Jump to content

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Recommended Posts

388 roni am dat eu anul trecut pe kitul de lant si cu lantul tot DID. Nu am notat ce proveninenta aveau pinionul si foaia.

 

O sa fiu atent ce marca au cele pe care le voi lua de acum incolo. Caut si istoricul, ar trebui sa il am, Ionut mi-a dat multe foi :))

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Arhiva aia,spune tot ce s-a facut real pe Aprilica.

Asa am dat la toate motocicletele ce le-am vandut.

Link to comment
Share on other sites

Vlad, o si chinuie peste masura ei. Ala nu cred ca e motor sa mergi constant peste 150 km/h, cum mergea el pe autostrada sute de km, sau sa incerci sa tii ritmul cu motoare de 1000cc sau mai mari. Cred un 130 km/h e ok, ca ritm sustinut,pentru motorizarea aia.

Dar lui i-a ramas mica, il mananca palma, si astfel se scarpina si la portofel. Pentru ce vrea el , o motorizare de la 900cc in sus e ce trebuie . La Apriliana de anul trecut, a mers cu mine in tura de Barajul Bicaz, si a tinut ritmul( nici eu nu merg prea tare), dar pe la Baraj, era deja cam 0,5 l minus la ulei, de cautam de nebuni ulei prin benzinarii.Eu am mers in ritmul meu de touring, daca l-as fi pierdut , o lasam mai moale si il asteptam. In tura din primavara asta la Veliko la fel, incerca sa mearga in ritmul unor motoare mai mari, chiar daca el era in rodaj. Omului , ii place, si il mananca palma.

Concluzia, e ca nu se poate abtine, si are nevoie de ceva mai puternic.

Sanatate!

Link to comment
Share on other sites

Din pacate,cand nu te abtii varianta ieftina e sa deschizi portofelul,varianta scumpa,e aialalta...

Sper sa nu fie cazu'. :)

De ce crezi c-am vandut Shiver-ul?De ce crezi ca m-am intors la Minarelli,de prost?

Imi stiu limita ca sa raman in picioare,mai departe.Inclusiv pe legheleu...

Edited by CHRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

@nooxy, e adevarat ca incerc sa tin ritmul. Poate chiar mi-a ramas mica, mai ales daca merg si cu pasager...Dar macar e de apreciat ca o am de aproape 2 ani si inca nu o vand. Incerc sa "storc" tot ce e bun din ea si sa invat de la ea cat de mult pot.

 

Cred ca asta e motivul pentru care nu vreau sa trec inca la categoria mai mare. Asta si banii muulti bagati in revizia motorului. :) Aprilica n-are nici o vina, calaretul e cu capu'

Link to comment
Share on other sites

Ai curatat/schimbat filrul de aer,asta legat de urcatul in viteza?

Legat de vibratie,ai rotile echilibrate?Eu am patit la fel odata si roata fata nu era echilibrata corespunzator.Cu o noua echilibrare s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Toate ca toate, dar eu nu am reusit sa merg peste 120 pe autostrada.De doua ori am ajuns la 150 si vibra rau, sa aibe ceva?

mi se pare cel putin exagerat sa mergi cu motorul asta cu 150... De vibrat, vibreaza si la mine, de pe la 120 nu mai inteleg nimic in oglinzi, dar nu nu-mi fac griji, nu vreau mai mult de la el...

 

 

@nooxy, e adevarat ca incerc sa tin ritmul. Poate chiar mi-a ramas mica, mai ales daca merg si cu pasager...Dar macar e de apreciat ca o am de aproape 2 ani si inca nu o vand. Incerc sa "storc" tot ce e bun din ea si sa invat de la ea cat de mult pot.

 

Cred ca asta e motivul pentru care nu vreau sa trec inca la categoria mai mare. Asta si banii muulti bagati in revizia motorului. :) Aprilica n-are nici o vina, calaretul e cu capu'

daca tu o sa continui sa o folosesti asa, probabil ca o sa mai bagi multi bani in ea si o sa zici iar ca marca e de cacao...

Link to comment
Share on other sites

Normal,daca vrei viteza mare si stabilitate,iti iei altceva decat un monopiston de 659. :)

Edited by CHRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

:)


» Post actualizat in 03 Apr 2018 10:40

Mno,iaca ce-am lucrat azi:

 

Link to comment
Share on other sites

Era o simpla curiozitate pentru ca am vazut mai sus ca se vorbea de colegul ce o tinea in 150 sute de km.

Viteza maxima cu care am mers cu ea a fost de 172 timp de o secunda :)

Link to comment
Share on other sites

Viteza maxima reala cu care am fost cu ea,e 199 km/h(in 13.10.2013),dar o singura data,dupa ce am schimbat pinionul de fara cu unul cu 16 dinti.

post-41801-0-71065200-1522846085_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut, as dori și eu dimensiunile ghidonului, cât mai précise, am înțeles că ar fi 740cm în lățime.. În rest nu știu.. Înălțimea m-ar mai interesa și eventual dintr-un capăt până când incepe curbura țevi.

Ps: și pullback.ul?

Link to comment
Share on other sites

Ai avut noroc...

:)

 

Cristi, cum tineai tu istoricul ala de service?

 

Eu il tin intr-un carnetel in compartimentul ala de la rezervor, dar sunt convins ca exista o varianta mai buna.

M-ar fi ajutat mult o aplicatie, ca telefonul il am mereu la mine, din care sa pot printa la nevoie, dar nu am gasit nimic care sa ma satisfaca.

Link to comment
Share on other sites

Word document pe desktop cu numele anului in curs,in care trec:kilometri din bord la inceput de an,toate operatiile facute cu data si kilometri aferenti(atasate facturi/chitante),iar la sfarsitul anului trec kilometri din bord,dupa care printez respectivele pagini.Capsez facturile/chitantele si asigurarile expirate la foile respective.

Edited by CHRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

NU recomand inaltatoarele,forteaza toate firele instalatiei electrice ce duc la comenzi si cablurile mecanice.

Link to comment
Share on other sites

@ Cristi.

Da, simplu.

 

:))))

E drept,se aduna "maculatura" ,dar stii clar tot! :)

Edited by CHRISTIAN 1
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa-l ridici 25-30 mm fara sa bagi riser-e si vireaza maxim dreapta si stanga.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...