Sari la conținut

Accident grav in Medias


startrek
 Share

Postări Recomandate

da, drumul este cu prioritate, una dintre strazile importante din cartier pe care circula de fapt si troleul si autobuzele... pe stanga unde sunt parcate pe ambele parti masini se vad chioscurile la care se pare ca a oprit... iar intersectia de la sfarsitul parcului e locul accidentului unde conservarul avea obligatoriu dreapta si unde acum sunt gramada de buchete... de la chioscuri sunt cam 200 metri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi, la o saptamana dupa tragicul accident, am facut o inregistrare video sa puteti vedea locatia accidentului...am asteptat o zi de sambata cam la aceiasi ora sa puteti vedea si specificul zonei... http://youtu.be/KEkcoPzwY8Q

Multumesc pentru film ! Mi-am intarit convingerea ca nu am comentat aiurea. Drumul este cu prioritate, iar Intersectia este fara treceri de pietoni. Asadar viteza legala 50km/h.

 

Daca nu cer prea mult, se poate face un filmulet de pe directia de mers a automobilului care a provocat accidentul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, te intreb acelasi lucru ca si pe ceilalti, cu ce viteza ai merge in zona despre care discutam ?

Sunt sigur ca sunt foarte putini aia care vad ca au "cedeaza" si totusi trec fara sa acorde prioritate.Poate vreun pustan beat cu 3 femei in masina, sa le arate el ce stie, ar putea sa faca asta.

In principiu prioritatea nu se acorda din neatentie. La intrebare nu pot sa-ti raspund, eu merg pe instinct. N-am trecut pe acolo sa-mi pot spune o parere.

Poate oi face si eu rost de un Gopro odata in viata asta si o sa ma filmez, poate atunci o sa-si faca lumea o idee. Cert e ca in (orice fel de)intersectie, destele pe frana si ochii cat caru' mare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mah tu te- ai uitat macar la poze?

 

Daca ar fi avut viteza foarte mare, trecea prin ford ca prin brinza. Motorul ala are peste 200 kg.

Motorul nici plin nu ajunge la 200 kg pt k e un CBR de 600 ce sa mai zic "peste 200"...iar ceva viteza a avut oricum mult peste zona rezidentiala in care era si mult peste conducerea preventiva in zone in care putea la fel de bine sa-i intre un copil in fata plus ca viata pe 2 roti e mult mai periculoasa in trafic chiar si decat un pieton ce trece strada printr-un loc nesemnalizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca si conducatorul masinii neinmatriculate sa omorat dupa cateva zile..(otravit)..sa nui mai judecam noi ii judeca Dumnezeu pe lumea cealalta.

