Sari la conținut

Restaurare Minsk 125 din 1991


emil68
 Share

Postări Recomandate

Frumos e putin spus! Intrebare: cum ai reusit sa faci bani, sa aduni bani pentru a face proiectul asta asa rapid? Eu am chinui de un an sa fac o Mobra bobber si vreau sa iau un Simson 250 sa-l restaurez, dar finantele sunt cea mai mare problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator MosRahao

Numai bine!

 

Este o bijuterie!

 

Apreciez mult atentia ta la detalii, nivelul estetic de elita la care realizezi restaurarea acestei motociclete. Bafta mare in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari multiple! Am inca ceva in poza alaturata...daca observati cu atentie, am gasit protectie de plastic pentru a nu gauri numarul de inmatriculare! (Scuze ca e pus invers!) E simplu sa strici, mai greu e sa pastrezi ceva in buna stare estetica! Nu suport numerele de inmatriculare gaurite cu suruburi, asta e! Poate uneori mai exagerez si eu.... Salutari cordiale!

post-79915-0-51881200-1387221187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

unde se gasesc? parca m-ar interesa si pe mine unul, daca exista si cromate... pe de alta parte, suportul asta eu nu cred ca e chiar ok, iti zboara numarul cat colo "la o adica"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat de la unu' patit: pe spatele numarului lipeste o banda dublu-adeziva (pe tot conturul daca se poate!), fiindca habar n-ai cit de greu se reface un numar pierdut/furat. Nu costul in sine al operatiunii, ci drumurile si nervii tociti pentru a demonstra ca numarul l-ai piedut, sau ti-a fost furat...ca sa nu mai vorbesc de suspiciunile celor de la inmatriculari cind le soliciti asa ceva (cel putin la noi in judet...muma-muma...!!!). Io ca sa nu mai patesc in veci asa ceva, pe linga banda dublu-adeziva am prins numerele in suruburi sau holtsuruburi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suportul e din Autovit,m-a interesat sa nu gauresc numarul, nu sa cumpar ceva cromat in spatele numarului de inmatriculare...in alta ordine de idei,pare a fi destul de rezistent, ma multumesc cu atat.

Am avut si eu suport ca asta .Am prins de el si semnalele si ochiul de pisica

mgl7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi, voi incerca sa le urmez, asacum am mai facut dealtfel! Eu invat de la altii cu experienta si din greselile altora dar si din ale mele! Va dau o veste buna zic eu: la -3°C dupa cateva incercari Rusoaica a pornit si a mers pana s-a terminat masura de juma' de litru de benzina!!! Zgomotul e ok, compresia 10!!! Eu nu am ajuns azi ca am de facut rost de bani...nu?! Abia astept sa merg cu ea! Va salut respectuos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor! Am facut o pauza de comunicare cu voi timp in care am mai realizat cate ceva la Rusoaica. Am schimbat setul motor(cilindru, piston, bolt, segmenti), am comandat "napolitana"(aprinderea electronica), bobina de inductie si magnetoul, absolut tot pe "cod original" de Minsk si din Minsk! Toate astea au durat cel mai mult, le-am gasit cu greu sa fie si absolut noi, in "tipla", cu ajutorul lui nenea Gaspar. Am reprogramat RAR-ul pe la jumatatea lui ianuarie 2014 din cauza acestei intarzieri, motocicleta nefiind gata. Piesele au venit abia aseara, fiind si perioada de sarbatori dealtfel... Acum am la dispozitie cateva zile bune pentru asamblare, rodaj si reglajele finale. Ne mai auzim la anul si va doresc tuturor Sarbatori fericite!



Salutare tuturor! Rusoaica e din nou "in actiune"! Cu toate actele la zi, functionala, "doarme" in garaj...invelita cu o paturica! Succes tuturor celor care se apuca de restaurat si va pun la dispozitie numele si numerele celor care m-au ajutat: cromare si polisare d-l Bratu (0745686256); vopsit si reconstituit sigle Sandu (0720545345); tapiterie piele sa Gabi (0724453785); sablare (0723809960); centrat spite-jante Sirius (0723821598); vulcanizare-montat anvelope cu camera Lassa-Bd. Basarabia (0213243147); piese moto Rusia originale d-l Gaspar (0744472055); mecanic moto d-l Nelu (0723657156); ITP moto Ionut (0767788591).

