Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

Nu te lacomi sa i setezi timpii de taiere foarte mici, strici cutia.

 

Chiar acum, sherifelu a spus:

RAL9010 PURE WHITE :) Sau cocaine cum umbla vorba.

Am reusit sa ard releul de incarcare printr-o manevra triplu surub uscat cu varf impins in ghedan barai asa incat miroase a pita uitata in toaster din pleistocen. Asa ca hai sa ma apuc si de alternator sa vad in ce stare e si vad ca da semne de oboseala rasina aia de la magneti.

Voi de unde v-ati luat cele de mai jos: ebay, uk? OEM, AM?

 

alternator-jpg.jpg

releu incarcare-jpg.jpg

Zi le la baieti si cum ai uitat sarma groasa in soclul de siguranta generala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

Detin o Yamaha FZS 1000 din 2001, poate ma ajutati cu o problema :D

Pe langa pornirea destul de greoaie (care am inteles ca e o chestie de model), la plecare de pe loc cu motorul relativ rece, la accelerare are tendinta sa se innece motorul si functioneaza in 1-2-3 pistoane, nu stiu sa va zic exact (cel putin asa mi se pare).

Problema dispare dupa ce se incalzeste motorul.

Ceva pareri legate de aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, FuzzyLogic a spus:

 

Detin o Yamaha FZS 1000 din 2001,

Pe langa pornirea destul de greoaie (care am inteles ca e o chestie de model),

nope, nu e o chestie de model...., pornesc la sfert de cheie...

ai ceva in neregula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

revin cu inca o problema... :D

Mi sa forfecar un surub in etrier (fata), nu am reusit sa-l scot si pana la urma am distrus filetul din etrier.

Stiti cumva daca postrivesc etrierii de pe alt model? Sau o reparatie cu o piulita trasa ar fii o solutie?

Alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma alatur si eu grupului FZ1S dupa 3 sezoane pe CBR600RR care este la vanzare pe forum btw.

FZ1S-ul este stock stock cu exceptia unui suport de telefon, sei modificate pt mai mult confort si folie de protectie pe faruri, scarite si manerele de pasager.

Primul lucru de pe lista este de facut check valve clearance de la 40k, acum are 41k. Ce service-uri din bucuresti sau imprejurimi imi recomandati pentru aceasta operatiune? Aveti idee cat costa?

Al 2lea lucru de pe lista, peste 5k rpm se aude subtil un zornait de lant in partea din fata, pe sub rezervor, oare e un sunet specific acestui motor sau trebuie inspectat / schimbat lantul de distributie / intinzator?

20200703_174419.jpg

20200703_122609.jpg

Editat de BigBigger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja am emotii...

 

176913344_Screenshot2020-07-0610_48_45.thumb.png.7787043b5591e606b85856e1859140e4.png

 

Nu de alta, da am avut vineri la testdrive un Tracer900GT, si QS-ul m-a fascinat. Am zis ca trebuie neaparat unul si la fetita.

 

Din weekend, Yina are si manere incalzite, varianta asta... S-au potrivit perfect cu terminatiile de ghidon oem, fara a se lasa cu ajustari din cauciuc. Sunt un pic mai tari decat cele oem, dar se vor lasa cu timpul, plus... are baiatul incalzire la maini.

 

f6_f1_6b.D1KosoHeizgriffemitSchalter1003269786019.thumb.jpg.d6e413c4281cee840248488817f150de.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cum spuneam... manere incalzite, QS Dynojet, tinuta de vara (fara full cowling, fara suporti valize laterale)

 

20200711113338_IMG_1093.thumb.JPG.cda819b29ed8aa4ff955ed1a2ba396d3.JPG20200711113451_IMG_1096.thumb.JPG.5c261aff5bbe3cc77c396ac0e70de0e9.JPG20200711113515_IMG_1100.thumb.JPG.6a4fbe0b83ebebfb8bc44d36891df02e.JPG20200711113520_IMG_1102.thumb.JPG.f7b5231203cb33d9858da904e881150e.JPG

 

20200711113534_IMG_1104.thumb.JPG.5c177c0f604df511c4e467fd03035f1d.JPG20200711113545_IMG_1107.thumb.JPG.7464f2e1eb4a6f0bee37027c4c4a03ee.JPG

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.06.2020 la 14:33, TNG a spus:

Salutare!

Pentru cei care sunt deranjati de problema "snatchy throtlle" al FZ1/Fazer am posibilitatea de flash ECU. Detalii pe geo_tng@yahoo.com.

😉

 

Am resoftat ECU la TNG. Eu dețin modelul 2006 care smucea la accelerație on off si la schimbări de treaptă, acum nu mai smucește absolut deloc, este mai vioaie și răspunde instant si predictibil la acceleratie chiar și foarte jos în ture, de la 2000. Frâna de motor este foarte subtilă si per total motorul merge mai lin si fără vibrații. Dă impresia ca are mai multă putere în primele trepte deoarece restricțiile sunt eliminate.

 

Înainte mergeam la drum întins putin sub 5k rpm ca sa nu simt vibrații, acum merg la drum intins si la 7k si tot nu le simt ca înainte la 5k.

 

Mie mi-a transformat motocicleta, recomand cu mare drag.

 

Mersi Geo!