Vb serios? :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un coleg de munca si era la chiosc cu baiatul in cauza. Nu il cunoaste decat ca vecin deoarece locuiesc aproape unul de celalalt. Zice ca turase bine motorul dupa ce a plecat de la chiosc si ca bagase si in treapta a 2a. Prieteni care il cunosc spun k era vitezoman, wheelie si chestii de gen. Cat e de adevarat nu stiu pt ca lumea vorbeste ca de fiecare data dar totusi sa analizam problema dpdv legal. Soferul avea carnet nu era fara permis. Are 2 masini si anume fordul si o dacie. Dacia se zice ca a fost busita aiurea intr-o curba si nu a mai indreptat tablaria asa ca iese omu cu fordu'. Adus din strainatate neanmatriculat asa ca ia omu nr de pe dacie pe care oricum n-o foloseste. Ajunge in intersectie nu se asigura, nu respecta semnificatia indicatorului si ii iese in cale viitoarea victima...poc. Nu analizam problema subiectiv pt ca si eu sunt motociclist asa ca tind sa tin cu victima dar...SS, vitezana, etc luati-o cum vreti nu e motocicleta de 30-40 la ora. Cand iti cumperi moto te gandesti unde o vei folosi majoritatea timpului. Daca iei pt oras ia frate scooter nu vitezana. Daca vrei vitezana adapteaza-te la conditiile de trafic pt ca aia nu e scooter, nu e jucarie. Trebuie sa fi constient in permanenta ca ai in mana o forta pe care de fapt tu o controlezi si nu viteza te controleaza. Legea zice in felul urmator. Accident soldat cu o victima. Soferul nu are masina inmatriculata-caz penal, nr false-caz penal, omor din culpa e discutabil. Fara plangere din partea familiei poate sa circule in continuare dupa ce primeste amenda si puncte de penalizare sau ma rog...depinde cum rezolva problema cu politia de la circulatie deoarece se mai pot trage cateva sfori si sa scapi mai ieftin. Etilotestu' iese curat deci cam asta ar fi problema din partea soferului. La faza cu omorul din culpa ma refer ca putea sa scape mai ieftin daca era tot in regula. Si cunosc cel putin 2 cazuri in care din cauza vitezei moare pasageru de langa sofer si ia doar amenda pt depasirea vitezei legale + puncte de penalizare pt ca familia nu depune plangere impotriva soferului. Acuma bikeru'. Nu stiu cum calculeaza astia de la circulatie viteza la motoare in caz de accident pt ca in cazul nostru bikeru franeaza fara sa lase urme pe asfalt apoi in secunda urmatoare blocheaza rotile dupa ce intra in voblaj probabil a lasat rotile libere din nou dar tot cu frana actionata. Astia de la circulatie sunt cam noobi cand vine vorba de motoare implicate in accidente. Ca depasise sau nu viteza legala politia nu prea are de unde sa stie si oricum mortu e mort...ce sa mai luam bani de la el? Am auzit ca ar fi avut 70 zicea cineva care ar fi avand ceva legaturi in politie. Nu mai calculati ca mergea cu 50 si a intrat cu 50 in masina pt ca a franat destul de violent si era in treapta 1 sau 2 deci si frana de motor e mai puternica. Nu am experienta moto decat incepand din octombrie anul asta dar aveam 45 in oras si imi iese un bou ce iesise de la magazin avand masina parcata pe marginea drumului direct in fata la vreo 3 m si am reusit sa franez fara niciun incident si eram in treapta 3 aproximativ 3k ture. Mortu e mort si tapu ispasitor e cel care e gasit vinovat si in viata deoarece practic soferul are vina 70% si riderul 30% dpmdv. Analizati situatia obiectiv si nu subiectiv. Daca era un copil in fata lui pe care il lovea si murea nu mai era de vina copilul pt ca nu avea masina si nu trebuia sa respecte indicatorul ci era de vina motociclistul pt ca "merg ca nebunii" cum zic batranii sau "se crede erou pe vitezana" cum am zice noi



