Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Îmi pare rău să o recunosc pt ca mi se pare de departe cel mai înfumurat și arogant pilot din paddock,dar Verstappen la 24 De ani e mai bun pilot decât Hamilton la 36 de ani.

Chiar dacă a fost depășit de Ham a făcut 120% pt a îl împiedica.

Jos pălăria pt probabil cel mai bun pilot defensiv pe care l.am văzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Coane, ești pe prafuri? 🤣

Asta a plecat de pe locul 20 în calificări, apoi pe 10 în cursă și a câștigat cu 11 secunde în față.

Mai trebuia să plece de pe Heathrow ca să fie treaba treaba? 😅

 

Eu nu îmi amintesc să fi văzut așa ceva de când mă uit la Formula 1!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, l.u.v a spus:

Am văzut asta la Bottas 🙄

Hai măi, ce dracu, să fim serioși! 

Bottas ,nu are masina lui Luis.Cum nici Perez pe a lui Max.

Daca ar face rocada de masini,tare mi-e ca fara ordine de echipa,nici Luis si nici Max nu si-ar bate coechipierul.

Asta cu masini egale este un mit.

Si cand a iesit Rosberg campion,a beneficiat de o masina mai buna ca a lui Luis.Sa nu mai zic de suportul echipei.

Luis a acceptat manevra fara sa faca scandal prea mare.A marait ,putin..Dar Rosberg a trebuit sa iasa din schema.Si Mercedes sa-i aduca un locotenet fara ambitii prea mari.

 

Iar alea 11 secunde ,sunt irelevante.Max nu mai avea de ce sa traga,Stia prea bine ca are o masina inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, adiy32 a spus:

Daca ar face rocada de masini,tare mi-e ca fara ordine de echipa,nici Luis si nici Max nu si-ar bate coechipierul.

S-a vazut cand un pilot Williams a venit intr-un Mercedes, iar ca sa nu fie extrem de evident au incurcat anvelopele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, cuki a spus:

 

 

Dar DA, batalia omului (Max) impotriva masinii (AMG)…zici ca era masina de F1 printre Indycar.

 

 

Felul in care a luptat Max,si cum a incercat sa reziste,mi-a adus aminte cum idolul meu,Mansell,a incercat sa treaca de Senna la Monaco.Si acolo era evident ca Mansell avea o masina superioara lui Ayrton.Dar acolo era circuitul de la Monaco si regulamentul depasirilor era altul.Probabil cu cel actual Nigel ar fi trecut de Senna.

Dar diferenta intre masini era am ca in cursa asta.

Acum 11 minute, prafrau a spus:

 

imi place de bottas, dar nu cred ca e intre primii 10 piloti din f1 in momentul asta

Nu sunt de acord cu tine.Valteri este un pilot bun,de top 10.Dar el a fost adus sa fie locotenentul lui Luis.

Automat totul a fost altfel pentru el.Strategie,masina.Daca se intampla ceva cu Luis,lua cel putin un titlu.

El nu a avut norocul lui Rosberg,sa o ia Luis pe aratura cu Nicole.Si apoi sa aiba sustinerea echipei,cum a avut neamtul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Hai că rectific.

Mercedes #44 pleacă de pe 20 în calificări și ajunge pe 5.

Pleacă în cursă de pe 10.

Termină pe 1 cu 11 secunde avans față pe pretendent. 

Propun ca data viitoare să plece cu 3 roți în loc de 4 Mercedesul #44 👍

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca pleaca cu trei roti castiga.Este prea mare diferenta intre masini.

Red Bull.daca nu scoate un motor,ceva superior la ce au acum,sunt mancati.

Si nu prea au ce.

Doar talentul lui Max si strategiile nu-i mai ajuta.

Sau sa-i prinda pe nemti cu ocaua mare,de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O super cursă făcută de către Hamilton. Chapeau. Avantaj tehnic, da. Noroc, da. Dar a reușit o performanță notabilă.

 

Însă "Driver of the Day" ar trebui să fie Verstappen. Nimeni în tot week-end-ul din Brazilia nu a reușit să-l țină pe loc pe Hamilton cum a făcut-o el. Merită titlul.

 

5 minutes ago, l.u.v said:

Cu ce presiune merg ăștia în gume în F1? 

 

Între 1 și 1.5 bar, în funcție de circuit și de recomandările Pirelli.

