Jump to content

Recommended Posts

Am deschis destul de timpuriu topic-ul pentru ca se anunta schimbari majore pentru sezonul 2014: asa-numita clasa "EVO" devine standard de la anul. Asta inseamna costuri mai mici si motociclete mai apropiate de cele de strada (modificarile pe partea mecanica sunt foarte limitate, apropiate de Superstock).

Mai multe detalii aici.

Extras:

The problem with EVO regulations is that without extensive modification, some manufacturers’ bikes are simply not competitive. The current Superstock 1000 series is dominated by Kawasakis, BMWs and Ducatis, with the first Honda to be found in 13th place, the first Suzuki to be found in 25th place, and not a single Aprilia RSV4 – the bike 2nd and 3rd in the WSBK standings – having scored a point this year.

To address this, rules will be modified to create some kind of technical balance between the various manufacturers bikes. In a recent interview with the German Speedweek site, Dorna’s WSBK supremo Javier Alonso suggests allowing modifications to camshafts, while imposing stricter limits on electronics. His reasoning is that there is a limit to how much you can spend on camshafts, while electronics have proven time and time again to be a bottomless pit for spending.

Edited by PzKpfW
Link to post
Share on other sites
  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca electronica strica cel mai mult :( ... In BSB unde orice fel de ajutor din partea electronici este interzis nu exista asemenea probleme(Suzuki,Yamaha,Honda,Kawa,Bmw) sunt mereu in lupta pentru victorie.

Link to post
Share on other sites

Si eu cred ca electronica strica spectacolul, dar nu poti s-o invinovatesti exclusiv pentru lipsa de egalitate intre motociclete.
Plus ca din punctul de vedere al constructorului, trebuie dezvoltat si TC-ul, si sistemul anti-wheelie, etc. Sunt lucruri care se regasesc pe motocicleta din showroom si care sunt apreciate de utilizatorul de strada. Si pana la urma, ce cauta marcile care sunt implicate in Superbike daca nu sa vanda?

Link to post
Share on other sites

FIM vad ca nu prea ii convine faptul ca o firma mica precum Kawasaki domina wsbk!

Ii doare faptul ca Honda si Yamaha plus Ducati sunt pe nicaieri!

Kawasaki e singura vinovata de faptul ca domina campionatul mondial!

Sa le fie rusine....sa iti fie rusine Sykes!

Interesant e faptul ca atunci cand Fogarty lua 4 titluri mondiale sau Bayliss 3 nu comenta nimic FIM!

Politica economica...nimic altceva!

Sa castige Kawasaki anu asta si sa isi bage p00la in el de WSBK...care a devenit un fel de UEFA!

Edited by sergiukawa
Link to post
Share on other sites

FIM vad ca nu prea ii convine faptul ca o firma mica precum Kawasaki domina wsbk!

Ii dor faptul ca Honda si Yamaha plus Ducati sunt pe nicaieri!

Kawasaki e singura vinovata de faptul ca domina campionatul mondial!

Sa le fie rusine....sa iti fie rusine Sykes!

Interesant e faptul ca atunci cand Fogarty lua 4 titluri mondiale sau Bayliss 3 nu comenta nimic FIM!

Politica economica...nimic altceva!

Sa castige Kawasaki anu asta si sa isi bage p00la in el de WSBK...care a devenit un fel de UEFA!

 

Te grabesti cu concluziile si distorsionezi realitatea. Citeste articolul.

 

In primul rand nu FIM a decis schimbarile, ci Dorna (care detine drepturile media ale competitiei) impreuna cu marcile implicate in Superbike.

 

In ceea ce priveste Kawasaki, sunt sigur ca Dorna apreciaza faptul ca au castigat. Alternanta campionilor face bine audientei. Ceea ce nu le place este dominatia pe termen lung, cum s-a intamplat cu Ducati. Asta strica audienta, si asta incearca ei sa evite prin "penalizarea tehnica" echipei/marcii dominante (vezi restrictorul de admisie).

 

Schimbarea regulilor a fost decisa pur si simplu pentru ca participarea in WSBK devenise excesiv de oneroasa pentru constructori, care au inceput sa se retraga. Spre diferenta de MotoGP, WSBK nu are probleme de spectacol, ci probleme de umplere a grilei.

Link to post
Share on other sites

O mica precizare: in articol scrie ca acea clasa EVO devine standard din 2015, nu de anul viitor (asa s-a scris in primul post).