Va asigur ca am o senzatie deosebita cand imi vad "opera" finalizata, dupa aproape 3 luni (28 oct 2013-14 ian 2014)! Asfalt uscat!



Salutare! Inca ceva: am considerat necesar sa va ajut cu relatiile pe care le-am folosit in restaurare, de aceea este forumul. Dar va rog sa nu ma intrebati cat costa aia sau ailalta pe mine, atata timp cat aveti toate numerele de telefon la dispozitie pe forum! Eu nu comercializez nimic si am mai precizat ca nu restaurez , ceea ce am facut a fost pur si simplu placerea mea si dorinta de a o face pana la capat corect! Nu vreau sa profit de pe urma nimanui si nici sa comentez la modul " dincolo era mai ieftin..." cu nimeni! Va multumesc si va doresc bafta!

Salutare! Inca ceva: am considerat necesar sa va ajut cu relatiile pe care le-am folosit in restaurare, de aceea este forumul. Dar va rog sa nu ma intrebati cat costa aia sau ailalta pe mine, atata timp cat aveti toate numerele de telefon la dispozitie pe forum! Eu nu comercializez nimic si am mai precizat ca nu restaurez , ceea ce am facut a fost pur si simplu placerea mea si dorinta de a o face pana la capat corect! Nu vreau sa profit de pe urma nimanui si nici sa comentez la modul " dincolo era mai ieftin..." cu nimeni! Va multumesc si va doresc bafta!

post-79915-0-13048500-1388210124_thumb.jpg

post-79915-0-20380900-1389816621_thumb.jpg

post-79915-0-93787800-1389816678_thumb.jpg

post-79915-0-28369600-1389816701_thumb.jpg

post-79915-0-30220100-1389816723_thumb.jpg

post-79915-0-15856600-1389816744_thumb.jpg

post-79915-0-97857300-1389816762_thumb.jpg

post-79915-0-35299900-1389816783_thumb.jpg

post-79915-0-64494800-1389816799_thumb.jpg

post-79915-0-94704800-1389816815_thumb.jpg

post-79915-0-21004100-1389816974_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare tuturor! Azi Rusoaica mea a ajuns cu bine acasa, dupa 35km obositori! Am mai condus-o ssptamana trecuta vreo juma de ora si cam atat caci nu am avut timp. Acum doarme linistita in curte si abia asteapta weekendul ca sa o scot la sosea! Are doar 80 km! Asfalt uscat!

post-79915-0-68609400-1395172693_thumb.jpg

post-79915-0-18745600-1395172706_thumb.jpg

post-79915-0-97149700-1395172720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc , d-le Andrei! Ne vedem dupa amiaza pt husa si mai povestim...

 

Salutare tuturor! Sambata am "udat" Rusoaica cu prietenii "comunisti" la un gratar...unul poseda un Ij cu atas, altul Java...Ne-am plimbat copiii care au fost in culmea fericirii, evident!

 

Salutare tuturor! Incepand din seara asta Rusoaica are "hainuta" noua impermeabila marca Oxford, marimea M, perfecta pt ea, cu multumiri d-lui Andrei de la MotoABC! O seara buna va doresc si asfalt uscat!

post-79915-0-87421400-1395656791_thumb.jpg

post-79915-0-95671600-1395656821_thumb.jpg

post-79915-0-21101000-1395656844_thumb.jpg

post-79915-0-95090300-1395656866_thumb.jpg

post-79915-0-28311100-1395656922_thumb.jpg

post-79915-0-96027800-1395657326_thumb.jpg

post-79915-0-82343100-1395657401_thumb.jpg

post-79915-0-07787200-1395688865_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Este SU-PERBA!!! *drools*

