Sari la conținut

Postări Recomandate

La 28.02.2019 la 13:12, PzKpfW a spus:

Nu l-au scos în câteva zile, era pe țeavă. Lucrează la el din ianuarie, doar că nu a fost gata pentru prima săptămână de teste.

Normal ca nu l-au scos in cateva zile,eram ironic,e logic ca l-au avut pregatit.

Eu nu cred ca nu a fost gata,eu dimpotriva,cred ca era totul pregatit.Doar ca la primul test au venit cu masina blank,lucrand pe motor cooling fiabilitate,balans etc ce stiu eu,sunt multe fronturi pe care se poate lucra,mai ales la o masina cu atatea noutati precum spun cei de la AMG ca au in 2019.Iar pt testul 2 au adus pachetul aero,stiind ca totul e beton pana la acel nivel.Si totodata baga si pe ceilalti in ceata si le dau mai putin timp sa copieze ce au ei.Nu s-au asteptat insa la acel wing FErrari,pt ca Totto era destul de ingrijorat de acea solutie.

Pe aceeiasi linie : Mattia Binotto refutes claims that Ferrari are the faster team in pre-season testing

 

“After a total of eight days, which were very interesting and intensive days, we are still focusing on ourselves,we are still trying to learn our car, to still find the limits of performance, and also reliability. These are very important for preparation of the entire season. I’m happy to know that Hamilton thinks we are faster. I believe they are very strong, I believe that Mercedes will be very strong in Australia, and I think that it will be completely wrong to think that today we are faster than them. We know that here we might run different fuel levels, we’ve got different programmes, so I’m not expecting them to be behind us and it will be very close.”

“The structure has not changed much. No major changes. I’m a bit like a conductor. I direct the many technicians and then they have to do the job. We must not be on the level of others, but be the best. To win we have to be the strongest and we’re not the strongest yet. I would like to see the car as a whole more reliable.” – Mattia Binotto concluded.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Ferrari cica renunta la sigla Mission winnow (by Philip Morris) dupa ce au fost ridicate probleme cu privire la reclama mascata la tigari.HA!

 

In alta ordine de idei astept incrucisarea sabiilor dintre Leclerc si Vettel IV.Daca pana la sf anului Leclerc il depaseste,asta va marca sfarsitul carierei lui musiu IV.Just my 2cents.

Honda to revise "too aggressive" F1 engine packaging

Haha :P

Editat de Method

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
10 hours ago, Method said:

Ferrari cica renunta la sigla Mission winnow (by Philip Morris) dupa ce au fost ridicate probleme cu privire la reclama mascata la tigari.HA!

 

Doar în Australia deocamdată. Comisia Europeană investighează și ea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Paddy Lowe si.a bagat CFS dupa ce masina Williams a fost.respinsa ca neconforma cu regulamentul de catre comisia fia....

Williams e pa.

Pacat de Kubica,ca de obicei nu are noroc deloc.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost respinsă per se, doar anuminte elemente au fost declarate nonconforme (oglinzile și suspensia față din câte știu). Dacă le modifică până săptămâna viitoare vor putea concura la Melbourne. Bineînțeles, absența parțială de la teste îi va trage mult în jos. Lowe în schimb chiar pleacă, se pare.

 

Explicația tehnică a modului de funcționare al S-duct-ului.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Un insight interesant despre ce s-a întâmplat cu Honda (viitoare Brawn GP), McLaren și motoarele Mercedes în intersezonul 2008-2009.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M'am uitat în acest weekend la documentarul făcut de Netflix despre sezonul 2018 din F1. Lui Method sigur o să îi placă, aproape în toate cele 10 episoade apare Ricciardo şi apar şi ceva poveşti din culise despre plecarea lui Ricci, gafele lui Grosjean, afacerile lui Stroll şi cum n'au prins loc Ocon şi Ericsson, anunțul lui Horner că vor alerga cu Honda, dar nu apare nici un interviu cu Mercedes şi Ferrari, cu nimeni din staff sau dintre piloți.

Cea mai interesantă parte este ridicarea în slăvi a lui Verstapen de către Horner. Zici că e Iisus Hristos pogorât la volanul Red Bull.

Mie personal îmi place, dar aştept şi alte păreri.

