Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

...... Și având în vedere antecedentul de la Monza, în mod cert Hamilton n-ar fi trecut întreg de el :) 

atunci era mai castigat Ham daca se acrosau si ieseau ambii in decor..., asa Ham a pierdut puncte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Tzitzicat said:

La Monza Verst a mers pe.....am mai multe puncte, nu pierd nimic, dimpotriva

Nu e primul care o face, probabil nici ultimul

 

Posibil. Însă dacă nu exista episodul Silverstone, probabil că n-ar fi fost atât de agresiv. Orice adjectiv îi aplici lui Verstappen pentru Monza, i-l aplici și lui Hamilton pentru Silverstone.

 

1 hour ago, apriliacluj said:

atunci era mai castigat Ham daca se acrosau si ieseau ambii in decor..., asa Ham a pierdut puncte....

 

Dacă Hamilton era în poziția de a-l depăși pe circuit pe Verstappen, succesul manevrei ar fi fost echivalent cu un câștig de puncte față de el. Caz în care Verstappen ar fi fost agresiv și în caz de contact ar fi preferat să piardă amândoi decât să fie sigur că Hamilton îi ia puncte. A nu se înțelege că ar fi căutat contactul oricum: nu avea cum să-l acroșeze în cazul unei manevre curate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e importanta comparatia

Daca comisarii dau incident de cursa….game over

Daca unul e vinovat, ce rahat de penalizare e 3-5 secunde sau locuri pe grila?

Da-i cu condus iresponsabil si suspendare la viitorul gp

Se tolereaza genul asta de atitudine, si o dam pe ….campioni, mentalitate….mizerii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, Tzitzicat said:

Se tolereaza genul asta de atitudine, si o dam pe ….campioni, mentalitate….mizerii

 

Era un pilot de F1 care a intrat în mod deliberat în adversarul lui - lucru pe care l-a recunoscut, și a câștigat titlul cu acea ocazie. Este un multiplu campion mondial elogiat ca fiind printre cei mai mari piloți pe care i-a avut competiția.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca pentru toate astea e cumva vinovat si publicul tinta, care apreciaza genul asta de comportament,in lipsa de spectacol sportiv, si atunci in mod evident….da boost publicitar

Isi mai aduce cineva aminte de Takuma Sato?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Tzitzicat said:

Probabil ca pentru toate astea e cumva vinovat si publicul tinta, care apreciaza genul asta de comportament,in lipsa de spectacol sportiv, si atunci in mod evident….da boost publicitar

Isi mai aduce cineva aminte de Takuma Sato?

 

Motorsportul este o competiție. Formula 1 este un spectacol pe bani.

 

image.thumb.png.02c314cf193c03147dc88e4bafec4b06.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea intelege …incident de cursa, si da, face parte din motorsport

Eu ziceam de accident voluntar care apare din neputinta sportiva

Toti imitatorii astia actuali cu vise de campioni mondiali in devenire ….iau ca exemple pe Senna,Schumacher, etc si nici unul pe Hakkinen sau Hill

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

53 minutes ago, Tzitzicat said:

Toti imitatorii astia actuali cu vise de campioni mondiali in devenire ….iau ca exemple pe Senna,Schumacher, etc si nici unul pe Hakkinen sau Hill

 

Nu cred că piloții de top din F1 iau vreun exemplu în ceea ce privește stilul de pilotaj. Fiecare are stilul propriu pe care și l-a dezvoltat singur. Admirațiile la nivel declarativ sunt altceva. Nu poți ajunge pilot de top prin copierea stilului altcuiva, cu atât mai puțin în F1. Pentru că da, piloții din F1 sunt cei mai buni piloți de circuit din lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stilul da, e propriu

Sa intri kamikaze intr-un viraj din care stii ca nu poti iesi decat daca celalat are mai multa minte decat tine si te fereste, nu e stil, e prostie

Care tine sau nu

Functie de cata minte lipsa are partenerul

Doar despre asta vorbesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Tzitzicat said:

Sa intri kamikaze intr-un viraj din care stii ca nu poti iesi decat daca celalat are mai multa minte decat tine si te fereste, nu e stil, e prostie

Care tine sau nu

Functie de cata minte lipsa are partenerul

 

Nu cred că poți ajunge în F1 dacă nu ai minte sau ai atitudine de kamikaze. Vezi cazul concret al lui Dan Ticktum, un băiat foarte rapid și cu performanțe notabile dar care nu va ajunge niciodată în F1 datorită atitudinii pe circuit.

 

Mă uit de mult timp la F1, iar genul ăsta de manevre nu reprezintă nicio noutate: te poziționezi în așa fel pe trasă încât îi dai adversarului doar două opțiuni - fie cedează poziția, fie faceți accident. Senna era maestru absolut la asta.

 

34 minutes ago, ENEOS said:

Când ai stofă de campion... 

 

Omul este în mod evident un cocalar doritor de atenție (probabil influența mediului în care a crescut). Dar asta nu schimbă cu nimic faptul că este un pilot foarte bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur,e mai bun Latifi,neica nimeni in F1.

Sau baietii de bani gata si ai lui tata.Ia sa fi avut si sandilaul asta de Ticktum banii lui Mazepin,Stroll sau

relatiile lui Mick,sa vezi cum gasea loc pe grila

Ne mai miram ca Luis castiga curse si campionate fara numar si fara rivali.Sau ca Max va matura cu ei

in viitor.La ce concurenti fatalai au ,nu e de mirare.