 

Corect, 2015. Mea culpa.

 

Din 2014 se interzic doar testele pe perioada iernii (intersezon). Schimbarile tehnice sunt pentru peste 2 ani.

Link to post
Share on other sites

electronica a schimbat tot motorsportul.diferenta o face materialul tehnic(banul) nu pilotul.de asta s au plans ayrton senna,valentino rossi,casey stoner.ce spectacole erau la motogp 500 2 timpi.

Link to post
Share on other sites

Dorna sucks

 

Nu neaparat. Au facut-o lata cu MotoGP-ul, dar cu WSBK vad ca macar incearca sa actioneze inainte sa fie prea tarziu. Sa pui la masa promotorul (care vrea show) si constructorii (care vin cu materialul) mi se pare o idee buna. Daca produce spectacol, Formula asta "EVO" e baza unei dezvoltari durabile a competitiei.

 

electronica a schimbat tot motorsportul.diferenta o face materialul tehnic(banul) nu pilotul.de asta s au plans ayrton senna,valentino rossi,casey stoner.ce spectacole erau la motogp 500 2 timpi.

 

Banul a facut tot timpul diferenta. Cine domina in era GP500? Nu tot cei cu bani (a.k.a. japonezii)?

Au castigat cumva Senna, Rossi sau Stoner la echipe mici, fara bani? A fost cazul Stoner-Ducati in 2007, dar au fost circumstante exceptionale.

Link to post
Share on other sites

 

Nu neaparat. Au facut-o lata cu MotoGP-ul, dar cu WSBK vad ca macar incearca sa actioneze inainte sa fie prea tarziu. Sa pui la masa promotorul (care vrea show) si constructorii (care vin cu materialul) mi se pare o idee buna. Daca produce spectacol, Formula asta "EVO" e baza unei dezvoltari durabile a competitiei.

 

 

Banul a facut tot timpul diferenta. Cine domina in era GP500? Nu tot cei cu bani (a.k.a. japonezii)?

Au castigat cumva Senna, Rossi sau Stoner la echipe mici, fara bani? A fost cazul Stoner-Ducati in 2007, dar au fost circumstante exceptionale.

nu au castigat la echipe mici dar au castigat cu mai multe echipa ceea ce le arata talentul si nu tehnica avuta la dispozitie.la gp 500 tehnica eram cam aceeasi,difernete foarte mici intre motociclete,pilotul facea diferenta iar spwectacolul era altfel (cam cum e acum la moto 3).iar jaonezii stiu sa faca motociclete(sunt cei mai buni din lume in domeniu)de aia castiga nu din cauza banilor.

 

 

Nu neaparat. Au facut-o lata cu MotoGP-ul, dar cu WSBK vad ca macar incearca sa actioneze inainte sa fie prea tarziu. Sa pui la masa promotorul (care vrea show) si constructorii (care vin cu materialul) mi se pare o idee buna. Daca produce spectacol, Formula asta "EVO" e baza unei dezvoltari durabile a competitiei.

 

 

Banul a facut tot timpul diferenta. Cine domina in era GP500? Nu tot cei cu bani (a.k.a. japonezii)?

Au castigat cumva Senna, Rossi sau Stoner la echipe mici, fara bani? A fost cazul Stoner-Ducati in 2007, dar au fost circumstante exceptionale.

ia cauta si vezi unde era yamaha cand a venit rossi prima data ?aproape ca nu conta in motogp..nu era cine stie ce echipa cu bani si matereial tehnic performant.de ducati nu mai zic.toti au fost campioni cu cel putin 2 echipe si fara controlu tractiunii ,ambreiaj antihopping sau cutie seamless.(vezi pedrosa ce a facut daca i s a rupt un fir).iar la stoner unul din motivele pt care s a retras din motogp a fost interventia prea mare a electronicii .

Link to post
Share on other sites

nu au castigat la echipe mici dar au castigat cu mai multe echipa ceea ce le arata talentul si nu tehnica avuta la dispozitie.la gp 500 tehnica eram cam aceeasi,difernete foarte mici intre motociclete,pilotul facea diferenta iar spwectacolul era altfel (cam cum e acum la moto 3).iar jaonezii stiu sa faca motociclete(sunt cei mai buni din lume in domeniu)de aia castiga nu din cauza banilor. ia cauta si vezi unde era yamaha cand a venit rossi prima data ?aproape ca nu conta in motogp..nu era cine stie ce echipa cu bani si matereial tehnic performant.de ducati nu mai zic.toti au fost campioni cu cel putin 2 echipe si fara controlu tractiunii ,ambreiaj antihopping sau cutie seamless.(vezi pedrosa ce a facut daca i s a rupt un fir).iar la stoner unul din motivele pt care s a retras din motogp a fost interventia prea mare a electronicii .