Am uitat sa mentionez o chestie si anume ca nu i-a sarit casca din cap dar n-o avea legata. Imi cer scuze dar nu am fost prezent si asa am auzit de la un prieten de-al victimei. In schimb capul a absorbit cea mai mare parte din impact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un coleg de munca si era la chiosc cu baiatul in cauza. Nu il cunoaste decat ca vecin deoarece locuiesc aproape unul de celalalt. Zice ca turase bine motorul dupa ce a plecat de la chiosc si ca bagase si in treapta a 2a. Prieteni care il cunosc spun k era vitezoman, wheelie si chestii de gen. Cat e de adevarat nu stiu pt ca lumea vorbeste ca de fiecare data dar totusi sa analizam problema dpdv legal. Soferul avea carnet nu era fara permis. Are 2 masini si anume fordul si o dacie. Dacia se zice ca a fost busita aiurea intr-o curba si nu a mai indreptat tablaria asa ca iese omu cu fordu'. Adus din strainatate neanmatriculat asa ca ia omu nr de pe dacie pe care oricum n-o foloseste. Ajunge in intersectie nu se asigura, nu respecta semnificatia indicatorului si ii iese in cale viitoarea victima...poc. Nu analizam problema subiectiv pt ca si eu sunt motociclist asa ca tind sa tin cu victima dar...SS, vitezana, etc luati-o cum vreti nu e motocicleta de 30-40 la ora. Cand iti cumperi moto te gandesti unde o vei folosi majoritatea timpului. Daca iei pt oras ia frate scooter nu vitezana. Daca vrei vitezana adapteaza-te la conditiile de trafic pt ca aia nu e scooter, nu e jucarie. Trebuie sa fi constient in permanenta ca ai in mana o forta pe care de fapt tu o controlezi si nu viteza te controleaza. Legea zice in felul urmator. Accident soldat cu o victima. Soferul nu are masina inmatriculata-caz penal, nr false-caz penal, omor din culpa e discutabil. Fara plangere din partea familiei poate sa circule in continuare dupa ce primeste amenda si puncte de penalizare sau ma rog...depinde cum rezolva problema cu politia de la circulatie deoarece se mai pot trage cateva sfori si sa scapi mai ieftin. Etilotestu' iese curat deci cam asta ar fi problema din partea soferului. La faza cu omorul din culpa ma refer ca putea sa scape mai ieftin daca era tot in regula. Si cunosc cel putin 2 cazuri in care din cauza vitezei moare pasageru de langa sofer si ia doar amenda pt depasirea vitezei legale + puncte de penalizare pt ca familia nu depune plangere impotriva soferului. Acuma bikeru'. Nu stiu cum calculeaza astia de la circulatie viteza la motoare in caz de accident pt ca in cazul nostru bikeru franeaza fara sa lase urme pe asfalt apoi in secunda urmatoare blocheaza rotile dupa ce intra in voblaj probabil a lasat rotile libere din nou dar tot cu frana actionata. Astia de la circulatie sunt cam noobi cand vine vorba de motoare implicate in accidente. Ca depasise sau nu viteza legala politia nu prea are de unde sa stie si oricum mortu e mort...ce sa mai luam bani de la el? Am auzit ca ar fi avut 70 zicea cineva care ar fi avand ceva legaturi in politie. Nu mai calculati ca mergea cu 50 si a intrat cu 50 in masina pt ca a franat destul de violent si era in treapta 1 sau 2 deci si frana de motor e mai puternica. Nu am experienta moto decat incepand din octombrie anul asta dar aveam 45 in oras si imi iese un bou ce iesise de la magazin avand masina parcata pe marginea drumului direct in fata la vreo 3 m si am reusit sa franez fara niciun incident si eram in treapta 3 aproximativ 3k ture. Mortu e mort si tapu ispasitor e cel care e gasit vinovat si in viata deoarece practic soferul are vina 70% si riderul 30% dpmdv. Analizati situatia obiectiv si nu subiectiv. Daca era un copil in fata lui pe care il lovea si murea nu mai era de vina copilul pt ca nu avea masina si nu trebuia sa respecte indicatorul ci era de vina motociclistul pt ca "merg ca nebunii" cum zic batranii sau "se crede erou pe vitezana" cum am zice noi

de ce tot cautam noduri in papura cand este extrem de clar cum si ce a fost acolo?

caruta aia, conserva, pateul... cum o zice fiecare NU AVEA CE CAUTA in locul in care a provocat accidentul.

nici "legal" din punctul de vedere al "actelor" carutei, nici "legal" dupa semnificatia indicatorului...

daca era un copil... nu a fost.

a fost vesnica caruta care nu a dat prioritate. eu nu cred in povesti cu viteza luminii... nu am vazut ca venea ceva deoarece a ajuns in dreptul meu mai repede decat fotonii reflectati deoarece se deplasa asa de repede incat ... vax... daca TE UITI, VEZI! sau... nu ai ce cauta pe strada cu masina sau mobra daca NU VEZI ....

oare de ce draqu nu-s EU mort? ca si eu ma asigur... si eu am vazut masini care vin tare. si tare si incet. si cu un far stins, si cu lumini de-ti zboara retina pe viziera... etc.

 

inca un mort din cauza faptului ca nu se asigura nici draqu inainte de a efectua o manevra...

sau... si am patit de cateva ori... se uita, ma vede si ... surpriza... iese fara probleme. ce o sa se bage ala cu mobra in mine? da ce e sinucigas? eu sunt cu masina am 3 oua si ma doare-n cot...

un amic in modul descris mai sus a luat o caruta-n plin. tanti l-a vazut si ... a efectuat manevra fara regrete. doar nu ar sta masina dupa un motor ca-i cade toba de necaz...

 

daca patesc asa ceva si nu crap... daca ma mai pot misca il bat pe Dorel Soferu' Iadului de-i sar capacele pana vine politia. si politia nu vine repede deobicei... am timp...

 

analizand obiectiv situatia... Dorel a incalcat legea de cateva ori pana nu a acordat prioritate si dupa aia a cauzat un accident mortal. wtf? cat de obiectiv sa fiu?

daca nu intorcea in loc nepermis nu se intampla nimic. extrem de obiectiv.

eu mai am o buba cu astia... cand sti ca faci ceva aiurea... ce draqu nu te uiti de 10 ori mai bine? ma asigur si cand stiu ca "am dreptate" dar cand stiu ca-s cu musca (in cazul asta cu un stol intreg de muste) pe caciula...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu blamez constant motociclistii vitezomani - chiar nu le pasa de viata lor atunci cand nu isi adapteaza viteza la conditiile de trafic.

