Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Modelul asta e cam rar in Romania si nu am prea avut ocazia sa vad o mobra live, iar sa merg cu una nici atat.

Daca a mers cineva pe FZ1 GT, ori pe generatia 1, ori pe doi, va rog sa postati impresiile voastre despre manevrabilitate, consum, tot ce vi se pare important.

Multumesc anticipat

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

te intereseaza modelul FZS1000 Fazer sau FZ1 Fazer GT?

 

Am mers pe amandoua... sunt motociclete diferite, desi FZS1000 Fazer e mai veche, este o motocicleta excelenta si mi-a placut mai mult decat FZ1.

 

FZ1 fazer GT nu a fost decat o editie limitata ce avea in plus (daca imi aduc aminte) fata de modelul de serie doar carene intregi si parbriz inalt. Si cred ca venea si cu topcase si coburi. Ideea e ca poti lua orice FZ1 Fazer normal si cu 5 click-uri pe ebay ti-l faci GT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gt de la ce vine ?

Era pregatirea pentru touring, practic o varianta standard cu ceva optionale pe ea.

A fost prezentat AICI, daca gasesc pe acasa revista, scanez si pun articolul. Se pare ca lipseau ABS si topcase-ul si coburii laterali.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam singura motocicleta "sportiva" cu pozitie comoda, daca vrei un superbike pe care sa faci touring nu prea ai alta optiune

 

totusi nu-i superbike si nici tourer adevarat

 

suspensia stock e praf la ambele generatii >>> minim 7-800E

consum mai bun la gen1 ~6l/100

tone de aftermarket parts pt ambele modele

gen1 nu are abs , pe gen2 e optional

gen2 2006-2008 au avut cadre fisurate si throttle snatch .

gen1 are nevoie de un gram de acceleratie la pornire, sa nu te sperii daca porneste mai greu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e singura motocicleta sportiva cu pozitie comoda. Mai e Kawa Z1000SX.

 

cand a aparut z1000sx am zis gata asta e facuta pentru mine... ma urc pe una si ghici ce.. carcel din prima

 

kawa vine cu traction control ,parbriz electric,coburi plus alte bunatati ....yamaha cloceste la gen3 si parca vad ca iese un rahan...2014 iar avem "bold new graphics" ... gen 2 are deja 9 ani de productie :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea vad de unde carcelul, sincer sa fiu. Pozitia mie mi s-a parut super relaxata, dar asta e o chestie care depinde de fiecare.

Kawa nu are parbriz electric si nu cred ca o sa aiba vreodata, ceea ce nu e rau. Eu astept pretul pentru 2014 caci, intr-adevar, e prea mare lista de bunatati adaugate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce vreau eu sa cumpar, adica ceea ce imi pot permite, e un FZS 100 Fazer din 2002-2005. Ii voi pune eu dupaia carene, ca am inteles ca se poate. Si il fac tot un fel de FZ1 GT.

Daca ati mers pe gen 1, pe asta de care zic eu, va rog sa imi spuneti cate ceva despre el. De citit am citit si eu si de gen 1 si de gen 2. Dar ma intereseaza parerea celor care chiar au mers cu ele.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, ce vrei sa stii? :)



Mie-mi place foarte mult FZS1000 Fazer, are suficienta putere, cuplu destul, pozitia este confortabila, motocicleta este destul de bine echilibrate. Si la capitolul frane sta destul de bine, minusul ei fiind suspensiile cam moi. Nici la protectia la vant nu sta foarte bine, dar e ok, e acceptabila la un mers normal. E o motocicleta cu care te poti distra la maxim pe curbe si poti face si touring cu pasager si bagaje. Evident, consumul creste odata cu rotirea acceleratiei, un consum mediu in oras este undeva pe la 8%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. M-ar interesa cum sta pe curbe, daca are demaraj sa fac depasiri in scurt intre serpentine, ce consum are la mers normal 120-160. Cam la ce consum poate ajunge la o forja de 250 pe european sau autostrada. Apoi daca e obositoare la drumuri de 5-700 km pe zi sau 1500 de weekend, Cum se comporta la franarea de urgenta, dat fiind ca are suspensiile mai slabe.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul n-as putea sa-ti spun care e cu exactitate, nu am tinut cont de asta :)

