contact, adversarul în zid, el intact), strategie agresivă, avantaj tehnic, susținere necondiționată de la locotenentul Bottas. The end.

 

Pe moment eram convins că a fost un incident de cursă între doi piloți agresivi, însă după reluări vina lui Hamilton devine vizibil predominantă - motiv pentru care a și fost penalizat. Quantumul penalizării a fost totuși rizibil și menit doar să fie politically correct.

 

Sunt în continuare de părere că atitudinea lui Verstappen în duel a fost una potrivită circumstanțial:

I dummied him, moved to the right for that gap and I was pretty far up alongside him but I then could see he wasn’t going to back out, and we went into the corner, and we collided. - Hamilton

 

Se baza pe faptul că Verstappen va renunța. Pe viitor va ști că Verstappen "won't back out" în situații similare, situații în care poate nu va avea la fel de mult noroc ca astăzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

 

, situații în care poate nu va avea la fel de mult noroc ca astăzi.

norocul e schimbator...

unii au castigat campionate cu noroc, altii au pierdut campionate, din ghinion pur, ca asa-i in tenis....

 

Ion: Marie, tu esti fata mare?

Marie: aoi Ioane, cum ti-o fi norocu :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, cuki a spus:

 

 

Acuma is curios ce iese din Max...intra frica in el? sau devine mai bun? 

aflam peste 2 saptamani la Hungaroring....

...unde manelisto-cocalarul a castigat de vreo 8 ori pana acum....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Înregistrările par să te contrazică. Avea o viteză prea mare pentru a păstra trasa respectivă și a început să subvireze. Se observă cum este la o distanță considerabilă de apex. Diferența de trasă este evidentă față de depășirea asupra lui Leclerc:


image.thumb.png.2f2a7c8e9fb3568251f96e796ce0db46.png image.thumb.png.08269c0b8cc6b5409e7907f65acbf690.png

 

Tot din acest on-board se vede cât de neverosimil este argumentul lui Hamilton și a celor de la Mercedes conform căruia era "significantly alongside Verstappen" în momentul contactului. Da, nu.

Eee,lasa ca nu ma "contrazic inregistrarile",ma contrazice interpretarea ta asupra inregistrarilor.Eu va inteleg ca vreti ca Ham sa piarda titlul dar nici chiar asa sa inchidem ochii sa ne prefacem ca nu vedem niste lucruri evidente.

Nu a avut deloc o viteza mult prea mare.Daca ar fi avut o viteza mult prea mare s-ar fi dus si el in balarii cu Verst sau ar fi iesit macar de pe circuit (acolo e asfalt deci isi putea permite,insa dupa ce a fost lovit n-a iesit deloc de pe trasa).Uite aici screenshots e clar ca buna ziua :

1.png2.png3.png

4.png5.png

6.png7.png

Ceea ce n-a inteles sau efectiv nu a vrut sa inteleaga Verst,orbit putin de faptul ca asta era mai rapid decat el - ok poate doar in acele momente - insa clar era mai rapid - e faptul ca Hamilton intrase aproape pe trasa ideala cu acel move inteligent shoulder 2 shoulder cand VErst a luat mult exterior pt a matura virajul.

Cu acel move cand erau amandoi in paralel Ham de fapt i-a dat un sah - a venit f aproape de trasa ideala inghesuindu-l pe intrare si astfel scotandu-l in exterior.Verst n-ar fi putut lua virajul corect fara sa nu-l atinga pe Ham si Verst stia asta insa s-a comportat ca si cum Ham nu ar fi fost paralel cu el pe intrare,a dat-o pe sistemul "lasa ca eu virez si pui tu frana".

Hamilton a procedat perfect aici - jos palaria :

1.l-a inghesuit masiv pe intrare - f buna manevra - am tot subliniat-o dar vad ca nimeni nu baga de seama

2.si-a pastrat trasa interioara (pe care ar fi reusit sa ia virajul fara probleme)se si vede dupa aceea ca nu iese de pe circuit chiar si lovit si dupa ce a contrabracat pt a nu derapa si cel mai important - n-a dat inapoi.Nota 20.

