Jump to content

Recommended Posts

Salut ! Am reusit sa strang niste banuti pentru o mobra pe care intentionez sa o achizitionez la inceputul sez. viitor si ma uitam pe net la ofertele unui importator numit Ser Moto. Nu am idee de cand sunt pe piata si daca sunt seriosi asa ca am hotarat sa intreb aici. Preturile sunt bune, nu zic nu. Problema e ca majoritatea motoretelor pe care le au la vanzare au km foarte putini, gen an-->1998, km--> 25.000. Si am obs. ca se invart aici cifrele astea cu km...25-30k. Ori la un motor 12-15 ani mi se pare exagerat de putin. Si chiar toate ? De asta va intreb pe voi ( in speranta ca sunteti mai informati ca mine si, foarte important, nu scrieti aici doar de dragul de a posta ): ce stiti despre ei ? Ati achizitionat vreun fier de la ei ?

 

Astept raspunsuri.

 

P.S. Cica ofera si garantie la motor, cutie si partea electrica.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ! Am reusit sa strang niste banuti pentru o mobra pe care intentionez sa o achizitionez la inceputul sez. viitor si ma uitam pe net la ofertele unui importator numit Ser Moto. Nu am idee de cand sunt pe piata si daca sunt seriosi asa ca am hotarat sa intreb aici. Preturile sunt bune, nu zic nu. Problema e ca majoritatea motoretelor pe care le au la vanzare au km foarte putini, gen an-->1998, km--> 25.000. Si am obs. ca se invart aici cifrele astea cu km...25-30k. Ori la un motor 12-15 ani mi se pare exagerat de putin. Si chiar toate ? De asta va intreb pe voi ( in speranta ca sunteti mai informati ca mine si, foarte important, nu scrieti aici doar de dragul de a posta ): ce stiti despre ei ? Ati achizitionat vreun fier de la ei ?

 

Astept raspunsuri.

 

P.S. Cica ofera si garantie la motor, cutie si partea electrica.

 

Calculul este simplu..in tara in medie se fac 4000-5000km pe sezon. Fa tu calculul...

Link to post
Share on other sites

Calculul este simplu..in tara in medie se fac 4000-5000km pe sezon. Fa tu calculul...

Asta in tara, p'afara cam se sare de 7-9 mii pe in in unele cazuri si mai mult. De aceea am preferat intotdeauna intre o mobra de 10 ani cu 20 de mii si una de aceasi varsta cu 60 de mii pe cea cu 60...

Link to post
Share on other sites

Asta in tara, p'afara cam se sare de 7-9 mii pe in in unele cazuri si mai mult. De aceea am preferat intotdeauna intre o mobra de 10 ani cu 20 de mii si una de aceasi varsta cu 60 de mii pe cea cu 60...

 

Nu mai bine ai fi preferat-o pe cea evident mai intretinuta sau care in urma unei inspectii se dovedea a fi in cea mai buna stare?

 

Ce relevanta are kilometrajul cand mobra a schimbat 5 proprietari?

Link to post
Share on other sites

Parca a mai fost discutat subiectul. La fel si cel despre baietii de la MotoMus. Parerile sunt impartite. Oricum , succes in achizitionarea mobrei dorite !

Daca au mai fost discutate eu n-am reusit sa gasesc topicul. Un link ar fi de mare folos.

 

P.S. Aseara am mai vazut la ei o motoreta din asta detinuta de o baba chioara care nu prea iesea des cu ea si a tinut-o numai in garaj. Era ceva gen '95 si 15.000 km. Parca era un GS 500 dar nu mai retin exact...

