Sari la conținut

Uralu' ăl de 750


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

Rog moderatorii (cand or avea timp si chef) sa mute discutiile (care privesc şapte jumatele) din topicul de Ural în topicul ăsta. Mulţumesc! De asemenea, cred că pot fi făcute topicuri separate (gen M61, M62 and so on pentru fiecare model).

 

Până atunci, ne-am apucat de curăţenia de iarnă.

post-263-0-48730200-1384244667_thumb.jpgpost-263-0-79930400-1384244700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lori, Uralul de 750cc din 2002 pana in 2010 are din fabrica bujii NGK BPR7HS. Din 2011 incoa' are BPR8HS. Uralul de 650 mergea bine cu BPR6HS sau in caz de nevoie cu bujiile care se gasesc in orice benzinarie, alea cu filetul scurt si cifra termica 5,5 (pentru Dacia) indiferent de marca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cifra termica 240, in benzinarii Sinterom 14NP21, Iskra, Falke, Brisk... scurte si fara rezistenta. Sinterom 14NP24 si NGK BP7HS au 270.
Sinterom pentru motoare 2T au peste 320 parca. Mergi cum zice si cios pe bujii de berlina de iarna pe 240.



Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca mai are cineva de vanzare doar motorul de Ural de 750, dati de veste. Vreau sa-mi fac o monstruozitate.

 

 

 

Sambata, o fuga de 80 km pana la Belciugatele.

11276153186_21f12d21fa_b.jpg




Din traficul bucureştean.

11344309063_8c6e3a319c_b.jpg



11344291124_2df0997280_b.jpg



11344359425_1e1c6e9cd9_b.jpg

Editat de m72ihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pai ne imbracam corespunzator vremii ... 80 km e putin, o plimbare scurta. Iarna trecuta am mers si cate 200km.

 

Poza din spate e facuta din al 3-lea Ural cu atas participant.



Incep sa apara articole despre EFI:

 

http://rideapart.com/2013/12/world-exclusive-2014-ural-gear-up-sidecar-review/?ct=t%28July+30+Dealer+Update%29



si parerea lui Hubert:

 



inca o reclama la Bud de data asta aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a speram ca modernizarile se opresc aici :) altfel in ritmul asta o sa ii adauge un radiator mare pentru racire, carene moderne, difuzoare etc ,atas in forma de ozn. Se vede ca se straduiesc si fac progrese de la an la an.Ramane partea estetica, desi uralul a fost tot timpul cea mai buna motocicleta fabricata in URSS a fost si cea mai urata ( parerea mea ) , uratenie mostenita si de uralul de 750.Daca uralul a facut progrese mari la capitolul motor inclusiv estetic la capitolul design caroserie mai lasa de dorit, aripi urate , stopuri de tractor etc. Comentariul din raiderapart pare al unuia care nu a meres decat pe japo si s-a suit prima data pe un ural.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

S-a speram ca modernizarile se opresc aici :)

uralul a fost si cea mai urata ( parerea mea ) ,

la capitolul design caroserie mai lasa de dorit, aripi urate , stopuri de tractor etc.

 

dar uite, mie tocmai "uratenia" lui imi place. stopurile modelelor noi sunt intr-adevar urate, la fel de urate ca si cele de ij planeta dar in rest mie imi place uralul tocmai pentru uratenia lui.

 

insa, asa cum ai spus, sa speram ca modernizarile nu vor ataca si designul, pentru ca e posibil ca lucrurile urate de pe aceasta moto sa le inlocuiasca cu unele ingrozitor de urate... sa speram ca nu se va intampla asta si vor avea intelepciunea ca, eventual, modernizarile estetice sa tina cont de linia anilor `40-`60. sau, din contra, sa fie foarte "brute", speculand tocmai imaginea asta "tractoristica" ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi uralul a fost tot timpul cea mai buna motocicleta fabricata in URSS a fost si cea mai urata ( parerea mea ) ,

nu este neaparat asa, marturiile unor 70-isti englezi confirma ca aparitia Niprului MT9 importat la ei sub denumirea generala de "cossack" (ca si Uralul, Ijul Voschodul) a facut o buna impresie atunci cand Uralul suferea de unele metehne tehnice - chipurile. In afara de treaba asta subiectiva mai este si realitatea ca armata sovietica a ales de obicei motocicletele cele mai potrivite frontului, MV 650 nu cred ca a fost ales in dotare doar pentru a continua traditia lui MV 750.post-4291-0-96381900-1391982067_thumb.jpg

 

La Soci 2014 a fost aceasta parada, de gustibus non ... dar este foarte frumos ca rusii si-au promovat motocicleta Ural 750.

Blogul de pe imz-ural.com nu ne spune daca sunt motociclete cumparate sau inchiriate, presupunerea mea este ca sunt inchiriate si vor fi vandute ca editie limitata de Urale ce au marcat olimpiada de iarna din Rusia, om vedea.

Ar fi frumos ca una din aceste motociclete sa isi croiasca drum aici.post-4291-0-00909200-1392197419_thumb.jpg

 

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru ca nu aveam ce face ieri, pe ploaie, si pentru ca Uralu' tocmai.ro a iesit din garantie, domnu' din imagine post-263-0-99852800-1393881703_thumb.jpg s-a apucat sa-mi taie nush ce dracu fire din instalatie - dovada post-263-0-94595900-1393881779_thumb.jpg, treaba e ca a iesit o frumusete de instalatie modificata profesional cu mufe misto, astfel incat am instalatia de remorca total functionala. Zilele astea tre' sa-mi misc curu' sa-mi fac ITP la remorca, ca la prieteneasca sa am cu ce sa car berea :) , mai ales ca mi-am luat si ceva stopuri noi de la Knott.

 

Si acum sa licitam pentru carburatoarele de R71 ;)



LE. 690 iuro. Ura.



Din tainele ITP-ului. Reactia mecanicilor si clientilor din service - priceless.

 

post-263-0-67629800-1395428781_thumb.jpgpost-263-0-62632600-1395428778_thumb.jpgpost-263-0-19416600-1395428780_thumb.jpg

 

 

Editat de m72ihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Cica in poze se vad niste adaugiri la Uralu' meu. Adica un carlig (urmeaza rulota) , o lada de scule exterioara, sei "domnesti" (cea din fata usor inaltata), parbriz home made (pe stil americanesc). Celelalte fineturi le povetim la un vin fiert.

post-78169-0-06310800-1423665361_thumb.jpgpost-78169-0-47651600-1423665362_thumb.jpgpost-78169-0-70481700-1423665363_thumb.jpgpost-78169-0-98627400-1423665364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din fibra de sticla. Se face la Cluj daca mai sunt doritori. Poate fi executat si cu bucatica mica "deflactor de vant" din materiale tranparente.

Cu el opac asa cum e la mine, eu vad peste parbriz la drum, dar in fata motocicletei nu vad cam 2 metri in fata rotii. Daca vreau sa vad roata, ma ridic in scarite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...