Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Marele papagal mi se pare Verstappen. 

Să nu încerci tu să forțezi când îl ai pe Bottas în față denotă valoarea lui. 

Acum 5 minute, danypop a spus:

In opinia ta cel care pleacă de pe 1 și termina pe 1 e mai prost decât cel care pleacă de pe 20 și termina pe 15?

Este evident că nu are legătură comparația.

Mai în jos de locul 1 este vorba de a câștiga poziții și puncte, nu de a sta o cursă întreagă pe 2 în spatele lui Bottas. 

Și dacă Verstappen mai schimbă odată motorul cum rămâne? 😏

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, l.u.v said:

Matematica spune altceva, Hamilton a câștigat 6 poziții, Verstappen niciuna. 

 

Corect. Însă scopul era să termine cât mai aproape sau în fața lui Verstappen - care a avut ceva probleme și un pachet inferior etapa asta. Per total e pe minus.

 

Și apreciez dorința de a face ceva diferit. Însă trebuie să-și asume dacă nu merge, nu să arunce cu căcat în echipă. Trist, dar e tipic pentru el: câștigăm împreună, dar când pierdem e vina echipei.

 

2 minutes ago, l.u.v said:

Marele papagal mi se pare Verstappen. 

Să nu încerci tu să forțezi când îl ai pe Bottas în față denotă valoarea lui. 

 

Să forțezi când principalul tău adversar este în spate și când știi că șansele de a o da de gard cresc ar fi de-a dreptul prostesc. Nu se câștigă campionate cu genul ăsta de abordare, mai ales într-un stadiu atât de avansat al calendarului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

Însă scopul era să termine cât mai aproape sau în fața lui Verstappen

E o gluma asta! 😅

Când pleci cu 9 tururi handicap la nivelul ăsta eu cred că a câștiga 6 poziții este o adevărată performanță. 

Acum 4 minute, danypop a spus:

Verst s-ar putea sa mai schimbe odata motorul însă coloratul sigur îl mai schimba odată

Pe ce te bazezi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, danypop said:

Verst s-ar putea sa mai schimbe odata motorul însă coloratul sigur îl mai schimba odată

 

Cam exclus dacă nu apar probleme neprevăzute - accidente sau avarii terminale. Vor termina sezonului cu 4 motoare.

 

1 minute ago, l.u.v said:

E o gluma asta! 😅

Când pleci cu 9 tururi handicap la nivelul ăsta eu cred că a câștiga 6 poziții este o adevărată performanță.

 

Cu cea mai bună mașină, setată pentru depășiri? Nu chiar. Până și Bottas a făcut treabă mai bună la Monza și Sochi :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

Să forțezi când principalul tău adversar este în spate și când știi că șansele de a o da de gard cresc ar fi de-a dreptul prostesc. Nu se câștigă campionate cu genul ăsta de abordare, mai ales într-un stadiu atât de avansat al calendarului.

În teorie. 

Dar un campion adevărat nu merge static în spatele lui Bottas în ideea că are de apărat ceva. 

Repet, dintr-o situație complicată Hamilton a câștigat 6 poziții, Verstappen niciuna. 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E drept, asta face campionatul mai interesant. Asta contează.

 

Wolff la Sky Sports: Hamilton din mașină nu știa care era situația cu timpii celor din spate și cu graining-ul, chiar dacă se simțea bine în mașină. Dacă nu schimba, termina în spatele lui Gasly. Cu informațiile pe care le avem acum după cursă, cea mai bună opțiune ar fi fost cea conservativă - să schimbăm în același timp cu ceilalți, să ieșim în spatele lui Pérez și Leclerc și să ne batem cu ei pe circuit pentru P3.

 

Absolut de acord :)

 

Hamilton: având în vedere că Ocon a terminat cu gumele din grilă, am fi putut și noi.

Ceea ce nu spune/știe sir Liuis este că Ocon pierdea cam 4s pe tur la sfârșit față de cei din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, danypop said:

Pe cele spuse de comentatorii englezi care spuneau ca ei nu cred ca e suficient ca ham sa schimbe doar motorul termic. Ok, nu spuneau ca e 100% ca o sa mai aibă nevoie de încă un motor. 