În alta ordine de idei, ceva pronosticuri pe prima cursă?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
8 hours ago, pomo said:

M'am uitat în acest weekend la documentarul făcut de Netflix despre sezonul 2018 din F1. Lui Method sigur o să îi placă, aproape în toate cele 10 episoade apare Ricciardo şi apar şi ceva poveşti din culise despre plecarea lui Ricci, gafele lui Grosjean, afacerile lui Stroll şi cum n'au prins loc Ocon şi Ericsson, anunțul lui Horner că vor alerga cu Honda, dar nu apare nici un interviu cu Mercedes şi Ferrari, cu nimeni din staff sau dintre piloți.

Cea mai interesantă parte este ridicarea în slăvi a lui Verstapen de către Horner. Zici că e Iisus Hristos pogorât la volanul Red Bull.

Mie personal îmi place, dar aştept şi alte păreri.

În alta ordine de idei, ceva pronosticuri pe prima cursă?

 

L-am urmarit si eu, mi se pare un documentar destul de bun, face sa para F1 o competitie mai interesanta decat e :P

Si care-i spirla cu toti copiii astia in F1 mai nou?

 

Joke aside, l-am vizionat cu placere, insa la curse am incetat sa ma mai uit de multi ani..

 

Cu ocazia asta am revizionat si materialul despre echipa Williams si mi-am adus aminte de perioada Senna - Mansell, apoi Schumacher - Hill (cam pe atunci chiar ma uitam cu interes la F1).

 

Link-uri la documentare:

Formula 1 - Drive to Survive

Williams

Editat de Vallach

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomand si eu serialul :D
Mai interesant decat o cursa de F1 asta ii clar 🤣

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Voi incerca si eu sa ma uit la el daca tot il lauda lumea atata...am auzit de serie,dar nu m.am uitat la ea dintr.un motiv foarte clar - nu ii suport fatza lui Verstappen.Ori am inteles ca acel doc il pupa si il lauda de nu se poate...

Faptul ca imi vine sa flegmez televizorul cand il vad pe little Verst nu ma deranjeaza insa a recunoaste meritele putzoiului - este probabil un viitor campion,e extraordinar de rapid.

O japitza foarte rapida...si de aia ma cam codeam in a cauta pe net si a urmari un doc cam despre el (nu am netflix si nici intentii de a le da bani americanilor pe ceva ce pot gasi pe filelist piratebay etc)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Noua grafică pentru camera onboard.

 

Ferrari va concura la Melbourne fără grafica Mission Winnow (care va reveni probabil în Bahrein):

 

image.thumb.png.4f6b9fc918c4aeeca46b40c2753020d3.png

 

Iar Vettel și-a botezat mașina (șasiul) pentru 2019: Lina. Celalte nume pe care le-a dat mașinilor cu care a concurat:

 

image.thumb.png.edf5204bf30b92ad261d4a051ca08540.png

 

On 12.03.2019 at 9:22, Vallach said:

Si care-i spirla cu toti copiii astia in F1 mai nou?

 

Toți vor să găsească viitorul mare campion și să nu-l lase să scape.

 

Mercedes se pare că a adus o aripă față de tipologie Ferrari/Alfa Romeo la Melbourne. Posibil semn că este soluția optimă pentru 2019 și că Mercedes a greșit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

my,my...deci exista solutii superioare si solutii inferioare pana la urma :P

 

Si btw aripa aceea care era atat de greu de copiat si integrat in intregul design,iata ca o copie AMG pe loc.Talk about eficiency....asta ca sa fac o paralela cu motogp unde o solutie buna se copiaza in urmatorul sezon :)))

Mda,dupa ce in FP1 au fost cat de cat apropiati,iata rezultatele FP2 :

Screenshot-2019-03-15-Australian-Grand-P

 

Hamilton si Bottas au -0.8s fata de restul lumii :crack:

Am avut dreptate sau am avut dreptate???Sa fim intelesi,chiar nu imi face placere sa vad filfizonul in fata,dar eu cand ziceam sa nu ne excitam si sa ne entuziasmam ca a adus Ferrari o aripa?tocmai pt ca istoria ne-a aratat ca in ultimii 2 ani AMG au fost atat de siguri de avansul lor incat nici nu au incercat sa isi verifice adevaratul potential ci tot timpul il ascund mergand pe gume hard etc?

