Sari la conținut

Kawasaki Ninja 300 ABS


Contabil
 Share

Postări Recomandate

Cumparata in decembrie 2012 si cazata acasa in ianuarie 2013. O jucarie agera, micuta si foarte utila in orase mari. Viteza maxima (prinsa de mine) 177 km/h, este adevarat ca n-am avut rabdare prea multa si nici nu stiu in ce parte batea vintul, consum maxim 3.5 l/100 km, greutate la plin 174 kg. Usor de condus si foarte manevrabila, n-am vrut sa scriu de bruneta pina n-am cunoscut-o mai bine.

post-72328-0-28315900-1382038930_thumb.jpg

post-72328-0-24472500-1382038958_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt super motoretele astea, pacat ca incepatorii la noi viseaza iersez si cbr-uri ierier. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Multumesc, am trecut pe ea dupa 6 ani de CBR 125, eu am preferat s-o iau incet, si mai ales ce se potriveste conditiilor mele. Incidente am avut, dar este vorba de culcata bruneta de pe loc, diferite cauze. :peace:

 

frumoasa foc,am vazut-o si eu asta vara :P,pacat ca nu ii pui ceva verde pe ea ar arata si mai bine :)

Eu as fi vrut sa va mai vad mai des pe la intruniri, dar scirbiciul nu-mi permite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ..e superba ...

 

Totusi ma ingrijoreaza ... depasirea limitelor celor de la Kawasaki.

 

Adica erau limite de cand lumea ...

 

125 .. 250 .. 600 ... 750 ... etc.

 

Acum .. de la legendarele 250 .. a sarit la 300 ...

 

Apoi de la iconul de Z750 ... l-au facut Z800 ... care e aproape la fel cu Z1000 ... schimbari degeaba.

 

Oricum e super modelul tau.

 

Nu prea sunt adeptul accesoriilor .. sieu o tin pe a mea ... stock .. exceptand toba ...

 

Dar ... parca merge ceva verde pe ea ...

 

Rim strip macar ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@neo43nity pretul a fost de 5250 eur, si ca si tine m-am "plictisit" de CBR 125 dupa primul sezon DAR spre norocul meu n-am avut bani de alta, asa ca am avut parte numai de incidente minore.

@BQGDDAN probleme cu motorul n-am avut,, este si prea devreme (8000 km), dar am de gind s-o pastrez inca 6-7 ani si abia dupa am sa pot spune ceva. As fi preferat varianta de alb/negru, dar cind am cumparat-o nu faceau modelul decit pentru USA, nu-mi place noanta lor de verde, desi ii defineste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

5250 euro?.. exagerat de mult. Ok, am inteles, practic, e nou-nouta, dar nu-i vad rostul. 5,3k pt ~35 caluti. Sunt o gramada de motoare full (tobe sport, double-bubble, alarma, etc) pe injectie din 2005 incoace sub 3000-3500 euro. Un exemplu, R6 din 2005, tobe sport, semnalizari si stopuri led, bi-xenon, double-bubble ,alarma si tot ce se poate pune pe el, complet negru, 2500 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 ele ala din 2005 .. e curat spart ...

 

Si la acte ... o sa te apuci de dezmembrari .. in fine.

 

NU doar puterea conteaza ...

 

Si ca e vitezana etc.

 

Omul a ales foarte bine.

 

125 .. acum Ninja 300 ...

 

O ia gradual ..

 

Si apoi ... toti cautati moto impecabile la bani de furaciuni ...

 

afxv227? ... stai mai calm.

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5250 euro?.. exagerat de mult. Ok, am inteles, practic, e nou-nouta, dar nu-i vad rostul. 5,3k pt ~35 caluti.