Link to post
Share on other sites

E preferabil sa vezi 25 000km si sa nu prea crezi ca sint reali, decit sa citesti 70 00km. Cind vezi 70 000k, nici cu 1000euro mai ieftin daca ti-o vinde, nu-ti vine totusi s-o cumperi. Negustorii au sesizat aspectul asta, si dau toti, aproape toti, kilometrajul inapoi. Daca vine un client si pune la indoiala kilometrajul real, samsarii o pot da lejer la intors, ca asa a venit, si ca probabil kilometrajul a fost dat inapoi. Adica, nu ei au facut-o. Eu am vorbit personal cu 2 samsari care in momente de relaxare au recunoscut ca e imposibil practic sa vinzi moto cu 50-100 000km reali pe bord.

 

Da, mai e un aspect important, la supersportive, in special la cele aduse din It, multe au kilometrajul real dar au fost facuti pe pista, 20 000km pe circuit. Italienii au obiceiul de a echipa motoretele de pista si a tine la conservat carenajul, scaritele, ghidoanele, pun capace de carbon pe motor si cadru.

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites
Guest little wayne

95% din motoarele aduse de afara au km manarit.Practic asta cauta motoare cu rulaj mare si ceva defecte ca sa le poata cumpara cat mai ieftin

O data aduse aici rulajul e cu torul altul iar defectele dispar sau sunt prezentate ca mici imperfectiuni pentru care ei au scazut minim 500e din pret

 

Prin anii 90 cand germania exporta masini sh,veneau samsarii vedeau masina dupa care o zgariau/loveau caroseria sa o scoata la un pret foarte mic.Nemtalaii preferau sa o vanda mai ieftin decat sa mearga la service

 

Asa si cu mobrele/scuterele aduse,de ce sa le caseze,cand scot romanii bani frumosi pe ele

Link to post
Share on other sites
  • Admin

P.S. Cica ofera si garantie la motor, cutie si partea electrica.

De fapt asta este aspectul cel mai important!

Dupa kilometri nu stii niciodata, chiar daca nu are kilometrii aia si arata bine o poti lua, avand in vedere ca-ti dau garantie la mobra.

Edited by l.u.v
Link to post
Share on other sites

Da, tocmai asta ii face pe aistia sa dea km inapoi. Dorinta oamenilor de a vedea putin rulaj pe bord. SI samsarii ofera ce se cere. Acum problema e alta. Eu credeam ca aistia, Ser Moto si MotoMus sunt importatori ceva mai maricei nu samsari care aduc cate o motoreta-doua "ca sa le iasa banu". Aveam impresia ca se respecta. Mi-e frica de km aistia falsi ca de dreaq pt ca stiu ce se poate intampla dupa. Am o ruda mai indepartata care e samsar de masini. Le aduce de afara terminate cu 350-400 k km, da km inapoi pe la 130.000 si a vandut cu zecile de cand are afacerea asta. 90% dintre cei care au cumparat au stat fooooaaaaarte mult timp in service si obligatoriu au schimbat injectoare si turbina. Asta in prima faza. Apoi unii au descoperit ca sunt lovite, si cate alte probleme din astea. Majoritatea au luat masini de la el cu 3800 EURO si au mai bagat cam 1500 E, poate chiar 2000 E. De cele mai multe ori vinde masina si la cateva zile pica la ala care a luat-o. Si ca el sunt o gramada pe-aici. Se duc in turma in Olanda si vin cu 5-6 masini (rable) odata. Si lumea le cumpara pentru ca vede km aia. Si garantii date din vorbe de la samsari.

 

Deci cum ziceam, n-ar fi probl daca ar fi data de la 50k la 25k sa zicem, dar sa nu fie data de la 100k...

 

Cred ca seriozitatea importatorilor de moto de la noi ar trebui discutata intens, poate nu pe topicul asta, dar in orice caz, pe forum.

Link to post
Share on other sites

Cosmin si marilena (sau marinela) biris cica ar mai fi o solutie (ii gasesti pe probike). Eu nu am auzit de mobra luata de la ei sa fi avut probleme. Doar ca ei nu ofera garantie. De baietii de la sermoto se plangea cineva pe aici ca nu l-ar fi primit in timp util la garantie (un semering pe la furca), omul si-a rezolvat problema si a pierdut garantia din cauza asta. De motomus am auzit de bine, chiar si unii dealeri din Cta au luat mobre de la ei si au mai pus ceva si le vindeau aici.