Si ceea ce m-a frapat e ca toti analizatorii din presa nu au simtit-o.Cum naiba cand s-a mai intamplat aceeiasi duma si in testele de inceput de 2018 si in 2017...in 2019 de ce au avut toti impresia ca va fi diferit???

 

Sper sa ma insel,dar cred ca ma pot arunca sa spun ca 2019 va fi un galop de sanatate pt AMG culminat din nou cu un #godbless.

Si ca Verst va sta tot anul bosumflatzel pt ca Honda va face poc cum deja ne-a obisnuit traditia.

Singura surpriza e Leclerc,foarte curios sunt de performantele baiatului asta.Daca il bate pe Vettel dau o bere :bounce:

Vettel: Mercedes in league of their own after “bullshit” claims

:lol:

Imi place cand Vettel e nervoasa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toată lumea se joacă cu declarațiile acum. Cred că suntem departe de adevăr cu rezultatele și cu timpii din primele două sesiuni de antrenamente. Personal nu cred că Mercedes va câștiga ușor cursa asta - în condiții normale. Rămâne de văzut. Sper să am dreptate :) 

 

15 hours ago, Method said:

Sper sa ma insel,dar cred ca ma pot arunca sa spun ca 2019 va fi un galop de sanatate pt AMG

 

Asta chiar nu cred. Nici anul trecut nu le-a fost ușor, au cam gâfâit până spre ultimele curse când Ferrari s-au faultat singuri. Iar anul trecut la Melbourne diferența dintre HAM și piloții Ferrari a fost de peste 7 zecimi în calificări.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Cred că suntem departe de adevăr cu rezultatele și cu timpii din primele două sesiuni de antrenamente. Personal nu cred că Mercedes va câștiga ușor cursa asta - în condiții normale. Rămâne de văzut. Sper să am dreptate

Asta e wisful thinking.Eu cred ca AMG are (a cata oara?) un avantaj major.Vettel a zis-o cu subiect si predicat.

Vom vedea in quali.Acolo se vede cel mai bine : in Q3 viteza pura dar mai ales in Q2 ritmul de cursa,care e cel mai important.

Ok,ok,Melbourne e stradal si atipic si low grip si accelerari puternice etc dar daca aia au 0.8s/tur....e no contest.

Mda....in quali se mentine gap'ul de 0.8s/tur intre AMG si Ferrari.Deci nu prea eram departe de adevar nu?

Singura surpriza,cel putin pt mine,e performanta foarte buna a lui Verst care a reusit sa desparta cuplul Ferrari.Ma astept insa ca motorul Honda sa nu dezamageasca nici in 2019 si Max sa abandoneze in cursa :P

 

Si btw pt talambii de comentatori care se tot mira cum de a crescut atat de mult performanta masinilor si au scazut timpii vertiginos in 2019,incercand sa explice treaba cu ajutorul "progreselor tehnologice"....au uitat un amanunt important - daca imi aduc eu bine aminte,lungimea suprafetelor "portante" respectiv aripa fata eleron spate nu a fost marita considerabil in acest an?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-aș grăbi la concluzii. Poate sunt nejustificat de optimist, dar cred că performanța celor de la Mercedes din quali a fost o excepție. Ferrari nu a găsit un setup bun deocamdată. Vom vedea mâine în cursă. Și Vettel a spus că sunt anormal de departe. Au mers atât de slab încât cu timpul făcut de Vettel, Ferrari nu ar fi obținut pole-ul nici anul trecut :) Leclerc... se pare că simte deja presiunea de fi la Ferrari.

 

Rezultatul lui Verstappen nu mă miră. Motorul Honda nu a avut probleme de performanță nici anul trecut - vezi rezultatele celor de la STR, mai ales Gasly. Problema lor va fi să progreseze și pe partea de fiabilitate. Asta se va vedea de la jumătatea sezonului încolo.

 

Surpriza plăcută este rezultatul lui Norris. Kudos. Haas se pare că este în mod clar a 4-a echipă din campionat. Alfa Romeo cam dezămăgitori după ceea ce s-a văzut în teste. Williams la 1,3s de cea mai aproapiată mașină.

16 hours ago, Method said:

Si btw pt talambii de comentatori care se tot mira cum de a crescut atat de mult performanta masinilor si au scazut timpii vertiginos in 2019,incercand sa explice treaba cu ajutorul "progreselor tehnologice"....au uitat un amanunt important - daca imi aduc eu bine aminte,lungimea suprafetelor "portante" respectiv aripa fata eleron spate nu a fost marita considerabil in acest an?