 

3 hours ago, prafrau said:

imi place de bottas, dar nu cred ca e intre primii 10 piloti din f1 in momentul asta

 

A plecat bine ieri, nu putea să o facă de două ori la rând :)

 

A avut mare noroc cu VSC-ul, altfel nu-l depășea pe Pérez. În același timp, Pérez a putut în acest fel să recupereze 1 punct pentru Verstappen. Dacă era în fața lui Bottas, Hamilton ar fi plecat cu un punct în plus de la Interlagos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, l.u.v a spus:

Coane, ești pe prafuri? 🤣

Asta a plecat de pe locul 20 în calificări, apoi pe 10 în cursă și a câștigat cu 11 secunde în față.

Mai trebuia să plece de pe Heathrow ca să fie treaba treaba? 😅

 

Eu nu îmi amintesc să fi văzut așa ceva de când mă uit la Formula 1!!

Daca n-ai mai vazut asa ceva,inseamna ca nu te uiti de mult timp la F1.Au fost cazuri mult mai categorice - vezi sagetile argintii in perioada 98-99...imi aduc si acum aminte cum au dat 1 tur la tot plutonul la Melbourne si s-au oprit satisfacuti in spatele Ferrari'urilor nemairiscand o depasire desi pe steaguri albastre.

Sau Ferrari 2004 care avea cam acelasi potential,insa atunci deja se smecherisera - isi luau distanta si mergeau la conservare.

Sau RBR in perioada Vettel cand puteau da lejer 1s/tur la cei de la varf si 2s la restul plutonului insa preferau sa stea 4-5s in fata si sa manage.

Sa fim seriosi.

Ceea ce s-a vazut astazi nu e decat o demonstratie a fortei motorului AMG pe un circuit cu o linie dreapta lunguta precedata de un viraj de viteza medie care o potenteaza si mai mult.Plus ca motorul e fresh,nou si deci pe harta de full power.So....ce ti se pare asa de wow?I-a driblat pe toti ca in curtea scolii pt ca are minim 30-40 cai in plus si low spre no-lag.Si probabil asa va fi la urmatoarea,depinde de paramteri,pana vor decide sa nu ii mai dea full power de frica sa nu faca poc.

 

Unde era puternic?Pe linia dreapta.Viol.In middle sector Verst castiga 0.3s...ceea ce nu e de ici de colo.Insa la final pierdea probabil 0.8s,pt ca Liuis avea am 0.5s/tur avantaj.Wow....cat racecraft...apasa pedala pana la podea...

Lasa-l tu pe Bottas,ca Bottas e intr-o clasa inferioara.Nu avem ce compara.Plus ca motorul lui Bottas nu stiu daca era pe full power de frica sa nu aiba iar probleme.

Acum 12 ore, therocketscientist1 a spus:

S-a vazut cand un pilot Williams a venit intr-un Mercedes, iar ca sa nu fie extrem de evident au incurcat anvelopele. 

Very true.

 

Nu ii neg meritele lui Liuis insa.Omul e clockwork.E perfect.Doar ca...

Verst s-a luptat impotriva unei masini cu 0.5s/tur mai rapide.Si bai nene,chiar daca pana la urma n-a avut ce face...he did a hell of a good job :ok: 

Toate manevrele toate insinuarile,tigania aia (tot tiganie e faptul ca mai avea putin si il ducea pe Liuis care incercare exteriorul in 4 pe aratura),toate artificiile n-au contat pana la urma pt ca...0.5s/tur.

Insa...nu ma pot abtine sa nu remarc defensiva fantastica a lui Wax.Deci omul e bulletproof.

Ok,ok,are gauri multe - la depasiri e la 60% din ce stie pe defensiva.Dar e bun.E chiar bun.M-a impresionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu sunt un privitor constant la F1.

Urmăream când se duela Williams cu Ferrari, de atunci nu am urmărit regulat fenomenul.

Mă refer la faptul că a plecat ultimul în calificări, acolo a depășit 5 mașini, în cursă a plecat de pe 10 și a câștigat. Ceea ce nu vezi decât foarte rar. 

Au mai fost care au plecat de pe ultima linie și au câștigat, dar nu au fost nevoiți să tragă în calificari. 

 

Dacă sunt atât de buni Mercedes de atâția ani înseamnă că restul cheltuie banii degeaba. 

Ce vină au piloții și Mercedes că alții nu știu să stea în papuci? 

