Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 13 ore, l.u.v a spus:

Săracul Alonso, a pus degetul pe rană. 🙂

A și punctat însă foarte bine că e treaba restului să țină pasul. 

BaiE chestie de logica elementara - toata lumea plange ca ce ii bate AMG la fund pe toti.Wtf is that?Astea sunt lamentari de copii de clasa a2a.

 

"vai dar ei s-au pregatit de 2 ani inainte pt motorul din 2014"....asa si?De ce nu v-ati pregatit si voi?

Regulile instituite in 2014 au fost expuse intradevar cu mult inainte si toata lumea stia ce va urma.Insa se pare ca pe multi i-a luat totusi prin surprindere cam tot la fel ca iarna pe autoritatile romane.

Treaba de fapt e relativ simpla - AMG si-a facut temele exemplar pt 2014.Restul au umplut-o de sange :

- RBR a muls cat a putut vechile masini - lucru f scuzabil pt ca ei chiar castigau campionate atunci,iar pe partea de motor nu aveau control

- Ferrari....italiano vero....ineficienta totala,insa au jncercat o manevra tot a la Italia dar fiind ineficienti si la furaciuni,au fost expusi

- Renault....ramasi in urma si ca si conceptie si ca si angrenare si ca tot

So?A cui e vina?A lui Hamilton?nu inteleg de ce lumea il blameaza - ar trebui blamati ceilalati producatori pt ca o freaca aiurea.

 

Singura care a incercat ceva a fost Honda.In 2015 cand a venit la McLaren au incercat ceva extrem - acel swirl turbo si (nu pot sa subliniez asta indeajuns) au inteles perfect ideea castigatoare a AMG cu split-turbo si au incercat iar si iar sa o puna in aplicare.

Ceea ce ma bucura e faptul ca am spus atunci in 2015?2016? cand s-a dat in vileag acest split-turbo ca este o solutie fantastica care face diferenta.Si asa a si fost.Ceea ce mi se pare aberant e faptul ca in afara de Honda,nimeni n-a vazut asta sau chiar daca a vazut-o nu a vrut si/sau nu a putut sa o transpuna in practica in ciuda scoaterii sistemului de token'uri din 2016.

Insa acum in 2022,si o dovada irefutabila ca AMG a avut din start solutia castigatoare - Honda are split-turbo si rezultatele nu intarzie sa apara,Ferrari are un semi-split cu mgu-h integrat intre cele 2 turbine,dar compresorul e tot in spate,nu e tras in fata,si supriza-surpriza - Alpine (Renault) a anuntat ca de la anul vor adopta si ei acest concept.QED

 

Hamilton are 7 titluri mondiale pt ca 3 constructori reputati au dormit.Ani intregi.Si suspectez ca va mai umfla cel putin unul.Ori anul asta ori la anul.

Meritate?Asta deja e filosofie.Exemplul e Alonso - un pilot etalon pe care chiar si Hamilton il recunoaste drept mentor,autoritate spuneti-i cum vreti.Il respecta.Dar care Alonso a facut atatea alegeri proaste ca si echipe dupa Renault 2005-2006 incat...si-a irosit sanse la cel putin 2 campionate.Deci a fi campion inseamna si a face alegerile bune in materie de echipe.It's a given.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

.....Exemplul e Alonso - un pilot etalon....

..si-a irosit sanse la cel putin 2 campionate.

nu pot sa uit sezonul 2007 cand tot campionatul conducea ori el ori Hamilton, dar in ultima cursa au fwutut meciul si a iesit Raikonnen....

...care avea cele mai mici sanse dintre ei...

 

in fine, nu mai conteaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

..... Plus că au fost prinși cu copiuța atunci, ieșea scandal dacă ar fi luat campionatul.

clar, echipa a fost descalificata dpdv al rezultatelor in acel sezon....

 

au mai fost si altii cu smecherii...

""After the race, the result had been thrown into doubt following an inquiry into the cars of BMW Sauber and Williams. Race stewards investigated alleged irregularities with the cars' fuel. The stewards decided not to penalize the teams based on a lack of conclusive evidence, but the McLaren team appealed against this ruling. The appeal was finally rejected by the FIA on 16 November 2007. Had the FIA accepted the appeal, although it would be unprecedented, the title could have been handed to Lewis Hamilton.[13] Hamilton stated that he would not have favored winning the championship by this means.""

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, l.u.v said:

Cine o fi ta-su? 

Patronul de la Huawei? 

 

Nu cunosc, dar nu prea contează banii părinților aici: reprezintă cea de-a 2-a economie a lumii. Sponsorii probabil se înghesuie. Zhou (și prezența lui pe grilă sezonul viitor) este motivul pentru care și circuitul din Shanghai și-a prelungit recent contractul cu F1 - asta deși pe la începutul sezonului se zvonea că MP al Chinei va dispărea din calendar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, l.u.v said:

s-a mutat în UK în 2012 pentru a merge pe linia sportului. 

 

Asta e necesitate dacă vrei să progresezi ca pilot auto. Aceeași poveste cu mutatul în Spania sau Italia pentru tinerii piloți moto.

 

E drept că majoritatea au situație financiară bună - deși mai sunt și excepții (Vettel, Hamilton, Räikkönen, Bottas, Ocon...). Dar în cazul de față sunt sigur că motivul pentru care a ajuns în F1 este pașaportul. La fel ca și Tsunoda de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii totusi au avut o istorie...

dar rezultate aproape deloc, cateva podiumuri si cateva fastest lap... nici  acest chinez nu va face valuri..., sau mai bine zis vom vedea

 

 

Drivers21

Grands Prix431

Entries612

Starts572

Best season finish8th (2004)

Wins0

Podiums3

Pole positions0

Fastest laps2

Points145

First entry1975 Dutch Grand Prix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, PzKpfW a spus:

Management foarte prost al situației la nivelul echipei. Plus că au fost prinși cu copiuța atunci, ieșea scandal dacă ar fi luat campionatul.

Neah neah...care erau sansele lui Raikkonen?

Zero barat.

Ham trebuia sa iasa pe 8 Alonso pe nu stiu cat...samd samd.

 

Acolo a fost ca in cazul Maradona : La mano de Dios :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, PzKpfW a spus:

reprezintă cea de-a 2-a economie a lumii

Pardon.A devenit prima acum cateva luni cand a detronat economia SUA ca si cifra de afaceri :)

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

E drept că majoritatea au situație financiară bună - deși mai sunt și excepții (Vettel, Hamilton, Räikkönen, Bottas, Ocon...).

E un sport al bogatilor.

L-ai uitat pe cel mai emblematic - MS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.11.2021 la 14:13, PzKpfW a spus:

Mercedes a investit masiv și s-a pregătit pentru sezonul 2014 cu câțiva ani înainte

Sau regulamentul a fost pregătit pt mercedes? Că prea dau safetycarul de ani de zile, nici nu au cum să fie "pe felie" cu cei care fac regulile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, cuki a spus:

.cred ca a franat tarziu, a intrat larg si a dat gaz prea repede unde gripul era clar mai prost. 

Până atunci și după aia trasele au fost lacrimă.

Curat ghinion a avut exact atunci, era să o scape în porumb. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...