 

Per total însă performanța aerodinamică a fost redusă. Aripa față este mai mare dar mai puțin complexă. Bargeboards-urile sunt mai joase, ceea ce le scade eficiența. Aripa spate este și ea mai mare, dar tot mai limitată la complexitate. Câștigurile de performanță se datorează creșterii puterii și eficienței PU-urilor și investiției masive în partea de aero pentru a contra efectele negative ale noului regulament. Otmar Szafnauer parcă spunea în intersezon că au trebuit să investească mult mai mult pe partea de aero și că ajuns practic la același nivel de eficiență ca în 2018 deși regulamentul este mai limitativ.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Mă gândesc serios să-mi iau un renău! Îmi place mult cum fumegă :crack:

Dezamăgire totală Kubica, williams în general. Dar ăia măcar sunt acolo pt 💰 și nu pt performanță. 

Modificările de regulament au adus spectacolul pwlii, depășiri peste depășiri 👿

Comentatorii la înălțime ca de obicel, cică piloții violenți înțepenesc roata stânga față... Nu pricep, probabil că aia s-o încinge mai tare, dar mega tehnicii din f1 n-or fi anticipat că e posibil să trebuiască înlocuită vreo roată fierbinte?!? Cum plm să nu le iasă mai multor echipe manevra?🤬

Află Romeo zici că e vopsită cu pulverizatorul de la aspiratorul Ideal, și are smalțul sărit pe la îmbinări, nici mai mult frumoasă nu se poate spune că e.

Sper să facă wax un tradițional versțapăn și să nu prindă podiumul.

Bun, să ne liniștim zic, nu e nimic de văzut nici anul ăsta la f1! Acum mă uit din vârful patului că tot n-am nik mai bun de făcut, iar televizorul ăsta din dormitor consumă puțin :blbl:, altfel nu merită să îmi fac program după cursele lor de rahan.

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Era cam optimist să ne așteptăm ca spectacolul și depășirile să crească vertiginos după câteva modificări la aerodinamică. Suntem cam la același nivel ca anul trecut. Piloții spun că este mai ușor să urmărești adversarul acum, dar la fel de greu să-l depășești.

 

Kudos Valtteri de la Finlandia, primul pilot din istorie care câștigă 26 de puncte într-o cursă. Îl văd mult mai motivat decât pe #godbless, și asta a făcut probabil diferența astăzi. Bravo și Max, Red Bull și Honda. Se pare că austriecii au făcut alegerea bună. Motorul a ținut și a performat. De văzut însă cum va fi cu fiabilitatea de-a lungul sezonului. Mai avem 20 de curse.

 

Williams sunt în altă ligă. Au spus că au descoperit o greșală fundamentală la mașina de anul ăsta. E bine că au descoperit-o și o vor repara, dar asta va dura. Și vor pierde timp în contnuare. Situația lor actuală e foarte bine rezumată așa:

 

image.thumb.png.71edd48f81cce82b0635cdf2a509c58a.png

 

Curse foarte bune făcute de către Magnussen, Hülkenberg și Räikkönen. Albon a mers slab, încă 2-3 performanțe de acest fel și va fi în pericol. La fel și Gasly - deși după problema de ieri (care nu a fost în întregime din vina lui), cursa era cam compromisă. Nici Giovinazzi n-o va duce mult în F1 cu așa rezultate.

 

Coșmar pentru Ferrari și primele dureri de cap pentru Binotto. Cel mai prost rezultat în Australia din 2014 încoace și cea mai mare diferență față de câștigător din 2009 încoace. Partea proastă este că nici nu știu de ce sunt atât de lenți. Partea bună este că mașina are potențial. Într-un fel, îi văd la fel ca pe Mercedes anul trecut: toată lumea se aștepta să-i vadă în față de la început, nu au fost, dar când au înțeles mașina și cum să extragă potențialul maxim din ea, nu s-a mai uitat în urmă (ajutați și de greșelile lui Vettel și ale echipei strategice de la standuri ce-i drept). Reiterez și sper să am dreptate: vom avea un sezon disputat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bottas a mers dumnezeieşte, fără nici o greşeală şi cu gumele varză a reuşit să scoată cel mai bun timp în penultima tură, dacă'mi aduc aminte. E clar că e mult mai motivat, mai ales după anul trecut care a fost un eşec aproape total. Sincer nu mă aşteptam să câştige cursa asta, dar nea Lusică a plecat cam prost.

