Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005


Kristian K
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa gasesti un bord sh e cam loterie,sa gasesti unul nou,cam imposibil.

Nu va functiona deoarece bordul origibal e imperecheat cu ECU si cheile de contact cu imobiliser. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

As avea si eu nevoie de o informatie :

Ce cablu este folosit pentru alimentarea pompei de benzina ?

E vreunul rezistent la benzina sau e doar cablu banal ?

 

Din pacate inca picura putina benzina printr-un cablu, direct in conector.... iar siliconul Reinzosil nu e facut sa stea in contact cu benzina asa cum l-am pus eu. Poate pe post de garnitura e ok.

 

Daca tot a venit frigul si nu mai ies cu motoreta, am decis sa o dezmembrez. Urmeaza sa caut si vopsitor curand...

 

WhatsApp Image 2021-12-06 at 12.21.38.jpeg

WhatsApp Image 2021-12-06 at 12.21.38 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-12-06 at 12.21.37 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-12-06 at 12.24.29.jpeg

WhatsApp Image 2021-12-06 at 12.24.30.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legta de fir,mai mult ca sigur e ceva pentru mediu petrolier.

Reinzosil am spus ca am folosit ca supliment pe langa garnitura vechiului rezervor si e etans si azi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada, Factory si Trail din 2005
  • Kristian K pinned this topic
  • 1 month later...

Cati posesori mai sunt pe aici ? 

 

Inca putin si poate si a mea sa iasa la plimbare. 😎

Azi am asamblat toate piesele pt ca le-am avut la vopsit, toate plasticele. 

Mai am de aliniat roata spate si cateva verificari ca sa vad daca e totul pregatit de drum. 

 

IMG20220319154127.jpg

IMG20220319154114.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mai urmareste vreun posesor de Pegaso topicul asta ? 😅

 

M-am tot lovit de problema cu ECU-disconnected si azi am reusit sa identific un fenomen ciudat.

Am asamblat motoreta dupa ce am desfacut-o pt a curata niste contacte. Iar la pornirea de test prezenta eroarea cu Ecu...

In momentul in care bat usor cu degetul in carcasa Ecu-ului, faza scurta se stinge si apoi se opreste motorul. Cu mesajul de deconectare.

Bataia de care zic ca am aplicat-o este precum bataia in masa cu degetele cand asculti o melodie si lovesti usor cu degetele de masa....

Intrebarea ar fi : poate vreun posesor sa incerce la a lui Pegaso asa ceva ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contact imperfect in interiorul ECU-ului banuiesc ca te referi ? :)

Pt ca el e prins cu suruburi de cadru si am miscat toate firele care intra in ECU, l-am scos de pe cadru si l-am miscat in toate directiile, tras de conector,etc.... mobra ramane functionala.

 

Cum ating pe lateral, cum taie curentul farului si apoi urmeaza motorul. Presupun ca o piesa sau procesorul de pe placa ar avea nevoie de o relipire (reflow)....

Noroc ca placa este sigilata bine 😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, mariusica88 a spus:

Mai urmareste vreun posesor de Pegaso topicul asta ? 😅

 

M-am tot lovit de problema cu ECU-disconnected si azi am reusit sa identific un fenomen ciudat.

Am asamblat motoreta dupa ce am desfacut-o pt a curata niste contacte. Iar la pornirea de test prezenta eroarea cu Ecu...

In momentul in care bat usor cu degetul in carcasa Ecu-ului, faza scurta se stinge si apoi se opreste motorul. Cu mesajul de deconectare.

Bataia de care zic ca am aplicat-o este precum bataia in masa cu degetele cand asculti o melodie si lovesti usor cu degetele de masa....

Intrebarea ar fi : poate vreun posesor sa incerce la a lui Pegaso asa ceva ? 

 

Salut ! A mea nu face ...

Esti sigur ca in ECU  e intreruperea, incearca sa bati cu o coada de surubelnita de sus dar verifica bine cablajul si mufa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emil, am demontat-o toata pt curatat contacte...

