Sari la conținut

IJ(IZH)reconditionare


Cola
 Share

Postări Recomandate

"""Orice motor este primitiv pana la pistoane,cilindri si segmenti.Performantele vin din comprimare ,combustibil,detenta.(explozie mai puternica=putere mai mare. Asta o face hidrogenul an amestec cu oxigenul si particule de combustibil.(HHO)"""

 

Degeaba umblii la pistoane , cilindrii si segmenti daca ferestrele sunt aceleasi. Nu prea cred ca te-ai apucat sa proiectezi si sa construiesti un alt cilindru , cu ferestre mai mari, slefuite, care sa ofere mai multi cai putere motorului. Cat despre alimentarea cu combustibil de care-mi vorbesti...... ai putea-o face doar inlocuind carburatorul original ( ceea ce n-ai facut ).



"""Dupa cum spuneam,motocicleta nu este restaurata dupa original,ci adaptata enduro fara reazem la seaua de spate pe care nu o are cum nu au nici BOBBER-urie,nu are suporti de pompa si nici pompa cum nu au motoarele ENDURO iar suspensia iseii de fata sunt sub sea,suporti elastici semirigizi,sasiul fiind recalibrat destinatiei motorului."""

 

Daca asa stau treburile de ce ai numit topicul "IJ 56 - Reconditionare" ( il puteai numi Modificarea unui IJ 56 )? ....si mai mult....te-ai oferit sa ajuti cu sfaturi orice om ce-si reconditioneaza IJ-ul 56.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Draga cola,trecand peste faptul ca la profil nu sunt niciunfel de informatii despre tine (carcotasii ar putea spune ca te ascunzi) ,este de toata admiratia munca ta pentru "resuscitarea" unei motociclete care fara tine ar fi ajuns la REMAT.Sunt uimit de cat de meticulos ai fost in reconditionarea motorului si a altor parti componente.Eu personal nu as fi in stare.O marturisesc.Deasemeni admir la tine faptul ca vrei sa impartasesti si altora din experienta ta.Si ai ce spune.E drept,nu sunt de acord cu pretul afisat pe mercador.Dar e optiunea ta si o respect desi nu este realista.Poti continua pentru ca esti pe drumul cel bun.

In ce-l priveste pe lolo.Nu pune la inima.E un baiat de isprava,un priceput in ale IJ-lui dar cu realizari 0.Barat.O sa se supere rau pe mine.Nema problema.Vreau sa stii ca ,proaspat fiind pe aici,esti victima sindromului "poiata cu gaini".In poiata daca duci o gaina noua,celelate gaini o ciugulesc si o bat ca sa stie cine sunt sefii pe acolo.Asa si pe aici.Ai luat-o putzin pe la zmetie ca sa stii cine sunt jupanii.Sfatul meu. Nu te lasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce-l priveste pe lolo.Nu pune la inima.E un baiat de isprava,un priceput in ale IJ-lui dar cu realizari 0.Barat.O sa se supere rau pe mine.Nema problema.

 

Dezvolta, te rog, ce ai scris mai sus. Ca sa inteleg si eu "0.Barat"-ul din context.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e de vanzare si imi oferi fiscal it ofer 400 euro pe el

oferta nu e la misto sunt cat se poate de serios

las si pe altii sa isi dea cu parerea daca oferta este corecta sau nu

mentionez ca ma ocup eu de transport

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e de vanzare si imi oferi fiscal it ofer 400 euro pe el

oferta nu e la misto sunt cat se poate de serios

las si pe altii sa isi dea cu parerea daca oferta este corecta sau nu

mentionez ca ma ocup eu de transport

toate cele bune

Multumesc pentru oferta generoasa,dar atat m-au costat numai anvelopele,daca esti atat de serios,cat despre fiscal am 14 motoare la care pot da fiscal.Probabil nu-ti permiti nici sa le transporti,dupa cum apreciezi valoarea.Daca cineva cumpara o paine cu 1 leu,trebuie sa stai cu mana antinsa daca vrei si tu una la juma de pret.Depinde cum te adresezi si convingi,caci poate primesti uneori.Oricum la 400 Euro a-ti pot da una cu tot ce-ti trebuie gratis,cu conditia sa o aduci antr-o stare asemanatoare la mine an atelier.Atunci poate realizezi ca bei apa minerala de 500 euro numai lucrand la ea.

 

"""Orice motor este primitiv pana la pistoane,cilindri si segmenti.Performantele vin din comprimare ,combustibil,detenta.(explozie mai puternica=putere mai mare. Asta o face hidrogenul an amestec cu oxigenul si particule de combustibil.(HHO)"""

 

Degeaba umblii la pistoane , cilindrii si segmenti daca ferestrele sunt aceleasi. Nu prea cred ca te-ai apucat sa proiectezi si sa construiesti un alt cilindru , cu ferestre mai mari, slefuite, care sa ofere mai multi cai putere motorului. Cat despre alimentarea cu combustibil de care-mi vorbesti...... ai putea-o face doar inlocuind carburatorul original ( ceea ce n-ai facut ).