Dintre toți începătorii, doar Lando Norris a făcut o figură frumoasă şi a termjat în primi 10.

Dacă nu l'ar fi oprit echipa pe Leclerc, lui nea Vettelinho îi cam tremura fundul.

Cât despre Max, mult mai calculat decât anul trecut şi mă mir cum de nu l'a depăşit pe #godbless.

Vedem peste două săptămâni cum o să se prezinte Ferrari.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
15 hours ago, pomo said:

Dintre toți începătorii, doar Lando Norris a făcut o figură frumoasă şi a termjat în primi 10.

 

Lando a terminat în afara punctelor, pe 12, dar a avut un week-end de debut foarte bun într-adevăr. Va fi de urmărit pe viitor.

 

15 hours ago, pomo said:

Dacă nu l'ar fi oprit echipa pe Leclerc, lui nea Vettelinho îi cam tremura fundul.

 

Nu avea rost să-i lase să se bată pentru un loc 4. Vettel era pe altă strategie, a schimbat mai repede și avea gumele mai uzate la sfârșit. Apoi chiar dacă ar fi trecut de Vettel, Leclerc nu ar mai fi putut progresa mai mult în clasament. Risc inutil pentru echipă, li s-a spus amândurora să ducă mașinile la finish. Din acest punct de vedere Binotto a făcut exact ceea ce Arrivabene nu a făcut anul trecut: nu a prioritizat rațional rezultatul echipei, motiv pentru care și-a pierdut locul.

 

15 hours ago, pomo said:

Cât despre Max, mult mai calculat decât anul trecut şi mă mir cum de nu l'a depăşit pe #godbless.

 

A spus că în momentul în care l-a ajuns pe Hamilton, gumele au început să i se supraîncălzească și pierdea constant aderență.

 

Marko spune că, la fel ca în anii trecuți, Red Bull a construit o mașină cu mai puțină apăsare aerodinamică pentru a compensa lipsa de putere (a motorului Renault). Motorul Honda este însă mai performant decât se aștepta și în consecință vor lucra la un pachet aerodinamic mai efecient. Să-l vedem după jumătatea sezonului dacă mai respiră la fel de mult a entuziasm :) 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 17.03.2019 la 11:15, PzKpfW a spus:

 Reiterez și sper să am dreptate: vom avea un sezon disputat.

Am impresia ca ne-am uitat la curse diferite.

In afara de depasirea lui Bottas asupra lui Ham si victoria care a urmat (si care nu e din lipsa de motivatie a lui Ham - serios?avem impresia ca baietii aia nu au motivatie?suntem in divizia A Bergenbier?),si de depasirea Verst - Vettel care era previzibila,nu s-a intamplat nimic notabil toata cursa.

As spune ca toata frasuiala cu modificarea aero pt a inlesni depasirile a fost un fas.Cursa mai anosta in Australia nu am mai vazut.Deci ceea ce au gandit ei a functionat deloc.Imi aduc si acum aminte anul trecut cand colegul john imi explica treaba cu aerul murdar...ee cum e?A functionat? :crack:

Iarasi,excitatia din presezon cu Ferrari care rupe s-a transformat intr-un cosmar...AMG e intr-o liga a lor si asa va fi tot sezonul.Ce sezon disputat?Unde?

Ferrari a fost in forma doar in primele teste,si aceea era o forma fake,AMG a mers si cu masina A si cu masina B din teste cu gume medii si hard,potentialul lor nu a fost niciodata dezvaluit,si atunci nu inteleg de ce tragem concluzia ca Ferrari este in vreun fel capabila sa atace AMG'ul.Repet,cine nu cunoaste istoria e condamnat s-o repete.Iar si iar,pana intelege.Ori pana la proba contrarie,AMG e serif.Iar dovada mai clara ca aici in Australia...ce ca a schiopatat Ham?Pfff,slabut.Sezon disputat?De unde ai tras concluzia asta?