 

Ca zicea colegul de MM - acesta nu este un block-pass - este o depasire f eleganta.Dar daca celalalt e meltean se transforma in asa ceva.

Pe block-pass vii pe interior si tai trasa ideala - Ham n-a facut asa ceva.Pe block-pass nu prea mai poti tine virajul - ceea ce Ham a reusit fara probleme.

 

VErst a gresit de multiplu aici :

- daca era atat de rapid precum spui - de ce s-a cramponat sa vireze peste el cand vedea ca asta e in coasta lui?

- a riscat "inchizand ochii" si virand peste Ham bazandu-se ca acesta va frana

- a riscat o intimidare si un abandon pe un circuit unde avea sanse clare la locurile 1-2.

- prima si cea mai grava greseala - vazand ca Ham i-a venit pe interior a luat mult exteriorul (in loc sa-l tina langa gardul din stg) si astfel i-a permis acestuia sa il inghesuie si sa vina pe trasa ideala.

 

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Atunci de ce s-a grăbit și a dat cu bâta-n baltă? :) Dacă era mult mai rapid putea măcar să aștepte un loc mai propice pentru a depăși fără a risca inutil- i.e. un viraj lent. Sau măcar activarea DRS-ului.


Disperare. După ani lungi de dominație absolută i-a ajuns cuțitul la os.

 

 

Pentru mine, spectator, și-a arătat doar disperarea la începutul cursei. Ulterior procedura a fost clasică pentru o victorie à la Hamilton: noroc cu carul (contact, adversarul în zid, el intact), strategie agresivă, avantaj tehnic, susținere necondiționată de la locotenentul Bottas. The end.

 

Pe moment eram convins că a fost un incident de cursă între doi piloți agresivi, însă după reluări vina lui Hamilton devine vizibil predominantă - motiv pentru care a și fost penalizat. Quantumul penalizării a fost totuși rizibil și menit doar să fie politically correct.

 

Sunt în continuare de părere că atitudinea lui Verstappen în duel a fost una potrivită circumstanțial:

I dummied him, moved to the right for that gap and I was pretty far up alongside him but I then could see he wasn’t going to back out, and we went into the corner, and we collided. - Hamilton

 

Se baza pe faptul că Verstappen va renunța. Pe viitor va ști că Verstappen "won't back out" în situații similare, situații în care poate nu va avea la fel de mult noroc ca astăzi.

Nu Ham a fost cel care a dat cu bata in balta - rezultatele se vad. Unul a facut un mare ZERO celalalt a luat 25 de puncte.Restul e can-can.

E normal ca atunci cand vezi ca celalalt e lent sa-l depasesti.Ham era calare pe Verst chiar si fara DRS.Cand ai avantaj ce faci - depasesti sau astepti pana celalalt isi revine?Il executi cat de repede poti,normal.

 

Mda,pai asta e F1 - lococtenentul se da la o parte.Bottas nu prea are scuze,Perez hai ca mai putem spune ca e anul de acomodare.Mi s-ar parea si penibil sa se bata Ham cu marele Bottas.

 

Mie personal penalizarea mi se pare penibila pt ca a fost data.Incident de cursa si punct.

 

DA,Ham l-a driblat in stilul Ricci - simulare ext si intrat pe interior.Era clar (pt toti pilotii de F1 e clar) ca odata ce nu mai ai interiorul ai o mare problema pt ca nu vei mai putea avea trasa ideala,de aia se baza pe faptul ca VErst va renunta.VErst insa a preferat sa supraliciteze - intr-un punct in care era f in avatnaj la campionat si practic el avea totul de pierdut si aproape nimic de castigat - si a luat un ditai exteriorul tocmai pt a-l ocoli pe musiu.Insa musiu a fost si mai inteligent si l-a inghesuit si mai rau la ext.Track position.

 

Dimpotriva - pe viitor Verst va sti ca Ham nu va mai da inapoi - tocmai pt ca daduse de cateva ori inapoi si in cursele trecute dar si in turul respectiv.

