Sari la conținut

Honda ST 1100 Pan European


wagnererik20
 Share

Postări Recomandate

Buna,

 

Asi dori sa cumpar un motor Honda ST1100 pan European, ce parere aveti despre acest motor? Care sunt avantajele si sau dezavantajele ? Cat rezista un asemena motor ?

 

Am cautat printre topicuri da nu am gasit absolut nimic.

Unde sa caut articole sau topicuri despre acest model ?

 

Va rog scrieti tot ce stiti despre acest model.

 

 

Multumesc mult pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:10:

 

Si mie imi place la nebunie Pan-European-a, as fi curioasa de mai multe. Te-as intreba in schimb de ce 1100 si nu 1300? Ultima e mai noua, cu ceva imbunatatiri (dar si cateva "bug-uri" - din ce am citit unul era ca unele pierdeau ulei pe speed bumpers).

 

Poate ne povestesc ceva posesori una-alta. Oare cate sunt in Romania? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe primul loc sunt baniiiiiiiiiiii

 

Evident, dar as fi curioasa daca imbunatatirile de pe 1300 merita investitia. Intre a lua o mobra mai ieftin, dar care e posibil sa aiba mai multe bug-uri si sa bagi bani in ea si una mai scumpa, ghici care e de preferat. Chiar sunt curioasa cate sunt in tara, n-am prea vazut pe strazi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt printre norocosii, daca pot spune asa, care au la dispozitie prin urmare incercat un st1100 si practic m-am indragostit de motocicleta asta. Sunetul motorului este inconfundabil, ai putere din plin in ture joase (probabil stii ca este o caracteristica specifica motoarelor in V) + o protectie incredibila impotriva vantului (atunci cand am mers pe ea chiar credeam ca este ceva neinregula cu kilometrajul deoarece nu "simteam" viteza datorita protectiei pe care o are), centru de greutate este jos deoarece rezervorul propriu-zis al motocicletei este sub sa si nu in ultimul rand un spatiu de depozitare foarte bun pentru drumurile lungi. Motorul/cutia sunt foarte fiabile si rezistente (Honda e Honda.) + cardanul care necesita un minim de mentenanta (schimbul de ulei). Probabil ai observat si tu ca multe st-uri se vand la peste 100,000km si acest lucru spune multe despre fiabilitatea motorului+ ca sunt motociclete care au fost cu adevarat ingrijite de proprietarii lor, este o clasa aparte care nu atrage acel motociclist de duzina care practica acest "sport" doar pentru a fi cool/a agata sau orice alte lucruri asemanatoare acestea fiind motoare detinute de oameni care stiu sa aprecieze valoarea unei bijuterii.

In ceea ce priveste diferentele intre st1100 si st1300 nu putini sunt cei care spun ca st1100 este superior st1300-lui, eu nu o sa pot face o comparatie de genu pentru ca nu am avut ocazia sa urc pe un st1300 si nu pot lauda/critica ceva ce nu am facut.

Singurul minus pe care l-am putut gasi acestei motociclete este greutatea mare, insa nu este tocmai un minus pentru ca la o asemenea protectie/motorizare este necesara si o greutate pe masura, insa aceasta greutate este insesizabila in mers. La manevrele pe loc ti se va parea greoaie (cel putin la inceput) greutatea nefiind deloc de neglijat (317 kg). Personal (1,80 si ~ 75kg) fiind invatat cu motociclete mai grele acest lucru nu a reprezentant un impedment atunci cand am mers cu ea insa pentru unii ar putea reprezenta unul.

Per total motocicleta asta mi-a ajuns la suflet daca pot spune asa si cu siguranta va ramane candidata principala in materie de motociclete pentru touring.

 

Sper ca ti-am fost de ajutor :D

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sunt foarte rare, mai multe gasesti ST1300.

Fiabilitatea insa pare a fi de top, sunt motoare care tin 3/400.000 km fara reparatii majore. Pentru un top touring la bani mai putini este o alegere excelenta.

