Florynn Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 . nu ma dau chiar asa tare incit sa simt cu adevarat ce pot motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Aprilie 18, 2016 Autor Share Postat Aprilie 18, 2016 Florynn imi zici si mie furca de R1 pe care ai montat-o din ce an era? am citit din urma si n-am gasit nicaieri. si daca vrei fa-i motocicletei pe care ai upgradat-o un review. ma intereseaza cum se comporta cu furca de R1 si amortizorul de R6. manevrabilitate, cum se inclina, stabilitatea la viteze mari, franare. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 http://fazer1000.yuku.com/topic/3408/R1-Fork-Conversion-Guide#.VxUvOUd9pPY uite ai aici cam ce te intereseaza si cam cum se face. eu am pus furca de 2001. ai nevoie de furca, de juguri si de aripa. eu am schimbat si pompa dar nu cred ca era necesar. telescopu spate era de r6 2008. cu adaptor poti pune ala de 2007 care e mai smecher, desi nu cred ca se simte diferenta la ce facem noi. la viteza mica pare mai jucausa. adica pare ca nu sta pe drum cum trebuie. la viteza mare in schimb nu ai nici un stres. ciclistica e beton cu furca de r. coboara tot centru de greutate mai jos. pare mai usoara motoreta.pe curbe dadeam cu cricu central pe jos cu ea deja asa bine statea. si la frine e altfel. nu mai ai balansul ala din furca. cum zice si razvan, raspunde instant la ce faci. vz ca tija de fazer in jugu nou de la furca de r1 va juca. o sa intreb mecanicu cum a facut sa potriveasca. stiu ca a umplut tija cu ceva material sudat apoi adus la cota si striat. bagat prin presare la masinarie. mai tr bucsa dar ai procedeu in link. fa a doua. eu am avut probleme cu furca. era f. cromu si pierdea ulei. merita sa faci asta daca te dai mai agresiv si in special pe curbe. ce merita si se simte instant f misto e telescopu spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ungur Vlad Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) Imi poate zice cineva ce tip de ulei este recomandat/preferabil de folosit pt furca originala? Editat Aprilie 19, 2016 de Ungur Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 (editat) Ohlins Master Bike 0773 351 426 - Bart vorbeste cu colegul George05, el a luat de acolo din cate stiu, iti da detalii Editat Aprilie 19, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Aprilie 19, 2016 Autor Share Postat Aprilie 19, 2016 http://fazer1000.yuku.com/topic/3408/R1-Fork-Conversion-Guide#.VxUvOUd9pPY uite ai aici cam ce te intereseaza si cam cum se face. eu am pus furca de 2001. ai nevoie de furca, de juguri si de aripa. eu am schimbat si pompa dar nu cred ca era necesar. telescopu spate era de r6 2008. cu adaptor poti pune ala de 2007 care e mai smecher, desi nu cred ca se simte diferenta la ce facem noi. la viteza mica pare mai jucausa. adica pare ca nu sta pe drum cum trebuie. la viteza mare in schimb nu ai nici un stres. ciclistica e beton cu furca de r. coboara tot centru de greutate mai jos. pare mai usoara motoreta.pe curbe dadeam cu cricu central pe jos cu ea deja asa bine statea. si la frine e altfel. nu mai ai balansul ala din furca. cum zice si razvan, raspunde instant la ce faci. vz ca tija de fazer in jugu nou de la furca de r1 va juca. o sa intreb mecanicu cum a facut sa potriveasca. stiu ca a umplut tija cu ceva material sudat apoi adus la cota si striat. bagat prin presare la masinarie. mai tr bucsa dar ai procedeu in link. fa a doua. eu am avut probleme cu furca. era f. cromu si pierdea ulei. merita sa faci asta daca te dai mai agresiv si in special pe curbe. ce merita si se simte instant f misto e telescopu spate. multumesc. am notat tot. poate zilele astea, daca are timp mecanicul, montez semicarenele. dupaia o sa pot sa va zic cum se simte mobra cu ele, in caz ca mai e cineva interesat. » Post actualizat in 19 Apr 2016 17:54 schimbarea furcii si a amortizorului le fac abia in toamna. acu nu ma lasa inima sa stau fara mobra. abia am iesit cu ea sambata si duminica si ma simt ca in liceu... fara griji si fara bani... » Post actualizat in 21 Apr 2016 15:47 mi-am adus aminte ca am un filtru de aer KN nou, pentru FZS1000. am vrut sa il montez anul trecut dar am renuntat. daca intereseaza pe cineva asta e anuntul: /index.php?