Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

image.thumb.png.2f6bbef4a7a0977e16884664ce5aa95e.png

 

 

Pe (foarte) scurt, concluzia generală a lui Scarbs: 'Nothing kind of spectacular, radical, innovative going on, but just very good packaging that just works as a complete package.'

 

Testele încep mâine. Am văzut toate monoposturile, mai puțin cel de la Red Bull.

 

swzz86xbybj81.thumb.jpg.8748f0143d1f46c6a4c762898141d6d3.jpg

 

image.thumb.png.b0dea4e505b454af5133287dbc1957b5.png image.thumb.png.7746d9b2b73612f5324e6bbe03e5d98a.png image.thumb.png.9ba5b97313b114eb1ce250491f5da2f3.png

 

Ceea ce a făcut Newey a fost practic să recreeze bargeboard-urile (acum ilegale) în interiorul șasiului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt foarte convins. Poate chiar i-a surâs ideea de a avea un post mai retras, mai stabil și puțin stresant. Dacă și-ar fi dorit, sunt sigur că Suzuki l-ar fi primit rapid înapoi în MotoGP.

 

Oricum, irelevant având în vedere că au început testele. Red Bull-ul ăla este curajos. Exact la asta mă așteptam de la Newey. Alte design-uri radicale: Aston Martin, Ferrari, Williams. Mă bucură faptul că monoposturile sunt relativ disimilare. Va fi un sezon interesant - cal puțin în primă fază.

 

0zdabi46lkj81.thumb.jpg.95b9a870c7f1e97b9c0595eac180640d.jpg

 

OK, la packaging Merc sunt la alt nivel.

 

image.thumb.png.faa04e628b2581d7284b81d50e83e2f9.png

 

Red Bull sunt însă foarte agresivi în față. Massive sidepod undercut. Efectiv parcă lipsește o bucată de monopost acolo.


image.thumb.png.cdc7749e1231e9e268017af2efe15ae7.png

 

Scurtă recapitulare:

 

image.thumb.png.224a92d605bfefd928a6823584324423.png 

 

image.thumb.png.d9d43c5920f87fa6ce4fe343cf2f94d4.png

 

5vinbck4sjj81.thumb.jpg.644652a5cc7ffeab5a8c103c7864465d.jpg

 

o202brhd1kj81.thumb.jpg.8c0091f89ef44ef94b6390e9cdece1de.jpg

Aston și Red Bull merg oarecum pe aceeași direcție. Mercedes și Ferrari în direcții total diferite. Unii se vor bucura, alții vor suferi. Va fi interesant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Design-ul general al fiecărui monopost este fixat în acest punct - doar să fie ceva catastrofal de prost/ineficient din punct de vedere aero la vreo echipă, dar nici atunci. Motiv pentru care Red Bull și-a ascuns monopostul până astăzi, iar Alfa încă merg cu camuflaj pe al lor. Efectiv nu mai au timp pentru schimbări importante. Lucrează de ani de zile la monoposturile astea, este foarte complicat să faci o schimbare majoră. Întregul șasiu este construit conform conceptului aerodinamic. Se vor schimba doar detalii, gen aripi față/spate, prelungiri sau apendicii aero. Cam atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 chestii interesante de urmărit la care vom avea confirmarea la prima cursă :

1.Mercedes rămâne arma letală? - in paddock se zvonește ca da.

Automat asta înseamnă că RB/Newey au greșit.o pt ca cele 2 mașini merg în direcții diametral opuse.

Ca o paranteza,aripa față a celor de la AMG cu plonjarea spre centru pt a lasa fluxul de aer liber pt venturi mi se pare briliant.sunt curios dacă va fi imitata și de restul (asta înseamnă să își facă și dispunerea suspensiei ca ei pt a nu bloca aerul cu bratele suspensiei etc)

 

2.Ferrari a devansat RB?cântărește foarte mult în balanță aici și arhitectura pe care o vor alege Ferrari pana la 1 martie când se blochează designul motor pana în 2026.

Umbla vorba ca vor trece și ei la full split-turbo la fel ca restul.

Fingers crossed.Poate are și Leclerc o fărâmă de șansă să se bată la campionat.Eu nu încetez sa sper 😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, Method said:

1.Mercedes rămâne arma letală? - in paddock se zvonește ca da.

