misionaru Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 388 roni am dat eu anul trecut pe kitul de lant si cu lantul tot DID. Nu am notat ce proveninenta aveau pinionul si foaia. O sa fiu atent ce marca au cele pe care le voi lua de acum incolo. Caut si istoricul, ar trebui sa il am, Ionut mi-a dat multe foi ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 1, 2018 Author Share Posted April 1, 2018 Arhiva aia,spune tot ce s-a facut real pe Aprilica. Asa am dat la toate motocicletele ce le-am vandut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nooxy Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Vlad, o si chinuie peste masura ei. Ala nu cred ca e motor sa mergi constant peste 150 km/h, cum mergea el pe autostrada sute de km, sau sa incerci sa tii ritmul cu motoare de 1000cc sau mai mari. Cred un 130 km/h e ok, ca ritm sustinut,pentru motorizarea aia. Dar lui i-a ramas mica, il mananca palma, si astfel se scarpina si la portofel. Pentru ce vrea el , o motorizare de la 900cc in sus e ce trebuie . La Apriliana de anul trecut, a mers cu mine in tura de Barajul Bicaz, si a tinut ritmul( nici eu nu merg prea tare), dar pe la Baraj, era deja cam 0,5 l minus la ulei, de cautam de nebuni ulei prin benzinarii.Eu am mers in ritmul meu de touring, daca l-as fi pierdut , o lasam mai moale si il asteptam. In tura din primavara asta la Veliko la fel, incerca sa mearga in ritmul unor motoare mai mari, chiar daca el era in rodaj. Omului , ii place, si il mananca palma. Concluzia, e ca nu se poate abtine, si are nevoie de ceva mai puternic. Sanatate! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 1, 2018 Author Share Posted April 1, 2018 (edited) Din pacate,cand nu te abtii varianta ieftina e sa deschizi portofelul,varianta scumpa,e aialalta... Sper sa nu fie cazu'. De ce crezi c-am vandut Shiver-ul?De ce crezi ca m-am intors la Minarelli,de prost? Imi stiu limita ca sa raman in picioare,mai departe.Inclusiv pe legheleu... Edited April 1, 2018 by CHRISTIAN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misionaru Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 @nooxy, e adevarat ca incerc sa tin ritmul. Poate chiar mi-a ramas mica, mai ales daca merg si cu pasager...Dar macar e de apreciat ca o am de aproape 2 ani si inca nu o vand. Incerc sa "storc" tot ce e bun din ea si sa invat de la ea cat de mult pot. Cred ca asta e motivul pentru care nu vreau sa trec inca la categoria mai mare. Asta si banii muulti bagati in revizia motorului. Aprilica n-are nici o vina, calaretul e cu capu' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepene Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 Toate ca toate, dar eu nu am reusit sa merg peste 120 pe autostrada.De doua ori am ajuns la 150 si vibra rau, sa aibe ceva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 2, 2018 Author Share Posted April 2, 2018 Ai curatat/schimbat filrul de aer,asta legat de urcatul in viteza? Legat de vibratie,ai rotile echilibrate?Eu am patit la fel odata si roata fata nu era echilibrata corespunzator.Cu o noua echilibrare s-a rezolvat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin.iasi Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 Toate ca toate, dar eu nu am reusit sa merg peste 120 pe autostrada.De doua ori am ajuns la 150 si vibra rau, sa aibe ceva? mi se pare cel putin exagerat sa mergi cu motorul asta cu 150... De vibrat, vibreaza si la mine, de pe la 120 nu mai inteleg nimic in oglinzi, dar nu nu-mi fac griji, nu vreau mai mult de la el... @nooxy, e adevarat ca incerc sa tin ritmul. Poate chiar mi-a ramas mica, mai ales daca merg si cu pasager...Dar macar e de apreciat ca o am de aproape 2 ani si inca nu o vand. Incerc sa "storc" tot ce e bun din ea si sa invat de la ea cat de mult pot. Cred ca asta e motivul pentru care nu vreau sa trec inca la categoria mai mare. Asta si banii muulti bagati in revizia motorului. Aprilica n-are nici o vina, calaretul e cu capu' daca tu o sa continui sa o folosesti asa, probabil ca o sa mai bagi multi bani in ea si o sa zici iar ca marca e de cacao... