Sari la conținut

Problema Cbr900


Viol
 Share

Postări Recomandate

Salut, am si eu o problema si caut cateva raspunsuri...indrumari etc..

Am cumparat o mobra, un cbr 900 sc28.. mai mult pe degeaba si mintea mea bubuita a zis ca e rentabil sa o repar.

Problema ei era releul de incarcare bubuit si o baterie sparta.

Am duso` la un prieten cu un service si mi-a facuto` asa mai de 2 lei pe putini banuti si dupa cateva luni ce a facut el (un releu SH532-12 si o baterie noua pe gel cu 12v 9ah) sau dus de tot..releul a cedat si bateria am bubuit`o eu separat :))

Ideea care ar fi... ce solutie ar fi mai ieftina in principiu dar sa si tina. Ieftin ma gandesc undeva in 5-6 sute ron amandoua.

Ce baterie sa-i pun acum? 12v cu 12ah ar fi mai buna daca tot o iau de la capat cu reparatul.

Si ce releu, momentan asta montat sh532-12 are 6 fire legate de instalatie direct fara mufa doar izolate. Am vazut pe net ca asta e un releu pt motoare mai mici, din cauza asta sa se fi ars?

 

Am un prieten care tot pe un cbr de 900 a avut o baterie de 12v cu 45 ah (baterie honda) si imi zice ca nu ar fi nevoie de releu cu o baterie asa mai mare cu drumuri mai scurte, decat sa o pui pe redresor la 2 zile.

 

 

O poza cu releul..

post-76729-0-69628700-1383925561_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baterie de 45ah pe motocicleta? refuza sa cred chestia asta.unde a depozitato?o ducea in rucsac?

 

cauta releu original pt motorul tau,si vezi ce baterie scrie in manual ca ii trebuie...e o chestie simpla,daca releul se strica ori scade ori creste voltajul, daca creste o sa fierbi bateria si automat o strici, eu de rezerva un releu de suzuki in 7 fire....este de pe motor de 1000 dar nu cred ca,,,,capacitatea cilindrica conteaza

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vroiam sa apelez la un service, eram demult acolo... deasta am si zis ceva cu bani putin, stiti daca se potriveste un releu de pe alt tip de mobra, o indicatie de unde sa iau.. ceva gen. Il cumparam si il montam eu! asta era ideea.

Editat de Viol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui si de hayabusa eu am avut la cbr cu titlu de imprumut de la un prieten pana mi-am gasit releu original sh la 200 lei . cica e bine sa cositoresti firele nu doar sa le izolezi , daca vorbesti cu mexykanu sigur iti aduce .

Editat de defcon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Descarca manualul de reparatie si uitate cati volti intra in releu. Eu zic ca e dus statorul sigur,dar sa fii mai sigur masoara cati volti intra in relu.

Parerea mea e ca trebuie sa schimbi statorul din motor + releu(punei mufa originala) si o baterie.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un baiat aici pe site care iti poate spune cu siguranta care e problema la motorul tau...il cheama Performance Solutions... :)))

Citez din performance: "@initiator: e normal, e honda!"

Si ca sa fie treaba oabla hai sa cantam in cor vesnica pomenire.

 

Spor la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pe un Intrudem M800 un releu de scooter Majetic...merge de n'are aer :D

orice releu incarca,pt ca asta e rolul lui..dar daca scotocesti manualul ai sa vezi ca nu incarca la parametri..mai devreme sau mai tz pleaca bateria, se ard becuri si mai usturator la buzunar e statorul.Spor la km cu actualul releu:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice releu incarca,pt ca asta e rolul lui..dar daca scotocesti manualul ai sa vezi ca nu incarca la parametri..mai devreme sau mai tz pleaca bateria, se ard becuri si mai usturator la buzunar e statorul.Spor la km cu actualul releu:D

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul tau este de Kawasaki GPZ. Rolul lui este de a mentine tensiunea de incarcare in limite normale. De obicei, cand pica releul, alternatorul baga tensiune mai mare si "fierbe" bateria, riscand sa arda si CDI-ul.

Aceeasi problema a avut-o un prieten cu un CBR F4, a pus diferite relee, dar il tineau o saptamana-doua.

In prima instanta, masoara tensiunea la baterie in sarcina, cu motorul pornit.

Ia-ti un releu original sh, si rezolvi problema.

 

Cauta user-ul serginiotatoo. Stiu ca avea mai multe relee de Honda la 100 ron.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei bine, cu motorul in turatie, cu farul pe faza lunga si ventilatorul pornit imi baga 14,3...o sa caut totusi in manual sa vad ce valori recomanda oamenii ;) ...tin sa mentionez o chestie...am cautat releul dupa part number si am aflat ca se mai gaseste si pe alte marci (honda susuki etc)de 500, 600,900...intamplarea face ca l-am gasit pe un site cu piese de scooter unde am dat 50 lei in loc de 2-3 mil minim, de pe un site cu piese moto. Deci practic indiferent de unde il luam, diferenta sta in bani si nu in modul si parametri de functionare.