In cazul de fata insa, dupa cum am vazut eu strada aia (in filmare), cu 20 caini, 18 copii, 8 batrani (exagerez evident), riderul, oricat de vitezoman ar fi fost, nu avea cum sa se deplaseze cu vreo viteza a sunetului. Adica probabil ca nu avea viteza legala, dar nici una care sa ii faca soferului imposibila asigurarea.

Adica inteleg cand zice nenea ala pe DN1 ca nu l-a vazut pe rider, ca mergea cu 200, dar aici singurul motiv pentru care nu l-a vazut, a fost ca nu s-a asigurat, sau ca a iesit cu ea jumate in strada, sa se asigure. Asta, legal.

 

Hai sa fim obiectivi, ca asa ne sade bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu blamez constant motociclistii vitezomani - chiar nu le pasa de viata lor atunci cand nu isi adapteaza viteza la conditiile de trafic.

In cazul de fata insa, dupa cum am vazut eu strada aia (in filmare), cu 20 caini, 18 copii, 8 batrani (exagerez evident), riderul, oricat de vitezoman ar fi fost, nu avea cum sa se deplaseze cu vreo viteza a sunetului. Adica probabil ca nu avea viteza legala, dar nici una care sa ii faca soferului imposibila asigurarea.

Adica inteleg cand zice nenea ala pe DN1 ca nu l-a vazut pe rider, ca mergea cu 200, dar aici singurul motiv pentru care nu l-a vazut, a fost ca nu s-a asigurat, sau ca a iesit cu ea jumate in strada, sa se asigure. Asta, legal.

 

Hai sa fim obiectivi, ca asa ne sade bine...

Nu am fost, nu suntem si nu vom fi niciodata singuri in trafic...ca motociclisti ma refer...asa ca...daca cel care AR TREBUI sa se asigure nu se asigura...eu avand sanse mult mai mari sa patesc ceva in cazul unui accident ipotetic nu ar trebui sa ma asigur mai mult deca conservaru cu masina chiar daca drumul meu are prioritate? Ziceam "legal" deoarece legea mai mult de cativa ani nu o sa-i dea conservarului in ciuda faptului ca e principalul vinovat in toata problema asta. Ideea mea e ca trebuie sa pornesti la drum cu gandul ca cel cu masina poate are 20 de ani si daca ma omoara in trafic ia cativa ani apoi e liber pe cand eu stau bine mersi la 2 m sub pamant. Oricum si bikerul a incalcat legea privind viteza legala si conducerea preventiva si daca avea norocul sa traiasca sigur era sanctionat si el cumva. Uitati-va la masina ca la o viteza de 50 la ora nu indoi masina in halul ala si la 50 dak frana violent si bloca rotile in cel mai urat caz cadea odata cu motorul da pana cadea mai scadea din viteza cel putin 10-15 km/h, viteza la care un impact cu pamantul sau cu masina nu ii era fatal. Daca nu era masina si era altceva la viteza ce o avea oricum patea ceva urat de tot sau daca era un pieton il lovea urat de tot. Daca a murit din cauza cuiva saracul mort ala e de vina in care a intrat, daca era un copil lovit de motociclistul in cauza saracul copil mort motociclistul e de vina ca nu circula prudent, preventiv si ca avea viteza...asta e mentalitatea romanului si e subiectiva. Tocmai de asta ziceam sa privim fiecare caz obiectiv, adica sa nu aduc argumente pro sau contra vreunei parti ci sa vedem totusi fiecare daca a gresit si in ce proportii. Toti cei care au permise de conducere stiu mai mult sau mai putin ce au si ce nu au voie sa faca in trafic dar totusi nu respecta nimeni dar absolut nimeni legea 100% deoarece ne mai permitem cate-o escapada si in unele cazuri asta ne poate costa chiar viata. Unul nu respecta legea si provoaca moartea altuia iar mortul daca respecta viteza legala nu murea. Cine are de pierdut? Doar n-o sa-l omoare acuma pe sofer. Repet: si eu sunt inebunit dupa motoare si doar cele de viteza dar nu pot sa spun ca vina ii apartine in totalitate soferului auto. Inseamna ca eu ca motociclist pot sa circul pe un drum cu prioritate cu 200 km/h daca am liber in fata si masinile care vor sa intre pe drumul cu prioritate sa fie atente in intersectie ca eu de fapt nu incalc legea ci doar ala cu masina o incalca daca nu respecta indicatoarele din intersectie si daca nu se asigura? Daca nu murea si intr-adevar in urma expertizei politiei se stabilea ca motocicleta avea 70 km/h lua amenda si puncte de penalizare si motociclistul deoarece legea nu te iarta pt ca ai ajuns la spital si ai ramas paralizat din cauza unei conserve care nu respecta indicatorul din intersectie si nu se asigura. Fiecare e judecat individual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am fost, nu suntem si nu vom fi niciodata singuri in trafic...