 

Senna avea doar 4 victorii (cu Lotus, tot o echipa buna) in F1 inainte sa ajunga la McLaren, unde a avut cea mai buna masina si a castigat 3 campionate.

Despre Rossi pot doar sa te sfatuiesc sa citesti articolul asta, sa vezi ce spune Kenny Roberts despre combinatia noroc-talent in cazul lui.

Stoner a fost extrem de talentat si e poate singura exceptie. Pana si Nakamoto a spus acum cateva luni ca Marquez este pilotul cu cele mai bune reflexe pe care l-avazut vreodata, dar in ceea ce priveste talentul nativ, ramane Stoner.

 

Nu stiu pe ce te bazezi cand spui ca japonezii sunt "alpha si omega" in domeniul moto.

Pe competitii? In afara de MotoGP (cea mai oneroasa competitie pe 2 roti) Europenii domina competitiile mondiale:

Moto3: KTM. Punct.

WSBK: desi Sykes va castiga la piloti, Aprilia va castiga (din nou) la constructori (nota: in ultimii 22 de ani, japonezii au castigat doar de 3 ori campionatul asta).

Dakar: KTM. De cand n-a mai castigat altcineva?

 

Pe motocicletele de strada? BMW, Aprilia si Ducati ies cel mai bine in toate testele comparative de cativa ani. KTM nu are rival pe cross/enduro. In ceea ce priveste vanzarile, europenii posteaza cifre record intr-un moment in care piata este in scadere.

 

Japonezii or fi facut ei cele mai bune motociclete la un moment dat, dar lucrurile se schimba. Europenii sunt cel putin "tot pe-acolo".

Link to post
Share on other sites

 

Senna avea doar 4 victorii (cu Lotus, tot o echipa buna) in F1 inainte sa ajunga la McLaren, unde a avut cea mai buna masina si a castigat 3 campionate.

Despre Rossi pot doar sa te sfatuiesc sa citesti articolul asta, sa vezi ce spune Kenny Roberts despre combinatia noroc-talent in cazul lui.

Stoner a fost extrem de talentat si e poate singura exceptie. Pana si Nakamoto a spus acum cateva luni ca Marquez este pilotul cu cele mai bune reflexe pe care l-avazut vreodata, dar in ceea ce priveste talentul nativ, ramane Stoner.

 

Nu stiu pe ce te bazezi cand spui ca japonezii sunt "alpha si omega" in domeniul moto.

Pe competitii? In afara de MotoGP (cea mai oneroasa competitie pe 2 roti) Europenii domina competitiile mondiale:

Moto3: KTM. Punct.

WSBK: desi Sykes va castiga la piloti, Aprilia va castiga (din nou) la constructori (nota: in ultimii 22 de ani, japonezii au castigat doar de 3 ori campionatul asta).

Dakar: KTM. De cand n-a mai castigat altcineva?

 

Pe motocicletele de strada? BMW, Aprilia si Ducati ies cel mai bine in toate testele comparative de cativa ani. KTM nu are rival pe cross/enduro. In ceea ce priveste vanzarile, europenii posteaza cifre record intr-un moment in care piata este in scadere.

 

Japonezii or fi facut ei cele mai bune motociclete la un moment dat, dar lucrurile se schimba. Europenii sunt cel putin "tot pe-acolo".

sa nu uitam ca si prost era la mclaren deci nu avea cea mai buna masina clar erau 2.nu poti nega valoarea lui senna sau ca era un pilot mai bun ca el la vremea aia(si ca o logica care vad ca nu prea o ai pilotii buni ajung la echipele cele mai bune dar tre sa demonstrezi ca ti meriti locul nu prea ajungi degeaba acolo).iar da japonezii fac cele mai bune motocilclete.cat costa un ducati panigale? cat costa un bmw s 1000 rr?.baiatu cu banii de pe un ducati panigale imi iau 2 japoneze de 1000 noi si nu tre sa i fac distributia la 20000 si oricare japoneza ii da clasa ca putere ca ce vrei tu cu toti 1200 de cm cubi.si ca un ex honda are mai multe campionate ca toate europenele si americanele la un loc.vrei fiabilitate,performanta,raport calitate pret bun JAPONIA