Umbland la cilindrie si marind galeriile de transfer (baleiaj) cu galeria de aspiratie si difuzorul carburatorului marit,se modifica capacitatea motorului,creste puterea dar odata cu asta si consumul de carburant ca sa nu mai vorbim de lucrul cel mai critic,TEMPERATURA.unde sistemul de rcire nu este modificat.Folosind generatorul de hidrogen,aceiasi cantitate de amestec ajunge in camera de ardere,dar este detenta mai puternica,de unde creste puterea,scade consumul iar motorul nu se supraincalzeste.Vezi ce face molecula de hidrogen an amestec cu oxigenul si benzina.

 

 

"""Dupa cum spuneam,motocicleta nu este restaurata dupa original,ci adaptata enduro fara reazem la seaua de spate pe care nu o are cum nu au nici BOBBER-urie,nu are suporti de pompa si nici pompa cum nu au motoarele ENDURO iar suspensia iseii de fata sunt sub sea,suporti elastici semirigizi,sasiul fiind recalibrat destinatiei motorului."""

 

Daca asa stau treburile de ce ai numit topicul "IJ 56 - Reconditionare" ( il puteai numi Modificarea unui IJ 56 )? ....si mai mult....te-ai oferit sa ajuti cu sfaturi orice om ce-si reconditioneaza IJ-ul 56.

 

Draga cola,trecand peste faptul ca la profil nu sunt niciunfel de informatii despre tine (carcotasii ar putea spune ca te ascunzi) ,este de toata admiratia munca ta pentru "resuscitarea" unei motociclete care fara tine ar fi ajuns la REMAT.Sunt uimit de cat de meticulos ai fost in reconditionarea motorului si a altor parti componente.Eu personal nu as fi in stare.O marturisesc.Deasemeni admir la tine faptul ca vrei sa impartasesti si altora din experienta ta.Si ai ce spune.E drept,nu sunt de acord cu pretul afisat pe mercador.Dar e optiunea ta si o respect desi nu este realista.Poti continua pentru ca esti pe drumul cel bun.

In ce-l priveste pe lolo.Nu pune la inima.E un baiat de isprava,un priceput in ale IJ-lui dar cu realizari 0.Barat.O sa se supere rau pe mine.Nema problema.Vreau sa stii ca ,proaspat fiind pe aici,esti victima sindromului "poiata cu gaini".In poiata daca duci o gaina noua,celelate gaini o ciugulesc si o bat ca sa stie cine sunt sefii pe acolo.Asa si pe aici.Ai luat-o putzin pe la zmetie ca sa stii cine sunt jupanii.Sfatul meu. Nu te lasa.

Nu ma las,nu ma supar.Orice critic a-mi trezeste interesul de a vedea unde ma aflu.Eu apreciez critica,este binevenita,ma pune pe ganduri si mai bune.Multe lucruri si cele mai importante numai asa le poti captura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carol................ nu trebuie sa te mai mire nimic pe site-ul asta. Orice e posibil. .....mai ales cand unii oameni nu au nici o treaba cu motocicletele clasice ( @Cola se poate exclude din ecuatie numai daca vrea ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cola, în afara preţului cerut pe Ijul în cauză (mare şi nejustificat în opinia mea), ai toată stima mea.

Nu ai făcut decât să deschizi un topic prin care ţi-ai declarat disponibilitatea de a ajuta pe alţii, fără pretenţia de a-i învăţa. Mai mult de atât, ai spus de la început că ai făcut o recondiţionare, nu restaurare, două lucruri diferite în opinia mea. Poartă discuţiile normal, fără apa de 500 de euro, şi o să avem cu toţii de câştigat.

Cu toate acestea, văd că lumea ţi-a sărit în cap şi nu înţeleg de ce, nu am văzut nici o realizare notabilă care să jusitifice atitudinea pe care o au faţă de tine.

 

După cum spune şi prietenul Johnny, Keep up the good work.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cola, în afara preţului cerut pe Ijul în cauză (mare şi nejustificat în opinia mea), ai toată stima mea.

Nu ai făcut decât să deschizi un topic prin care ţi-ai declarat disponibilitatea de a ajuta pe alţii, fără pretenţia de a-i învăţa. Mai mult de atât, ai spus de la început că ai făcut o recondiţionare, nu restaurare, două lucruri diferite în opinia mea. Poartă discuţiile normal, fără apa de 500 de euro, şi o să avem cu toţii de câştigat.

