Sari la conținut

Variante Supermoto


Vizitator Adrian
 Share

Postări Recomandate

pe de alta parte, eu nu pot sa inteleg imbecilitatea asta romaneasca cum a ajuns un asemenea motor sa se vanda cu 1500 eur. 1500 EUR FRATE

 

Îți înțeleg perfect dilema fiindcă am avut un gînd să mă las și să-mi vînd Husabergul cu cîteva luni în urmă. Apoi m-am gîndit cum plm să-mi vînd mobreta cu prețul unui scuter chinezesc după ce i-am pus ambreiaj antihopping care numai el a costat cît un moped nou mai răsărit :) Așa că mobra rămîne în garaj de bibelou, o mai pornesc de cîteva ori pe an și o mai duc la o plimbare :)

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

gindeste-te ca la RSV ai putut sa gasesti usor un motor de schimb. la KTM nu stiu cite piese se gasesc in caz de ceva.

pe de alta parte, eu nu pot sa inteleg imbecilitatea asta romaneasca cum a ajuns un asemenea motor sa se vanda cu 1500 eur. 1500 EUR FRATE

scria cineva ca in Franta un cadru SH se da cu 6000 euro. e tot imbecilitate cind rolul se schimba din vinzator in cumparator :) oricum, sa coste aproape cit un Bandit de 600 din '96 e ciudat. btw accepti schimburi? :))) Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gindeste-te ca la RSV ai putut sa gasesti usor un motor de schimb. la KTM nu stiu cite piese se gasesc in caz de ceva.

 

 

se vede de la o posta ca esti unul din habarnistii in materie de ktm, genul de persoana care nu a detinut niciodata o astfel de motocicleta dar a citit pi forum....

Austria(tara de origine) e coleasa peste deal iar orice comanda de piese vine in 7-10 zile. daca cumva nu exista in depozitele din austria ti se da un termen de executie a piesei respective asta lasand deoparte faptul ca pentru 25euro(comanda urgenta) extra poti primi piesa in trei zile...

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede de la o posta ca esti unul din habarnistii in materie de ktm, genul de persoana care nu a detinut niciodata o astfel de motocicleta dar a citit pi forum....

se vede de la o posta ca esti genul care intelege cu dificultate propozitii simple. cum dirijezi, asa cint si eu.

nu am detinut KTM si nici nu planuiesc sa detin vreodata, partea cu "nu stiu" sublinia ca e doar o speculatie, ceva de luat in calcul.

ma refeream la piese SH, din dezmembrari. piese noi se pot gasi la orice model, poate sa fie si Buell, si Bimota si ce-o fi. o chiulasa noua pt. motorul meu care se da cu 1200 de euro costa cit zice Adrian ca ar lua pe RSV. si asa cum Adrian si-a schimbat motorul de pe RSV, se poate strica orice si la KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tu de ce aveai de gand sa te lasi? daca-mi servesti aia cu "e prea periculos,sunt prea multi nebuni" , iti dau un dos de palma :))

 

Sincer .. nu mă mai dau pe stradă de vreo cinci ani. Am o dubă Renault Trafic și mă simt chiar safe în ea :) În acești ani m-am dus doar la Amckart la supermoto. În 2011 a fost superb, au organizat două curse (de amatori) în nocturnă iar atmosfera a fost senzațională, mulți piloți la start și mult fair-play ( stulewa, tzake și ceilalți colegi care au participat și scriu pe aici pot confirma ). În 2012 nema, nada, nimic. Am avut un moment în care m-am gîndit la ce să mai țin fierul. Pe de altă parte acum o să-i fac facelift, îi trag niște caucioace de stradă, îi fac ITP-ul și cred că o să o mai scot prin oraș la o plimbare.

 

Man mie nu mi-e frică să cad, am căzut de zeci de ori cînd mă dădeam pe stradă și de alte zeci de ori de cînd nu m-am mai dat pe stradă. Faza este că am trei copii și o nevastă casnică și mi-a trecut pentru un moment prin cap ideea că nu ar fi prea bine dacă eu nu mai sînt capabil să merg la servici (nu zic să dau colțul). Menționez că am avut parte și de un accident pe stradă din ciclul "inevitabilul lovește" - cu mine în rolul principal, pe banda mea, pe sensul meu, lovit în plin de un autoturism care a trecut pe contrasens ca să depășească tramvaiul - n-am avut amintiri sau vreo urmă de frînă la faza asta. Just think about it ;)

 

@gn77b - am avut KTM și n-am avut nici o problemă cu piesele de schimb. Nici măcar nu sînt exagerat de scumpe. Din ce-am văzut eu la supermoto regula este că, dacă ești din Ardeal iei Honda că găsești piese de CRF peste tot iar dacă ești din Muntenia mergi pe KTM că găsești EXC-uri pe toate drumurile (mă refer aici și la dezmembrări și la piața gri și la piese noi). Lui Adrian nu știu ce să-i recomand că nu știu ce se mai poartă prin părțile lui.