Chiar acum este asta la vanzare, arata incredibil de bine!

Nu stiu cit te ajuta, este un topic aici unde se discuta despre ST1300..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un proiect foarte scump ;)

 

In alta ordine de idei, am mers atat cu Pan-ul de 1100 cat si cu "noul" 1300. Pentru cei care inca se indoiesc de asta, modelul de 1300 este la ani lumina de vechiul model de 1100.

 

Pozitia la ghidon este asemanatoare si cu toate astea modelul nou este mai comod, mai agil, muult mai nervos iar parbrizul reglabil electric face toti banii. Pe langa toate astea, arata de parca ar fi fost desenat de italieni. Vechiul model e pe curea, curea ce trebuie schimbata, curea pe care n-o schimba nimeni, curea care costa mult.

 

Un model de 1100 mai recent costa 3000-4000 euro, sau cel putin atat cer proprietarii. Modelul de 1300 cmc costa in jur de 4500-5000.

 

Modelul de 1100 este depasit din toate punctele de vedere. Cu sume cuprinse intre 3-4000 euro gasesti un FJR in super stare, modern.



Apropo, modelul de 1100 are MARI bube cu bascula spate, multe modele avand bascula corodata de rugina.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Mhmmm

Urmatoarea motoreta va fi musai una de touring(ceva probleme de sanatate)

Ca si cerinte; vreau sa fie confortabila,protectie buna la vant si(de ce nu),sa aiba un consum cat mai redus,un 5% ar fi ideal

Partea proasta e greutatea.Vad ca gixu a punctat bine la capitolo pret intre modelul de 1100 si 1300

 

Iarna asta caut un model care sa indeplineasca cerintele mele si poate in primavara o sa calaresc un touring in detrimentul motorului actual.Sambata am mers vreo 740km intr o zi iar duminica am am stat in stand by sa treaca durerile si disconfortul coloanei

Am mai vazut ceva v storm dar vreau ceva cu plastice pe care sa nu ma bata vantul si sunt foarte ciufut si fixist in privinta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Ce inaltime ai?

Daca ai peste 175 ti-as recomanda 1100/1150RT, dar vei intampina niste probleme:

-Atentie mare cind esti obosit si te trage ata sa mergi la drum, din cauza confortului oferit risti sa adormi la volan.

-Vei avea nevoie de timp si bani de plimbare, este genul de motor de pe care nu te mai lasa sa te dai jos de pe el.

-Daca nu ai timp si bani te vei ruga la Dumnezeu sa-ti dea suficient din fiecare.

-Aici este o alta problema, in cazul in care esti ateu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am 1.73 si 74kg,nu sunt lung in craci ca sa pot manevra pe loc cu usurinta o barca deasta mare ..

Deocamdata nu ma gandesc la nimic anume dar iau in calcul si achizitia unui burgman 400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1100-le este un motor exceptional.Am o cunostinta ce a cumparat un astfel de motor,cam 90.000 km si nu l-am auzit sa se planga major.A dat pe el cam 2000 E dar fara coburi si topcase si fara oglinzile originale.

Pentru doritorii de Honda Paneuropean 1100 recomand siteul belgian Kapaza.be, unde aproape zilnic apar la vanzare paneuropene de toate vechimile si cu preturi modice.

Spor la cumparare.post-27437-0-28840100-1378738172_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Luigi, nu toata lumea are un Dan Cata in apropiere. In plus, dupa ultima achizitie facuta am un singur sfat pentru oricine doreste sa-si cumpere mobra de drum lung...Evitati pe cat de mult posibil achizitia ei din Ro :)

 

Din pacate, expresia "carpaci" ne caracterizeaza si nu putem scapa de ea :) Fara legatura cu vreo persoana mentionata anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Luigi, nu toata lumea are un Dan Cata in apropiere. In plus, dupa ultima achizitie facuta am un singur sfat pentru oricine doreste sa-si cumpere mobra de drum lung...Evitati pe cat de mult posibil achizitia ei din Ro :)

 

Din pacate, expresia "carpaci" ne caracterizeaza si nu putem scapa de ea :) Fara legatura cu vreo persoana mentionata anterior.