Link to post
Share on other sites

Cunosc un om care are cbr f4 din 2000 cu 28 000 km, l-a luat acum 4 ani si avea 26 000. Pe langa el mai are un burgman, un tdm, si scuterake de 49cc.

Ideea este ca nu este imposibil ca un motor vechi sa aibe km multi.

Cand se va hodari sa il vinda, ar trebui sa dea km inainte cu 20 mi ca sa fie credibil ?

Edited by rylalex
Link to post
Share on other sites

pana la urma asta cu nr de km e ceva tipic la romani, face parte din registrul: "Vopsea originala" / "stickere originale" / " necazuta" / " neumblat in motor".....

 

Toti,dar TOTI cand vad ceva vopsit la o motoreta trag concluzia c-a fost cazuta. Si chiar daca a cazut,poate a cazut de pe cric, poate a cazut la 30 la ora. Sunt cazaturi si cazaturi. Poate sa o scape de pe cric si sa-i faca dauna imensa, sau poate sa pice la 50 la ora si sa n-aiba nici pe dracu motorul...

 

Am vazut multe motoare care aparent nu erau cazute, aveau vopseaua originala,etc etc...dar dupa cum sunau si cum mergeau...nu erau in mintile lor..

 

In final totul se rezuma la ce vrea sa cumpere omul. O motoreta care sa-i placa mai mult cum arata, decat cum merge, sau viceversa....


Am vazut oameni care baga 15-18 mil in vopsit o mobra si merg cu cauciucuri SH, etc...

Link to post
Share on other sites
  • Admin

Mi-e frica de km aistia falsi ca de dreaq pt ca stiu ce se poate intampla dupa.

Ai cele mai mari sanse sa-ti iei o teapa in cazul asta, de ce ti-este frica nu scapi.

 

Cred ca seriozitatea importatorilor de moto de la noi ar trebui discutata intens, poate nu pe topicul asta, dar in orice caz, pe forum.

Ca sa inteleg, tu vrei sa-ti iei mobra prin Ser Moto (presupun ca de-aia ai deschis topic..) sau vrei sa batem apa-n piua pe forum, ca tot a venit iarna?

Subiectul s-a discutat de multe ori, nimic nou.

 

Ideea este ca tocmai cumparatorii incurajeaza astfel de manarii, pentru ca toti vor ieftin si bun, iar cine aduce masini sau motociclete se pliaza pe cerere si smenuiesc ofertele.

 

Tu de pilda de ce nu-ti cumperi direct de pe mobile.de mobra, la pretul de Germania?

Sunt destui seriosi pe forum care aduc asa, cumparatorul si-o alege, ei isi pun un comision de 200-400 euro si in banii astia ti-o verifica, ii fac actele si ti-o aduc la usa casei !!

 

Revenind la Ser Moto sau altii de genul, mobra aia o cumperi cu acte, factura si garantie scrisa, daca oamenii iti asigura garantie scrisa unde-i problema?

Ce te mai intereseaza daca sunt kilometrii aia sau nu?

Arata bine, iti place, iti convine pretul, are garantie, asta este!!

Edited by l.u.v
Link to post
Share on other sites

@l.u.v da, e o varianta Ser Moto sau Moto Mus. Intradevar, iarna si lipsa de ocupatie de ieri seara isi au locul in deschiderea topicului asta, dar pana la urma nu cred ca asta e problema. Topicuri cu subiectul asta n-am gasit, daca lasi un link aici apreciez. Nu intelege gresit, nu intentionez sa-mi iau cel mai ieftin R1 sau R6, asa pe la 1400 EURO. Ar fi chiar ok sa ii dau cuiva un comision pt a-mi aduce ceva din Germania, stiu ca exista oameni care fac asa ceva, insa eu ma refeream la firmele astea de la noi pentru ca la primavara intentionez sa ma duc sa vad ce au in stoc. Garantia aia ? Oare se tin de cuvant ? Parca spunea cineva ( nu mai stiu sigur unde am vazut asta...cred ca pe facebook-ul celor de la Ser ) ca i-au facut figuri cand s-a dus la garantie. Daca garantia aia e chiar reala, si repara problema ( nu te refuza, sau mai rau, leaga cu sarma ) cred ca o sa influenteze foarte mult alegerea pe care o s-o fac.