Automat asta înseamnă că RB/Newey au greșit.o pt ca cele 2 mașini merg în direcții diametral opuse.

 

De unde au apărut aceste zvonuri? Eu am citit despre faptul cu Mercedes au probleme cu "porpoising" - la fel ca și alții. Nu spun că nu au monopost rapid, dar mi se pare greu de estimat nivelul de performanță în momentul de față.

 

23 hours ago, Method said:

Ca o paranteza,aripa față a celor de la AMG cu plonjarea spre centru pt a lasa fluxul de aer liber pt venturi mi se pare briliant.

 

În cazul unui regulament aero nou și când sunt atât de multe abordări diferite (lucru care mă bucură), este cvasi-imposibil să judeci un element în mod izolat. Aripa celor de la Mercedes funcționează probabil foarte bine în cadrul specific al pachetului lor aerodinamic și nu ar funcționa pe alte monoposturi care au alte concepte aero. Varietatea modelelelor de aripi față este evidentă.

 

image.thumb.png.a7dd10b19060b752cbe0aea91c65e736.png

 

23 hours ago, Method said:

Umbla vorba ca vor trece și ei la full split-turbo la fel ca restul.

 

Umblă vorba dar nu este deloc sigur. Iar dacă este vorba de schimbat arhitectura motor, sigur au făcut-o deja iar monopostul actual a fost construit în jurul noului PU. De urmărit.

 

Primele consecințe ale războiului din Ucraina în F1:

 

image.thumb.png.f7ef97bbb1466302405cd08af3eab4ce.png image.thumb.png.d40e21d502910a86138f09985571a279.png

 

Vă las să ghiciți sponsorul care dispare (și de ce):

 

image.thumb.png.de23352d47cba4183614dc96596647d0.png

 

Dealtfel și cursa de F1 din Rusia va fi posibil anulată. Și piloții s-au pronunțat: Verstappen a spus că nu este normal să fie o cursă într-o țară care merge la război, iar Vettel a anunțat că nu va participa la MP al Rusiei dacă acesta se va ține.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să fiu previzibil dar: sunt total irelevante. Contează doar analizele pe care le-au generat. În rest este o necunoscută totală.

 

Binotto a spus de exemplu că au mers doar cu încărcătură mare de combustibil și nu s-au atins de gumele cele mai moi (C5). Dacă este adevărat, timpii lor sunt mult sub potențialul pe care-l are monopostul. Apoi poate fi cacealma. Nici Red Bull nu s-au atins de C5 - parcă nici de C4. Dar asta nu înseamnă că Mercedes (care au folosit C5 pentru a fi cei mai rapizi în ultima zi de teste) au mers la potențiualul maxim.

 

Alt exemplu: Alpine. Ei nici nu au folosit DRS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că și anul trecut aveau cel mai compact pachet motor.

 

Între timp, FIA nu a interzis piloții ruși și bieloruși din competițiile cu care este responsabilă. Veste bună pentru Mazepin. Vestea proastă vine din UK, piloții ruși și bieloruși nu mai au voie să concureze în Marea Britanie. Chiar dacă rămâne pilot la Haas (destul de puțin probabil), nu va concura la Silverstone anul ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Bulldog46 said:

Deja este oficial ca nu mai este pilot la Haas.

 

Corect.

 

2 minutes ago, Bulldog46 said:

Cel mai probabil Giovinazzi este inlocuitor pentru rus

 

De văzut. Deocamdată va fi înlocuit cu Pietro Fittipaldi pentru sesiunea de teste din Bahrain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

51 minutes ago, ENEOS said:

Iar iese manele campeon? :huh:

 

Cam imposibil de spus după doar o sesiune de teste, mai ales în cadrul schimbării de regulament. Mercedes va fi la bătaie sus, da. De văzut cu cine. Deocamdată McLaren,Red Bull și mai ales Ferrari au arătat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Binotto speculează ca Mercedes "e cu 2-3 luni înaintea noastră în materie de dezvoltare a mașinii"

Cam mult...sper sa nu.

Nu cred ca ar face bine nimănui sa asistam la un nou 2014.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...