 

Dacă mai erau trei tururi papagalul de olandez era depășit și de Bottas 🙂

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga l.u.v. tu esti admin? Am tot vazut reactii de ale tale de tot cacao-ul pe mai multe topicuri.

Papagalul de care vorbesti e lider in prezent in clasamentul general. Iar la inceputul cursei a cam trecut pe langa Botas asa cum Ham a trecut el.

Au scris si altii mai sus, Vax dupa ce a fost depasit nu a mai fortat. Mai puteau fi si 50 de tuturi si Botas tot nu ar fi depasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Colega, înțeleg că ești fanul meu și îmi urmărești postările cu interes? 

Chiar m-ai făcut curios la ce postari faci referire, dar cu linkuri, de fel sunt un om echilibrat 😘

Aștept.. 

 

Verstappen are valoare, dar deocamdată nu e decât talent. 

Până la certitudine mai e drum lung. 

Dacă era așa bun dădea bice și punea 10 secunde între el și Bottas. 

Ahh, știu, motorul Mercedes este prea puternic. 🤫

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, l.u.v a spus:

Nu sunt un privitor constant la F1.

Urmăream când se duela Williams cu Ferrari, de atunci nu am urmărit regulat fenomenul.

Mă refer la faptul că a plecat ultimul în calificări, acolo a depășit 5 mașini, în cursă a plecat de pe 10 și a câștigat. Ceea ce nu vezi decât foarte rar. 

Au mai fost care au plecat de pe ultima linie și au câștigat, dar nu au fost nevoiți să tragă în calificari. 

 

Dacă sunt atât de buni Mercedes de atâția ani înseamnă că restul cheltuie banii degeaba. 

Ce vină au piloții și Mercedes că alții nu știu să stea în papuci? 

 

Dacă mai erau trei tururi papagalul de olandez era depășit și de Bottas 🙂

 

Nu esti privitor, dar ai o parere extrem de bine conturata in legatura cu papagalul de olandez. Nu esti privitor, dar le explici celor care urmaresc cum sta treaba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dacă nu m-am uitat decât ocazional în ultima perioada nu înseamnă că nu știu cu ce se mănâncă. 

Și nu trebuie să te uiți 10 ani la rând la un fenomen ca să-l înțelegeți. 🙂 

Referitor la Verstappen, omul e deocamdată un papagal talentat. 

Dar pentru ca domnișorii sensibili să nu se irite, argumentez 🙂

Asta nu înseamnă că stă într-un picior, termenul are mai multe conotații - grandomanie, superficialitate și lipsa de maturitate în luarea unor decizii importante. 

Exemplul perfect este cel în care l-a acroșat pe Hamilton acum câteva curse când acesta era în depășire și au ieșit amândoi în decor. 

Minte de papagal, dacă era doar el cel care rămânea pe bară și Hamilton câștiga cursa atunci? 

Dominat de instincte, creier subțire. 

Ieri a încercat fix aceeași manevră idioată, numai că Hamilton e chiar pilot și uns cu toate alifiile. A doua oara a trecut ca rapidul pe lângă el dar și-a văzut de trasă. Știa că își va lua o muie în cazul vreunei dude, fusese avertizat în căști de reacția comisarilor cursei în precedenta măgărie pe care o încercase. 😊

 

Rămâne cum am stabilit, talent cu carul, creier de 24 ani. Dar are potențial. 

Va confirma doar dacă va câștiga de la 2 titluri în sus, că primul poate fi conjunctură. 😘

Oricum, papagalul cu pene perfect din F1 este Eddie Irvine, ăsta conduce detașat. 

Atâta ani sluga perfectă la Ferrari, nici măcar după ce și-a rupt infatuatul ăla de Schumacher piciorul nu a fost în stare să lege ceva. 

 

1 oră în urmă, cio.infinitas a spus:

 Putina retinere in postari nu ar strica. Mai ales ca esti admin.

Pe tine te aștept cu linkurile respective, dacă tot ai scăpat păsărica, ca să discutăm pe argumente. 😘

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 minutes ago, l.u.v said:

Dacă sunt atât de buni Mercedes de atâția ani înseamnă că restul cheltuie banii degeaba.

 

Avantajul pe care și l-au construit înainte de 2014 a fost masiv. Atât de mare încât în decursul acelui sezon au mers cu motoarele detunate pentru alarma FIA și a nu genera o schimbare de regulament ad-hoc. 
 