 

Singurul lucru ok in toata cursa asta a fost prestatia lui Max si a motorului Honda care n-a facut poc.Nu e in vreun fel capabil nici el sa concureze cu AMG dar e mult mai bine decat ma asteptatm...si e o singura manevra (pt ca aia intradevar a fost o manevra) care a functionat : vrajelea cu "hai sa eliminam mgu-h (un dispozitiv extraordinar dpdv tehnic dupa parerea mea...si a lui Andy Cowell? de la AMG parca nu?) iar ca justificare ce sa spunem?ca nu poate/nu stie/nu e capabila Honda sa execute asemenea dispozitiv?nuuu,spunem ca pentru imbunatatirea sunetului....si am vazut aici in Australia ce s-a imbunatatit sunetul,vai mama...

DAR manevra a functionat - fara mgu-h Honda nu mai face poc.Sa vedem insa cat timp.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Nu avea rost să-i lase să se bată pentru un loc 4. Vettel era pe altă strategie, a schimbat mai repede și avea gumele mai uzate la sfârșit. Apoi chiar dacă ar fi trecut de Vettel, Leclerc nu ar mai fi putut progresa mai mult în clasament. Risc inutil pentru echipă, li s-a spus amândurora să ducă mașinile la finish. Din acest punct de vedere Binotto a făcut exact ceea ce Arrivabene nu a făcut anul trecut: nu a prioritizat rațional rezultatul echipei, motiv pentru care și-a pierdut locul.

True.Si corect dpdv al lui Binotto.Insa situatia de facto ramane - inca de la prima cursa Leclerc i-a pus probleme atat de mari maestrului Vettel IV incat a trebuit echipa sa intervina.Big problem.

Sunt curios - daca la fiecare cursa se va intampla chestia asta ce vor face?Il taie de fiecare data pe Leclerc?

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Marko spune că, la fel ca în anii trecuți, Red Bull a construit o mașină cu mai puțină apăsare aerodinamică pentru a compensa lipsa de putere (a motorului Renault). Motorul Honda este însă mai performant decât se aștepta și în consecință vor lucra la un pachet aerodinamic mai efecient. Să-l vedem după jumătatea sezonului dacă mai respiră la fel de mult a entuziasm

Marko a spus multe la viata lui.Asta e un alt "marko'ism".Ma indoiesc ca a prins Honda asa putere de unde in 2018 avea vreo 50 de cai in minus fata de fruntasi.

O fi baut RedBull si i-a dat aripi :crack:

Asteptam cu nerabdare craparea primului motor Honda al lui Verst si fatza acestuia cand iese din masina.Va fi un moment Mastercard,mai ales ca a semnat si pe 3 ani cu ei.

Gasly am inteles ca a avut probleme fix cu motorul in acest weekend.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
34 minutes ago, Method said:

Iarasi,excitatia din presezon cu Ferrari care rupe s-a transformat intr-un cosmar...AMG e intr-o liga a lor si asa va fi tot sezonul.Ce sezon disputat?Unde?

 

Stai așa. A fost doar prima cursă. Sezonul este lung. Mai ții minte cum arăta clasamentul anul trecut după 2 curse? Două victorii pentru Ferrari și Vettel, Hamilton la aproape 20 de puncte în spate. Hai să mai așteptăm vreo 2 curse și eventual începutul sezonului european înainte să ne pronunțăm.

 

41 minutes ago, Method said:

True.Si corect dpdv al lui Binotto.Insa situatia de facto ramane - inca de la prima cursa Leclerc i-a pus probleme atat de mari maestrului Vettel IV incat a trebuit echipa sa intervina.Big problem.

Sunt curios - daca la fiecare cursa se va intampla chestia asta ce vor face?Il taie de fiecare data pe Leclerc?

 

Nici aici zic să nu ne pripim. În calificări a fost puțin mai lent. În cursă l-a prins pentru că s-a nimerit să aibă o strategie ceva mai bună, iar Vettel era deja în modul cruise-to-finish. Nimic spectaculos sau clar. Vom vedea în cursele următoare.

 

Pe asta ați prins-o, da?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, Method a spus:

Singurul lucru ok in toata cursa asta a fost prestatia lui Max si a motorului Honda care n-a facut poc.Nu e in vreun fel capabil nici el sa concureze cu AMG dar e mult mai bine decat ma asteptatm...si e o singura manevra (pt ca aia intradevar a fost o manevra) care a functionat : vrajelea cu "hai sa eliminam mgu-h (un dispozitiv extraordinar dpdv tehnic dupa parerea mea...si a lui Andy Cowell? de la AMG parca nu?) iar ca justificare ce sa spunem?ca nu poate/nu stie/nu e capabila Honda sa execute asemenea dispozitiv?nuuu,spunem ca pentru imbunatatirea sunetului....si am vazut aici in Australia ce s-a imbunatatit sunetul,vai mama...