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

gindeste-te ca la RSV ai putut sa gasesti usor un motor de schimb. la KTM nu stiu cite piese se gasesc in caz de ceva.

scria cineva ca in Franta un cadru SH se da cu 6000 euro. e tot imbecilitate cind rolul se schimba din vinzator in cumparator :) oricum, sa coste aproape cit un Bandit de 600 din '96 e ciudat. btw accepti schimburi? :)))

 

La RSV pur si simplu a fost o ocazie sa gasesc motorul ala atat de gratis. Si asta a fost problema pt ca motoreta era SH, fabricatie 2002, dracu stie ce-a facut ala cu ea de s-a futut distributia sau ce ma-sa s-a intamplat. La KTM nu are ce sa pateasca motorul pt ca tocmai de aia vreau unul mai nou....

Cand cumperi o motoreta care are 10-15 ani, clar ca te astepti sa pice piese la motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gn77b - am avut KTM și n-am avut nici o problemă cu piesele de schimb. Nici măcar nu sînt exagerat de scumpe. Din ce-am văzut eu la supermoto regula este că, dacă ești din Ardeal iei Honda că găsești piese de CRF peste tot iar dacă ești din Muntenia mergi pe KTM că găsești EXC-uri pe toate drumurile (mă refer aici și la dezmembrări și la piața gri și la piese noi). Lui Adrian nu știu ce să-i recomand că nu știu ce se mai poartă prin părțile lui.

ce sa se poarte, CBR F4 :)

eu ma refeream strict la aspectul disponibilitatii pieselor din dezmembrari, care, dupa parerea mea, e crucial daca traiesti in realitatea in care dai cu fierul de pamint (si, noi sa fim sanatosi, am dat si eu, a dat si Adrian :D).

cind am avut o simpla fisura in radiator, pe care am observat-o doar cu lupa dupa ce am dat jos vopseaua, dar care s-a dovedit incredibil de greu de reparat (a se citit imposibil), si am vazut ca un radiator nou e 500 de euro, am zis bine ca nu mi-am luat Bimota sau ceva (ca si cum as avea bani de). daca ar fi sa-mi iau miine motor, cred ca primul lucru la care m-as uita ar fi disponibilitatea pieselor.

ziceam de motor ca (sper ca n-am divulgat vreun secret) stiu ca Adrian si l-a schimbat. sa dea asa o belea peste tine cu o marca mai rara e cam nasol. nu ca as avea ceva cu KTM, asa cum cred unii, poate extrapolind prea mult. nu sint dusman de marca si nici opusul. doar daca exista motive reale care o diferentiaza de restul.

 

on: stiu ca ai zis ca nu-ti place V-Strom, dar parerea mea e ca la enduro-touring ultimul lucru care conteaza e aspectul. plus ca mai e ceva, ce-ti place azi poate sa nu-ti placa miine sau invers. mie acum 5 ani imi placeau niste motoare la care azi intorc capul intr-o parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate asa e :(. E foarte greu sa organizezi un campionat cat de cat fun pentru ca banii sunt putini, cine merge la cursa la arad nu merge la cursa la bucuresti...si invers. Si e pacat pentru ca avem vreo 4-5 circuite in tara, dar concureti putini, In schimb nu avem niciunul de viteza si s-a reusit totusi organizarea unui Rosbk. Si nici viitorul nu e prea roz.

. În 2012 nema, nada, nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate asa e :(. E foarte greu sa organizezi un campionat cat de cat fun pentru ca banii sunt putini, cine merge la cursa la arad nu merge la cursa la bucuresti...si invers. Si e pacat pentru ca avem vreo 4-5 circuite in tara, dar concureti putini, In schimb nu avem niciunul de viteza si s-a reusit totusi organizarea unui Rosbk. Si nici viitorul nu e prea roz.

 

 

Acum doi-trei ani mai venea lumea și era OK ( am fost și eu prin Ardeal și veneau și băieții de acolo la București ) . Dar acum, la situația din țară, să bați drumul pînă la Arad (sau București) ca să participi la o etapă la care mai suporți și taxe de participare, licența FRM și ulei, plăcuțe, cauciucuri, piese dacă te tăvălești, totul just for fun ... e nașpa

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Eu am dat 800 ron pe un motor de Aprilia RSV ( e din 2003, Rotax V990 NG). In banii astia a intrat motorul fara electromotor si fara sprag clutch.

Electromotorul si sprag clutch ul le-am folosit de la vechiul meu motor.

 

Asta inseamna 180 eur cam. Bine, m-am dus cu masina si l-am luat si am mai dat vreo 3 mil pe transport,dar asta-i alta poveste.


L-am luat la ghici, era statut vreun an si ceva intr-un garaj, gaurile de la bujii nici nu fusesera acoperite cu ceva.

Ce-am facut a fost pur si simplu ruleta ruseasca. Ruleta ruseasca de vreo 11 mil.

 

Eram stresat sa nu fi patruns ceva prin orificiile de la buji si cand l-oi porni sa nu faca precum un mixer inauntru.