Si da, e o motocicleta destul de sprintena, are suficiente resurse pentru a te scoate din belele. In schimb, vitezele de peste 200 km/k nu prea sunt viteze de mers cu naked, indiferent cata putere au sau cat sunt de carenate. Eu am facut cu FZS-ul 600 1000 km intr-o zi fara nici o problema, iar Fazerul 1000 mi s-a parut mult mai confortabila..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu fz1s 2006, si pot spune ca mi-as lua iarasi, dar mai am multe de testat :)

 

+ comoda (6-700 km pe zi ii faci fara probleme)

+ consum decent

+ motor destul de sprinten

+ frana fata buna

 

- suspensia spate de 2 lei

- frana spate are feedback redus, te obisnuiesti repede :))

 

Era sa uit cel mai mare + :) super apreciata de pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu fz1s 2006, si pot spune ca mi-as lua iarasi, dar mai am multe de testat :)

 

+ comoda (6-700 km pe zi ii faci fara probleme)

+ consum decent

+ motor destul de sprinten

+ frana fata buna

 

- suspensia spate de 2 lei

- frana spate are feedback redus, te obisnuiesti repede :))

 

Era sa uit cel mai mare + :) super apreciata de pasager

Multumesc. Se poate face ceva in privinta suspensiei?

 

ala merge touring pe circuit, mai are si toba aia de 2 lei se aude ca un scuter de 50...vai steaua lui

Omul ala probabil ca merge mai mult decat safe, dar e treaba lui, daca asa se simte el bine.

Daca poti posta filmari cu mers sportiv pe FZS 1000 ar fi super.

Ar mai fi multe lucruri oricum pe care as vrea sa le aflu de la tine si de la ceilalti colegi care au mers pe FZS1000 sau FZ1GT.

Primul lucru ar fi daca se pot monta semighidoane. A facut cineva chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot face multe la suspensie, bani sa fie

 

eu am arcuri hyperpro pt greutatea mea pe fata, si ulei wt10 , pe spate un hagon tot pt greutatea mea .. astea te costa 7-800E si o sa ai o motocicleta decenta.

 

acum nu spun ca nu se poate merge cu ea stock, dar mergi ca ala din filmulet

 

semighidoane nu se pot pune .. poate doar daca o faci full naked

ghidonul stock e destul de inalt, daca pui unul aftermarket scazi nivelul comenzilor cu 2-3 cm usor

post-36094-0-69583700-1380038881_thumb.jpg

post-36094-0-84463700-1380038931_thumb.jpg

 

2 lucruri trebuie sa faci neaparat la mobra

 

1- furtune de frana cu insertie metalica

2- ivan's jet kit, o sa consume mai putin, trage mai bine si e mult mai fina acceleratia.

 

 

de ce nu iei un r1 ?

 

 

 

 

 

 

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot face multe la suspensie, bani sa fie

 

eu am arcuri hyperpro pt greutatea mea pe fata, si ulei wt10 , pe spate un hagon tot pt greutatea mea .. astea te costa 7-800E si o sa ai o motocicleta decenta.

 

acum nu spun ca nu se poate merge cu ea stock, dar mergi ca ala din filmulet

 

semighidoane nu se pot pune .. poate doar daca o faci full naked

ghidonul stock e destul de inalt, daca pui unul aftermarket scazi nivelul comenzilor cu 2-3 cm usor

attachicon.gif2013-09-24_17-51-51_251.jpg

attachicon.gif2013-09-24_17-51-38_298.jpg

 

2 lucruri trebuie sa faci neaparat la mobra

 

1- furtune de frana cu insertie metalica

2- ivan's jet kit, o sa consume mai putin, trage mai bine si e mult mai fina acceleratia.