Si sa nu-i umflam cu neuronii multi pe astia de acum.

Kimi este un exemplu de ,,inteligenta".Si a mai fost si campion mondial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știam că Andrea Stella a ajuns la McLaren după ce a fost inginerul de cursă a lui Alonso la Ferrari (și a fost dat afară lăsat să plece după faimoasa ultimă cursă din 2010).

 

Legat de early-braking, e ceva ce se regăsește și la Verstappen:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Legat de early-braking, e ceva ce se regăsește și la Verstappen:

Pai mna,ideea e ca monopostul RB are mai multa apasare si e capabil sa duca viteza mai multa pe viraj si prin urmare e pretabil la acest stil ba chiar recomandabil.

E ca si la motogp cu cele 2 filosofii de design - Yamaha vs Honda (numesc aici capetele de afis),pe Yamaha se face early breaking si se intra si se duce mai multa viteza pe viraj in timp ce pe cealalta se face o franare tarzie si dura flip (schimbarea de directie rapida) si apoi acceleratie fulminanta.

La fel si aici - se pare ca monopostul McLaren se preteaza mai mult la acest stop-n-go decat la stilul smooth RBR ce necesita apasare mai mare.

 

Intrebarea mea e de ce Ricci care e un pilot accomplished nu isi poate schimba stilul?Stiu,stiu usor de zis,dar....cred ca ar fi cazul sa se forteze.

Ok,poate nu va trebui pt ca 2022 va fi si la ei "Marea Resetare" (ca tot e la moda termenul.

 

Mercedes predict Hamilton would have finished P8 without late tyre stop in Turkish GP

Deci Alison spune ca ar fi putut merge "fara probleme" pana la sfarsitul cursei,insa timpii i-ar fi scazut drastic.

Eram ferm convins ca ar fi putut incerca,insa in fata calculatoarelor de strategie si a lui Alison nu mai sunt asa convins....

Ar fi fost o poveste frumoasa daca ar fi incercat oricum.

Hamilton a facut de fapt 2 greseli si si-a etalat o particularitate a personalitatii sale : jumatate curajos si indraznet.Dar numai jumatate.Cand a fost la all-in,a dat inapoi.Ceea ce..."indecision is the worst decision".

Nu a ascultat echipa cand i s-a spus sa pit (in turul 42 dupa cum se zice),a tinut mortis sa insiste,apoi nici nu a stat pana la capat sa dea all-in sa fie ori la bal (locul 3) ori la spital (locul 8 ni se spune).A fost golan dar numai pe jumate.Ceea ce...meh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Păi nu asta caută, timpi cât mai mici? :huh:

ahaha,ba da normal - iti dai seama ca am gresit,am vrut sa zic crescut nu scazut :)

Acum 11 ore, l.u.v a spus:

A declarat că a lungit-o în speranța că pista se va usca. Oricum, în tensiunea aia e loterie o decizie sau alta. 

 

Ne ne,de aia au tot Strategy center ala tocmai pt a lua deciziile cele mai bune.Si chiar le iau - mai ales echipele de varf.

(Lucru pe care l-am subliniat de n ori ca nu sunt de acord cu el insa intradevar dpdv al performantei e mult mai bine sa ia deciziile un colectiv de ingineri dupa ce studiaza si face niste calcule nu pilotul stresat care se mai si bate intre timp cu ceilalti pe pista - desi pt noi ca public ar fi preferabila a 2a varianta)

Greseala lui a fost ca a dat jet la centrul de strategie si a luat el decizii...si nici nu a dus decizia luata de el pana la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Method said:

Greseala lui a fost ca a dat jet la centrul de strategie si a luat el decizii...si nici nu a dus decizia luata de el pana la capat.

 

Pot să înțeleg dorința de a face ceva diferit și faptul că din mașină el știe cel mai bine care sunt condițiile de pistă. În același timp sunt multe lucruri pe care nu le știe: ce se întâmplă cu condițiile meteo, ce fac ceilalți piloți, care e rata de degradare a pneurilor, etc. E a doua oară la rând când ignoră strategia echipei doar pentru a merge pe mâna lor ulterior. În Rusia a avut noroc, s-a repliat la timp. În Turcia era s-o dea de gard. Dacă-i asculta de la bun început chiar avea șanse să ajungă pe podium.

 

Ferrari pregătește pentru cursa din Texas

 

 

Având în vedere "mumble, mumble" e probabil ceva tribut pentru Kimi.

 

O analiză competentă care ajunge (spoiler alert!) la aceeași concluzie: dacă Hamilton ar fi ascultat de echipă ar fi avut mai mult de câștigat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

e mult mai bine sa ia deciziile un colectiv de ingineri dupa ce studiaza si face niste calcule

Cu condiția de a nu fi frații celor de la hrc când n-au știut să numere 10 tururi, și nici ai inginerilor de la Nissan care nu au proiectat blocarea treptei a 3-a la cutia automată de pe X-trailul lui Silver (bine, asta doar în opinia celui mai intelijent și frumos individ de pe mociclism) ! :crack:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Sursa avantajului pe care Mercedes l-a găsit brusc în Turcia: coborârea suspensiei spate pe liniile drepte.

 

image.thumb.png.7430f1f7f4875d1003a34f993dd61ab6.png

Bai repede i-au ginit :)

 

De ce a schimbat (IAR?) Bottas motorul?Abia schimbase parca acum 2 curse nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...