E lose pe toate planurile pt VErst aici la Silverstone.

Si penibil pt Marko sa ceara sa fie descalificat si penibil pt RBR sa ii sacrifice un punct lui Perez pt a-i lua fastest lap'ul lui Ham.Ok,daca era pe 11 clar da.Dar de pe 10?si nici punct nu a luat pt ca nu era in primii 8 nu?Jenanta disperarea asta.Nu va da roade.

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

norocul e schimbator...

unii au castigat campionate cu noroc, altii au pierdut campionate, din ghinion pur, ca asa-i in tenis....

Norocul tine cu cei puternici.Intotdeauna.

Acum 2 ore, cuki a spus:

Intr-o competitie "de barbati" era racing incident toata ziua. Dar cum F1 e plina "de muieri si whining bitches", trebuie gasit un vinovat. Acela a fost Hamilton in cazul de fata, ca dovada penalizarea primita.

:10:

Acum 1 oră, cuki a spus:

La cum e Max, ma astept la razbunare. Nu cred ca o sa doarma bine pana nu-l planteaza pe Hamilton in ceva gard. 

Si Max e o mare "whining bitch" la fel ca si Ham - ai zis-o foarte bine.

 

Problema e ca Ham e curva batrana,Max e un pusti insolent.Asta s-a vazut cel mai bine aici.Cand au stat umar la umar i-a ramas doar tupeul.In rest n-a mai avut nimic.Iar cand tupeul nu i-a mai fost de folos,n-a stiut sa fie abil si inteligent - a dat cu oistea-n gard.

Nu prea castiga campionate pilotii care nu sunt inteligenti.

 

Urmeaza Hungaro unde Verst s-ar putea sa aiba un bun avantaj.Va fi interesant.Insa avantajul in campionat i s-a evaporat.

Aroganta prosteasca l-a costat 25 de puncte avantaj.Asta va face diferenta la sfarsit.

 

Faza asta o asemuiesc cu alt pilot "minunat" care avea o presa fantastica - maestrul Vettel (btw bun driving in lupta cu Alonso :crack: ) - care s-a infipt in 2018 in tarana in Germania parca,distrugandu-si complet orice sansa la un eventual titlu.Asta a fost la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, Method a spus:

 

 

1. Mie personal penalizarea mi se pare penibila pt ca a fost data.Incident de cursa si punct.

 

2. Faza asta o asemuiesc cu alt pilot "minunat" care avea o presa fantastica - maestrul Vettel  - care s-a infipt in 2018 in tarana in Germania parca,distrugandu-si complet orice sansa la un eventual titlu. Asta a fost la fel.

1. corect..., s-au schimbat vremurile, pana pe la sfarsitul anilor '90 nici nu se discuta despre asa ceva, da' acum toti sunt muieri si transsexuali si blm si lgbt, si plm, pfffff....

2. hahahaha, da, este o asemanare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, cuki a spus:

...... trebuia asteptat OK-ul reginei, sa nu suparam blm-u.

 

 

buna asta, hahahaha!

+1!

 

nici F1 nu mai e sport de barbati, prea s-au inmuiat treburile si aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, cuki said:

Intr-o competitie "de barbati" era racing incident toata ziua. Dar cum F1 e plina "de muieri si whining bitches", trebuie gasit un vinovat. Acela a fost Hamilton in cazul de fata, ca dovada penalizarea primita. 

 

Corect. De-asta am criticat penalizarea și modul în care a fost acordată. Fie este racing incident și încurajezi genul ăsta de agresivitate și pe viitor, fie îl penalizezi serios pe Hamilton dacă este considerat vinovat.

 

Un detaliu legat de partea de "bărbăție": a fost totuși violent impactul lui Verstappen. Accelerometrele au înregistrat 51G. Putea să-i încheie cariera. Sunt pentru dueluri agresive și roată la roată, dar aici a fost puțin periculos.