DAR manevra a functionat - fara mgu-h Honda nu mai face poc.Sa vedem insa cat timp.

 

eliminarea mgu-h nu era din 2021?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

Stai așa. A fost doar prima cursă. Sezonul este lung. Mai ții minte cum arăta clasamentul anul trecut după 2 curse? Două victorii pentru Ferrari și Vettel, Hamilton la aproape 20 de puncte în spate. Hai să mai așteptăm vreo 2 curse și eventual începutul sezonului european înainte să ne pronunțăm.

 

 

Nici aici zic să nu ne pripim. În calificări a fost puțin mai lent. În cursă l-a prins pentru că s-a nimerit să aibă o strategie ceva mai bună, iar Vettel era deja în modul cruise-to-finish. Nimic spectaculos sau clar. Vom vedea în cursele următoare.

 

Pe asta ați prins-o, da?

vom vedea dupa China,acolo e cam cursa Ferrari....daca si acolo da Mercedes ture in jurul lor,e clar.La fel si cu Leclerc.

Insa semnele sunt rele.Rele de tot.

 

ahahah,buna aia cu Bottas,nu am stiut ca i-a zis-o pe aia din capul locului :bounce:

Eu cred insa ca Ham il va domina.

Acum 4 ore, prafrau a spus:

eliminarea mgu-h nu era din 2021?

Din cunostintele mele,mgu-h nu mai exista pe masini din acest an.

Asa era vorba in 2018,s-ar putea sa ma insel,colegul mai documentat ne poate lamuri...iar gurile rele spun ca e dat cu dedicatie pt Honda care are probleme mari la acest capitol.

Daca nu  e scos atunci chiar nu imi explic saltul Honda,care e chiar impresionant,cel putin deocamdata.Mai stii pacatul,poate chiar si-au revenit....

 

...m-am documentat,NU,intradevar mgu-h nu s-a scos din 2019,se va scoate din 2021,my bad.

Atunci cum de n-a facut Honda poc inca?wow,performanta lor e chiar ff buna.

 

Hamilton: New aero made “no difference” when following other cars

 

Editat de Method

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
14 hours ago, Method said:

Eu cred insa ca Ham il va domina.

 

Probabil. Dacă-și regăsește motivația, e clar că-l va bate și-n acest an. Dealtfel se pare că în cursă a avut podeaua mașinii avariată, ceea ce (spune el și echipa) ar explica deficitul față de Bottas.

 

14 hours ago, Method said:

vom vedea dupa China,acolo e cam cursa Ferrari....daca si acolo da Mercedes ture in jurul lor,e clar.La fel si cu Leclerc.


Shanghai este un circuit mai clasic și apropiat de cel de la Barcelona - unde Ferrari a dominat în teste. Până atunci mai este însă cursa din Bahrein, tot un circuit "clasic". Dacă Ferrari este la fel de departe și acolo, începe să fie panică într-adevăr.

 

Wolff spune că deficitul celor de la Ferrari la Melbourne s-a datorat faptului că nu au găsit un setup care să funcționeze. Cam asta a spus și Vettel de-a lungul week-end-ului: mașina nu era balansată corespunzător și părea diferită față de cea pe care a condus-o în teste la Barcelona. Cam are sens. Ceea ce nu prea are sens în schimb este faptul că Vettel s-a plâns și de lipsa de putere în cursă (conform vitezelor de vârf, atât Mercedes cât și Honda (!) au fost peste Ferrari), lucru pe care l-au raportat și piloții Alfa Romeo.

 

Situația cu Leclerc vs Vettel trebuie analizată spre jumătatea sezonului încolo. Deocamdată nu prea are sens. Cursa din Australia nu a arătat nimic. Vettel a fost mai rapid în calificări și în primul stint. Leclerc a fost mai rapid pe al doilea (ajutat și de strategie) și a făcut o greșală neforțată (lucru normal până la urmă la un puști în al doilea sezon în F1), dar care se putea termina rău.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...