Editat de cyanide
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baterie de 45ah pe motocicleta? refuza sa cred chestia asta.unde a depozitato?o ducea in rucsac?

 

Am un nene la serviciu cu un maxiscuter, care in loc sa-si cumpere baterie noua, a umplut portbagajul de sub şa cu o frumusete de baterie auto, de 45 A probabil. La fiecare pornire ridica şaua, pune heblul pe baterie, da cheie, pune heblul la loc si pleaca. :scooter:

In schimb, o baterie de 45 aruncata colea intr-un topcase, pe un CBR 900 ar arata chiar elegant. :haha:

 

Pentru restul baietilor.

duso` dus-o

facuto` facut-o

sau s-au

uitate uita-te

punei pune-i

tz tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu te pot ajuta, imi miroase a carpaceala maxima ce vrei tu sa faci. Vinde motoru si cumpara un scuter, e mai ifetin la intretinere, releele sunt ieftine rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul din poza e de pe un ATV chinezesc, suficient de ok, folosit chiar si pe R1. Chestia e ca trebuie sa-l pui in loc aerisit, cum pornesti motorul aprinzi pozitia si cum pleci de pe loc aprinzi faza lunga/scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul din poza e de pe un ATV chinezesc, suficient de ok, folosit chiar si pe R1. Chestia e ca trebuie sa-l pui in loc aerisit, cum pornesti motorul aprinzi pozitia si cum pleci de pe loc aprinzi faza lunga/scurta.

cu cit ai mai multi consumatori cu atit releul este mai protejat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum m-am uitat si eu la poza si mi-am dat seama ca acelasi releu il are un prieten pe un fzr de 600 de foarte multa vreme si merge impecabil...e adevarat ca o baterie cu amperaj mai mare te tine si fara releu. Eu am facut Bucuresti -Ploiesti doar pe baterie de 12v 12Ah . Daca s-au busit si bateria si releul ar fi ideal sa iti verifici toata instalatia electrica sa nu aiba cine stie ce carpeli facute de "meseriasi" P.S cum spunea cineva mai sus, verifica si statorul poate ai vreo bobina arsa sau da la masa. Poate releul este bun dar daca nu ii vine tensiune nu prea are ce sa redreseze ;)

Editat de cyanide
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...Mersi pt sfaturi!

Statorul am pe cineva care l-ar putea bobina in caz ca ar fi ars. pana in 200 ron

Releu am gasit ceva de honda care se potriveste pe mai multe modele cu un milion la un baiat aici pe site.

Bobina in caz de ar avea ceva cum a zis cineva mai sus.. am cautat sh si am gasit la 120 ron bucata. inca nu am verificat daca da scanteie pe bujii.

 

Banuiala mea e ca ar fi ceva cu statorul de arde releul, am inteles ca a mai ars si in trecut vreo 2. Asa ca nu ramane decat sa-mi cumpar un aparat dinala digital de masoara volti, amperi, ohmi etc si sa ma apuc de ea, oricum sezonul sa cam dus si iarna e lunga rau.. :)) asa ca e timp de reparat.

Multumesc inca odata si bafta pe sosele.



Cu bateria aia de 45...intre amortizor si motor cam prin dreptul rezervorului de apa la sc 28 cel putin.. e un spatiu destul de maricel din cate am observat, acolo cica ar intra bateria aia, ce modificare, suport de prindere ia facut sau cum a bagato acolo habar nu am. (totusi cica ar nenoroci bobinele o baterie dinasta)

Editat de Viol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul din poza e de pe un ATV chinezesc, suficient de ok, folosit chiar si pe R1. Chestia e ca trebuie sa-l pui in loc aerisit, cum pornesti motorul aprinzi pozitia si cum pleci de pe loc aprinzi faza lunga/scurta.

 

yamaha, ca si honda, kawa, suzi, aprilia, ducati/etc. folosesc relee produse de shindengen, nu chinezarii penale!

 

Si eu folosesc acest tip de releu. Tot ce nu consuma pune la masa, deci rezulta caldura->se incinge->face poc.

 

decat sa taci si sa pari mai bine vorbesti si elimini orice indoiala, nu? se incalzeste din cauza titistorilor care sunt inceti, nu din cauza ca da la masa surplusul. releele mai noi, pe mosfet, tot la masa dau. dar mosfeturile sunt mai rapide si nu se incalzesc asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...