corect, suntem putini intre multi. si dintre aia multi unii au impresia ca viteza este SINGURUL "pacat". nu lipsa de asigurare, nu indolenta, nu atitudinea de "drumul meu, la o parte, partie ca eu sunt cu raba, nu farurile cu gaze rare de care stapanu' lor nici nu stie ca exista, doar viteza...

ca motociclisti ma refer...asa ca...daca cel care AR TREBUI sa se asigure nu se asigura...eu avand sanse mult mai mari sa patesc ceva in cazul unui accident ipotetic nu ar trebui sa ma asigur mai mult deca conservaru cu masina chiar daca drumul meu are prioritate?

si ce sa fac? ma asigur cand intru pe strada, ma uit dupa bizonu' Dorel cand am prioritate, cand merg innainte fara sa schimb directia... ma asigur constant. nu pot insa sa prevad viitorul. asta ar fi trebuit sa faca colegul nostru. sa prevada viitorul.

Oricum si bikerul a incalcat legea privind viteza legala si conducerea preventiva si daca avea norocul sa traiasca sigur era sanctionat si el cumva. Uitati-va la masina ca la o viteza de 50 la ora nu indoi masina in halul ala si la 50 dak frana violent si bloca rotile in cel mai urat caz cadea odata cu motorul da pana cadea mai scadea din viteza cel putin 10-15 km/h, viteza la care un impact cu pamantul sau cu masina nu ii era fatal.

tu insa vad ca nu numai prevezi viitorul dar si cunosti ce ar fi putut fi intr-o lume paralela...

Daca nu era masina si era altceva la viteza ce o avea oricum patea ceva urat de tot sau daca era un pieton il lovea urat de tot.

mama da cati de daca... daca Dorel nu era in locul respectiv la momentul respectiv... daca nu .... etc.

Daca a murit din cauza cuiva saracul mort ala e de vina in care a intrat, daca era un copil lovit de motociclistul in cauza saracul copil mort motociclistul e de vina ca nu circula prudent, preventiv si ca avea viteza...asta e mentalitatea romanului si e subiectiva. Tocmai de asta ziceam sa privim fiecare caz obiectiv, adica sa nu aduc argumente pro sau contra vreunei parti ci sa vedem totusi fiecare daca a gresit si in ce proportii. Toti cei care au permise de conducere stiu mai mult sau mai putin ce au si ce nu au voie sa faca in trafic dar totusi nu respecta nimeni dar absolut nimeni legea 100% deoarece ne mai permitem cate-o escapada si in unele cazuri asta ne poate costa chiar viata. Unul nu respecta legea si provoaca moartea altuia iar mortul daca respecta viteza legala nu murea. Cine are de pierdut? Doar n-o sa-l omoare acuma pe sofer. Repet: si eu sunt inebunit dupa motoare si doar cele de viteza dar nu pot sa spun ca vina ii apartine in totalitate soferului auto. Inseamna ca eu ca motociclist pot sa circul pe un drum cu prioritate cu 200 km/h daca am liber in fata si masinile care vor sa intre pe drumul cu prioritate sa fie atente in intersectie ca eu de fapt nu incalc legea ci doar ala cu masina o incalca daca nu respecta indicatoarele din intersectie si daca nu se asigura? Daca nu murea si intr-adevar in urma expertizei politiei se stabilea ca motocicleta avea 70 km/h lua amenda si puncte de penalizare si motociclistul deoarece legea nu te iarta pt ca ai ajuns la spital si ai ramas paralizat din cauza unei conserve care nu respecta indicatorul din intersectie si nu se asigura. Fiecare e judecat individual

numa ca unii nu patesc mare lucru cand altii sunt... pedepsiti cu pedeapsa capitala. bun echilibru...

