Sari la conținut

Kawasaki Ninja 300 ABS


Contabil
 Share

Postări Recomandate

f tare... bine ai facut ca ti ai luat o noua asa stii sigur ca cel putin 3 ani nu o sa bagi nici un ban in ea (exceptie facand consumabile bineinteles) eu vreau sa imi iau un dl 1000 si cred ca

le am vazut pe toate care sunt pe bikeshop de vanzare si toate sunt gherle cum dracu se face ca absolut toate au pana in 30.000 de km si sunt aduse din italia iar cand te uiti pe moto.it la acelasi pret toate au peste 50-60 000. dai un ban dar stiai in fata asa ca felicitari

Nu este asta problema, adevarata problema este ca nu stii cum a mers omul sau oamenii cu ea (nu cit), eu de exemplu pe mica CBR-ica am preferat s-o donez fratelui meu decit s-o vind cu pretul pietii, mai ales ca vroia sa-si ia un scuter, n-am nimic cu ele dar totusi o mobra cu carnet pentru ea face mai mult decit un scuter de pina in 50cc - macar invata ceva corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare - daca ai fi in situatia de a cumpara o motocicleta noua ce-ai alege : honda cbr 250 sau tot un kawasaki ninja 300 ?

 

- ma interesaza sa achizitionez si eu un model de la aceasta clasa nou

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare - daca ai fi in situatia de a cumpara o motocicleta noua ce-ai alege : honda cbr 250 sau tot un kawasaki ninja 300 ?

 

- ma interesaza sa achizitionez si eu un model de la aceasta clasa nou

Cind am inceput sa ma interesez de diferentele intre honda si kawa la 250cc, am ramas cu ideea ca totusi kawa a iesit mai bine, desi am avut o honda inainte care nu m-a dezamagit in nici un fel, deci trecerea a fost cu un pic de stringere de inima, dar micuta 300 este peste 250 din punct de vedere al vitezei - iese mai bine, mie unuia nu-mi pare rau ca am achizitionat-o desi are si ceva minusuri, de exemplu - am culcat-o de 2 ori numai pe partea stinga usor de pe loc si de fiecare data s-a indoit schimbatorul de viteze devenind de neutilizat, dar cu uneltele din trusa standard am reusit sa remediez problema, la cbr-ul 125 culat tot pe stinga la 30-40km/h nu am avut nici o problema cu pedala, in schimb a cedat minerul de ambreaj (care nu l-am putut remedia pe loc), dar aveam ceva viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am inceput sa ma interesez de diferentele intre honda si kawa la 250cc, am ramas cu ideea ca totusi kawa a iesit mai bine, desi am avut o honda inainte care nu m-a dezamagit in nici un fel, deci trecerea a fost cu un pic de stringere de inima, dar micuta 300 este peste 250 din punct de vedere al vitezei - iese mai bine, mie unuia nu-mi pare rau ca am achizitionat-o desi are si ceva minusuri, de exemplu - am culcat-o de 2 ori numai pe partea stinga usor de pe loc si de fiecare data s-a indoit schimbatorul de viteze devenind de neutilizat, dar cu uneltele din trusa standard am reusit sa remediez problema, la cbr-ul 125 culat tot pe stinga la 30-40km/h nu am avut nici o problema cu pedala, in schimb a cedat minerul de ambreaj (care nu l-am putut remedia pe loc), dar aveam ceva viteza.

hai omule, o pui jos si se strica = "minus"? Incearca sa n-o mai culci si nu se mai strica nimic :D

 

poate daca vorbim de capre, pe care te-astepti sa le pui jos de 5 ori in 5km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles

Daca iti iei, ia varianta cu ABS, te scuteste de foarte multe "emotii".

 

hai omule, o pui jos si se strica = "minus"? Incearca sa n-o mai culci si nu se mai strica nimic :D

 

poate daca vorbim de capre, pe care te-astepti sa le pui jos de 5 ori in 5km.

Incerc, incerc tot timpul, dar nu iese intodeauna. Unul din criteriile de alegere a ei a fost inaltimea seii (sa fie cit mai joasa) si totusi nu calc cu tot piciorul jos, iar la o denivelare chiar in curte s-a ofilit, asta este o sa indrept pedala cind o sa fie cazul - macar sa fie doar acesta singurul necaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei, ia varianta cu ABS, te scuteste de foarte multe "emotii".