Depinde ce vrei de la motor, eu am vrut ceva nou fiindca imi da impresia de siguranta din punct de vedere tehnic, diferenta de bani pina la una de 600 ar fi fost inca de 5000 si ceva, asa ca am batut net-ul si am inteles de acolo ca viteza ei maxima este de 180-190 Km/h (bancuri, cu doar 57-59 kg ale mele n-am reusit decit 177) si am considerat ca este indeajuns - si chiar este pentru mine din punct de vedere al vitezei, greutatii mobrei si al consumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BQGDDAN, in primul rand, nu prea am inteles ce ai zis, dar te asigur ca nu e nimic spart. Cel care-l poseda il are de peste un an si a bagat kilometri buni in el si merge perfect. E impecabil, punct.

 

@Contabil: E decizia ta, eu am criticat doar faptul ca ai dat foarte multi bani pe ceva ce o sa schimbi pentru ca te plictisesti sau realizezi ca in unele situatii nu ai destula putere. E vorba de raport calitate-pret. Pot sa-ti dau un contra-exemplu daca doresti. TDM850 (perfect pt drumurile noastre si destul de aspectos cu indeajunsa putere) cu toba sport, 1400 euro. Da, e din 2000, pe carburator, dar consumul e intre 4 si 5l/100km. Statistic, nu e nou, pentru ca are 37k km si cateva zgarieturi, care le-as putea repara cu ~100 euro (revopsire completa, deci ca nou). Mentionez, ca pana la 80k km, nu apar probleme. Mi-ar mai fi ramas 3850euro, care 10 ani, sigur mi-ar ajunge pt combustibil/service-uri. Nu vreau sa fac pe inteligentul, voiam sa-ti spun o alta perspectiva, daca tot avem dreptul la libera exprimare. La fel e si cu masinile, nu o achizitionezi din showroom cu 30k euro, ci dupa 3-4 ani, la sub 100k km, cu 7-10k. Simple as that. :D

 

P.S: evident, daca are balta peste sau o iei in leasing, nu se pune problema. :)

Editat de AfXv237
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca ma gandeam la alta moto .. fata de cea la care te refereai tu ...

 

Dar acum ... preurile la moto nu pot fi in functie de cilindree si categorie.,

 

O Aprilia RS4 de 125 e 4000 siceva de euro ?

Pe cand un .. R6 2006 e 4200 ?

 

Sau o Hayabusa o gasesti si la 3000 de euro ...

 

Nu e un criteriu asta ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-mi place la noi : sa moara Jana ce post e ala , a dat 5000 pe un Kawa de 300 nou. Pai eu in locul lui imi luam 3 cbr-uri, doua r6, si tot era mai bine. De aceea piata moto de la noi e asa cum e adica moarta iar cele second au majoritatea pana in 25.000 km ca sa nu cheltuim bani pe cele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e un criteriu asta ..

Intradevar criteriile au fost altele, sa fie cit mai usoara, cu aspect sportiv, viteza de 150-160 km/h, consum rezonabil, inaltimea seii micuta, dar mai ales cit mai buna din punct de vedere tehnic. Unele din aceste criterii mi-au fost impuse de constitutia mea, respectiv 1.64 inaltime si 57-59kg, altele de stilul de mers si siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BQGDDAN, in primul rand, nu prea am inteles ce ai zis, dar te asigur ca nu e nimic spart. Cel care-l poseda il are de peste un an si a bagat kilometri buni in el si merge perfect. E impecabil, punct.

 

R6 din 2005 impecabil cu multiple accesorii la 2500 de euro? :D Pune si tu un link cu anuntul, ca m-ai facut curios.

 

Pt Contabil: frumoasa motocicleta! O alegere foarte buna, dupa parerea mea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de economie. Putea sa-si ia o gramada de alte motociclete la bani mai putini. Îi ți partea, insa, tu ce-ai alege intre un Ninja300 stock la ~5300euro nou si un R6 full din 2005 cu ~30k km in stare impecabila la fie 3000 euro(nu 2500)?

 

Cat despre R6-le ala, e doar un exemplu. Putea fi orice alta motocicleta. Nu e niciun ideal, insa, un lucru e garantat: R6 > Ninja300 la orice ora, la orice aspect. ;)

Editat de AfXv237
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, tu ce faci cu icsteul in ograda cand sunt atatea R6 la 1500 de euro pe bikeshop?

