Jump to content
Sign in to follow this  
m4mihai

Masinuta de oras, o caruta in care sa nu ploua ieftinica.

Recommended Posts

Eu nu inteleg de ce sa cumperi o rabla care te poate lasa oricand doar pentru ca e ieftina. Anul viitor nu-ti mai trebuie masina? Vara nu-i necesara?

De obicei pentru ca nu ai bani de una scumpa asa ca iti iei ce iti permiti :)

Iar la 1500-1700 poti lua o masina in care sa ai incredere, nu foarte noua, nu foarte dotata...insa de incredere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reale dubii ca gasesti ceva de incredere la pretul ala. Sunt masini foarte vechi, probabil prost intretinute, ca asa e cultura auto in Romania, cu reminescente de la dacia 1300 si tractor, mers subturat, ulei gros, ulei ars in praguri si legat cu sarma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru pareri si dezbatere, astept totusi si persoane care cunosc in special Fiat Punto 2000-2003 1.2 benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu un fiat punto 2002 benzina 1.2. E o masina de la munca care de anul trecut din noiembrie a facut 20k km pana in prezent. I-am schimbat becurile de cateva ori (se tot ard), s-a stricat alarma, i-am schimbat alternator, toba, amortizoare, ambreiaj. In principiu, m-a lasat de cate ori a avut ocazia (chiar aveam un topic pe aici /index.php?/topic/688449-nevoie-de-ajutor/ ) Acolo se rupsese ceva pe la cutia de viteze care din fericire am reusit sa improvizez si sa o repar, altfel era nasol. Cand am tractat-o intr-una din dati s-a rupt carligul de remorcare si a plecat cu tot cu jumatate din bara fata. In interior e jale, gurile prin care ar trebui sa vina caldura sau AC sunt varza, baga numai la parbriz (iarna iti ingheata picioarele). Poate asta a mea nu a fost ingrijita si de aia au cazut atatea la ea. Saptamana trecuta mi se aprindea becul de ulei cand franam, am verificat uleiul si a trebuit sa completez cu 2 litri, asta dupa ce am schimbat uleiul acum 6000 de km.Precizez ca are un consum destul de bun in afara, pe undeva pe la 5-6 iar in oras e destul de agila, daar, cu siguranta nu se incadreaza in categoria masinilor fiabile. Eu stiind asta m-am aventurat de multe ori la drumuri lungi de genul suceava-predeal, bucuresti-suceava, suceava-galati, partea buna fiind ca niciodata nu m-a lasat la drum, ci numai la destinatie, dandu-mi sansa sa nu dorm prin paduri :crack:

Iti sugerez sa te reorientezi sau sa te documentezi bine inainte sa faci achizitia.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi, tico nu se mai fabrica de foarte mult timp, eu personal n-am mai vazut una care sa arate ca o masina ingrijita de multi ani, iar siguranta in tico e ca pe motocicleta, la orice tamponare e dauna totala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tico (matiz) se plateste taxa de inmatriculare.

Dai 500 - 600 de euro pe ticozaur si mai dai pe taxa de inmatriculare inca 250.

La banutii astia gasesti ceva mai ok adus in tara dupa 2007 la care deja s-a platit taxa la prima inmatriculare.

Iar Tico (parerea mea) este cu mult sub Renault Clio 1.2 (1995), Nissan Sunny 1.4 (1995) sau Nissan MIcra 1.0(1995) la dotari, confort.

Singura din cele enumerate mai sus care se apropie de consumul ticozaurului este micra.

Vorbesc in cunostinta de cauza, le-am detinut pe fiecare in parte cam un an.

Edited by PepsiMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat la SH, doar daca stii pe unde a fost. Daca nu, nu prea as recomanda.

 

@Star: eu zic ca ala a fost maltratat grav:) Banuiesca ca e 1.2 8v de are consumul ala? Oricum am mers si eu o vreme cu asa ceva, castigat de cineva la concursul ala de la cola. Acum are ~300k km si inca arata si merge decent. Toba pica (ca si la fiatul meu) si am auzit de la un taximetrist ca si ei le schimba ca pe soseste. Alternatorul la fel (la mine a cazut la fix 103k km), statorul mai ales, pt. ca ar avea o pozitie nasoala si intra apa la el. Per total e o masina decenta, eu am 1.2 16v, dar consuma cam 8 benzina - 8.5 gpl, mai ok ca tico matiz, dar ca orice SH, daca ai ghinionul sa cada piese multe/scumpe (la albea stiu ca era odata blocul de lumini vreo 20 de mil nou), te-ai scos. As recomanda modelul de punto 1.2 8v, dar ala cu farurile drepte. E mai ieftin, dar e destul de fiabil, are ceva accesorii, faruri cu lupa, a/c, ceva gen computer de bord de iti arata consumurile, servo, trapa, un prieten si-a luat unul acum vreo 2 ani jumate si a tras calumea de el si nu a picat nimic. ~900 euro + 250 (parca) taxa de inmatriculare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am zis si eu, probabil nu a fost ingrijita prea bine. Intr-adevar, ambreiajul mi-a picat in primavara, dupa ce toata iarna am chinuit-o prin zapezi (se descurca remarcabil pe zapada, chiar am ramas socat ca o masina fara sisteme de tractiune, ABS si alte minuni poate sa mearga in halul ala pe zapada). La alternator si instalatia electrica de Fiat nu cred ca e o surpriza pentru nimeni ca se strica, deci consider ca nu are legatura cu felul in care a fost exploatata. Iar de consum, as fi mega multumit daca as baga benzina din banii mei in ea, cu 300 de ron fac Bucuresti-Suceava-Bucuresti, adica 900km. Cum i-am zis si eu, nu e o masina rea, insa trebuie sa stie destul de multe despre trecutul ei inainte sa o cumpere.