 

Nu am prins discuția, dar din ce relatezi se referă la celelate componente (în afară de ICE) pe care Hamilton nu le-a schimbat: turbo, MGU-H, MGU-K, Energy Store (baterii), Control Electronics și Exhaust (evacuare). Lui Hamilton i-au schimbat doar motorul termic și evacuarea aici, motiv pentru care a primit doar 10 locuri penalizare pe grilă (pe când Verstappen a schimbat pachetul complet în Rusia și a plecat ultimul). Mercedes ar putea scăpa fără alte penalizări până la sfârșitul sezonului, dar vor avea ceva mai multe emoții legate de fiabilitate pe măsură ce campionatul progresează. În afară de eventualele bătăi de cap legate de elementele mecanice, pachetul de baterii își deteriorează capcitatea în timp. Vor pierde deci puțină performanță pe partea asta, dar sunt sigur că e o pierdere calculată. Pe scurt, rămân la ceea ce am spus inițial: fără probleme aleatorii/terminale, vor termina campionatul cu componentele pe care le au acum. 

 

Mario Isola (Pirelli Motorsport): Nu cred că Hamilton ar fi putut termina cursa cu un singur set de gume. Sau ar fi fost foarte la limită și ar fi ajuns să ruleze pe carcasă (pe românește "la sârmă)". Dealtfel le-am transmis echipelor în timpul cursei să schimbe, să nu încerce să meargă până la capăt cu un singur set. Ar fi fost periculos.

 

Pozele cu gumele lui Ocon și Hamilton îi dau dreptate.

 

image.thumb.png.95e7fefcc9d49e24c1847355f3e64f16.png

 

image.thumb.png.67ec28413a1f147fd9233e01c6995534.png

 

Leclerc: imaginea ne-a fost distorsionată de faptul că gumele intermediare noi pe o pistă care se usucă trec printr-o fază de graining (când nu sunt mai rapide față de cele uzate). Când ne-am dat seama că după graining intermediarele noi sunt mult mai rapide, era clar că trebuie să ne mai oprim o dată.

 

Devine destul de clar faptul că Hamilton a dat-o singur de gard :) N-a învățat nimic după Soci.

 

Verstappen: mi-am dat seama de la început că n-am ritmul necesar pentru a mă bate cu Bottas și am preferat să nu risc inutil.

 

Pérez: bătălie frumoasă cu Hamilton, era mai rapid ca mine în acel punct. Mulțumesc echipei pentru strategie, a fost cea corectă.

 

 

1 hour ago, PzKpfW said:

Și apreciez dorința de a face ceva diferit. Însă trebuie să-și asume dacă nu merge, nu să arunce cu căcat în echipă. Trist, dar e tipic pentru el: câștigăm împreună, dar când pierdem e vina echipei.

 

Diferență de abordare față de alt pilot care a riscat și a pierdut: Sebastian Vettel has taken responsibility for the call to switch to dry tyres during the Formula 1 Turkish Grand Prix in damp conditions.

 

Și ăsta este unul dintre motivele pentru care sir Liuis este huiduit la curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Wolff la Sky Sports: Hamilton din mașină nu știa care era situația cu timpii celor din spate și cu graining-ul, chiar dacă se simțea bine în mașină. Dacă nu schimba, termina în spatele lui Gasly. Cu informațiile pe care le avem acum după cursă, cea mai bună opțiune ar fi fost cea conservativă - să schimbăm în același timp cu ceilalți, să ieșim în spatele lui Pérez și Leclerc și să ne batem cu ei pe circuit pentru P3.

 

Absolut de acord :)

 

Hamilton: având în vedere că Ocon a terminat cu gumele din grilă, am fi putut și noi.

Ceea ce nu spune/știe sir Liuis este că Ocon pierdea cam 4s pe tur la sfârșit față de cei din spate.