 

Am luat Motul 5100 15W-50,cel mai ieftin ulei (ca am zis ca daca da kix, macar sa nu bag 300V sau alte balarii).


M-a ajutat cineva cu montatul motorului (de fapt l-a montat, ca eu nu-s mecanic), am pus ulei, am dat la automat, apoi am conectat bujiile si-a luat-o din prima. sound of thunder :))

 


Acu , indiferent ce fac cu RSV ul, vreau peste iarna sa verific jocul la supape si distributia pt ca nu am nici un fel de informatie despre motor, cand l am luat. Habar n am cati km are, etc. SI nu vreau din indolenta si indiferenta mea sa pateasca asta ceva. Nu vreau sa descopar la primavara / vara ca-mi crapa de la distributie sau ceva si as fi putut sa opresc asta daca m-as fi deranjat sa verific si eu o distributie sau un joc la supape...

 

Macar dupa aia stiu ca motorul e 100% ok si ca nu mai am treaba in el o buna perioada de timp. In rest, kit de lant, servisat furca etc...astea se fac usor si sunt si vizibile..

 


Eu ca sa vand RSV ul trebuie sa bag un minim de bani in el (o lipitura la carena fata, eventual vopsit botul + kit de lant + rulmenti de jug). Si in final,dupa toate astea, care ma costa peste 300 eur, nu se stie daca iau 1600 eur. Deci cam cat de futut pot fi?

 

In final cred ca o sa-l tin si pt ca n-o sa am bani de rachete gen XTZ 660 Tenere din 2009 sau 690 Enduro 2009+, poate iau un XT 600E din 93/94.

Iar cu RSV ma duc si eu ca omu pe un Selena, pe o treaba etc... si oricum il fac naked...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma refeream strict la aspectul disponibilitatii pieselor din dezmembrari, care, dupa parerea mea, e crucial daca traiesti in realitatea in care dai cu fierul de pamint (si, noi sa fim sanatosi, am dat si eu, a dat si Adrian :D).

 

Ce motocicletă ai ?

 

Legat de supermoto, ăsta este un mare avantaj - mobrele SM gen EXC sau CRF sînt făcute în ideea că se cade tare, des și pe asfalt. Am căzut în toate felurile și în 90% din situații am luat-o de pe jos, un picior în roata față să reajustez direcția și două-trei pedale și am plecat. În cel mai rău caz strîmbi ghidonul sau belești o pedală de schimbător sau scărițe (ghidonul e foarte important fiindcă este făcut să preia cam tot șocul căzăturii fără să se rupă și să scape așa toată motoreta - ajută și că e ușoară, 110 kg). Nu am spart niciodată radiator (există apărătoare din fier, ți-o mai iei pe off dacă dai în copaci), bloc motor, capace motor sau alte chestii cu excepția unei manete de frînă care m-a handicapat, dar aia a fost pe eroare de pilotaj*. Mobrele de SM (adevărate) sînt extrem de rezistente la abuz și este greu să le lovești ca să nu mai plece de pe jos. În plus mi-am dat jos tot ce mă încurca pe partea electrică (semnale, stopuri, bord, baterie, electromotor) :) .

 

* eroare de genul dat pe-o roată la ieșire din viraj, apoi pus jos că vine virajul, culcată pe viraj din ghidon, dat inferioară și gaz. Apoi mă miram că am zburat în cap :)

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hellooo, pamintul catre Bibi? si te-ai uitat ieri la profilul meu :))

tot aia e, Banditul.

 

Nu m-am uitat la motoretă. M-am uitat să văd dacă nu cumva te cunosc de undeva :) ( tu ești, bre, spaima audiofililor de pretutindeni ? Iași, Bandit, stricat )

 

Am rămas sincer impresionat atît de lista motoarelor deținute anterior (Ducati Desmosedici RR, MV Agusta F4, Dodge Tomahawk, Dnepr) cît și de anul obținerii categoriei A (1913) :crack:

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mentionez, ca sa nu se creada ca ma bag peste afacerea omului ca prin dat de pamint nu ma refeream la motorul actual al lui Adrian (se mai apuca unii de sapat dupa posturi daca-l pune la vinzare).

Acu , indiferent ce fac cu RSV ul

ce faci, ce nu faci, poate intr-o zi cind nu sint la pantaloni scurti si semi-beat mi-l dai la o fitza pe Copou ca am ramas cu gindul de-atunci :D chiar daca nu mi-l dai, vreau neaparat sa stau cu el 5 minute la stadion, sa ma simt si eu motociclist :)) Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă mă întrebi pe mine despre disponibilitate piese și consumabile, mie Aprilia mi se pare ceva exotic prin părțile astea (prin TM/Arad se mai face trafic din Italia și nu cred că e o problemă dacă-ți iei Aprilia, TM sau Vertemati). Am avut o Aprilia (de-aia ciudată, naked, Moto 6.5) și nu găseam nimic prin București (a trebuit să fac reparații cu piese de pe ebay) , noroc că se potriveau consumabilele de la Pegaso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...