20200718_122812.jpg

20200718_122826.jpg

received_756740681830145.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 18.07.2020 la 12:35, BigBigger a spus:

Am resoftat ECU la TNG. Eu dețin modelul 2006 care smucea la accelerație on off si la schimbări de treaptă, acum nu mai smucește absolut deloc, este mai vioaie și răspunde instant si predictibil la acceleratie chiar și foarte jos în ture, de la 2000. Frâna de motor este foarte subtilă si per total motorul merge mai lin si fără vibrații. Dă impresia ca are mai multă putere în primele trepte deoarece restricțiile sunt eliminate.

 

Înainte mergeam la drum întins putin sub 5k rpm ca sa nu simt vibrații, acum merg la drum intins si la 7k si tot nu le simt ca înainte la 5k.

 

Mie mi-a transformat motocicleta, recomand cu mare drag.

 

Mersi Geo!

20200718_122812.jpg

20200718_122826.jpg

received_756740681830145.jpeg

era unu ca asta la vanzare acu vreo luna la 4400 parca. tu lai luat oare? frumos rau. apropo. caut si eu unu in stare buna la pret acceptabil daca are careva de dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Florynn a spus:

era unu ca asta la vanzare acu vreo luna la 4400 parca. tu lai luat oare? frumos rau. apropo. caut si eu unu in stare buna la pret acceptabil daca are careva de dat.

 

Salut, l-am luat acum 1 lună de la un domn de 63 de ani din Pitești cu 3900 eur, am avut noroc pt ca a fost prima pe care am văzut-o și este absolut impecabilă si stock, a fost păstrată cu folie de protecție pe faruri, scărițe si mânerele de pasager.

 

Am trecut la FZ1 de pe CBR600RR 2005 si este diferență de la cer la pământ pe toate planurile.

Editat de BigBigger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, ®azvan a spus:

Schimba-i si suspensiile fata-spate si vei vedea atunci "diferenta de la cer la pamant pe toate planurile". Acum este doar un FZ1 stock

Salut, am citit topicul de la început și am urmărit modificările de la motocicleta ta, cred ca este foarte diferită față de stock. Momentan la mine nu se justifică cheltuiala în atâtea modificări, nu am skill-ul pentru a duce acele componente de suspensie spre limită. Pe viitor vreau sa pun conducte metalice pe față și un parbriz mai înalt si cam atât.

 

FZ1 stock este exact ce am nevoie acum, si suspensii si evacuare si pozitie. Dacă voiam suspensii rigide îmi luam R1.

 

Asfalt uscat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, BigBigger a spus:

Dacă voiam suspensii rigide îmi luam R1.

 

M-ai amuzat un pic. Cam care crezi tu, evident din citite, caci practic, evident nu stii despre ce e vorba, ca ar fi diferenta intre cele 2 tipuri de suspensii? Iti spun eu: 1 cm la garda la sol, si niste arcuri mai moi in cazul R1-ului, cu niste interne muuult mai performante. Si un amortizor spate complet reglabil. Tine minte, cuvantul cheie este "mai moi", nu mai tari. Arcurile stock ale FZ-ului sunt gandite la un rider de peste 95kg, eventual chiar doi, pe cand arcurile R1 sunt gandite pt un rider ceva mai usor, undeva la 75 kg, dupa cum afirma baietii care merg pe circuit in Romania. Intr-un cuvant, furca fata de R1, pe franare, face dive cat are nevoie (nu stiu daca intelegi fenomenul), pe cand furca de FZ1, fiind mult mai rigida, se cam opreste din acest proces, timp in care incepe sa-ti schimbe centrul de greutate al motocicletei, si anume, sa-ti ridice fundul. Iar in timp, pe franari tot mai agresive, vei simti un topait al spatelui; stai linistit, este ineficienta furcii fata care nu reuseste sa-ti tina pe asfalt spatele, si el foarte rigid, dealtfel. Si cand chiar vei avea nevoie sa-ti franeze si spatele, vei spune... nu a fost reglata suspenia cum trebuie, sau nu aveau gumele dot-ul bun. Secretul e ca, nu prea ai ce regla la ea. Acuma, daca este sa ma intrebi pe mine, nu ai nevoie deloc de suspenie. Pt aia s-au inventat cazanele. Si mersul in limitele legii, cu pastrarea distantei regulemantare fata de orice obiect ce te-nconjoara. Intrebarea ramane, totusi, ce faci cu obiectele care-ti apar brusc in fata, alea neprevazutele? Sau daca vrei sa mergi mai sportiv, ca presupun ca de-aia ti-ai luat miara?

 

Ignoranta ramane o binecuvantare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ignoranță rămâne o binecuvântare, dar nici cu atitudinea ta nu cred ca e ok. 

Ai modificat FZul? Bravo! Te-ai luat după "ce spun băieții din campionatele românești" ca fiind adevărul absolut? Bravoooo! 

 Ai băgat o șapcă de bani în FZul tău ca sa "faci touring" si sa fii împăcat ca fără modificările aduse nu poți evita neprevazutul? E de apreciat munca, banii și timpul alocat, dar coboară de pe tron intre muritori din când în când. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george05 Bravo Georgica, ai lamurit-o si pe-asta! Topicul este despre FZ1, respectiv imbunatatirile care pot fi aduse. Ca e touring, oras sau circuit, dupa tine e totuna ca ai un cazan sau o motocicleta agila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai înțeles tu ideea dar îți place să o scalzi. Ai fost băiat finuț pana într-un punct, dar a trecut de mult. 👍

 

Deci tu ai luat un cazan și l-ai făcut agil? Bravoooo din nou! 

 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...