Din pacate trebuie sa spun ca sunt de acord cu afirmatia ta privind Ro.Ca si o confirmare,acum 5 luni am cumparat pentru Panul meu ,o baterie corespunzatoare de 124 E,Delo,de la Louis.Azi e varza.O folosesc pe cea veche pana ma deslusesc cu garantia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Gixule, tu ai luat o mobra veche, cu destui kilometri, care probabil ca a trecut prin mai multe maini, creste exponential riscul sa ai si surprize. .

Nu trebuie generalizat, daca maine imi vand mobra pe care am ingrijit-o ca pe ochii din cap crezi ca cine o ia isi ia vreo teapa?

 

Mircea, Louis (presupun ca te referi la Kronau) aduce din Germania, ce legatura este cu Romania?

Oricum, bateria ar trebui sa fie in garantie, trebuia sa te duci cu ea inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, tu ai luat o mobra veche, cu destui kilometri, care probabil ca a trecut prin mai multe maini, creste exponential riscul sa ai si surprize. .

Nu trebuie generalizat, daca maine imi vand mobra pe care am ingrijit-o ca pe ochii din cap crezi ca cine o ia isi ia vreo teapa?

 

Mircea, Louis (presupun ca te referi la Kronau) aduce din Germania, ce legatura este cu Romania?

Oricum, bateria ar trebui sa fie in garantie, trebuia sa te duci cu ea inapoi

 

Nu generalizez, spun adevarul. Motorul meu arata super, pentru Ro. Aici, parcat langa alte motoare poate fi observata clar diferenta.

 

Carpaci in sensul ca in loc sa reparam un lucru prost, sa-l carpim, mai bine l-am schimba cu totul.

 

Exemplul tau, al lui DaN Cata si inca cateva sunt demne de urmat dar, din pacate, nu prea des intalnite.

 

Sa nu uitam exemplul unui domn care vindea un LT, cerea un pret comparativ cu ceea ce se cere pe mobile.de iar la capitolul servisare a declarat mandru ca el isi face service-ul in fata blocului. Buhahaha. Pai si anumite reglaje, intervale s.a.m.d? Sau un motor "intretinut" in Ro inseamna doar ulei,antigel si placute de frana din cand in cand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Stiu la cine te referi, este o mobra care merge ceas chiar daca servisarea s-a facut in curte, daca ai adus vorba sa stii ca din fericire la motorul asta de 1200 nu ai ce reglaje sa ii faci, cartea da la 60.000 o verificare a patinei si intinzatorului, dar de obicei alea sunt lacrima cu mult peste 150.000 km..eu am 98.000 cu el si i-am facut doar o sincronizare a clapetelor..

Nu stiu cum este la japoneze, dar motorizarea asta de la BMW este exceptionala si nu cere decit ceea ce ai spus tu, uleiuri si restul..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar la capitolul servisare a declarat mandru ca el isi face service-ul in fata blocului. Buhahaha. Pai si anumite reglaje, intervale s.a.m.d? Sau un motor "intretinut" in Ro inseamna doar ulei,antigel si placute de frana din cand in cand?

Nu sunt de acord cu tine! O motocicleta intretinuta nu inseamna doar sa duci la reprezentat pt servis! Eu fac servisul la motocicleta mea acasa in garajul meu cu scule mele si orice schimb pe ea introduc in cartea servis cu data si km, mai mult la verificarea periodica folosesc check listul ce foloseset servisul de la reprezentanta( si completezi de fiecare data si pastrezi facturile pieselor pe care am schimbat).

 

Iar sa fiu si ontopic ST 1100 sau ST 1300 mi se pare o motocicleta senzationala eu fiind fan BMW daca ar trebui sa aleg intre cele 2 amintite si un BMW de aceasi categorie mult timp as sta pe ganduri ca nu as putea lua o decizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...