Cu toate acestea, văd că lumea ţi-a sărit în cap şi nu înţeleg de ce, nu am văzut nici o realizare notabilă care să jusitifice atitudinea pe care o au faţă de tine.

 

După cum spune şi prietenul Johnny, Keep up the good work.

Si eu sunt curios dece apar astfel de fenomene,pentru ca tema nu era pretul care nici macar nu l-am pomenit an topic,justificarea se face numai de cei ce stiu cum functioneaza motorul si i-au testat ciclistica iar cumparatorul daca are interes,vine,testeaza,negociaza si bate palma.Cel ce a deschis discutia de pret,(ca a vazut-o el undeva si avea un pret afisat)nu a vazut pretul negociabil in care mai intra un IJ original nerestaurat,ca se ofera garantie si post garantie.Sper ca an viitirul apropiat sa afisez cateva motoare cu atas si solo,pe care le detin,urmand a fi restaurate.Deocamdata trebuiesc sacrificii pentru modernizarea atelierului.Multumesc de apreciere.

 

de ce crezi ca as avea nevoie de apa minerala de 500 de euro?

/index.php?/topic/279781-readucere-la-original-ij-56/?hl=%2Breaducere+%2Boriginal

Nu vad readucerea la original cu roti pe 18 tobe de jupiter fara emblema cu serie si fara sa reusesti sa o pornesti,sa nu mai vorbim de RAR si teste de asfalt.Sunt convins ca nu ai investit mai mult de 50 euro in ea.Face banii pe care ai ceri.Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta a fost finalizata de altcineva eu fiind nevoit sa o vand la acea vreme pt ca am plecat din tara

acum ma intorc acasa si caut o comunista cu care sa ma mai duc si eu pe la intalniri

imi cer scuze daca oferta mea a fost jignitoare eu nu am vazut cat ai cerut pe ea

sunt convins ca o sa gasesc o comunista in banii astia ca nu ma grabesc si iarna este lunga

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi tu 400 de euro gumele de ij =))))))))))))))))) generator hho... Muaahahahahahahaaaaaa!

A fost o figura de stil,o licenta poetica.Da io pentru IJ-ul meu am dat fo 120 iuro.Si nu sunt supermarca.

In alta ordine de idei.Din orice motor poti scoate mult mai mult decat are el in mod normal.Vorbesc despre puter cp.Am sa dau doua exemple.Acu vreo 30-35 ani,campioana mondiala la clasa 50 cc,la motociclism viteza,era o motocicleta Kreideler (nu stiu daca am scris numele corec 100% ).Aceasta motocicleta avea la vremea aaia o viteza maxima de 210 km/h.Va dati seama ca avea cp. cu duiumul.Motocicleta pe care o am eu,Honda X 4 (cu ocazia asta afla si bemveisti dece nu exista la BMW X4),in productia de serie are un motor de 1300 cc si 110 cp.Dar Honda mai produce un model de X 4 ,Turbo,care are numaiputin decat 240 cp.Pentru acest motiv si are roata plina pe spate susnumita motocicleta.Sunt convins ca,Cola a imbunatatit motorul clasic de IJ 56.Deci sa ne spuna si noua ce anume a facut ,concret.Nu o enumerare seaca ci detaliat.Ar fi interesant de stiut pentru toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu dam impresia ca el are dreptate in anuntul de vanzare, cu reconditionatul, fiecare il face cum poate.

Totusi mi se mare foarte important ca din acest topic sa inteleaga ca pretul cerut de el este unul foarte mare , un pret care nu se reflecta in ce are de vanzare.

De multe ori investitiile nu pot fi egalate de pretul de vanzare , dar sa nu zica aici ca a investit mai mult de 500 euro (si astia 500 trasi de par) ca atunci ii cer o lista cu toate cheltuielile, asa ca sa stim si noi.

Este foarte greu sa explici cuiva adevarata valoare de piata a unui lucru. Asta ma oftica cel mai mult cand vad tot felul de ruginituri la vanzare cu preturi astronomice. Nu stiu, poate vad eu lucrurile gresit, dar, mi se pare de prost gust si ma enerveaza maxim cand vad preturi de genul 4500 euro pe un produs.

 

Oferta de 400 euro mi se pare foarte la locul ei si de bun simt pentru ce se ofera aici.

Iar o sa pun o poza cu o motocicleta de a mea reconditionata pe care o am la vanzare de peste 2 ani, vreau 600 euro pe ea, si nu imi da nimeni nici macar 500. Asa ca nu mai visa la mii de euro ca nu o sa primesti .