 

Incerc, incerc tot timpul, dar nu iese intodeauna. Unul din criteriile de alegere a ei a fost inaltimea seii (sa fie cit mai joasa) si totusi nu calc cu tot piciorul jos, iar la o denivelare chiar in curte s-a ofilit, asta este o sa indrept pedala cind o sa fie cazul - macar sa fie doar acesta singurul necaz.

succes! (si mie si tie si celorlalti :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt interesat de varianta cu ABS - cand am sa o cumpar am sa dau detalii pe topicul tau pentru o comparatie daca esti de acord

Daca as fi in locul tau, as deschide si eu un topic nou, alte poze mai reusite, alte impresii (lireratura unde eu nu stau bine) si mai ales ca sfat - de pus poze anual (la sfirsit de sezon) in care sa apara la fel de noua (si ea si tu) ca la cumparare. Altfel n-ai nevoie de acordul nimanui sa postezi unde vrei, iar pe mine nu m-ar deranja deloc. Bafta multa in alegerea mobrei, dar mai ales pe strazi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Dupa ce am primit informatii de la posesori de ninja 300 m-am decis si am cumparat-o saptamana trecuta. Aspect sportiv, merge bine. Sunt foarte multumit.

post-84027-0-86806500-1400654680_thumb.jpg

post-84027-0-15353900-1400654725_thumb.jpg

Editat de John22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Scriu sub impulsul unei mici bucurii, ieri celui mai "micut" coleg de calatorie dupa 200km facuti impreuna nu-i venea sa creada ca mobra mea are doar 300cc prin motoras. In rest, jumatatii rationale din mine ii este indeajuns ce poate, celeilalte i-ar mai trebui 15-20 caluti si un +30/40k/h - noroc ca invinge partea rationala mai des.

Nu o recomand celor care fac calatorii mai mari de 500km/zi, decit daca tin prea mult la aspectul ei estetic si sint dispusi sa se chinuie pe acest lucru (ca mine).


» Post actualizat in 15 Jun 2015 15:34

Dupa 2 sezoane si ceva, am schimbat simeringuri la furca (a fost in garantie la acel moment), acum la 21000km in afara de ulei si filter cere lant si pinioane noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

2015-2018 dupa un mic incident prin Bulgaria am schimbat un semighidon si sudat suportul scaritei (greu de condus +300km fara scarita sub schimbator). In rest am schimbat doar uleiuri si frine pina acum la 46.000 km, dar cere al 3-lea lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Rar, din pacate ...... este vina mea (comoditatea). Am schimbat kit-ul cu unul OEM, sint curios daca tine mai mult.


» Post actualizat in 06 Nov 2018 11:27

PS. Salutare! acum mi-am dat seama ca ne cunostem .....

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

In 2019 la 61000 km, a cazut un rulment pe roata spate (fugea un pic spatele pe curbe de 2-3 luni), revizii, si se pare ca in curind un nou kit de lant, nici cel OEM nu dureaza mult la mine. :)

 

Binenteles ca n-am ratat o mica "ghidusie", si am culcat-o iar pe iarba ..... ca la Bulgari in 2015. Daune .... semighidon dreapta indoit (am eu ce am cu asta), oglinda sparta, suport scarita rupt (ma plingeam ce greu este fara scarita stinga ..... si mai greu fara frina spate), geam semnal si becul aferent cioburi.

 

 

DAUNA OGLINDA .jpg

DAUNA SEMIGHIDON.jpg

DAUNA SEMNALIZATOR.jpg

DAUNA SUPORT SCARITA DREAPTA.jpg

In prima faza am cirpit-o, indreptat semighidon (neasteptat de usor), sudat si vopsit suport scarita (partea cu sudatul facuta la cineva de meserie) si pus un bec la semnalizator.

 

 

 

REPARATIE SUPORT 1.jpg

REPARATIE SUPORT 2.jpg

REPARATIE SUPORT 3.jpg

REPARATIE SUPORT 4.jpg

In a-II-a faza, au venit piesele noi (non OEM, am considerat ca daca nu fac parte din motor, sist. frinare, electric si directie merge), au inceput problemele la :

-oglinda, sistemul de rabatare al ei nesatisfacator, asa ca am luat doar geamul de la cea noua si l-am pus pe cea veche ... munca, cu un feon industrial am incalzit-o pe cea noua, la fel si pe cea veche ca sa intre geamul (diferenta mare a calitatii plasticului intre cele doua).

-suportul stinga a mers brici montajul, in schimb la dreptul pe axul pe care intra pedala de frina, era un rest de lipitura care a trebuit indepartat ..... bloca pedala.

-semnalizatoarele sint pe drum, dar nici nu-i zor, am gasit geamul necesar

SUPORT SCARITA 1.jpg

SUPORT SCARITA 2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...