Sari la conținut

Un nou proict de resuscitare a unui Dnepr


ioneld
 Share

Postări Recomandate

si uite ca este iarasi in cautare de stapan...............,dupa ce a zacut intrun garaj trei ani si iau mai disparut cateva acesorii revine iar la vanzare de data asta la pretul de 1100 de euro.nu inteleg prea bine ce a vrut fostul propietar sa ai faca instalatiei electrice pentruca acum are nevoie de o revizionare totala ,asta pentru cine se pricepe si are rabdare cu asa ceva ca pe mine ma cam depaseste.


» Post actualizat in 30 Jan 2017 17:40

si sa nu uit si cateva poze cu starea actuala

post-92587-0-75972000-1485797985_thumb.jpg

post-92587-0-61151800-1485797988_thumb.jpg

post-92587-0-27231300-1485797991_thumb.jpg

post-92587-0-57286500-1485797993_thumb.jpg

post-92587-0-66278600-1485797995_thumb.jpg

post-92587-0-28558200-1485797998_thumb.jpg

post-92587-0-51515400-1485798000_thumb.jpg

post-92587-0-80457800-1485798002_thumb.jpg

post-92587-0-92279300-1485798004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta. Am si eu o intrebare si nu vreau sa deschid topic nou... Sunt pe cale de a cumpara un Dnepr mt11 din 92. intrebare. Ca si motoare sunt ok? multi mi-au spus ca sunt mai rele decat o Mobra. si ca toata ziua surubaresti la ea. Astept parerile posesorilor va rog. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta. Am si eu o intrebare si nu vreau sa deschid topic nou... Sunt pe cale de a cumpara un Dnepr mt11 din 92. intrebare. Ca si motoare sunt ok? multi mi-au spus ca sunt mai rele decat o Mobra. si ca toata ziua surubaresti la ea. Astept parerile posesorilor va rog. Multumesc anticipat.

 

Cine ti a spus tie ca Mobra romaneasca a fost o mobra proasta? Te inseli grav prietene si mai informezi gresit si pe altii. Mobra a avut intradevar 2 defecte. 1- era mult prea grea pentru motorasul ei si 2- sistemul de zavorare in viteze deficitar din cauza materialelor nu tocmai calitative ( a nu se citi proaste ). In rest, folosita corespunzator, intretinuta bine si revizionata cu piese de origine a fost un motoras bun. Si sunt oameni care au folosit o o viata!

 

Cat despre Nipru, este cea mai slaba dintre rusesti si asta datorita materialelor folosite la fabricarea ei, fabricantul rationand ca, ucrainianul de rand trebuie neaparat sa aiba acces la un mijloc de transport cu care sa si duca, de exemplu copilul la gradinita sau nevasta la locul de munca sau amandoua. Asta spre prosperitatea societatii Ucrainiene si nu neaparat a lui. Acum un piston de Ural costa peste 100 Evro la un dealer iar unul de Dnepr chiar si Nos nu cred ca depaseste 9 Dolari.

 

Judeca si tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu am spus ca Mobra e proasta. Am avut Hoinar si chiar de la dumneavoastra am luat motorul. A fost o motoreta buna pentru capacitatea ei. In ce priveste Nipru...nu pot spune nimic. Doar ma documentez pentru ca vreau sa cumpar unu. Si sa aflu metode prin care pot imbunatati motorul cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sunt oameni pe aceasta pagina care au luat o mobra cu 2500 Evro, au mai bagat cu cap ( nu bani aruncati aiurea ) inca 1500 si inca mai au de bagat ca sa mearga perfect. Intreaba l pe @Ales cate mii de Evro a bagat pana acum iar mobra e inca in stare de proiect. Eu am platit din mana. pentru un motor de K, 750 Evro doar pe piese, asta fara manopera.

 

Fa ti socotelile

Editat de Vrsv Gunoier
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... din pacate la Nipru totul e slab calitativ. De la chiuloase, sistem de ungere, sistem de racire, incarcare, tablarie, pana la roti, etc.