Nu-l contrazic pe Wolff pt ca nu am datele nici inteligenta.Cred totusi ca a fost cu dus si intors.

Urmaream gap'ul dintre Ham si cel din spate (Perez?Leclerc?) si era la 11s si nu scadea.

Ok mai erau 7 tururi dar...i donno.Ar fi fost la limita insa merita riscul dupa parerea mea.

Poate l-ar fi depasit si Leclerc si Perez si Gasly.Dar poate ar fi iesit pe 3.

Si a nu se confunda cu Ocon - Liuis e renumit pt ca stie cu gumele,iar gumele alea inca aratau bine.Ar mai fi tinut 7 tururi ingrijite de Ham?we'll never know.AMG a ales strategia better safe than sorry.

Dar nu cred ca risca foarte mult daca statea - avea putin de pierdut si mult de castigat.Ar fi meritat riscul cu alte cuvinte.

 

Colegii care il hateresc pe Verstappen ca n-a incercat - nu ii suport fata lui Verstappen si sper din tot sufletul sa nici nu miroasa campionatul,insa aici trebuie sa ii iau apararea.

Frate aici nu e cu hei rupul nu e cu "hai baietii hai ca puteti",nu merge asa.Ai pace sau nu ai.Bottas a fost inatacabil.Punct.Putea sa fie Senna in masina - mai mult nu poti scoate cateodata - degeaba esti la 3s in spate - poti fi foarte bine sa fii la 30s,nu ai cum sa castigi alea 3s.

 

Chiar n-a inteles nimeni ideea cand Bottas a facut 1.31 flat cand previous fastest time era 1.32.2?Think people,think.Nu poate fi acuzat Verstappen de nimic aici.A facut totul stas.

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Diferență de abordare față de alt pilot care a riscat și a pierdut: Sebastian Vettel has taken responsibility for the call to switch to dry tyres during the Formula 1 Turkish Grand Prix in damp conditions.

 

Și ăsta este unul dintre motivele pentru care sir Liuis este huiduit la curse.

Nu.Si nu.

 

Vettel a luat responsabilitatea pentru ca probabil el a insistat ca poate (sunt convins ca nu echipa i-a zis "vii si pui slick"),si ei l-au lasat.Ce sa zica altceva?

Vettel e insa la fel de vociferand si de primadona ca si Liuis si ca si Verstappen cand e in masina.no contest.Sunt toti o apa si un pamant - uitam de conversatiile radio ale lui Vettel din vremea cand se batea la titluri.E nenorocire - nimic nu e vina lui,e coleric e aberant.Same shit.

 

Nu,nu asta e unul din motivele pt care e huiduit la curse - repet,si Vettel e fix la fel.Si Verst si mai rau.Iar Verst are fani gramada (sa mor daca inteleg de ce arogantul ala urticat are atatia fani,chestia ma depaseste total).

 

Hamilton e huiduit la curse (la fel precum era huiduit Vettel copios cand castiga cu RBR) pt ca impune monopol si pt ca e no contest (din 2014 incoace).

Foarte putini campioni care au dominat atatia ani la rand si au fost totusi iubiti exista...si toti aveau o carisma aparte...imi vin in cap Schumacher (pt ca era la Ferrari,iar lumea idolatrizeaza Ferrari iar acea dragoste s-a transferat si la Schumacher,mai ales ca s-a vazut daruirea lui in a ridica echipa)....si cam atat.

Rossi.Dar Rossi a fost speshial,Rossi era un entertainer.

Hamilton e doar un papagal.Pilot extraordinar,insa aici e despre carisma,nu despre stilul de pilotaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, Method said:

Dar poate ar fi iesit pe 3.