 

sa nu uitam ca si prost era la mclaren deci nu avea cea mai buna masina clar erau 2.nu poti nega valoarea lui senna sau ca era un pilot mai bun ca el la vremea aia(si ca o logica care vad ca nu prea o ai pilotii buni ajung la echipele cele mai bune dar tre sa demonstrezi ca ti meriti locul nu prea ajungi degeaba acolo).iar da japonezii fac cele mai bune motocilclete.cat costa un ducati panigale? cat costa un bmw s 1000 rr?.baiatu cu banii de pe un ducati panigale imi iau 2 japoneze de 1000 noi si nu tre sa i fac distributia la 20000 si oricare japoneza ii da clasa ca putere ca ce vrei tu cu toti 1200 de cm cubi.si ca un ex honda are mai multe campionate ca toate europenele si americanele la un loc.vrei fiabilitate,performanta,raport calitate pret bun JAPONIA

a si pt tine exista dpar motogp si sbk?ia uita te la AMA,BSB,cursele stradale din anglia ,TT ISLE OF MAN,SBK supersport si multe alte campionate cate motociclete europene vezi asa in total?(ei alea mai multe inseamna ca sunt si mai performante ca de aia le folosesc).iar tehnologia aia din motogp poate o s o ai tu pe motocicleta peste vreo 10-15 ani intelegi cam unde sunt oamenii aia in motociclism?

Edited by ionutpopoiu
Link to post
Share on other sites

sa nu uitam ca si prost era la mclaren deci nu avea cea mai buna masina clar erau 2.

 

Da, iar Prost a castigat 4 titluri, Senna 3 :D

 

nu poti nega valoarea lui senna sau ca era un pilot mai bun ca el la vremea aia(si ca o logica care vad ca nu prea o ai pilotii buni ajung la echipele cele mai bune dar tre sa demonstrezi ca ti meriti locul nu prea ajungi degeaba acolo).

 

Nu era nici pe departe intentia mea. Tocmai logica pe care ti-o atribui tie am vrut eu s-o scot in evidenta: pilotii buni ajung la echipe bune (adica, cu bani). Exemplul tau cu acei campioni consacrati care se plang ca iti trebuie bani ca sa ajungi sus (ei insisi fiind arhetipul acestei maxime), este cel putin neadecvat.

 

iar da japonezii fac cele mai bune motocilclete.cat costa un ducati panigale? cat costa un bmw s 1000 rr?.baiatu cu banii de pe un ducati panigale imi iau 2 japoneze de 1000 noi si nu tre sa i fac distributia la 20000 si oricare japoneza ii da clasa ca putere ca ce vrei tu cu toti 1200 de cm cubi.si ca un ex honda are mai multe campionate ca toate europenele si americanele la un loc.vrei fiabilitate,performanta,raport calitate pret bun JAPONIA

 

a si pt tine exista dpar motogp si sbk?ia uita te la AMA,BSB,cursele stradale din anglia ,TT ISLE OF MAN,SBK supersport si multe alte campionate cate motociclete europene vezi asa in total?(ei alea mai multe inseamna ca sunt si mai performante ca de aia le folosesc).iar tehnologia aia din motogp poate o s o ai tu pe motocicleta peste vreo 10-15 ani intelegi cam unde sunt oamenii aia in motociclism?

 

Ti-ai raspuns singur: motivul pentru care japonezele sunt mai folosite in competitiile mai mici este tocmai pentru ca sunt mai ieftine la achizitie si la modificat. Au un raport performanta/pret mai bun. Le face asta cele mai bune motociclete, punct? Nu cred.

 

​Actualmente, motocicletele europene (marcile mari: Aprilia, BMW, Ducati, Triumph, etc.) sunt cel putin la acelasi nivel cu ce scot japonezii. Sunt mai scumpe e adevarat, dar exista doua motive principale:

- Sunt concepute si asamblate in UE, iar mana de lucru tinde sa fie mai scumpa decat cea din China/Asia de sud-est unde sunt asamblate majoritatea motocicletelor japoneze;

- Vin standard cu echipamente mai scumpe: frane Brembo, amortizoare Öhlins, electrica Siemens, suspensii active, etc.