 

si, ... mai lasa si tu niste spatii ca ma doare ochii...

 

ok, mesajul ar fi: cascati VOI ochii, ca oricum nimeni nu o face, mergeti VOI legal, ca oricum nimeni nu o face, asigurati-va temeinic VOI, ca oricum nimeni nu o face, fiti cat de calificati puteti in condusul motocicletei ca e plin de incapabili in jur care daca va omoara nu patesc mai nimic... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mare parte accidentele se intampla pentru ca legile nu sunt respectate

noi, motociclistii vrem sa il trimitem la carcera pe viata pe cel care omoara un motociclist pentru ca a trecut peste linia solida, dar amenda daca NOI suntem prinsi ca trecem linia solida sa fie mustrare doar.

asa vor si automobilistii, si avem cele mai minunate amenzi din lume.

 

de-astea si se intampla atatea, pentru ca e usor sa incalci legea, iar daca esti prins, nu doare prea tare. un caz celebru este huidu. si-a permis.

cum si noi ne permitem sa trecem bariera vitezei limita impuse, semnele de circulatie etc, in speranta ca nu vom fi prinsi fara sa ne gandim ca ne intalnim cu altul care chiar in momentul ala incalca si el legea, poate din reflex, din automatism. atunci, cei ramasi stabilesc ei cine e vinovatul...

 

daca suntem prinsi de politistii cei blamati, asta e, e suportabil, ne doare-n pix.

 

la fel gandesc si automobilistii

 

psihologia asta, coroborata uneori cu bautura, penalizare foarte suportabila, coroborata cu lipsa unei scoli auto de conducere preventiva si de efectele conducerii agresive, la accidente de-astea duc.

 

vrem legi dure, dar sa se aplice DOAR la altii, caci "altii" sa respecte intru totul legea, noi.. avem voie s-o aburim, avem 2 roti ce dreaq, doar nu ne-am luat 2 roti sa mergem cu 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mare parte accidentele se intampla pentru ca legile nu sunt respectate

noi, motociclistii vrem sa il trimitem la carcera pe viata pe cel care omoara un motociclist pentru ca a trecut peste linia solida, dar amenda daca NOI suntem prinsi ca trecem linia solida sa fie mustrare doar.

asa vor si automobilistii, si avem cele mai minunate amenzi din lume.

 

de-astea si se intampla atatea, pentru ca e usor sa incalci legea, iar daca esti prins, nu doare prea tare. un caz celebru este huidu. si-a permis.

cum si noi ne permitem sa trecem bariera vitezei limita impuse, semnele de circulatie etc, in speranta ca nu vom fi prinsi fara sa ne gandim ca ne intalnim cu altul care chiar in momentul ala incalca si el legea, poate din reflex, din automatism. atunci, cei ramasi stabilesc ei cine e vinovatul...

 

daca suntem prinsi de politistii cei blamati, asta e, e suportabil, ne doare-n pix.

 

la fel gandesc si automobilistii

 

psihologia asta, coroborata uneori cu bautura, penalizare foarte suportabila, coroborata cu lipsa unei scoli auto de conducere preventiva si de efectele conducerii agresive, la accidente de-astea duc.

 

vrem legi dure, dar sa se aplice DOAR la altii, caci "altii" sa respecte intru totul legea, noi.. avem voie s-o aburim, avem 2 roti ce dreaq, doar nu ne-am luat 2 roti sa mergem cu 50

cam asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrem legi dure, dar sa se aplice DOAR la altii, caci "altii" sa respecte intru totul legea, noi.. avem voie s-o aburim, avem 2 roti ce dreaq, doar nu ne-am luat 2 roti sa mergem cu 50

mai... draqul e mai negru pe 2 roti decat pe 4...

care merge cu 50 la ora? doar daca-i radar. in rest traficul merge (si 2 si 3 si 4 roti) 60 - 70 in oras... si afara la el. nimeni nu merge 90 sau 130 ...

dar deh... astia cu 2 roti sunt satanisti din start deci ei sa fie primii blamati. ce face restul de 98%... aia este normal si le cautam scuze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar deh... astia cu 2 roti sunt satanisti din start deci ei sa fie primii blamati. ce face restul de 98%... aia este normal si le cautam scuze...