La asamblare am pornit-o si din greseala am atins de Ecu. Am crezut ca e conectorul, am desfacut suruburile. Am tinut ecu in mana si am miscat conectorul si fiecare fir ce intra in ecu. Totul ok.

Am pus ecu pe suport, strans suruburi si apoi batut usor in el...abia atins... Dupa 3-5 batai apare mesajul si moare motorul.

Pacat ca nu am filmat. 

Abia sambata viitoare mai pot merge sa filmez.😄 Dar sigur fac un clip, macar sa fiu nebun cu dovada.😎

Ps. am gasit pe un site de dezmembrari din NL cu 850 lei, transport inclus.

Retur 30 de zile in caz nu e ce trebuie...

 

Am dat comanda si poate in weekend reusesc sa fac o proba pentru a merge la SMAEB cu ea :))))

Proaspat sosit. Sa vedem cat de bun e olandezul.😎

IMG20220518135846.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la Aprilica. Testat cu ECU ei si nu a vrut sa dea nici o eroare oricat as fi batut in el, miscat conector, fire...etc.

Asa ca am pus noul ECU venit din dezmembrari din Olanda. Asamblat pentru test si am facut 50km si 2 ore prin Bucuresti.

Plusuri :

+ motoreta merge altfel acum, nu mai are acelasi balbait intre 3-4k rpm

+ la 100kmh are 4000rpm , atat erau si inainte ? ca pare subturata.

+ ii place mai mult sa merg cu ea turat. Ride it like you stole it :)

Minusuri :

- nu ii place ca sunt obisnuit sa merg subturat.

- daca cresc relantiul (la cald) peste 1500rpm (adica 1600-1700rpm) se tureaza singura cand incetinesc (in jur de 2200rpm)

- parca nu are aceasi decelerare cu frana de motor...

- uneori sta turata la relantiu (2200-2400rpm), isi revine singura sau daca accelerez de cateva ori. Cablurile sunt verificate, totul ok. Pare a fi din calculatorul ei. (a disparut momentan dupa ce am redus relantiul la 1500rpm)

- initial a pornit cu o eroare la senzorul de viteza. Dar a disparut dupa ce am bagat in viteza si am lasat-o sa prinda 5kmh pe stander. Sters erorile din bord si ecu pt orice eventualitate.

 

Daca aveti cumva poze cu eticheta de pe ECU, sunt curios ce numar aveti trecut pe ele. Pe astea 2 scrie : 2490 - vechi si cel nou - 2492.

Nu cred ca am avut eu atat de mult noroc in cat sa primesc de la dezmembrarile din Olanda un ecu produs in 2006 fix la 2 numere distanta de al meu. 😅

Am 30 zile de retur, sper sa reusesc sa o testez suficient de mult cat sa vad daca este totul in regula. Amr 25....

 

IMG20220521142017.jpg

IMG20220521142942.jpg

Editat de mariusica88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, mariusica88 a spus:

+ la 100kmh are 4000rpm , atat erau si inainte ? ca pare subturata.

Precis exact tot atât! Asta dacă n-ai schimbat odată cu ecu și călcătura (raportul transmisiei finale, pinioane cu nr diferit de dinți) sau ceva pinioane prin cutie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am tot incercat dar nu gasesc pe nici unde dimensiunile semeringurilor de ulei si de praf pentru un Pegaso Strada 2006.

 

Am cautat pe topic dar nu am gasit, poate nu am skillul necesar. V-ati mai lovit de problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt codurile originale, poate te ajuta sa gasesti o echivalenta si, eventual, dimensiuni:

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/piaggio-parts/ap8163522

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/piaggio-parts/ap8163520

Eu le-am schimbat acum multi ani si nu imi amintesc sa fi cumparat piesele OEM, dar cam atat e tot ce imi amintesc 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut! Am si eu problema cu ECU deconectat. Ieri am pornit motocicleta (Trail 2006) si aveam nevoie sa o dau putin cu spatele. Dupa ce am mutat-o 1 m, s-a oprit motorul, s-a aprins triunghiul rosu si mi-a aparut in bord semnul cu ECU deconectat.

