Sari la conținut

KTM Superduke 1290


Daan
 Share

Postări Recomandate

http://www.1290superduker.com/cms/

 

Azi a fost lansat oficial noul KTM Superduke 1290. Daca ne uitam la performante (180 CP si cuplu 143 Nm) si dotari se pare ca avem un nou rege la clasa naked. Astept si lansarea naked-ului de la BMW derivat din S1000RR, deja poze spion sunt pe internet. Si ca tot a venit vorba de BMW, mai jos e un film cu un Superduke 1290 si S1000RR. Ma intreb cat de tare a abuzat cel cu BMW-ul de motocicleta.

 



Vad ca am postat gresit la motociclete de viteza dar la ce performante are, poate sa ramana si aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

specificatiile sunt extraordinare, dar, subiectiv-vorbind, prototipul arata de 1000 de ori mai bine decat modelul de serie. Cine si-l va permite, cu siguranta va pune un fender-eliminator si o evacuare mai putin voluminoasa - strica frumusetea acelei bascule mono-brat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate cu evacuarea insa ce e pe prototip cu siguranta nu ar fi putut fi omologat. Totusi nu inteleg de ce nu au pastrat solutia cu 2 tobe sub sa cum era la modelul precedent sau de ce nu au pus tobele sub motor, cum este la RC8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

prototipul arata fenomenal. cu jantele alea vopsite in 2 culori,cu evacuarea 2 in 1 in 2 , una dedesubt,si una mai subtire undertail (fara sa obstructioneze vizibilitatea swing armului).

 

oricum, mai tare s-aproie ktm 1290 de muscle bike,decat S1000RR naked ...



ce e belea e ca are 180 cai la 8870 RPM :))))



What happens when KTM packs the attributes of the proven 75-degree V-twin into 1.3 litres of displacement? The result is an extremely lightweight, elemental engine filled with state-of-the-art racing technology, yet still even more sophisticated, durable and cultivated than ever. 180 hp peak power, 144 Nm maximum torque with 100 Nm as early as 2500 rpm – could there be better guarantees for explosive propulsion whatever the revs?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.1290superduker.com/cms/

 

Azi a fost lansat oficial noul KTM Superduke 1290. Daca ne uitam la performante (180 CP si cuplu 143 Nm) si dotari se pare ca avem un nou rege la clasa naked. Astept si lansarea naked-ului de la BMW derivat din S1000RR, deja poze spion sunt pe internet. Si ca tot a venit vorba de BMW, mai jos e un film cu un Superduke 1290 si S1000RR. Ma intreb cat de tare a abuzat cel cu BMW-ul de motocicleta.

 

 

Vad ca am postat gresit la motociclete de viteza dar la ce performante are, poate sa ramana si aici.

 

Baietii de pe forumul KTM se pare ca l-au vazut de vreo 2 saptamani.

Au reusit sa faca un far frumos, cadrul e mai elegant (fata de generatia precedenta) iar 180cp dintr-un V2 e bomba - desi nu prea vad unde si cum ai putea sa folosesti puterea asta pe o motocicleta fara carene. Nu pot sa trec insa peste oribilitatea aia de toba, peste suportul de numar si peste bord. Nu exista pic de linie, de fluiditate in fata, intre bord si far. Parca au uitat de el si l-au pus la sfarsit, dupa ce design-ul era definitivat. In rest, sunt mirat sa vad lipsa unui radiator de ulei la un motor atat de mare. Oricum, arata mai bine asa.

 

In ceea ce priveste BMW-ul S1000S (asa cum se va numi probabil), nu pot sa spun decat "o strica fata":

 

2014-BMW-S-1000-R-770x590.jpg

 

Ai dreptate cu evacuarea insa ce e pe prototip cu siguranta nu ar fi putut fi omologat. Totusi nu inteleg de ce nu au pastrat solutia cu 2 tobe sub sa cum era la modelul precedent sau de ce nu au pus tobele sub motor, cum este la RC8.

 

Probabil ca a fost o decizie care a cazut pe umerii inginerilor de la Bajaj (sunt rau).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"ca NU poti sa reprosezi prea multe" am vrut sa scriu, am uitat un "nu".

 

Despre suportul de numar, o scuza ar fi ca este o motocicleta mai lunga, cel putin mie asa mi se pare, si cum roata spate se duce mult peste punctul unde se termina coada, ar fi fost probabil pericol ca la o comprimare mai mare a suspensiei spate sa atinga roata in suport. Si presupun ca o alta problema care se evita cu suportul ala este ca, impreuna cu numarul de inamtriculare, tin loc de aparatoare de apa, noroi pe care le arunca roata spate. Spun asta din propria experienta cu Brutale, care are coada mai scurta, si daca ma prinde cumva ploaia, roata spate ma stropeste pana pe bord.



Ca o observatie, cred ca in afara de MV Agusta, nu cred sa existe vreun constructor care sa nu te faca sa vrei sa iti schimbi toba finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la codita, cred ca pur si simplu toti producatorii o fac mult mai scurta in ultima vreme (habar nu am de ce). Din cauza asta si suportul de numar oribil care este adevarat, are cel mai probabil rol de aparatoare de noroi.

Oricum, absolut superba masinaria...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...