 

4 hours ago, Method said:

Uite aici screenshots e clar ca buna ziua


Da, și mie mi se pare clar: o trasă largă cu care ar fi putut lua virajul doar dacă Verstappen nu era acolo sau frâna violent. Problema lui este că era destul de mult în spatele lui Verstappen (motiv pentru care contactul a fost roată față vs. roată spate). Verstappen era în față, el își alege trasa. Cam așa se depășește curat în Copse, prinzând bordura din dreapta la apex, nu fiind la vreo 2m de ea:

 

 

A fost o mâzgăleală de depășire făcută din disperare și care se baza pe celălalt pentru a reuși.

 

4 hours ago, Method said:

E normal ca atunci cand vezi ca celalalt e lent sa-l depasesti.Ham era calare pe Verst chiar si fara DRS.Cand ai avantaj ce faci - depasesti sau astepti pana celalalt isi revine?Il executi cat de repede poti,normal.

 

...La risc, în primele viraje a unei curse de 52 de ture, pretinzând că oricum era mai rapid? În niciun caz. Sau înseamnă că a câștigat campionatele alea degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, cuki a spus:

 

"The Stewards reviewed video and telemetry evidence.  Cars 33 and 44 entered turn 9 with Car 33 in the lead and Car 44 slightly behind and on the inside.  Car 44 was on a line that did not reach the apex of the corner, with room available to the inside.  When Car 33 turned into the corner, Car 44 did not avoid contact and the left front of Car 44 contacted the right rear of Car 33.  Car 44 is judged predominantly at fault." - asta din documentul oficial FIA

 

Si eu sunt de parere ca nu trebuia penalizat, dar asta nu inseamna ca Hamilton nu era vinovat pentru accident...chiar si daca nu e scris "entire fault" ci doar predominant. 

Nemultumirea mea este stric legata de tratamentul preferential primit de la FIA si pedeapsa venita extrem de tarziu. In alte situatii dupa 2 min dau pedepse de genu, dar aici trebuia asteptat OK-ul reginei, sa nu suparam blm-u.

Mai reiau pozele ca se pare ca tot nu vrem sa ne uitam la ele :

3.png 4.png 5.png

Mmmm,oare prindea Hamilton apex'ul ?Eu zic ca la perfect.Uita-te la ultima.Omul ar fi atins apex'ul lejer.

Mai ales ca - chiar si lovit de Verst si contrabracand spre ext si tot nu a iesit de pe circuit - si nici n-a franat f mult - asta ne spune clar ca omul era pe trasa.

Intrebarea e - Verst ar fi atins apex'ul?Sub nici o forma nu cred ca il atingea.

Cel putin chestionabila decizia stewarzilor.

 

De ce era pe trasa?Pt ca Verst l-a lasat inainte de viraj.Acolo a fost greseala lui Verst.Si pur si simplu nu a vrut sa accepte ca a gresit...lucru pe care il face cam intotdeauna.E de vina soarta universul oricine da nu el.

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Un detaliu legat de partea de "bărbăție": a fost totuși violent impactul lui Verstappen. Accelerometrele au înregistrat 51G. Putea să-i încheie cariera. Sunt pentru dueluri agresive și roată la roată, dar aici a fost puțin periculos.

Mdaaa,faza asta e penibila.N-a avut nici pe draq.Hai sa terminam cu patetismele astea de presa "vai saracul Verst era sa ii fie scurtata superba-i cariera de nesimtitul de Ham".S-a rotit si a lovit 5 randuri de gume.A fost la medical si a dat noroc cu doctorii that's all.

1.n-are nici o legatura cu barbatia - a fost spectator.Putea sa fie ditai barbatul sau sa fie o pixda tot asa dadea.

2.Daca Kubica cand a dat la 270kmh in zidul de beton la Montreal n-a patit nimic si McNish care a intrat la 220kmh prin baiera Armco in impact aproape frontal si a iesit pe picioarele lui din masina...pe aia nu i-a plans nimeni.Au mers inainte.Verst "putea sa-si incheie cariera" ca a dat pe spate in 5 randuri de gume.Bai ma lesi...