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 2, 2018 Author Share Posted April 2, 2018 (edited) Normal,daca vrei viteza mare si stabilitate,iti iei altceva decat un monopiston de 659. Edited April 2, 2018 by CHRISTIAN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepene Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 Era o simpla curiozitate pentru ca am vazut mai sus ca se vorbea de colegul ce o tinea in 150 sute de km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 2, 2018 Author Share Posted April 2, 2018 » Post actualizat in 03 Apr 2018 10:40Mno,iaca ce-am lucrat azi: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misionaru Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Era o simpla curiozitate pentru ca am vazut mai sus ca se vorbea de colegul ce o tinea in 150 sute de km. Viteza maxima cu care am mers cu ea a fost de 172 timp de o secunda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 4, 2018 Author Share Posted April 4, 2018 Viteza maxima reala cu care am fost cu ea,e 199 km/h(in 13.10.2013),dar o singura data,dupa ce am schimbat pinionul de fara cu unul cu 16 dinti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghery Vlad Alex Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Salut, as dori și eu dimensiunile ghidonului, cât mai précise, am înțeles că ar fi 740cm în lățime.. În rest nu știu.. Înălțimea m-ar mai interesa și eventual dintr-un capăt până când incepe curbura țevi. Ps: și pullback.ul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misionaru Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 Intre timp am si comis-o putin: /index.php?/topic/752043-am-gasit-o-moneda-pe-jos/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jupanu77 Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Ai avut noroc... Cristi, cum tineai tu istoricul ala de service? Eu il tin intr-un carnetel in compartimentul ala de la rezervor, dar sunt convins ca exista o varianta mai buna. M-ar fi ajutat mult o aplicatie, ca telefonul il am mereu la mine, din care sa pot printa la nevoie, dar nu am gasit nimic care sa ma satisfaca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 13, 2018 Author Share Posted April 13, 2018 (edited) Word document pe desktop cu numele anului in curs,in care trec:kilometri din bord la inceput de an,toate operatiile facute cu data si kilometri aferenti(atasate facturi/chitante),iar la sfarsitul anului trec kilometri din bord,dupa care printez respectivele pagini.Capsez facturile/chitantele si asigurarile expirate la foile respective. Edited April 13, 2018 by CHRISTIAN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghery Vlad Alex Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Salutare camarazi! A avut cnv înălțătoare de ghidon? S-a simțit vreo diferență? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jupanu77 Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 @ Cristi. Da, simplu. ))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 13, 2018 Author Share Posted April 13, 2018 NU recomand inaltatoarele,forteaza toate firele instalatiei electrice ce duc la comenzi si cablurile mecanice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin.iasi Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Salutare camarazi! A avut cnv înălțătoare de ghidon? S-a simțit vreo diferență? Salut, Eu folosesc si e o diferenta daca mergi des in scarite. Altfel, nu stiu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 13, 2018 Author Share Posted April 13, 2018 (edited) @ Cristi. Da, simplu. ))) E drept,se aduna "maculatura" ,dar stii clar tot! Edited April 13, 2018 by CHRISTIAN 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghery Vlad Alex Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Atat de mult să întindă cablurile un înălțător de 2-3,5 cm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted April 13, 2018 Author Share Posted April 13, 2018 Incearca sa-l ridici 25-30 mm fara sa bagi riser-e si vireaza maxim dreapta si stanga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin.iasi Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Atat de mult să întindă cablurile un înălțător de 2-3,5 cm? am eu de 30 mm si iti spun sigur ca pot sa virez stanga / dreapta maxim fara sa trag de cabluri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.