» Post actualizat in 31 Jan 2017 19:26

Are si calitati!, Forma ( mie imi place mai mult forma cadrului { Uralul a stricat o la sfarsit } ), mai puternica, mai silentioasa, motor regandit fara capac spate, alti rulmenti mult mai silentiosi, motor desenat mult mai curat. rezervor inspirat dupa BMW, cutie mult mai fina decat celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... din pacate la Nipru totul e slab calitativ. De la chiuloase, sistem de ungere, sistem de racire, incarcare, tablarie, pana la roti, etc.

» Post actualizat in 31 Jan 2017 19:26

Are si calitati!, Forma ( mie imi place mai mult forma cadrului { Uralul a stricat o la sfarsit } ), mai puternica, mai silentioasa, motor regandit fara capac spate, alti rulmenti mult mai silentiosi, motor desenat mult mai curat. rezervor inspirat dupa BMW, cutie mult mai fina decat celelalte.

 

Inteleg... Ele sunt frumoase. Si pe mine ma atrage. Si ma atrage tare ceva cu atas. Iar Nipru mi se parea o idee buna. Centimetrii cubi, putere... dar daca mi frica sa plec cu ea la un drum de 100km nu are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan nu ma tine buzunarul de un K. MT-ul asta mi-a picat oarecum la oferta, dar totusi am zis sa ma informez putin de el

Doar motorul sa dau cu el pe Nipra da. As putea rezolva, dar acolo iar e ideea de unde gasesc un K bun. Numai in Ucraina cred

» Post actualizat in 31 Jan 2017 19:43

K ul 750 din anii 70 e tot un Nipru insa cu motor de K. Mici chestii, diferente minore.

O sa ma pun sa studiez piata din Ucraina sa vad cum e si acolo. Am ceva cunostinte acolo si m-ar putea ajuta cu un motor bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un K bun nu gasesti decat la noroc. Si oricum nu conteaza. Iei o baza buna si usor usor refaci tot. Azi pistoanele. maine distributia. Usor usor. Insa odata refacut te doare la la bascheti.,

Am inteles. Multumesc pentru indrumari si sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ti a spus tie ca Mobra romaneasca a fost o mobra proasta? Te inseli grav prietene si mai informezi gresit si pe altii. Mobra a avut intradevar 2 defecte. 1- era mult prea grea pentru motorasul ei si 2- sistemul de zavorare in viteze deficitar din cauza materialelor nu tocmai calitative ( a nu se citi proaste ). In rest, folosita corespunzator, intretinuta bine si revizionata cu piese de origine a fost un motoras bun. Si sunt oameni care au folosit o o viata!

La a 2-a aș zice mai degrabă prelucrarea/tratamentul/finisajul specific mioritic(de k k t adică),în rest subscriu! :peace:

 

In ce priveste Nipru...nu pot spune nimic.

Pe cine am auzit că a deținut....numai de rău l-a vorbit! :tomato:

Editat de Adrian Frigo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cea mai mare a Niprelor e ignoranta proprietarilor. De cate ori nu am vazut chestii de genu: "Merge fara saibele astea" sau "Are ceva daca nu ii pun capacelele in capul supapelor" sau n si n de adaptari sa iasa cat mai ieftin. Da, materialele folosite nu sunr tocmai bune, eu cand i-am pus pistoane NOS cu cap bombat le-am fiert o zi in ulei ca tratamentul din fabrica e deficitar. Nea' Victor, D-zeu sa-l ierte m-a invatat. M-am asigurat ca nu pun in motor decat piese verificate si am incercat sa am grija de fier. Si nipra a mers pana la nefericitul accident in care am ramas fara furca. Motorul porneste indiferent de timp la prima pedala, toarce frumos si are un relanti cu care am trezit invidie in posesori de HD.

Per ansamblu nipra nu e honda sau bmw dar e asa cum te porti cu ea.

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

printre altele ,foarte interesanta pribegia acestor motoare de la un propietar la altul ,la o modificare sau alta, de la persoane care le chinuie ,ciopartesc ,descompleteaza la propietari iubitori de fiare ,care le mai dau o sansa stricand o gramada de bani pe ele................................inspiratia venita de la niprul de fata care a reajuns pe masa de operatie si nu se stie unde va sfarsi


» Post actualizat in 28 Mar 2017 12:14

astea nu au soarta unui logan care are de regula un singur propietar 10 sa 15 ani si ajunge drept la remat pe un tichet rabla..................sau la dezmembrari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...