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Da, și mie mi se pare clar: o trasă largă cu care ar fi putut lua virajul doar dacă Verstappen nu era acolo sau frâna violent. Problema lui este că era destul de mult în spatele lui Verstappen (motiv pentru care contactul a fost roată față vs. roată spate). Verstappen era în față, el își alege trasa. Cam așa se depășește curat în Copse, prinzând bordura din dreapta la apex, nu fiind la vreo 2m de ea:

 

A fost o mâzgăleală de depășire făcută din disperare și care se baza pe celălalt pentru a reuși.

 

...La risc, în primele viraje a unei curse de 52 de ture, pretinzând că oricum era mai rapid? În niciun caz. Sau înseamnă că a câștigat campionatele alea degeaba.

Nu a fost o trasa larga - Verst a luat o trasa larga,Ham a luat o trasa stransa.Insa "i-a furat" aproape toata trasa ideala lui musiu Verst pe intrare,iar urticatul cel mic n-a vrut sa accepte.

Normal ca atunci cand se angajeaza 2 concomitent pe acelasi viraj,cel de la int tre sa puna frana mai devreme there is no other way - dar asta nu inseamna ca cel de la ext tre vireze peste el.Verst n-a lasat loc,s-a comportat ca si cum nu ar fi fost nimeni langa el.

Repet - nu s-a ajuns la bordura dar in mod clar Ham ar fi atins-o se vede din poze clar trasa lui.

Depasirea a fost buna - a profitat de vadita slabiciune a lui Verst pe inceput de cursa.Ca tu nu vrei sa vezi asta,e altceva.

Ca Verst nu a vrut sa accepte a done deal si a ales sa intoarca peste el - outcome'ul a fost cel care  a fost.Si s-a vazut retrospectiv ca a gresit masiv pt ca a pierdut minim 20 de puncte pt o asemenea aroganta.

Orice depasire se face la risc.Nu "a pretins" ca era mai rapid - ci era mai rapid.L-a presat ajuns si depasit pe Verst fara DRS.Ce concluzie tragem de aici?

 

E cam multa hatereala aici - bai eu inteleg ca nu il suportam pe manelist - nici eu nu il suport (nu stiu sincer care din cele 2 pixde mi-e mai antipatica),dar aici mi se pare ca Verst bate campii cu gratie.nu pot spune ca Ham a gresit doar pt ca imi e antipatic,cand se vede clar ca musiu Verst a comis-o si inca rau.

Deh,in fine - rezultatele vorbresc de la sine.Sa nu cumva sa fie asta mutarea decisiva la campionat.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Method said:

Mmmm,oare prindea Hamilton apex'ul ?Eu zic ca la perfect.Uita-te la ultima.Omul ar fi atins apex'ul lejer.

Intrebarea e - Verst ar fi atins apex'ul?Sub nici o forma nu cred ca il atingea.

 

Scuză-mi expresia plastică, dar ar fi prins un rahat :) Ți-am pus una lângă alta pozițiile în care se afla în depășirea lui Leclerc vs. unde se afla când era lângă Verstappen în același punct: în cazul al doilea era fizic cu vreo 2m mai în stânga pe circuit. Mai mult decât dovadă vizuală n-am ce să-ți ofer.

 

Verstappen nu avea cum să prindă apexul, fiind nevoit să-i lase loc în dreapta lui Hamilton și fiind pe exterior. Când ești pe interior într-o încercare de depășire și nu prinzi apexul, e cam de 🐷

 

2 hours ago, Method said:

Daca Kubica cand a dat la 270kmh in zidul de beton la Montreal n-a patit nimic si McNish care a intrat la 220kmh prin baiera Armco in impact aproape frontal si a iesit pe picioarele lui din masina...pe aia nu i-a plans nimeni.Au mers inainte.Verst "putea sa-si incheie cariera" ca a dat pe spate in 5 randuri de gume.Bai ma lesi...

 

Kubica a intrat adiacent în beton și a avut decelerare de 75G. Nu e departe de 51G. José María López era s-o pățească tot în Copse acum câțiva ani și s-a ales cu ceva vertebre fracturate. Poți spune ce vrei, dar în afară de cel al lui Grosjean, este probabil printre cele mai serioase accidente din F1 în ultimii ani.