 

post-56547-0-01947500-1384526390_thumb.jpg

post-56547-0-37124900-1384526462_thumb.jpg

Editat de aurelian_mz_rt125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri de firma;200 E ,o vopsitorie profesionala ;200 E ,achizitionarea "mobrei" ;200 E.=600 E dintr-un foc.Lista poate fi completata de catre altii.Problema este ca omu nu a facut nicio propunere de vanzare.Lolo a adus anuntul lui pe acest topic.Omu se ofera cu sfaturi.Nu stiu dece a starnit atata adversitate.Este stiut faptul ca pe o motocicleta adusa la starea optica si tehnica initiala ,nu o sa iei niciodata banul investit.E o chestie de pasiune,cel putin pentru unii dintre noi.Spor la reconditionare si restaurare.

 

Apropos.Jean Taxi a reusit sa vanda MZ-ul lui 125,aranjat de Cuxi ,cu,daca nu ma insel ,800 E.Deci se poate.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o figura de stil,o licenta poetica.Da io pentru IJ-ul meu am dat fo 120 iuro.Si nu sunt supermarca.

In alta ordine de idei.Din orice motor poti scoate mult mai mult decat are el in mod normal.Vorbesc despre puter cp.Am sa dau doua exemple.Acu vreo 30-35 ani,campioana mondiala la clasa 50 cc,la motociclism viteza,era o motocicleta Kreideler (nu stiu daca am scris numele corec 100% ).Aceasta motocicleta avea la vremea aaia o viteza maxima de 210 km/h.Va dati seama ca avea cp. cu duiumul.Motocicleta pe care o am eu,Honda X 4 (cu ocazia asta afla si bemveisti dece nu exista la BMW X4),in productia de serie are un motor de 1300 cc si 110 cp.Dar Honda mai produce un model de X 4 ,Turbo,care are numaiputin decat 240 cp.Pentru acest motiv si are roata plina pe spate susnumita motocicleta.Sunt convins ca,Cola a imbunatatit motorul clasic de IJ 56.Deci sa ne spuna si noua ce anume a facut ,concret.Nu o enumerare seaca ci detaliat.Ar fi interesant de stiut pentru toata lumea.

Sunt destul de ocupat cu serviciul si mai am un DNEPR MT10 inceput la care doresc sa-i aduc anbunatatiri fara a afecta optic aspectul autentic dar an viitorul apropiat doresc sa postez un film cu imbunatatirile IJ-ului si un test dino.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deşi nu pot să zic că apreciez foarte mult rezultatul muncii care face obiectul acestui topic, totuşi apreciez comportamentul respectuos al lui Cola referitor la comentariile făcute de către ceilalţi utilizatori, atât pe acest topic cât şi pe cel în care e postat anunţul de vânzare al motocicletei.

Succes în continuare cu Dnepr. Te rog spune-ne ce modificări ai făcut pe IJ şi ce urmează la Dnepr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De data asta,(cu DNEPR-ul) voi fotografia fiecare operatie pe stagii cu ambunatatirea geometriei,cu descrierea motivului si masuratorile de rigoare cu performantele motorului anainte si dupa,urmate de testere certificate tehnic pentru a nu mai declansa suspiciunea diletantului an domeniul.Pretul nu se poate calcula an functie de achizitie (in cauza 300 Euro) ci dupa orele lucrate,operatiile efectuate,cheltuieli cu tratamentul ansamblului de lucrari,inovatiile aduse,dizainul,performante tehnice,e.t.c.Te las sa apreciezi tu pretul de vanzare cu speranta ca nu te vei desunfla.Cu respect,Cola Grig. Tel.0721097797

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucuri de firma;200 E ,o vopsitorie profesionala ;200 E ,achizitionarea "mobrei" ;200 E.=600 E dintr-un foc.Lista poate fi completata de catre altii.Problema este ca omu nu a facut nicio propunere de vanzare.Lolo a adus anuntul lui pe acest topic.Omu se ofera cu sfaturi.Nu stiu dece a starnit atata adversitate.Este stiut faptul ca pe o motocicleta adusa la starea optica si tehnica initiala ,nu o sa iei niciodata banul investit.E o chestie de pasiune,cel putin pentru unii dintre noi.Spor la reconditionare si restaurare.

 

Apropos.Jean Taxi a reusit sa vanda MZ-ul lui 125,aranjat de Cuxi ,cu,daca nu ma insel ,800 E.Deci se poate.

 

nu uita de generatoul de "hashhashou" din pret... auzi tu, SFATURI CA SA CE? cum sa dau cu vopsea peste cromul umflat sau ce ca nu inteleg prea bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma intereseaza imbunatatirile aduse motorului.Si daca pe tine nu te intereseaza nimic,nu mai intra aici.Daca tu esti asa de atoatestiutor,deschide si tu un topic unde sa ne dai sfaturi.Voi urmari topicul cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...