Am tras putin de fire, am scos cheia, am decuplat bateria, toate cu acelasi rezultat. Cand am verificat sigurantele, cea de 7.5 era arsa. Am schimbat-o si a ars-o din nou (nu mai stiu daca atunci cand am dat la automat sau dupa cateva secunde pur si simplu). Am incercat cu siguranta mai mare(am citit dupa ca nu am facut bine si e posibil sa fi ars ECU) si imi ardea si siguranta de 15.

Probabil ceva in plus oricum am stricat, pentru ca acum daca pun contactul se aude un țăcănit si dupa cateva secunde se arde siguranta de 20 si taie tot curentul.

In afara de dat jos rezervorul si luat la mana mufele, eu nu am alta idee.

Ma puteti ajuta cu un sfat, ceva?

Sau indrumare catre un mecanic specializat pe electrica.

Mariusica88, daca nu ai dat retur ECU din Olanda, poate o sa am eu nevoie sa il cumpar, daca nu ai alte planuri cu el.

 

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut @IonutS20 , din fericire l-am folosit la a mea. De atunci nu a mai facut figuri. La tine ar trebui verificata instalatia si vazut ce are. Daca esti pe langa bucuresti, am putea sa incercam cu cel vechi, este functional. Ma gasesti pe whatapp la : 0764438284 si vedem cum putem face.

 

Daca cumva vrea cineva sa devina posesor de Pegaso Strada, atunci aruncati o privire si la anuntul asta:

https://www.olx.ro/d/oferta/aprilia-pegaso-strada-660cc-35kw-2006-IDgmN0B.html

 

Dupa 8 ani si aproape 10k km adunati, a venit momentul sa ne luam ramas bun.

Acum e majora, pregatita de maritis. Dornica de aventura, pe care eu nu prea am timp sa i-o ofer.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! Scuze ca nu am mai revenit la post. Se pare ca am fost norocos si a fost suficient sa demontez rezervorul si sa curat toate contactele cu alcool izopropilic. Nu a mai facut nici o figura dupa lucrarea asta de maxim o ora.

 

Bafta la vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super, e bine ca ai rezolvat temoporar.

Daca mai apare ecu disss.....atunci stii de unde e. De la un procesor din ecu care trebuie sa primeasca un reflow.

 

Sa speram ca nu vei avea nevoie pe viitor. Un ecu costa intre 200E (foarte rar) si pana la 800E (SH) si parca peste 1k euro nou :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut stimati owneri de Aprilia Pegaso 650! De curand am intrat si eu in posesia unei astfel de jucarii, este prima mea motocicleta si sunt absolut incantat de ea. De la inceputul verii am mers cu ea aproape zi de zi, inclusiv cateva ture mai lungi, si a mers tot timpul perfect, fara niciun fel de probleme.

Insa saptamana trecuta am mers cu ea la mare, si, dupa ce m-am intors, a inceput sa nu mai stea turata la relantiu, merge cat merge si apoi scad turatiile, incepe sa tuseasca si moare motorul. Pana sa apuc sa o duc la service, am mers cu ea asa cateva zile, tinand-o turata cand stateam pe loc, insa acum cateva zile s-a oprit si in timpul mersului, pe la 4000-4500 de ture, dupa care nu a mai pornit, ceea ce m-a determinat sa nu mai merg cu ea. In afara simbolului "check engine" care a aparut datorita faptului ca am trecut recent de 30000km, nu apar alte erori, si am verificat tot ce am stiut cum (antigel, bujie, filtru aer, etc.) si totul pare in regula, dar din pacate experienta mea cu motocicletele e destul de redusa, fiind incepator. Aveti idee ce ar putea fi, sau puteti sa imi recomandati un service/mecanic care sa ma poata ajuta? Multumesc in avans!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 Strada,Factory si Trail din 2005

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...