 

2 hours ago, Method said:

L-a presat ajuns si depasit pe Verst fara DRS.

 

Nu prea sunt de accord cu "depășirea". Când acroșezi adversarul și-l scoți în decor nu prea e depășire.

 

Hater Hamilton nu știu cât ai fost, dar hater Verstappen sigur ești :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Hai măi, ce dracu, dacă și acolo a fost vina lui Hamilton! 🤭

 

Facts. Și toată lumea e mulțumită :

* Câștigă Hamilton titlul cu numărul 8

* Schumacher va fi istorie

* De la anul încolo câștigă și pitpalacul ăsta mic vreo 2 titluri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anu asta nu cred ca, castiga manelistul,

...dar cred ca va mai castiga un titlu cat concureaza

 

MSC oricum e istorie..., ca si VR46 de fapt..., dar raman acolo in hall of fame ;)

 

clar, si waxMax va castiga niste titluri in cariera..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, cuki said:

Hamilton l-a ejectat de 2 ori pe Albon asa, de fiecare data a primit 5 sec. Pe langa el, au mai fost ejecturi de genu, toate sanctionate cu 5-10 secunde.

Poti pune oricate poze vrei, Hamilton era la 2m de apex...daca era cu rota pe apex nu problem. De accea stewarzii l-au si sanctionat iar motivarea este oarecum pertinenta. Nu era in pozitia care trebuie in momentul in care masina 33 a virat pentru intrarea in viraj. 

 

Si totusi, in Brazil si Austria...pentru 2 faze identice a fost sanctionat dupa 2 min, acuma a durat 1h iar prin asta cele 10 secunde au fost apa de ploaie. 

 

Puteti zice ce vreti, din toata situatia Max a iesit cumva de good guy, iar Hamilton si Mercedes is the bad guy. Iar nivelul de ipocrizie a lui Hamilton in declaratiile lui depaseste toate cotele. 

Ai castigat de 7 ori campionatul, esti intr-o faza oarecum incipienta de campionat si la "DNF away de Max", iar tu il proiectezi in halu ala in parapet pe copchil. Eu chiar sper sa-l vad pe Verstappen cu sabia intre dinti. Cu siguranta Hamilton si-a mancat tot malaiu dupa faza asta, nu cred ca Max va mai umbla cu manusi. Pentru ca pana la urma si penalizariile astea, daca tot sunt date...sunt ridicole. Chiar si Hamilton declara la un moment dat, ca daca ai distrus cursa unuia nu este normal ca in urma penalizarii sa termini in fata lui. 

Bineinteles ca atunci Hamiton fusuese trimis in iarba de Vettel care castiga cursa....Dar mna, de la blm suntem obisnuiti cu double standards


Fully agree :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestie subiectiva, nu se poate spune ca e vina cuiva in exclusivitate..., my2c

eu zic ca ambii sunt actionari la faza asta, ca unul mai mult si altul mai putin aia e alta treaba

dar dpmdv pana la sfarsitul anilor '90, inceputurile lui 2000, era un simplu race incident/accident

prea mare democtratie acum....

prea multi cred ca au drepturi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, cuki a spus:

era defapt un video, l-am pus de pe telefon dar aparent nu functioneaza. In video erau cele 3 accidente "identice" provocate de Lewis. 

 

Chiar daca Max este agresiv, cel putin in ultimele 2 sezoane nu retin sa fi primit penalty pentru "causing a collision".

Mda,de aia zic eu ca judecati dpdv al fanboilor...pt ca nu judeci obiectiv.Si la fel e si colegul celalalt.

Ia vezi ce zice cineva care deja e o somitate in domeniu daca ma pot exprima asa : Alonso on Lewis-Max clash: You can’t just disappear

“It looked quite close. Lewis had more than half a car alongside Max.So, in a way, Lewis could not disappear from the inside line. It’s not that you can vanish.

It was an unfortunate moment of the race, but nothing intentional or nothing any of the two drivers did wrong in my opinion."