Aaaa, si am uitat, modul City de servodirectie e genial, acum orice masina mi se pare Dacia cand fac o parcare sau ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

daca vrei ceva in 2 usi, economica si ieftina arunca un ochi aici: http://www.tocmai.ro/mazda-323-c-1324cmc-16v-74cp-inm-ro-12538478.html

Nu are treaba cu rugina, din pct de vedere tehnic e aproape impecabila (se aude telescopul dreapta spate daca o dai tare in gropi...nu e grav, se aude f putin)...in rest nu are probleme...merge bine, nu consuma ulei, nu fumega. La capitolul caldura, in mai putin de 1 minut, motorul ajunge la temperatura optima de functionare si iti face in interior cald ca in cuptor daca ii ceri. Nu are dotari, dar nu necesita nicio investitie. Pana in primavara va cere doar benzina (ulei schimbat recent, placute de frana, saboti noi, anvelope M+S). Momentan se poate vedea in Campulung Moldovenesc, jud. Suceava. Pretul e in jur de 5900 RON (mult mai mic decat cel din anunt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiatul ala punto daca l gasesti in (cuvant jignitor) lui e super fiabila, ieftina ( benzina )

vezi cu taxa cum e..acolo e naspa la noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un nissan 100 nx targa. mecanic nu are moarte, nu am avut niciodata probleme cu ea in 2 ani. estetica e putin buboasa. e tabla japoneza, o cam mananc rugina. vara asta am scos rugina din ea. nu se plateste taxa la ea. vroiam s-o vand cu 1500 de euro, dar la ce vreme e afara m-a cam pus pe ganduri :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://mercador.ro/oferta/vand-suzuki-wagon-r-IDW06b.html PS : Am capota si bara cumparate , necesita doar vopsite ( in 3-4 zile le duc la vopsit ) . Consum foarte mic , motor de 1000 cmc , taxa pe Romania costa 250 euro . Daca esti interesat si chiar doresti , da-mi un telefon si mai las si la pret . 0786.645.050 . O zi cat mai placuta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu unu imi permit sa iti recomand skoda felicia....modelul pana in 1998..facute la cehi...nu alea nemtesti...sunt adevarate masini de razboi,cosnsum destul de bun,ieftine la piese,si foarte rezistente...a mea o am de 5 ani ,e din '95 si inca se mentine bine !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand un oper corsa.... am in familie unul din `96, cu motor de 1.2. Nu trage extraordinar, dar tine cu casa. Il iei cu 1000 de euro in stare buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand un oper corsa.... am in familie unul din `96, cu motor de 1.2. Nu trage extraordinar, dar tine cu casa. Il iei cu 1000 de euro in stare buna.

Este ieftin dar consuma foarte mult,nu mi se pare normal ca o buburuza ca aia sa consume peste 8% in oras si nu mai putin de 5,5-6% afara.

Dar ,ar fi o varianta .

Sau faci un mic efort si iei un vw polo dupa anul 2000.Asta este urmatoarea mea alegere.

Succes.

Edited by pantera002

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu mi se pare a avea un consum asa mare, cum spui tu. Personal detin un G4 1.6, care in afara imi ia un 6.5, la o viteza de 100-110 km/h. Pe acelasi drum, cu opelul, la aceeasi viteza, am scos 5. Daca ai pretentii de consum mic, peste cei 1000 de euro, mai pui 2000 si iti iei un opel corsa ceva mai nou, 1.3 diesel. Sau cu mai mult de 2000 de euro, un polo 1.4 diesel. Vorbind de masini in stare buna, nu cazane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La diesel ai avantajul ca te poti duce la mcdonald's in fiecare zi sa iei ulei sa-ti faci plinul. Am un vecin care are un mercedes limuzina din '97 (220D? Nu-s sigur) si merge asa de 9 sau 10 ani... Il filtreaza si cam atat! Ah, iarna pune un litru de benzina la 20 de ulei. Porneste instantaneu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un tico din 99 pe gpl. Schimbat consumabile, 210 000 km, de la 135 de cand il am nu am schimbat decat cap de bara si saboti de frana. De mers in oras.. 5.0-5.5 consum gpl in oras... destul de stabila in curbe, avantajul este ca eingusta si te poti baga cu ea oriunde. Eu am ramas uimit pe unde am fost cu masinuta aia. La siguranta e praf... am mers o sapt cu cealalta masina pe care o detin (vitara) si cand m-am urcat in tico am zis ca nu are roti :)). Este destul de spatioasa... am fost anul asta 5 insi cu ea la mare cu 130-140 si am ajuns fara probleme...Tabla e cam subtire.. cred ca e facuta sa tina vreo 10 ani... dar sigur se mai gasesc cu tabla buna... Daca nu la tinichigiu o rezolvi cu cateva milioane... Pentru oras si naveta o recomand :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...