 

se da pe camp ca n-are carnet

 

Nici o motocicleta noua nu e o alegere proasta, decat fiare birjarite de toti cocalarii mai bine una mai mica dar noua, la statura lui e foarte ok motorul, eu as fi luat un ybr250 in locul lui, cred ca era mai ok in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand scoti tu cu ier6 un consum de 3-4 la suta?

Ps tu ai o fixatie cu r6.

Tocmai asta incercam sa evidentiez, inteligentule. Dai 3000 de euro pe un oarecare R6 sau 600rr sau ce vrei tu cu peste 100cai (sa-ti reamintesc, R6-le ala e doar un exemplu. Invata sa citesti pana la capat) si iti mai raman inca 2250 (din cei 5250). Sa-nteleg ca dupa tine benzina o bagi pe moka sau cum? Cu 2250 euro economisiti te mai intereseaza ca scoate cu 4% mai mult? Doamne, ce logica ai. Nu sunt tot bani in buzunarul tau? Cam cat te-ar tine 2250 euro la consum de 8%? Copile, treci la scoala.

 

Ba nu, pentru mine intotdeauna ce imi place e > decat ce iti place tie, asa ca poti sa imi fluturi toata ziua R6-le full option fara trapa si fara piele, mie tot ce imi place mie o sa imi cumpar, Nu critica alegerea omului.

Apropo, tu ce faci cu icsteul in ograda cand sunt atatea R6 la 1500 de euro pe bikeshop?

Pe langa XT, mai am inca 7 motoare. Am TDM-ul, care l-am luat de pe bikeshop cu 1400 euro, care-l folosesc la drumuri lungi. In oras, insa, merg cu XT-ul, much more fun.

 

Numai romanii pot fi atat de inteligenti, incat se iau de bucati din propozitii sau de anumite particularitati care le-au sarit in ochi (precum faptul ca eu sunt posesor de XT). Starscream, tu habar nu ai ce fac cu XT-ul, pe unde merg cu el si in ce conditii si vorbesti.

Editat de AfXv237
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nu pricepi tu,intelijentule,este ca acea economie de 2250 si-o amortizeaza in 2 sezoane.



si se pare ca si tu intelegi doar ce vrei,mai sus nu am facut decat sa evidentiez un minus pe care il are r6 comparativ cu ninja 300-le in cauza.tu sustinand ca e peste la orce capitol si ora.



nah,ca l-ai facut sa-si schimbe poza. :crack:

Poti sa ai si Tomahawk la profil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de tampit poti fi :crack: . Iti raspunde omul la intrebare si tu faci pe prostul. Daca am XT si recent mi-am achizitionat un TDM, deducand logic tipul acestor motociclete, tu de ce crezi ca nu am un R6? Sa te clarific, poate sa fie R6, Gixxer, ce vrei tu, nu voi cumpara niciodata asa ceva (decat pt business) pentru ca nu e adecvata drumurilor noastre. Nu exista portiune de drum fara gropi si canale, de aceea am motoare cu suspensie soft, comfortabile. Si TDM-ul prinde 200+, la 170 pot face cruising fara niciun fel de problema ore in sir. Cat despre XT, ma laud ca merg cu 110 pe drum tot spart fara nicio problema, sau ca merg intr-o roata, tot pe un drum spart. Cand o sa faci tu asta cu un motor sport, iti dau o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi ma ingrijoreaza ... depasirea limitelor celor de la Kawasaki.

 

Adica erau limite de cand lumea ...

 

125 .. 250 .. 600 ... 750 ... etc.

 

Acum .. de la legendarele 250 .. a sarit la 300 ...

rusine sa le fie ca nu ti-au cerut acordul inainte sa scoate 300-le.

 

Nu mai spun ca ai omis 400-le , 500-le si poate altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ce nu pricepi tu,intelijentule,este ca acea economie de 2250 si-o amortizeaza in 2 sezoane.

si se pare ca si tu intelegi doar ce vrei,mai sus nu am facut decat sa evidentiez un minus pe care il are r6 comparativ cu ninja 300-le in cauza.tu sustinand ca e peste la orce capitol si ora.