 

Eficacitatea e oarecum aceeasi, iar banii pe care ii dai in plus se explica si ei cumva.

 

PS: Panigale are distributie pe lant, nu mai trebuie sa ii schimbi curelele la 20.000km (sau 2 ani). Au descoperit si italienii distributia pe lant :D

Link to post
Share on other sites

 

Da, iar Prost a castigat 4 titluri, Senna 3 :D

 

Unu din ele a fost castigat pe un Wiliams care avea fata de restul 3 lucruri care in anul urmator au fost interzise de catre FIA!

Traction control,fuel management,electronic suspension!

 

Sunt fan SENNA de mic copil...asa ca am simtit nevoia sa il apar! :D

Desi nu era nevoie fiindca inmormantarea lui a fost cea mai grandiosa din istoria lumii moderne...si asta spune TOTUL despre brazilian!

Edited by sergiukawa
Link to post
Share on other sites

Unu din ele a fost castigat pe un Wiliams care avea fata de restul 3 lucruri care in anul urmator au fost interzise de catre FIA!

Traction control,fuel management,electronic suspension!

Corect. Dar nu e ca si cand doar Williams avea chestiile alea: toate echipele foloseau sistemele astea. Doar ca Williams le folosea cel mai eficient.

Sunt fan SENNA de mic copil...asa ca am simtit nevoia sa il apar! :D

Desi nu era nevoie fiindca inmormantarea lui a fost cea mai grandiosa din istoria lumii moderne...si asta spune TOTUL despre brazilian!

Nu am apucat sa fiu "fan" Senna, eram destul de mic cand a murit si nu pot sa spun ca urmaream cu interes cursele in '94, la cati ani aveam. Nu pot deci sa fiu fan Senna, cum nu pot sa fiu nici fan Lauda sau Fangio...
Link to post
Share on other sites

Gigi Dall'Igna is the head of Aprilia's worldwide racing efforts. With subjects raging from Aprilia's WSBK effort to the CRT project, Nicky Hayden and the pull-out of BMW from WSBK in my head I interviewed him at Laguna Seca.

Q I'll start with an easy question. What do you think of the new WSBK rules?

A The rules, at the end, is not so bad. For sure we have to come back a little bit with the technical development, because for sure the cost of the Superbike at the moment is too high. Above all, not for the manufacturers, but for a satellite team. So I think that we are going the right direction, so it's a reasonable balance from technical and costs.

Q What do you think of the new regime with Dorna running World Superbike?

A Dorna is probably one of the most important organizations on the sports events, so, you know, for sure, I think Dorna can help this championship to grow up, above all, on the TV side, TV coverage, because for sure, one of the main problems of the Superbike at the moment is the TV coverage.

Q One of the frequent examples of the reasons that the rules had to change is because they said Aprilia was using too many engines and "taking advantage" of the rules.

A No, I don't think so.

Q So Biaggi didn't use 42 engines or whatever in a season?

A This is stupid numbers. Absolutely stupid numbers. That means that probably we have to change the engine during the race. I think is not the case. [Laughing] Is not the case.

Q Generally, how many engines, then, were used?

A Normally around ten. Ten engines per year, per rider. The reason why we change so many engines is why we use the engine for all the satellite teams that we have. So maybe we have 700 kilometers with the factory riders. After that, we use that engine for maybe 1000 kilometers with the satellite team. But I think this is a real important for the championship, because the satellite team have the real factory engines, so is something good for the championship and for the show. Is not a problem.

Q Since we're being candid, it's been rumored since Laguna GP that Ducati is trying to hire you away to be their head of racing. Comment?

A You know, I have heard too many times this question. I don't want to reply. It's rumors. When I comment this gives the rumors life.

Q I know Claudio Domenicali respects you a great deal.

A For sure, Claudio is a real race man. He knows very well the motorcycle world. I think I did something in this world, and that's it.

Q MotoGP. Aprilia. What is the future?

A You know, I think that the MotoGP will come more important for Aprilia Racing in the future. We would like to develop the bike that we have at the moment. We are quite happy - not quite, we are really happy about the results that we gained, above all, during this year. I didn't expect honestly to reach these results at the beginning of the project.

So it's quite normal for us to develop the bike, because I think that there will be important development that we can introduce next year.

Q At some point, do you see going back with a full prototype, or are the bad days of the Cube still in your mind?