O curiozitate: Stiam ca sunt doua tipuri the "tesaturi" la cauciucuri, si am impresia ca cel de pe fata, este model de spate. Nu-l vad calumea pe cel de pe spate, in pozele de-aici. Oricum, SU-PERB.
O sa revin cu cateva intrebari legate de preturi/costuri, daca nu te superi... :) deocamdata o sa iau topicul la citit, ca momentan am fugit asa, prin el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cauciucurile moto-comunistelor nu exista diferente de "tesaturi"/amprente . Si pe roata fata cat si pe cea spate se monteaza cauciucuri aceeasi amprenta.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Precizare: cauciucurile sunt identice, Made in Russia, 3.00/18. Dupa cum am spus la inceputul topicului, am incercat un 350/18 rusesc, dar era prea gros, atingea bascula, si atunci l-am schimbat. Rusoaica avusese pe spate un 3.25/18 romanesc , cred(nu mai tin minte exact dimensiunea), care era imbatranit si crapat, oricum am aruncat toate gioarsele de pe ea, va inchipuiti! Deci merge cel mai bine cu cauciucurile din CIV, 3.00/18, a stiut rusul de ce...e si mai usor de manevrat, are si consum mai mic, "fuleul" mai bun, etc. O zi buna si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, again. Uite in poza cam la ce ma refer cu cauciucul fata. :) Aveau "talpa" diferita cel fata in comparatie cu cel spate, din cate stiu. Cel de pe spate arata fix ca cel pe care-l vad in pozele tale in fata. D-asta zic.
Asa am luat-o, iar cand mi-am luat un set nou (ca alea cu care a venit erau cam de pe cand era si motorul) la fel aratau. Ba chiar cica au si-un sens anume de rotire.
Iar despre costuri, desi ai dat deja ceva detalii m-ar interesa putin pentru ca ma gandesc sa ma apuc si eu de inoit ceva la una, dar cum n-o sa am unde s-o tin la loc sigur n-o sa vreau s-o fac prea frumoasa, sa nu ia ochiul.

 

post-3218-0-93066300-1397038280_thumb.jpg

Editat de Lt. Navarro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari calduroase! Azi am terminat de montat mobra, dupa doua zile de chin cu schimbatul bucselor de la bascula. A fost necesara o presa hidraulica de 50 tone forta, din care am folosit 2 tone forta ca sa le extrag pe cele vechi plus tripoda (distantierul) dintre ele , iar dupa aceea sa alezez cam un grad interiorul lor, caci nu intrau pe ax...azi am terminat si am dat si o tura cu ea ca sa reglez frana, si am fost cat pe ce sa fiu acrosat de masina de politie locala, caci oamenii se benoclau la motoreta in loc sa se uite pe unde merg! Haha! De acum cam trebuie sa ies mai des, ca sa termin rodajul, asa ca salutari multiple si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salutari multiple! Ieri am iesit spre Ceenica in rodaj sa mai maresc kilometrajul si inca Rusoaica nu vrea sa treaca de 50km/h...probabil frecarea e inca mare intre piston si cilindru si prin dilatatie in urma cresterii temperaturii limiteaza turatia. Azi am reusit dupa 6 ore de munca, sa schimb discurile de ambreiaj. Am crezut ca e mai simplu initial,dar nu e deloc asa! Acum stiu cutia de viteze pe dinafara! Ma rog...oricum , efectul e cel asteptat: pleaca ca din pusca acum, dar...pana la 50 la ora!!! In manual scrie ca trebuie un rodaj de minim 500km ca sa ajunga in parametri, deci voi insista si va voi spune la cati km "si-a dat drumul" Rusoaica mea. Pana atunci, asfalt uscat!

post-79915-0-22595100-1406051268_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

Chiar si cu un motor strans, nerodat, diferenta dintre viteza maxima constructiva si cea atinsa de dumneavoastra este prea mare.Nu cred ca asta este cauza, parerea mea.Incercati sa reglati inca o data avansul (cred ca trebuie marit) si urmariti daca se alimenteaza corect (reglaj carburator).Motorul a dat semne sa caleze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Azi am primit kitul de reparatie pentru carburatorul Pacco, cablu nou de acceleratie si bujie noua. Maine voi schimba piesele si voi face probe daca ma ajuta vremea. Am primit de asemeni pedala noua demaror care se pliaza, caci aveam fixa si ma loveam mereu in ea cu piciorul stang in mers la schimbatul vitezelor. Daca merge ok voi iesi iar spre Cernica, cu o surubelnita mica in buzunar sa mai reglez carburatorul cate putin. Va voi tine la curent. Aafalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Domle dupa ce citesc atat.... sa nu ne mai tii la curent nu e bine :D . Te rog eu mai pune poze cu ea ca are tata socru una identica in garaj si vreau sa ma apuc de aceeasi treaba.

 

mersi anticipat pentru surse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...