/topic/737324-vand-filtru-de-aer-k-n-ya-1001/ » Post actualizat in 30 Apr 2016 13:03 salutare. am reusit sa asez carenele pe mobra. provizoriu doar, sa vad cum vin. urmeaza sa le vopsesc, dupaia o sa pun poze sa vedeti cum arata la gata, in caz ca mai e tentat cineva sa ii puna trotinetei carene. » Post actualizat in 30 Apr 2016 13:08 si daca va intebati de ce stau carenele un pic umflate e pentru ca trebuie sa ii mai pun 4 suruburi pe care acum nu le-am avut. zilele astea o sa ma gandesc cum sa o vopsesc. o sa fie culoarea principala gri-ul de pe rezervor si de pe carenajul frontal. nu am de gand sa sciu nimic pe carene. poate o sa fac o trecere de la gri la un gri mai inchis in zona decupajelor. o sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Revin cu o parere despre evacuarea aia Hurric. Suna asa -> Calitatea e proasta, se arde chrom-ul pe ea, se coloreaza de la caldura iar unde are site (pe cele doua tevi) evident nu se coloreaza si incepe sa arate dubios. Probabil voi lua legatura cu Louis sa le-o trimit sa se spele pe cap cu ea. Si sa nu uit, a venit si indoita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 ia un mivv vlade daca vrei ceva bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 ia un mivv vlade daca vrei ceva bun. Bai da suna MIVV-ul! Cu dop, nu fara. De dau jos dopu imi trebe mie dopuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Incet-incet ma ajung batranetile cu cum motocicletele sport nu au fost niciodata visul meu (dar de vreo 3 ani numai de d'astea am parte) la anu' incerc sa fac o schimbare radicala Sa trec inapoi pe Fazer - am avut FZS600 Fazer din 2007 pana in 2012. Si momentan prospectez piata - ori FZ1, ori FZS... Daca de FZS stiu ca e bullet/idiot proof, de FZ1 nu prea stiu mare lucru... cam ce belele aveau astea, mai ales modelele de inceput? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 se rupe cadru unele 2006, in rest nimic special sau exorbitant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 ce salar primesti ca ucenic? sau il platesti tu ca sa te lase sa inveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 fara salariu, eu il platesc, binenteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 fara salariu, eu il platesc, binenteles .....si cat timp esti in perioada de proba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) frati posesori de FZ1, v-o prezint pe-a mea: Editat Mai 10, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 misto motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) merci! Misto ca misto, da sa o auzi si vezi cum merge... Editat Mai 10, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Masterpiece! felicitari colegu pentru munca si timp si suflet investit! de bani nu zic nimic ca sunt cacalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 de bani nu zic nimic ca sunt cacalau aia vin si se duc. Satisfactia ramane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Perfectiunea sta in detalii. Foarte frumos, sa va poarte sanatosi pana va plictisiti de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Multumim @Zappy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Masterpiece! felicitari colegu pentru munca si timp si suflet investit! de bani nu zic nimic ca sunt cacalau da ce i-a facut ca e cam stoacka... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) da ce i-a facut ca e cam stoacka... am spalat-o! Editat Mai 10, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Razvan, nu-ti ridica fata cam tare cu furca lasata la nivel cu jugul? Am lasat si eu furca la un moment dat dar in treptele 2-3 dupa 9-10.000 era prea usoara fata si fara amortizor de ghidon cam da cu panica, mai ales daca mai ai si noroc de niste denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Razvan, nu-ti ridica fata cam tare cu furca lasata la nivel cu jugul? Am lasat si eu furca la un moment dat dar in treptele 2-3 dupa 9-10.000 era prea usoara fata si fara amortizor de ghidon cam da cu panica, mai ales daca mai ai si noroc de niste denivelari. Eu am si amortizorul spate schimbat (R1 '08). Motocicleta s-a lasat concomitent. Directia este mult mai precisa, franarile sunt mult mai eficiente, ciclistica este alta. Am facut niste reprize scurte pana-n 230/h si nu am simtit nevoia de amortizor. Bine, este f important si cat strangi piulita de la rulmentii jugului. Vezi manual service FZ1 (se masoara cu un cantar de mana forta la care raspunde ghidonul). Nu spun acum ca nu ai nicicum nevoie de un amortizor, doar ca se poate si fara. Si eu ma gandesc la unul, in viitor, alaturi de niste conducte metalice pt frana. » Post actualizat in 10 May 2016 09:02 Vezi aici valorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.