A No. Frankly speaking, the Cube is an old story, and a wrong story. So I don't think that it's better to think about the Cube.

Today? we'll do the best that the rules can permit. So, for sure, we have to going in that direction, so we will introduce some new parts during the next season, in the prototype direction, and probably the future could be the complete prototype package. But it's, you know, fluid ... we will see next year results.

Q Nicky Hayden? You hiring him or?

A You know, Nicky's probably the best rider on the market at the moment, and we are working to close an agreement with him. So for sure at the moment, we didn't sign anything, but we are talking, and I'm confident that we can, we can reach an agreement.

Q Did you give him the tour when he came?

 

"... BMW have not a great history in the motorcycle racing, and frankly speaking, this is something that you can expect."

 

A For sure. For sure. It's always a pleasure to show to everybody, Aprilia Racing, because I think we are not a lot of people, but we have real good facilities, we have real good mentality, we have, you know. Is something that someone like Nicky can understand very well, and can enjoy very well.

Q What is the relationship between Aprilia and Dorna-MotoGP now? When I last talked to you at Portimao some years ago, you were still a little angry about how Moto2 had happened and Aprilia were basically chased out of Grand Prix.

A You know, like the Cube, this is a real old story, you know. At the moment, the relationship from Aprilia Racing and Dorna is really, really good. Because I think that we have more or less the same target, to increase the show on the Superbike. I'm, at the moment, we have really great relationship with Dorna.

Q Ducati pulled their factory team from WSBK, BMW, are now pulling out. Scary times for World Superbike.

A Not really. Not really Ducati. Ducati work a lot to develop the bike. I think he did this year the, probably ten times the test that we did. So, you know. I don't think that Ducati is out from the Superbike. BMW for sure, but you know, BMW have not a great history in the motorcycle racing, and frankly speaking, this is something that you can expect.

Q When that happens, people worry that Aprilia might pull out too.

A You know, all the year, people worried about Aprilia. And we stay here. We gain result. We gain riders. Every time we make a step, maybe big, or short, but anyway, we, every year we make a step forward. And that's it. So. I would like that all the people worries about Aprilia, because I think the circumstances but we remain committed to WSBK.

Q. Off-the-wall question, as we say in America: Max Biaggi, with my friend Paolo Scalera, is writing a biography of his career. How do you think he will portray you in the book? Did you have a good relationship with Max?

A I won two World Championships in the past three years with him, so I think I have a really good relationship with him, but you know, at the end, it's a business, like always, so. I will read the book. [Laughing]

Q Racing in America?

A You know, I have some contacts, and is something that I would like to do. But it's a difficult time for everybody, also for the Americans racing is not the best, the best time. But you know, I try to do something. My job is to stay in contact with the people that can have racing with Aprilia. So, normally at the end of the year, I have to make some telephone call to the teams here, and the reverse. But it's difficult to tell you yes or not, because you know, talk is easy. At the end, the fact can be different.

Q So, next year?

A Yeah, we are working to do something next year, but I cannot promise you that for sure the next year we be here

Link to post
Share on other sites

Tare interview-ul. De cand este? De acum 2 week-end-uri? Intreb pentru ca se pare ca de atunci Luigi Dall'Igna a mai primit o oferta de la Ducati, pe care este pe punctul de a o accepta: la Bologna i s-a oferit un buget mai consistent si libertate de organizare mai mare decat la Noale. Iar asta a oprit brusc si mutarea lui Hayden la ART, care asteapta sa vada ce se intampla cu Dall'Igna inainte sa semneze cu Aprilia.

Link to post
Share on other sites

http://www.superbikeplanet.com/2013/Oct/131008Gigi.htm

 

 

Tare interview-ul. De cand este? De acum 2 week-end-uri? Intreb pentru ca se pare ca de atunci Luigi Dall'Igna a mai primit o oferta de la Ducati, pe care este pe punctul de a o accepta: la Bologna i s-a oferit un buget mai consistent si libertate de organizare mai mare decat la Noale. Iar asta a oprit brusc si mutarea lui Hayden la ART, care asteapta sa vada ce se intampla cu Dall'Igna inainte sa semneze cu Aprilia.

 

De ieri.

Link to post
Share on other sites

E oficial...Dall'igna este sef la Ducati Corse!.....oare cine merge in locul lui?...si ce va face Melandri?...parca era in tratative cu Aprilia?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...