 

nu-s satanisti dar astia fac buba sau merg la groapa mai usor

 

eu am zis altceva, ca in romania sunt accidente multe pentru ca penalizarea in cazul incalcarii legilor de circulatie este nedureroasa si lumea nu mai tine seama de ea, apoi, le intra in sange, in automatism sa treca DN1 pe linie solida..., daca si tu esti la fel si vii cu 200, asta nu poate estima o viteza asa mare... there you go.

accidentele cele mai multe se intampla din cauza lipsei de educatie. nimanui nu-i pasa, toti blameaza politistii, si chiar daca platesc o amenda .. e okay, nimeni nu se plange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ba Tsunami, tu esti ca o placa stricata frate, aceeasi lozinca over and over and over...

 

da, evident ca accidentele se intampla pt ca legile nu sunt respectate. dar NU toate accidentele se intampla din cauza asta. (si nu ma refer la alea cand te fulgera din cer).

 

Tu vrei sa pictezi totul in alb si negru. Ei ,circulatia pe drumurile publice,precum si viata de zi cu zi,nu este DELOC alb negru,ci are foarte foarte multe nuante de GRI.


iar griul isi arata tonurile sale si in accidente..

 

O incalcare simpla a unei reguli de circulatie poate face diferenta intre viata si moarte; ce conteaza enorm sunt CIRCUMSTANTELE.

 


Uite un exemplu simplu care-mi vine acu rapid in minte: Nepastrarea distantei fata de cel din fata. (regula care in sine este FOARTE gri pt ca nu specifica nicaieri in codul rutier distanta in metri pe care trebuie sa o ai fata de cel din fata).

Deci una este sa rulezi la 2 metri in fundul cuiva, in trafic, in oras, cand se circula cu 15 km/h intr-o zona aglomerata, si alta e sa-i stai in fund cuiva , la 2 metri distanta in spatele sau, cand ala circula cu 140 km/h (in afara localitatii)..

 

In primul caz, daca ala-ti pune o frana si te prinde pe 'picior gresit', tot ai timp sa opresti fara sa-i pupi fundul si sa te duci pilaf pe jos (presupunand ca nu prinzi ceva nisip sau umed fix atunci), dar la 140 km/h in cazul al doilea, distanta aia de 2 metri e infima, e ca si inexistenta,orice reflex ai avea....daca ala iti calca frana....te -ai urcat pe el..


Intelegi ce vreau sa sugerez?

Ca daca luam din context niste incalcari ale legii, e usor sa judecam si sa tragem concluzii pripite. De aia orice abatere trebuie judecata in contextul in care a fost savarsita/incalcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplul dat de tine nu merge - tocmai de aia legea nu da niste parametri clari ca sa judeci tu cu mintea ta si tinand cont de performatele utilajului pe care il conduci care e aceasta distanta optima.

 

In exemplul dat de tine mai stupida mi se pare insa situatia in care tu mergi pe un drum drept, national cu 100 km/h (vit maxim legala) si de pe un drum secundar iese un Gigel, care apuca sa intre complet pe banda insa are 20 km/h iar tu nu mai ai spatiu de franare / ocolire si intri in el. Legal vorbind esti de vina desi tehnic, orice ai fi facut, nu aveai cum sa eviti.

 

revenind ontopic, daca lucrurile stau cum cred eu, a fost un cumul de factori: manevra omului pe interzis si motoristul care posibil sa fi avut viteza. Faptul ca masina era neinmatriculata nu e in sine un factor cauzator al accidentului.

 

 

Uite un exemplu simplu care-mi vine acu rapid in minte: Nepastrarea distantei fata de cel din fata. (regula care in sine este FOARTE gri pt ca nu specifica nicaieri in codul rutier distanta in metri pe care trebuie sa o ai fata de cel din fata).

Deci una este sa rulezi la 2 metri in fundul cuiva, in trafic, in oras, cand se circula cu 15 km/h intr-o zona aglomerata, si alta e sa-i stai in fund cuiva , la 2 metri distanta in spatele sau, cand ala circula cu 140 km/h (in afara localitatii)..