 

1.ma plictisesc si mi-e lene sa iti arat n faze in care Verst efectiv i-a scos afara de pe circuit pe (cam toti) rivalii - e un fel de MM din punctul asta de vedere - nu stie deloc sa depaseasca sau sa se apere elegant.Faptul ca nu a luat puncte de penalizare spune multe despre FIA care il vede ca pe un wonderboy care calca aur din cwr,dimpreuna cu presa care l-a laudat indiferent ce a facut,cu toate ca omul e de enspe ani si n-a luat nimic,altii la varsta lui erau multipli campioni mondiali.Dar am mai zis asta...vreau insa sa subliniez subiectivismul.

2.N-ai pus un video f important,video actual si dupa care se spune ca Hamilton ar fi zis ca nu va mai ceda 1mm :

 

Sec.25 - erau roata la roata - Verst a mers aproape drept - daca Ham isi pastra trasa si nu degaja (rupandu-si astfel bucati din podea),ci lua virajul pe exterior cum era indreptatit,a cui era vina?Sa-mi spui si mie ca sunt curios.

 

Indiferent ce se acuze mi se aduc atunci cand combat pe cineva - nu sunt fan manelistul si nici nu sunt fan arogantul - nu ii suport pe niciunul si cred ca de-a lungul timpului i-am injurat destul pe aman2.

Insa se mananca prea mult calcat pe aici si se martirizeaza un pusti arogant si insolent care tipa pt ca de data asta n-a mai cedat celalalt cand a venit el plin de tupeu.

Outcome'ul era normal.Trebuia sa se intample asta,Hamilton a cedat in cel putin 2 randuri anterior si chiar inca odata aici la Silverstone inaintea acestui incident.Si nu ii gasesc nici o scuza nici pt Imola nici pt Barcelona.

Trebuia sa stea cand celalalt il forteaza - insa manelistul s-a speriat.A fost o pixda si nota 20 pt Verst in ambele ocazii.

Insa acum jos palaria pt Ham ca n-a franat.

 

Sa fim intelesi n-am nici un hate (la faza asta) pt Verst pt ca omul a incercat o intimidare maxima.A "amenintat" cu un crash.Jos palaria insa pt Liuis care i-a dat sec.

Si sa nu se mai planga amandoi ca niste pixde ce sunt,pt ca e penibil "au m-a lovit la coaste,penalizati-l".Nu te-a lovit nimeni ma frend,tu te-ai lovit singur.Toata treaba e de fapt un joc de care o are mai mare jucat foarte rapid si la viteze si mize foarte mari.E prea frumos.Insa fiti barbati in calcat nu mai fiti pixde.Si enjoy.

 

Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

dar dpmdv pana la sfarsitul anilor '90, inceputurile lui 2000, era un simplu race incident/accident

prea mare democtratie acum....

Exact.

Same fuckin shit.Doar ca intre niste super smecheri nu intre niste whining bitches si pe miza mult mai mare (1 titlu),desi si aici....Dar vom vedea daca asta va fi decisiva pana la urma.

Cine a fost de vina?Senna ca a luat interiorul (neaparat de Prost) si n-a dat inapoi 1mm?Sau Prost pt ca dupa ce ca nu a jucat defensiv lasand (cu sau fara voia sa interiorul liber) s-a comportat ca si cum Senna n-ar fi fost acolo (similar cu ce a facut Verst) si a intors peste el?

Parerea mea este ca Alonso are dreptate - daca ai lasat interiorul liber si celalat ti l-a luat,tu nu te poti comporta ca si cum acolo nu ar fi nimeni.Pt ca daca celalalt are cwoaiele mari si nu se sperie de tine,iata,shit happens.Dar na,am mai zis,are si intimidarea rolul ei,insa cand nu merge tre sa iti asumi,nu sa te martirizezi "vai 51g...mars ma...repet,lasati-l pe Kubica sa tipe ca a dat in zid de beton la 270.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logica este validă, dar nu cred că se aplică în cazul incidentului de față. Verstappen are păcatele lui, dar nu genul smiorcăit căruia să-i placă să câștige prin penalizarea adversarului după un duel roată la roată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...