 

Aproape imposibil. Wolff a spus-o, Pirelli au spus-o, toți ceilalți piloți și echipe și-au dat seama de asta la un moment dat. Hamilton a crezut că e mai șmecher și că-i face pe toți. Mă uitam la cursă și mi se părea neverosimil cum persista cu strategia lui falimentară, făcută din mers. Inițial am crezut că lungește stint-ul la extrem pentru a putea trece la slick-uri spre sfârșit (lucru confirmat de Toto, aveau și opțiune asta pregătită) - caz în care ar fi fost într-adevăr geniu dacă pista se usca. Asta a meritat jucat. Însă când Norris și Bottas fac record pe tur cu inter relativ uzat, era evidentă situația. La fel ca la Soci, nu a ascultat inițial de echipă. La fel ca la Soci nu a avut dreptate și a mers până la urmă pe mâna lor. 

 

Despre Ocon: e adevărat că Hamilton este printre cei mai buni în ceea ce privește conservarea gumelor (în cazul de față fiind ajutat și de set-up-ul cu apăsare aerodinamică mărită), dar am impresia că Alpine plănuise ceva mai din timp să termine cursa fără oprire la standuri. Hamilton și-a făcut strategia singur, din mers și nu s-a gândit neapărat la conservarea gumelor. În același timp, Ocon a pierdut ~20s în ultimele 4 ture și a terminat practic pe 3 roți. Iar dacă te uiți la guma dreapta față a lui Hamilton, prezintă aceleași simptome de delaminare ca cea a lui Ocon - și asta după 50 de ture, nu 58.

 

image.thumb.png.d0253e11e800ebe5a0922b9517204f9e.png

 

44 minutes ago, Method said:

Chiar n-a inteles nimeni ideea cand Bottas a facut 1.31 flat cand previous fastest time era 1.32.2?Think people,think.Nu poate fi acuzat Verstappen de nimic aici.A facut totul stas.

 

Corect.

 

44 minutes ago, Method said:

Same shit.

 

Nu chiar. Diferența este că Vettel (și majoritatea celorlalți piloți) nu dau niciodată în echipă. Critică/înjură adversarii, eventual și coechipierul. Niciodată echipa. La Hamilton este ceva obișnuit. Acum mai bine de 10 ani la Spa, posta pe Twitter date confidențiale de telemetrie ca să demonstreze că echipa îl favorizează pe Button. Nu s-a schimbat de atunci.

 

59 minutes ago, Method said:

Urmaream gap'ul dintre Ham si cel din spate (Perez?Leclerc?) si era la 11s si nu scadea.

 

Inițial, nu. Pentru că erau și ei în faza de graining. Când a intrat până la urmă, începuse să scadă. Iar dacă l-ar fi prins Gasly (așa cum a prevăzut Wolff), l-ar fi prins și Norris.

 

7 hours ago, PzKpfW said:

image.thumb.png.95e7fefcc9d49e24c1847355f3e64f16.png

 

Încă un element important, care mi-a scăpat inițial: cauciucul lui Ocon arată cum arată în contextul în care a efectuat doar 57 de ture, nu 58 (a terminat cu un tur în urma lui Bottas). Dacă mai avea încă un tur, nu cred că mai termina - sau termina la pas. Și nici n-a avut vreun Pérez sau Leclerc în spate care să pune presiune, așa cum ar fi avut Hamilton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înțeleg că a fost spectacol, ați urmărit strategiile cu sufletul la gură! În afară de quali nu merită nimic urmărit la f1 actuală. Eu am fost cu băstinașii la Poiană, cred că a fost mai spectaculoasă cursa. :michael:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, Method a spus:

Colegii care il hateresc pe Verstappen ca n-a incercat -

Eu îl bănuiesc că nu are creier deloc.

Adică e prostuț bine. 

Primul argument ar fi ăsta, a stat cuminte pe locul 2, tremurând să vadă ce face Hamilton. 

O chestie interesantă, când acesta a urcat pe 3 și era la vreo două secunde în spate venind vijelios, dacă mai dura doua tururi și hotăra să nu intre la schimbare l-ar fi depășit pe papagal! Cu gumele alea varză!

Iar papagalul mergea în ritmul lui. 

Al doilea aspect, în bătălia scurta dar frumoasă când Hamilton a încercat să-l depășească pe Perez, aceștia au mers cap la cap câteva viraje și linii bune. 