 

In primul caz, daca ala-ti pune o frana si te prinde pe 'picior gresit', tot ai timp sa opresti fara sa-i pupi fundul si sa te duci pilaf pe jos (presupunand ca nu prinzi ceva nisip sau umed fix atunci), dar la 140 km/h in cazul al doilea, distanta aia de 2 metri e infima, e ca si inexistenta,orice reflex ai avea....daca ala iti calca frana....te -ai urcat pe el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

acu nu vreu sa o fac pe-a precautul, dar eu cand vad un bou care vrea sa intre pe drumul pe care circul eu, incetinesc (iau deja mana din gaz si intru putin in frana de motor) sau in functie de viteza pe care o am eu + distanta pana la punctul unde intra el, fac de-asa natura sa-mi iau o marja de eroare sa pot frana/ocoli daca fraierul face o schema sa intre, sau uneori intra,si se baga si pe banda 2 ,urmand sa faca stanga pe alt drum secundar.......etc etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..in romania sunt accidente pentru ca penalizarea in cazul incalcarii legilor de circulatie este nedureroasa si lumea nu mai tine seama de ea, apoi, le intra in sange, in automatism ..... there you go.

accidentele cele mai multe se intampla din cauza lipsei de educatie. nimanui nu-i pasa, toti blameaza politistii, si chiar daca platesc o amenda .. e okay, nimeni nu se plange.

:cheers:

 

Ideea e in felul urmator, ai chef sa mergi blana, mergi, du-te, fa ce vrei.. dar nu veni sa te plangi ca un tir(sau poate si un motociclist) ti-a taiat calea si te-ai infipt in el, pentru ca daca tu nu comiteai o infractiune(exagerata) ramaneai sa arunci un deget in vand si nu apareai mega-vedeta pe aici. In schimb in acest loc gasesc numai postaci ipocriti ce plang in cele mai multe cazuri persoane ce produc aceste accidente, iar de atunci intri direct la categoria ipocrizie si doar cei de teapa ta te vor intelege (si ai dreacu multi mai sunteti pentru ca nu trebuie sa gandesti prea mult).

 

Povestile vanatoresti ale motociclistilor mi se par scarboase si cand va vad/aud nu mi vine decat sa o iau din loc, voi chiar altceva n-aveti ce povestii? cum ati evitat, ce ati ratat, 300km/h, 2h pana in vama.. adevarul e ca nu faceti altceva decat sa dovediti ca nu sunteti capabili sa va intretineti un bun si in loc sa postati poze la sectiunea intalniri/excursii sau circuit in romania sunteti adevarati moderatori ai sectiunii accidente/morti si lumanari nestinse. ALOO!!! sectiunea asta e sa va ajute pe 2 roti, sa inveti ceva din greselile altora, nu sa deti numarul 1 la importanta in cel mai morbid loc al forumului.

 

Am vb pentru cei ce au respectat postul inserat al lui Tsunami, pentru restul.. luati cu RIP.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP colegului nostru.

Imi trec o mie de idei citind acest topic, care nu se mai termina cu aberati si concluzi ,care mai decare mai sofisticate si mai exacte,cu priviere la cum s-a intamplat si cum se putea evita.cine este mai vinovat si cine nu.......

Ce vreu sa va subliniez ca nu are importanta viteza cu care circula (pentru ca toti avem momente in care nu respectam limitele)nici vina soferului pt ca puteam fi ori care din noi si la volanul unei masin si sa ni-se intample sa avem un moment de neatentie,care pt alt cineva sa fie fatal si atunci ati fi gasit cu totul alte scuze,si nici experienta nici ecipamentul (care daca ar fi lipsit mai existau 10 pagini cu aceasta discutie),important este ca un om a murit si era coleg cu noi,impartaseam aceeasi pasiune, care face ca acest forum sa aiba un rost(acela de a constientiza faptul ca in oras ,intre masini ,dar nu numai trebuie sa te gandesti mereu la ce poate iesi de pe o stada, ce vrea sa faca Xsi daca Y nu m-a vazut,si sa invatati din asta),nu a discutilor de genul celor vazute la tv ,in emisiuni ,a calor fani probabil sunteti!! Urmaritile acolo si atat .aici provoaca dezgust .

Invatati ceva daca aveti ce>?? daca nu ,concluzile voastre nu ajuta pe nimeni si nu schimba nimic.

Asi putea continuiua cu o multime de exemple pentru fiecare post aiurea .,dar......................... nu asi rezolva nimic.

Rip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...