Primul drum a fost cu un cunoscut posesor de 600 de aproximativ 125km dus, la 75% din drum a alimentat (eu in rodaj cu mobra, ca atare o viteza de mers care n-a depasit 75km/h), eu m-am uitat la bord si desi nu stiam sigur destinatia n-am alimentat, la intoarcere in acelasi loc a alimentat inca o data (m-am gindit ca sintem oameni diferiti si fiecare cu pasarica lui - nu ne stiam asa bine ca sa-l intreb de ce alimenteaza asa des, si am crezut ca pur si simplu conduce numai cu rezervorul plin) in sfirsit am ajuns acasa cu 2 liniute la benzina.

Acelasi drum facut dupa rodaj, tot cu 600-le + inca un 600 mai nou, mers mai cu viteza, la intors cind a alimentat si al-2-lea 600, am alimentat si eu de frica - rezultatul? Prin diferenta ma intorceam tot cu 2 liniute la benzina.

 

Eu nu am vrut decat sa iti subliniez ca nu conteaza ce zic altii, conteaza ca iti cumperi exact ce iti place tie si ce iti permiti. Omul a vrut ninja de 300, tu ai vrut ghena aia de TDM si cred ca aici se stopeaza orice discutie de gusturi samd.

Omul chiar n-a inteles necesitatile mele, nu mai insista.

 

Nu mai spun ca ai omis 400-le , 500-le si poate altele.

M-am gindit si la ninja 400, dar se faceau doar pentru Canada, si in plus fata de 100cc mai ar fi fost si greutatea care nu ma avantaja, dat fiind faptul ca de fiecare data sint nevoit deocamdata sa o intorc pe cric ca sa ies din curte, si faptul ca daca legal (recunosc ca nu am aprofundat) as fi putut sa o achizitionez de acolo dar cu o durata mai mare in timp, am ramas pe 300.

 

Nici o motocicleta noua nu e o alegere proasta, decat fiare birjarite de toti cocalarii mai bine una mai mica dar noua, la statura lui e foarte ok motorul, eu as fi luat un ybr250 in locul lui, cred ca era mai ok in oras.

In marea majoritate a timpului conduc prin Bucuresti, dar vara ii cazez pe copii pe malul marii si tot timpul vreau sa ajung la ei cit mai repede, alegerea a fost o strutocamila care se descurca binisor, nu perfect, doar binisor la costuri (de utilizare) rezonabile, mai ales cind anunta astia cu toate trompetele ca iar scumpesc carburantii.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gindit si la ninja 400, dar se faceau doar pentru Canada, si in plus fata de 100cc mai ar fi fost si greutatea care nu ma avantaja, dat fiind faptul ca de fiecare data sint nevoit deocamdata sa o intorc pe cric ca sa ies din curte, si faptul ca daca legal (recunosc ca nu am aprofundat) as fi putut sa o achizitionez de acolo dar cu o durata mai mare in timp, am ramas pe 300.

nu de tine ziceam c-ai omis ci de colegul nemultumit de kawasaki, ca se pun ei si scot motoare de 300.

 

Nici o motocicleta noua nu e o alegere proasta, decat fiare birjarite de toti cocalarii mai bine una mai mica dar noua, la statura lui e foarte ok motorul, eu as fi luat un ybr250 in locul lui (cuvintele magice pe care colegii cam uita sa le foloseasca), cred ca era mai ok in oras.

protectie la vant = pix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

f tare... bine ai facut ca ti ai luat o noua asa stii sigur ca cel putin 3 ani nu o sa bagi nici un ban in ea (exceptie facand consumabile bineinteles) eu vreau sa imi iau un dl 1000 si cred ca

le am vazut pe toate care sunt pe bikeshop de vanzare si toate sunt gherle cum dracu se face ca absolut toate au pana in 30.000 de km si sunt aduse din italia iar cand te uiti pe moto.it la acelasi pret toate au peste 50-60 000. dai un ban dar stiai in fata asa ca felicitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...