Chiar am remarcat, au mers aproape lipiți, dar extrem de atenți să nu se acroșeze. A fost o luptă de un fair play desăvârșit, ca între doi adversari gentlemani care se respectă, dar care au inteligența necesară să-și respecte adversarul și mai ales să gândească anticipat. Pentru că orice mică atingere i-ar fi putut arunca afară pe amândoi. 

Dați filmul înapoi și vedeți cum a reacționat tâmpițelul când a încercat să-l depășească Hamilton acum vreo două curse, a intrat ca boul, s-au acroșat și au ieșit ambii afară. 

Ambele secvențe sunt identice și probează ce cred, Verstappen nu are decât tupeu, dar fără minte, fără să gândească anticipativ. 

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

La Hamilton este ceva obișnuit. Acum mai bine de 10 ani la Spa, posta pe Twitter date confidențiale de telemetrie ca să demonstreze că echipa îl favorizează pe Button. Nu s-a schimbat de atunci.

Și este foarte bine că nu a făcut-o! 😏

Mie îmi spune că-și asumă, are coloană vertebrală și stofă de campion. 

Atunci când are ceva de spus și știe că are dreptate, merge până la capăt. 

My friend, asta cu echipa, să rămână totul acolo că așa e politically correct e fix un rahat. 

Am dreptate, mor cu tine de gât, asta este esența unui campion. 

Hai să fim serioși, l-ar fi ținut Mercedes atâția ani plătind-l cu un șlep de bani doar dacă era numai talent, fără caracter sau stofă de campion? 

Think about it! 😏

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, s-a menținut cocoș pe locul 2. 🤣

Bottas a mers vâna cap coadă, e clar. 

Repet, pe pretendent mai avea puțin și-l depășea Hamilton cu cojile alea de cauciucuri. 

Mă uitam la final la el, era străveziu, deși făcea eforturi să râdă. Probabil atunci a realizat că Hamilton a recuperat șase locuri și el a rămas fix pe 2. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Compar fix 2 situații care au fost fix la fel, doar ca să subliniez lipsa de minte și frenezia fără sens a lui Verstappen vs inteligența celor doi, Perez și Hamilton 😏 

La diferența dintre Verstappen și Hamilton am și scris, era aproape să îl depășească dacă nu alegea să schimbe. 

Despre recuperare după schimbarea motorului, fiind curse și circumstanțe diferite, este evident că nu are sens să le compari. Fie și pentru faptul ca Hamilton a câștigat în Rusia, pe când aici papagalul a plecat, mers și rămas pe locul 2 😏

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, l.u.v said:

era străveziu, deși făcea eforturi să râdă. Probabil atunci a realizat că Hamilton a recuperat șase locuri și el a rămas fix pe 2. 

 

Sau poate pentru că a realizat ce avantaj a avut Mercedes aici și că dacă își mențin avântul și etapa următoare la Austin (circuit care i-a favorizat în trecut) riscă să nu poată termina mai sus de locul 3 acolo? Mai mult, Mercedes s-ar putea să aibă un avantaj competitiv față de Red Bull de acum până la sfârșitul campionatului.

 

1 hour ago, l.u.v said:

O chestie interesantă, când acesta a urcat pe 3 și era la vreo două secunde în spate venind vijelios, dacă mai dura doua tururi și hotăra să nu intre la schimbare l-ar fi depășit pe papagal! Cu gumele alea varză!

 

Cred că ne-am uitat la curse diferite :) Singurul motiv pentru care ajunsese atât de sus în clasament a fost tocmai faptul că nu intrase să schimbe (i.e. un avantaj de ~25s), iar gumele alea erau la limită. Că le-a ținut în viață atât de mult a fost meritul lui. Avantajul pe care-l avea în acel moment era însă iluzoriu: cei pe intermediare noi treceau prin faza de graining și erau mai lenți, iar el nu avea cum să termine pe gumele alea și pierduse trenul intrărilor la standuri. Asta am tot dezbătut mai sus: și-a făcut singur strategia trecând peste ceea ce-i spuneau cei de la standuri, care aveau o vizibilitate mai bună asupra a ceea ce se întâmpla în cursă. Indicativ, așa s-a terminat cursa lui Ocon, singurul care n-a schimbat gumele din grilă:

 

image.thumb.png.e38ca21b55eac95952c191066bd5c221.png

 

Dacă nu schimba, Hamilton ar fi terminat probabil în spatele lui Gasly și Norris și ar fi fost iar nemulțumit.

