emilvef Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Pai eu nu pot sa dorm noaptea de grija uleiului ...Acum cred ca am lamurit o. Eu am facut doar o tura cu mobra si atunci a fost OK nivelul in rest am yot porit o cate un pic si ma uitam agale la nivel si mi se parea de SF! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 Eu bag 2,7 l de ulei cu filtru si imi iau ca reper viitor,ACEL nivel pe joja,ca e la RECE,ca e la CALD!Fa la fel si vei constata daca scade sau daca ramane acolo!Poti schimba uleiul si acum,nu are nimic,ca nu e lapte sa se strice. De la un schimb la altul(11.500 de km facuti la ultimul schimb),mi-a "disparut" de pe joja de la maxim la minim un sfert!Absolut acceptabil,zic eu! Niciodata nu plec pana nu incalzesc motorul sa aiba CEL PUTIN o linie pe indicatorul de temperatura,adica piesele s-au dilatat deja ca sa putem discuta de motor incalzit!Plecarea cu motorul rece,imediat dupa ce ai pornit motorul,va duce la o uzura prematura a segmentilor si de aici,devine clar ce se intampla mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Si l lasi la ralanti pana la o linie?Si un manual inafare de cele postate aici, ai?Eventual o sugestie de traducere ca na descurc mai greu cu engleza , mai ales ca PDF nu merge tradus cu google translate.MS! Editat Noiembrie 24, 2013 de emilvef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 Da,cel putin o linie. Daca ai timp,il lasi si mai mult,pana la 2 sau 3 linii. Ieri era cam frig pe munte pe unde mergeam,caci imi scadea temperatura in mers de la 3 linii la 2.Ba odata era pe o linie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Vreun manual ,dar nu format PDF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Eu il am original,primit odata cu Aprilica,dar nu-i de dat! Am pe cineva care l-ar putea lista si sa puna spirala,dar e pe bani!Si e tot in engleza! Daca te intereseaza,vorbesc sa-l intreb cat ar face! Editat Noiembrie 24, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) MS! Poate ne intalnim vreodata si l scanez si eu,pana atunci intrebam la care l au..Scuze pt. cicaleala dar sunt un tip meticulos ,care se lasa convins doar de argumente "de la sursa" Asta i scopul pt care am intrat pe forum ,pt informatii, dar mai exacte nu am rabdare de palavre.Oricum m ai ajutat destul Editat Noiembrie 24, 2013 de emilvef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 Nu e ironie,sper! Am fost eu grumpy un pic ieri,dar imi cer scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyzaybag Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 http://4riders.ro/motorcycle-videos/motorcycle-travels/in-jurul-turciei-in-12-zile De-ai nostri, bravo, poate sunt si pe aici pe forum si ii salutam. Emil daca ai intrebari si cauti raspunsuri pe forumuri inchei cu si mai multe intrebari si dileme, cel putin mie asa mi se mai intampla. Manualul aprilicii de care zici si il are si Cristi e asta Pegaso 650 Strada 2005 use + maintenance.pdf si il am si eu dar e in italiana franceza si germana. Cat despre joja cu ulei o sa fac si eu niste verificari si masuratori si le postez pentru ceilalti in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 Ei,cum stati cu verificarile? Ceva concluzii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Cristi ,n am avut timp sa mai pornesc motoreta si din cauza vremii n o pot face prea curand .Inainte de a completa 150g dupa ce am dat o tura era nivel max dar la rece era sub min ,dupa completare la rece e peste min cca 5mm la cald,urmeaza... Problama e ca am declarat o la fisc , a stampilat fisa inmatriculare dar au spus ca e valabil doar o luna si fiscalul vechi propr. la fel ,acum nu stiu cum o sa fac la primavaracand fac identif. si asig. sa o inscriu?Vor comenta la politie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 La primavara mergi inca odata la Finante si iti mai stampileaza fisa inca odata.Deja Aprilica e in evidenta si ai platit si impozitul la ea.Asa stiu eu. Cel mai bine ar fi sa mergi la militie si sa-i intrebi pe cei de acolo. In alta ordine de idei,maine imi duc Aprilica la servici sa schimb kit-ul de lant,uleiul in telescoape,lichidul de frana,fac un test de compresie si strang/verific rulmentii jugului.Bag ulei Motul 10w in telescoape in loc de 5w.O sa fie o idee mai tare suspensia fata,dar mai ok!Producatorul recomanda 5w. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 As intreba dar inmatricularile se fac la Deva 100km de mine ,oricum numai la primavara o inmatriculez sper sa nu ma mai trimita la vechiul proprietar .daca moare? Apropo are 72 de ani si e femeie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Incearca online,poate este informatia pe undeva in site-ul militiei! Update:Azi am schimbat uleiul in telescoapele fata(am bagat Motul 10w,sta mai bine),am strans piulita la rulmentii jugurilor telescoapelor,am schimbat kit-ul de lant(DID VX 520 X-RING),am pus pinioane:fata 16 dinti si spate 44 dinti,marca JT si am schimbat lichidul de frana fata si spate(am pus ATE SL 6 DOT 4). PS:Ceva ce eu spun ca nu e de ras... Editat Noiembrie 26, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Si cat te a costat toata distractia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 Doar piesele si lichidele m-au costat 495 de roni,caci doar lucrez la un service moto.Manopera nu am pus-o,caci m-a ajutat colegul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Barem o perioada ai pace.. Gabi ai facut verif la ulei dupa pornirea motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 Barem o perioada ai pace.. .... Asa vreo 5 ani.Ca peste vreo 2000 de km,trebuie sa schimb cauciucul de spate!Luni imi vine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 (editat) Ca ulei N ar fi mai bun MOTUL 7100 DECAT 5100 ? si antigel de la Mobil de ala albastru e bun ? asa pare albastru La mine nivelul cu motorul rece e cam 2mm sub min.Dar e curat s au s ar preta schimbat? cati l? S au pot completa cu G12 am acas s au apa distilata mai mult de 150g nu intra Editat Noiembrie 29, 2013 de emilvef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) E bun full sintetic Motul 7100,dar eu recomand semisintetic Motul 5100,deoarece are si din calitatile vechilor uleiuri(cele minerale) si din calitatile celui full sintetic.Deci face per total mai multe decat full sinteticul,el fiind mai mult spre cele de performanta.Nu faci performanta,nu? Antigelul e bun cam oricare,atata timp cat e verde sau albastru.Eu am pus XT cehesc,de culoare verde!Cantitatea totala de antigel e de 1,4 l cu tot cu vasul de expansiune si l-am preparat la -36 grade C.La rece mie nivelul imi este la 2/3 intre minim si maxim. Eu las lichidul de frana si antigelul maximum 5 ani,apoi il schimb. Iti recomand sa schimbi atat antigelul cat si lichidul de frana,mai ales daca nu ai nicio informatie cand au fost schimbate ultima data!Sau ai ceva istoric? Eu folosesc ca filtrul de ulei,Champion COF 045.Ieftin si bun(e acelasi filtru cu cel de Yamaha Tenere 2008,Yamaha MT-03,MuZ Bagheera 660 si e vreo 20 si ceva de roni! Filtrul de aer da-l jos si sufla-l,apoi vezi cum se prezinta.Nu ai sa gasesti filtru de aer decat pe original! Daca mai ai alte intrebari,poti sa apelezi fara retineri! Editat Decembrie 1, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 MS! Am sa merg pe Motul 5100 dar in carte recomanda 15w50 tu ai recomandat 10w40 ,poti motiva? Filtrul aer cred ca e schimbat curand, lichidele cred ca la schimb la primavara toate ..Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Da,normal ca recomanda Aprilia asta!Ai sa intelegi imediat de ce. La uleiuri cifra din fata(0,5,10,15,etc)indica limita inferioara de temperatura la care functioneaza optim),cea de dupa W indica limita superioara de temperatura.Exemplu pentru Romania 10W40 va functiona mai ok decat 15W50,care va functiona ok in Italia,Grecia,etc. Chiar daca filtrul de aer pare curat,iti recomand o suflare cu aer comprimat! PS:Daca vrei un ulei ce le combina pe amadoua,baga Motul 5100 semisintetic 10W 50.Dar e nitel mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Tu de care ai bagat in Caponord? Ca eu de cand bag Motul 5100 semisintetic10W40 in mobrele mele,nu mai am niciun fel de probleme!!! Nu e vorba de polemici,vorba lui Emil,justifica-te!Eu am facut-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyzaybag Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Eu am in ea 15w50 Motorex, zilele trecute am pornit-o pe 0 grade dupa ce a stat cateva zile si la temp. negative si in primele momente se auzea asa un tacanit. Dupa cca. 20 de sec. se auzea motorul destul de lin, am tinut-o pana ce la temperatura imi arata 2 liniute, am pus mana pe carcasa motorului la piston rece aia sloi, a mai mers putin am oprit-o. Tinut cam 1 minut dupa care verificat ulei ..nici nu atingea joja...In august cand i-am schimbat uleiul pe caldurile alea cand porneam motorul din start erau 2 linii la temperatura, i-am pus ulei la nivel de atingea maxim, dupa pornit incalzit accelerat verificat tot la max era iar de atunci pana acum nu am facut 1000 km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Eu folosesc ulei 10w40 caci atunci cand e mai rece afara,porneste usor si functioneaza ok!Am facut deja peste 8.500 de km cu 10w40 la actuala Aprilica.Si la cea dinainte am folosit 10w40 fara nicio problema,inclusiv la celelalte mobre ale sotiei mele(Yamaha Trailway si Yamaha Tricker).Am folosit ulei Motul 5100,evident! Editat Decembrie 2, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.