 

 

de ce nu iei un r1 ?

multumesc pentru sfaturi. o sa fac asa cum mi-ai zis, daca am un pic de noroc iarna asta si imi iau FZS-ul de 1000. eu sper sa am.

sunt foarte tentat de r1, dar imi place sa fac drumuri lungi cu mobra si pozitia de pe r1 ma cam omoara.

acum eu caut o mobra cu care sa ma distrez pe curbe si sa aiba ceva mai multi cai decat 600-le pe care il am acum, dar pe care sa pot face 500-700km pe zi lejer.

cu r1 nu prea merge, ca ajungi la destinatie dupa 700km numai bun de impaiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am fzs1000 din 2002 cu 50mii km la bord si recomand pt cine vrea putere,pozitie ,manevrabilitate, fiabilitate si un consum decent in jur de 6% cu toate ca am una alta facute la ea pt putere.

PS: cu pornirea fara acceleratie se poate rezolva din carburatoare.

post-4659-0-44834300-1384173402_thumb.jpg

post-4659-0-26620600-1384173666_thumb.jpg

Editat de HONDAVF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fzs1000 din 2002 cu 50mii km la bord si recomand pt cine vrea putere,pozitie ,manevrabilitate, fiabilitate si un consum decent in jur de 6% cu toate ca am una alta facute la ea pt putere.

PS: cu pornirea fara acceleratie se poate rezolva din carburatoare.

Sa o stapanesti sanatos.

Multumesc pentru raspuns.

Daca ai timp, te rog spune-mi cu ti s-a parut stock. Ma intereseaza in principal suspensiile. Chiar nu se poate merge cu ea?

Apoi ma intereseaza ce ai modificat la ea, cum se simte dupa modificari, de unde ai luat piesele, cat costa fiecare upgrade?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stock este ok daca vii dupa un 600cc,numai cine nu a mers cu ea nu stie care-i treaba cu ea ,in timp o upgrad ,nu e f greu ,aici http://www.yamahafz1oa.com afli toate upgradele care ai nevoie,trebuie doar sa citesti.

Ms. Gasisem si eu site-ul. Dar ma gandeam daca ai montat Ivan jet kit si suspensiile hiperpro. De unde le-ai luat si daca imi poti da o idee la cine sa apelez sa mi le monteze. Eu nu ma pricep. In iarna asta vreau sa imi iau si eu mobra asta si vreau sa imi fac toate calculele, sa fiu gata cu toate modificarile pana in primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cumpara mobra mai intai, mergi cu ea un timp vezi ce te nemultumeste mai schimbi una,alta

 

http://www.inter-bike.co.uk/ivans-jet-kits/-fz-0102so-ivans-jet-kit.html

 

procedura de instalare e mai complicata decat la alte kituri , iti explica ce si cum pe aici http://www.cartestsoftware.com/fz1/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cumpara mobra mai intai, mergi cu ea un timp vezi ce te nemultumeste mai schimbi una,alta

 

http://www.inter-bike.co.uk/ivans-jet-kits/-fz-0102so-ivans-jet-kit.html

 

procedura de instalare e mai complicata decat la alte kituri , iti explica ce si cum pe aici http://www.cartestsoftware.com/fz1/

Multumesc. Am gasit ceva insa care ma baga in ceata la prezentarea de la Ivan jet kit:

 

IMPORTANT NOTE:

Remember!

This is an R1 motor. Ignition advancers are not recommended unless you have significantly raised the compression!

 

Nu sunt sigur ca inteleg. Cum am mai zis, mecanica nu e partea mea forte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit ceva insa care ma baga in ceata la prezentarea de la Ivan jet kit:

 

IMPORTANT NOTE:

Remember!

This is an R1 motor. Ignition advancers are not recommended unless you have significantly raised the compression!

 

Nu sunt sigur ca inteleg. Cum am mai zis, mecanica nu e partea mea forte.

ce nu intelegi? Ivan nu recomanda sa modifici avansul, nu-i nimic care sa te intereseze,

 

ti-am zis, cumpara-ti mobra mai intai si dupa aia gandeste-te la modificari, mobra merge foarte bine si stock... daca e in stare buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...