 

42 minutes ago, cuki said:

Compari mere cu morcovi. Hamilton stia ca orice atingere cu Perez ii poate distruge campionatul, iar Perez avea o singura treaba de facut...sa-l tina pe Hamilton in spate cu orice pret. 

Unu isi juca campionatul, celalalt locul in echipa...iar daca tie ti-i s-a parut ca arata ca o bataie intre 2 gentlemani, mie imi parea ca arata a batalie intre 2 "pussy" carora parca le era firca sa dea prea tare in celalalt.

 

Bine punctat.

 

1 hour ago, l.u.v said:

My friend, asta cu echipa, să rămână totul acolo că așa e politically correct e fix un rahat.
Hai să fim serioși, l-ar fi ținut Mercedes atâția ani plătind-l cu un șlep de bani doar dacă era numai talent, fără caracter sau stofă de campion? 

 

Nu prea merge individualismul ăsta în F1. Este un circ, un show, dar este global. Ai o echipă de câteva sute de oameni în spate (1) și sute de milioane de oameni care te urmăresc (2). Că-ți place sau nu, astea sunt regulile jocului.

 

Mercedes l-au adus ca să câștige curse și titluri. Lucru pe care l-a făcut (nu că nu ar fi reușit și alții cu ce material a avut). Dar asta nu înseamnă că sunt de acord și susțin tot ceea ce face.

 

1 hour ago, l.u.v said:

Al doilea aspect, în bătălia scurta dar frumoasă când Hamilton a încercat să-l depășească pe Perez, aceștia au mers cap la cap câteva viraje și linii bune. 

Chiar am remarcat, au mers aproape lipiți, dar extrem de atenți să nu se acroșeze. A fost o luptă de un fair play desăvârșit, ca între doi adversari gentlemani care se respectă, dar care au inteligența necesară să-și respecte adversarul și mai ales să gândească anticipat. Pentru că orice mică atingere i-ar fi putut arunca afară pe amândoi. 

Dați filmul înapoi și vedeți cum a reacționat tâmpițelul când a încercat să-l depășească Hamilton acum vreo două curse, a intrat ca boul, s-au acroșat și au ieșit ambii afară. 

Ambele secvențe sunt identice și probează ce cred, Verstappen nu are decât tupeu, dar fără minte, fără să gândească anticipativ. 

 

Mi se pare că ești fan Hamilton și asta te face să-l desconsideri pe Verstappen și să-l elogiezi pe Pérez. Greșesc? Pérez este pilot bun și a făcut o cursă bună ieri. Însă tot week-end-ul ăsta (și cam tot sezonul până acum) nu s-a apropiat de Verstappen. Fără greșeala strategică a lui Leclerc nici pe podium nu cred că ajungea.

 

Un fapt rămâne: în afară de etapele cu incident (Baku - explozie cauciuc, Silverstone - accident cu Hamilton, Hungaroring - accident cu Bottas, Monza - accident cu Hamilton), Verstappen a terminat toate cursele din 2021 pe 1 sau pe 2. Poate și mai important, nu a avut nicio greșeală evidentă de pilotaj. Hamilton a făcut două gafe mari (Imola, Baku) și a avut trei calificări/curse slabe (Monaco, Red Bull Ring 2 și Spa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 47 minute, PzKpfW a spus:

Cred că ne-am uitat la curse diferite :)

Deloc. Poate înțelegi puțin diferit. 😏

Contextul în care m-am referit este strict vis a vis de discuțiile de mai sus, cum că el putea termina cursa fără schimb de pneuri. Am subliniat că pe cojile alea, dacă mai stătea doua ture și mergea pe ce simțea el, putea trece și de Verstappen. La fel de bine putea să facă și o pană sau să se răsucească într-un viraj. 