Paddy Lowe, who was Mercedes’ executive technical director when the current power units were introduced in 2014, explained why they did not use its maximum power mode for the majority of that season.
Lowe said the team realised how far ahead of the competition it was towards the end of pre-season testing in 2014. (...)

 

“(...) I think as we got to the first test, certainly into the second test, it became more clear that some others were in desperate disarray, mentioning no names, and that we were in reasonably good shape. Then we came with another upgrade in the Bahrain test, which was literally a bolt-on extra that was suddenly another seven or eight tenths in horsepower. That was an enormous day. And we knew at that point that we were in some quite special territory.”

Despite the huge gain, Mercedes only beat Renault-powered rivals Red Bull to pole position for the first race of the year by three tenths of a second in a rain-hit session in Australia. Lowe said senior figures in the team, including Mercedes’ motorsport head Toto Wolff, had grown concerned that if they the full extent of their dominance was known, F1 might introduce rules changes to slow them down.

 

“It was exciting but you had other stresses,” he said. “So imagine the scene: You’ve got Toto and the board of Daimler who are worried about the negative politics of looking too good.”

 

De atunci, regulamentul motor a fost destul de ermetic, dezvoltarea celorlalți motoriști a fost foarte limitată și dificilă. Dacă anul ăsta Honda au reușit să se apropie de ei a fost doar datorită unei progresii convergente logice: dacă regulamentul nu se schimbă, diferențele devin din ce în ce mai mici în timp și performanțele ajung să fie comparabile.

 

Mercedes au în continuare cel mai puternic motor (deși diferența este acum relativ mică față de concurență), iar când este nou și cu puterea dată la maxim se întâmplă depășirile pe care le-a făcut Hamilton la Interlagos. Horner spunea după cursă că în cazul depășirii de la ieșirea din S-ul Senna, Hamilton avea un plus de 30km/h față de Verstappen. No comment. Comparația cu Bottas aici mi se pare nefericită: pe de-o parte sunt sigur că au fost diferențe de setup între cele două mașini și doar motorul lui #44 a fost pe "max power", iar pe de altă parte pentru că Bottas a demonstrat în repetate rânduri că efectiv nu știe să depășească.

 

Observ că ești fan Hamilton și nu e nimic rău în asta. Dar așteaptă-te să fii contrat pe această temă, pentru că în afară de britanici și de fanbase-ul LH#44:

  • Audiența s-a săturat de Mercedes (și de Hamilton) după 7 titluri consecutive. Până și voci oficiale (gen Jackie Stewart) au spus că ar fi poate mai bine să mai câștige și altcineva.
  • Părerea generală este că Hamilton a câștigat majoritatea titlurilor de la Mercedes datorită avantajului tehnic, fără a se întrebuința prea mult.

Poate singura excepție (înainte de acest an) a fost sezonul 2017, când Ferrari trișau iar duo-ul Mercedes/Hamilton a trebuit se transpire puțin în prima parte a campionatului - înainte de a zburda liberi spre titlu în a 2-a parte. Nimeni nu s-a bucurat de un asemenea avantaj tehnic și pe o durată atât de lungă - nici Schumacher la Ferrari (care a câștigat titlurile din 2000 și 2003 în ultima etapă), nici Vettel la Red Bull (tot cu două titluri câștigate în ultima cursă). Epocile lor respective au ținut 5, respectiv 4 ani. Mercedes/Hamilton domină sportul de 7 sezoane deja. Cam toată lumea așteaptă o schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, și Massa 😊

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Observ că ești fan Hamilton și nu e nimic rău în asta.

Sunt fan valoare.

Și am o afinitate pentru piloții britanici în general și  Williams, McLaren și Mercedes în special.  

Dar mă irită cum toți habarniștii pun cele 7 titluri mondiale doar pe seama mașinii. 

OK, unul, două, dar chiar în 7 ani omul este o non valoare și câștigă doar pentru că pilotează cel mai bun monopost? 

Să fim serioși, ne râde lumea! 😊

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Mercedes/Hamilton domină sportul de 7 sezoane deja. Cam toată lumea așteaptă o schimbare

Asta îl pot lua de argument. 

Dom'le, ne-am săturat de ăsta și vrem altul!

De fapt ăsta este singurul argument împotriva lui, dar îl înțeleg 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...