 

 



Cunosc un om care are cbr f4 din 2000 cu 28 000 km, l-a luat acum 4 ani si avea 26 000. Pe langa el mai are un burgman, un tdm, si scuterake de 49cc.

Ideea este ca nu este imposibil ca un motor vechi sa aibe km multi.

Cand se va hodari sa il vinda, ar trebui sa dea km inainte cu 20 mi ca sa fie credibil ?

Cum zic si baietii mai sus. Asta e exceptia care confirma regula. Oare importatorii aistia gasesc numai oameni ca persoana de care ai spus ?

Edited by Grig.7
Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca daca avea 20k reali si era ingrijita de cacao te incanta mai mult?

Km sunt ca sa-ti faci tu o idee de ei ... pot fi si reali (desi pretul nu reflecta asta) pot fi si masluiti ... la final ce conteaza poate fi verificat .... daca nu e lovita la cadru ... daca schimba bine ,cum se comporta pe strada (asta la primavara), cum porneste la rece .... din astea iti faci o idee reala nu din km din bord.

Eu cunosc pe cineva care a cumparat un motor de la ei si era f frumos la exterior dar destul de jepcanit la "interior"... totusi tine cont ca sunt cei mai ieftini de pe piata si dupa cum stii ... suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.

O motocicleta de la un pasionat care isi permite sa intretina un motor asa cum trebuie ... asta cred ca este cea mai buna solutie.

Link to post
Share on other sites
  • Admin

(... ...) suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.

O motocicleta de la un pasionat care isi permite sa intretina un motor asa cum trebuie ... asta cred ca este cea mai buna solutie.

Bravo, bine spus!

Link to post
Share on other sites

Bravo, bine spus!

 

Sa inteleg ca daca avea 20k reali si era ingrijita de cacao te incanta mai mult?

Km sunt ca sa-ti faci tu o idee de ei ... pot fi si reali (desi pretul nu reflecta asta) pot fi si masluiti ... la final ce conteaza poate fi verificat .... daca nu e lovita la cadru ... daca schimba bine ,cum se comporta pe strada (asta la primavara), cum porneste la rece .... din astea iti faci o idee reala nu din km din bord.

Eu cunosc pe cineva care a cumparat un motor de la ei si era f frumos la exterior dar destul de jepcanit la "interior"... totusi tine cont ca sunt cei mai ieftini de pe piata si dupa cum stii ... suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.

O motocicleta de la un pasionat care isi permite sa intretina un motor asa cum trebuie ... asta cred ca este cea mai buna solutie.

Da intradevar, cred ca e o varianta mult mai buna. Probl. e ca se gasesc prea rar pasionati din aistia...

Link to post
Share on other sites

salut!!!. eu am cumparat de la ser moto o honda hornet si nu sunt singuru care a cumparat de la ei dintre prietenii mei...oamenii sunt seriosi ce scriu pe site aia gasesti cand iti vine mobra...ti-o aduce gratuit pe traseul ala care il au ei ai garantie factura traduceri...tot ce ai nevoie...stiu ca ei aduc din italia f multe motociclete si datorita acestui fapt au si preturi bune ptr ca de acolo luand mai multe primesc pret de en-gros. nu am avut probleme cu motocicleta si niciunul din cei care au luat de la ei nu au avut...evident daca dau garantie le-au inspectat pana acum si sunt 99% siguri ca nu vor avea probleme.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...