Acum 47 minute, PzKpfW a spus:

Dar asta nu înseamnă că sunt de acord și susțin tot ceea ce face.

Am văzut, îl suporta de 8 sezoane încoace! 🤣😅🤣

Acum 47 minute, PzKpfW a spus:

Mi se pare că ești fan Hamilton și asta te face să-l desconsideri pe Verstappen și să-l elogiezi pe Pérez

Sunt fan bărbăție, valoare și caracter. Dacă îmi arăți asta, sunt fanul tău pe viață, indiferent cum te numești. 😏

Am și explicat câteva pagini mai sus de ce - deși a fost o mare valoare - Schumacher nu întrunește condițiile unui mare campion dpmdv. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, l.u.v said:

Contextul în care m-am referit este strict vis a vis de discuțiile de mai sus, cum că el putea termina cursa fără schimb de pneuri. Am subliniat că pe cojile alea, dacă mai stătea doua ture și mergea pe ce simțea el, putea trece și de Verstappen. La fel de bine putea să facă și o pană sau să se răsucească într-un viraj. 

 

Am înțeles. Teoretic, da. Practic însă Verstappen controla diferența; cu tot cu faza de graining prin care trecea, distanța oscila între 3.8 și 4.2s. Și având în vedere antecedentul de la Monza, în mod cert Hamilton n-ar fi trecut întreg de el :) 

 

10 minutes ago, l.u.v said:

Am văzut, îl suporta de 8 sezoane încoace! 🤣😅🤣

 

Să facem distincția între ceea ce face cu volanul și ceea ce face pe Twitter și Instagram.

 

11 minutes ago, l.u.v said:

Sunt fan bărbăție, valoare și caracter. Dacă îmi arăți asta, sunt fanul tău pe viață. 😏

Am și explicat câteva pagini mai sus de ce - deși a fost o mare valoare - Schumacher nu întrunește condițiile unui mare campion dpmdv. 

 

Pot înțelege. Dar dacă-ți place de Hamilton ca pilot, îți place și de Senna și implicit de Verstappen. Au același stil. Apoi îi reproșezi lui #33 că a fost prea pasiv în cursa de pe Istanbul Park. Și totuși Hamilton s-a comportat fix la fel în curse precum cea de la Zandvoort sau Red Bull Ring 1.

 

8 minutes ago, Tzitzicat said:

Asta se intampla odata la o suta de ani

Parca e prea mult ......gafa mare

 

Este o greșeală personală care l-a dus de pe locul 2 (cu o victorie accesibilă) pe locul 18, cu 0 puncte. Greșeală nepermisă la un multiplu campion mondial care se bate pentru titlu și merge cu aceeași mașină de 7 sezoane încoace (dacă era în primul sezon cu ei ar fi avut poate scuza că a uitat să apese butonul). Pentru mine se califică la "gafă mare".

 

Și la Monza a gafat, dar genul ăla de greșeală (să-ți ratezi startul) chiar se poate întâmpla oricui.

 

55 minutes ago, PzKpfW said:

Mai mult, Mercedes s-ar putea să aibă un avantaj competitiv față de Red Bull de acum până la sfârșitul campionatului.

 

La asta mă refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Și la Monza a gafat, dar genul ăla de greșeală (să-ți ratezi startul) chiar se poate întâmpla oricui.

 

 

La asta mă refer.

Altceva am vrut sa zic

La Monza Verst a mers pe.....am mai multe puncte, nu pierd nimic, dimpotriva

Nu e primul care o face, probabil nici ultimul

Faptul ca se pierde manevra in meandrele regulamentului nu il face sa fie altfel decat Fenati

Cu privire la ce va fi, e discutabil 

Sunt circuite unde dintr-un pct de vedere RB sta mai bine

Mexic si Brazilia sunt circuite la altitudini ridicate, PU de la Mercedes s-ar putea sa nu mai fie favorit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...